Unde imi reglez suspensia? - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
2 Pagini V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
Unde imi reglez suspensia?
maryusdanyel
mesaj Nov 23 2010, 04:15 PM
Trimis la #1


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 201
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 154
Masina Personala:Clio 197



Salutare,

Dupa cum unii dintre voi stiu,am pe masina o suspenie reglabila KW variant 3.
Unde as putea sa o reglez si eu pt iarna,mai exact sa o ridic un pic?

Ma intereseaza un service de incredere unde poate sa ma ajute repede,eventual diminieata sau seara dupa ora 18, fiindca am un program infernal la serviciu.

Multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Nov 23 2010, 04:36 PM
Trimis la #2


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Mare scofala nu este. Se poate regla cu un cric, cheile de reglaj ale suspensiei si un pic de rabdare. Asta daca esti genul care iti place sa faci treaba cu manutele tale ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maryusdanyel
mesaj Nov 23 2010, 06:45 PM
Trimis la #3


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 201
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 154
Masina Personala:Clio 197



Pai eu care nu am vazut o suspensie in viata mea...nu ar fi chiar recomandat.Macar de-as vedea la cineva cum se face,apoi m-as baga.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Nov 23 2010, 07:02 PM
Trimis la #4


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



E foarte simplu, trebuie doar sa o ridici pe cric, dai roata jos si strang piulitele de sub arc cu cheia pe care ai primit-o cu suspensia. Trebuie doar sa numeri rotirile ca sa ramana masina dreapta.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Nov 23 2010, 07:05 PM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



KW v3 este o suspensie care se regleaza foarte greu. Ea are, pe langa reglajul pe inaltime si duritate, si un reglaj de compresie. Acel reglaj se obtine prin muuulte teste de trial&error. V3 nu e recomandata pentru cei care nu stiu cu ce se mananca...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maryusdanyel
mesaj Nov 23 2010, 07:08 PM
Trimis la #6


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 201
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 154
Masina Personala:Clio 197



Eu nu vreau decat sa o ridic un pic pt iarna,nu vreau sa umblu la duritate sau altceva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 23 2010, 07:36 PM
Trimis la #7


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Mai simplu daca nu vrei sa umbli la arcuri, iti poti lua cauciucurile de iarna mai mari in talon. Cu politia nu mai ai probleme daca ai certificat de inmatriculare nou, ca nu mai sunt specificate dimensiunile cauciucurilor.


Bine si aici sunt mai multe conditii. Sa nu iti atinga in aripa daca e foarte lasata masina,...etc


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maryusdanyel
mesaj Nov 23 2010, 07:41 PM
Trimis la #8


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 201
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 154
Masina Personala:Clio 197



Conditia ta e cam foarte importanta.Pe fata s-ar putea sa-mi atinga un pic, si oricum e foarte joasa. Ce rost are sa pun cauciucuri de iarna daca am garda la sol cat un pachet de tigari?Nu vreau sa fiu plug...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 23 2010, 07:45 PM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



pai ce dimensiuni de pneuri ai acum? folosesti distantiere?


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Nov 23 2010, 07:55 PM
Trimis la #10


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Ia intreaba aici :http://www.car-setup.com


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Nov 23 2010, 09:03 PM
Trimis la #11


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Haideti bre, problema nu se rezolva cu caucicuri ci trebuie ridicata masina. Daca te hotarasti sa o ridici te pot ajuta cu asistenta. Eu mi-am reglat singur kv-urile si procedura este identica si in cazul tau ( ma refer la inaltime). Intradevar trebuie scoase rotile cate una pe rand si cel mai bine folosesti ruleta pentru reglare precisa.

LE: "Eu nu vreau decat sa o ridic un pic pt iarna"

cred ca vrei sa spui vreo 3 cm asa ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Nov 23 2010, 09:15 PM
Trimis la #12


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Eu am montat kw-uri pe masina lu' Grecutzu, nu e nimic complicat in a insuruba piulitele alea ca sa se ridice arcurile.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maryusdanyel
mesaj Nov 24 2010, 12:13 AM
Trimis la #13


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 201
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 154
Masina Personala:Clio 197



Pe spate am 215/45/17 iar pe fata 215/40/17. Cauciucurile de iarna sunt toate 215/45/17,iar pe fata s-ar putea sa fie cam nasol.Cred ca 3 cm e cam mult totusi,nu vreau decat sa circul prin bucuresti/pitesti si asta nu cand sunt zapezi mari.Nu am ganduri de drumuri lungi sau la munte.

Chiar va rog sa imi oferiti putina asistenta fiindca sambata vreau sa le pun...din pacate nu in Bucuresti,asa ca fiti cat mai expliciti:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 24 2010, 11:38 AM
Trimis la #14


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Pe spate ai talon 45 iar pe fata 40?... Sunt curios ce o zice unitatea ESP, dupa ce roata isi va lua viteza? Sunt curios si cum reactioneaza la o franare mai violenta, intr-o curba ceva (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

- la dimensiunile pe care le-ai scris la 100km/h roata mai mica va indica 103.6 km/h
- in 1000 de metri ...roata mica(215/40/17) va face 527 rotatii..iar roata mare(215/45/17) 509 rotatii
- diametrul la 215/40/17 - 603.8mm , iar la 215/45/17 - 625,3 mm

Daca masina ta e setata pentru dimensiunile astea atunci nu poti sa montezi toate rotile la fel....e destul de complicat


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Nov 24 2010, 12:02 PM
Trimis la #15


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



@ rius: si eu am aceiasi situatie ca si marius, adica cauciucurile pe spate au diametrul mai mare cu 1cm fata de fata (adica 215/45 pe fata si 225/45 pe spate) si nu am simtit absolut nici o influenta negativa la masina fata de cand aveam la fel fata/spate (situatia de fabrica) si alerg masina destul de tare.

@ marius:
dupa cum vezi in poze trebuie sa maresti H-ul la suspensia fata dupa cat consideri necesar apoi sa strangi surubelul la loc. Cel mai bine folosesti o ruleta pentru masurare exacta.
La spate tot la fel, e vorba de piesa mov care se infileteaza pe cea neagra. Prin rotire se mareste distanta dintre ele si creste inaltimea.
Iti recomand sa incepi cu spatele pentru ca daca nu poti roti piesele din cauza arcului care preseaza pe ea atunci vor trebui desfacute amortizoarele din suruburile care le prind pe punte astfel incat sa cada puntea in jos ca sa poti destinde arcurile si astfel sa poti regla piesa mov. (asta se face pe elevator in service) Ca sa eviti acesta situatie te sfatuiesc sa cureti filetele cu ceva solutie ( gen spray pentru curatat frane) apoi cu o perie mai indepartezi ce se poate si apoi lubrifiant pe zona cu filet.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  DSC01627.jpg ( 874.1k ) Numarul de Transferari: 21
Fisier Atasat  KW1.jpg ( 37.49k ) Numarul de Transferari: 8
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 24 2010, 12:11 PM
Trimis la #16


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



El oricum a scris alte dimensiuni, si a mai scris si ca pe cele de iarna le-a luat pe toate la fel.

Tu ai dat alte dimensiuni, cu alte diferente la viteza. din dimensiunile tale reiese o diferenta de viteza de doar 1.4km/h la 100km/h

Si am alta intrebare ...Stock asa vin dimensiunile pneurilor pe clio 3 RS?


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Nov 24 2010, 12:20 PM
Trimis la #17


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Nu stock sunt 215/45/R17. Intradevar la 215/40 diferenta este mai mare dar tot nu cred ca sunt probleme cu esp-ul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maryusdanyel
mesaj Nov 25 2010, 12:07 AM
Trimis la #18


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 201
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 154
Masina Personala:Clio 197



Eu unul nu am observat anomalii in functionarea esp-ului.Intradevar,la 130 pe bord,viteza reala este cam 120.

Merci vusiman,ar trebui sa fie suficiente instructiunile.Masina va fi oricum pe elevator,acolo imi schimb si rotile,care vor fi date jos.Cauciucurile de iarna vor fi pe jantele stoc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Feb 26 2011, 11:02 AM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Am si eu o intrebare mai OT.
Daca se regleaza DOAR inaltimea mai trebuie facuta geometria inca o data?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 26 2011, 11:09 AM
Trimis la #20


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Caderea ar mai fi de reglat, nu stiu cum e la tine, daca e reglabila.

La majoritatea sistemelor mcpherson se regleaza doar semiconvergenta..ceea ce in cazul modificarii gardei la sol nu se modifica...deci nu


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Car-Setup
mesaj Feb 26 2011, 11:16 AM
Trimis la #21


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 31
Inregistrat pe: 13-February 11
Din: Bucharest
Membrul Nr.: 995
Masina Personala:Subaru Boxer 2.0



Se recomanda ca geometria rotilor sa fie refacuta si pentru modificari minore, de genul inlocuirii anvelopelor cu unele noi. Noi recomandam sa se verifice sau sa se confirme faptul ca noua garda la sol nu a schimbat parametri pe care i-a setat producatorul sau pe care i-ai reglat tu de la cumpararea masinii si pana in prezent. In cazul in care se confirma un reglaj corect, se poate discuta cu atelierul acordarea un discount de la pretul de lista (pentru operatiunea Reglaj Geometrie), intrucat s-ar putea sa nu fie nevoie de vreun reglaj, daca se confirma acei parametri optimi.


--------------------
www.car-setup.com / info@car-setup.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Feb 26 2011, 11:52 AM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Pai eu mi-am montat suspensie KW V2 si este reglabila pe inaltime si pe revenire. Ma gandeam ca atunci cand o reglez pe inaltime (iarna-vara) sa trebuiasca refacuta geometria sau nu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Car-Setup
mesaj Mar 29 2011, 09:44 AM
Trimis la #23


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 31
Inregistrat pe: 13-February 11
Din: Bucharest
Membrul Nr.: 995
Masina Personala:Subaru Boxer 2.0



Scuze pentru intarziere, Dr. Silviu. Suntem un pic ocupati in ultima perioada si ne-a scapat acest mesaj. Am explicat intr-un alt topic modificarile care au loc odata cu deplasarea in sus sau in jos a rotii in raport cu sasiul (din punct de vedere al modificarilor de la nivelul unghiului de cadere). Video este aici. In plus, pot aparea modificari la nivelul convergentei rotilor, care se va modifica din acelasi motiv - deplasarea pe verticala a rotii.
Recomandam realizarea geometriei intr-un atelier specializat si urmarite atent valorile pentru sezonul cald, care sunt mai importante, intrucat viteza si aderenta sunt mai mari in aceasta perioada. Mai apoi, la intrarea in sezonul rece, recomandam remasurarea parametrilor amintiti (cadere, convergenta), cresterea garzii la sol si analizarea noilor parametri ai rotilor. Daca masina se afla inca in plaja recomandata de producator, nu este nevoie de alte reglaje. Insa in cazul in care cifrele sunt in afara plajei amintite, este recomandata refacerea geometriei.
Depinde foarte mult de diferenta de inaltime (garda) intre vara si iarna. Modificari mici ale garzii, aduc modificari mici ale inclinarii si convergentei rotilor.


--------------------
www.car-setup.com / info@car-setup.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Apr 19 2011, 11:28 AM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Punctul vostru de lucru din bucuresti e activ? Am trimis un mail acum ceva timp la info@ dar nu am primit nici un raspuns, nu stiu daca mailul meu a trecut neobservat sau a ajuns prin vreun folder de spam ceva, si am zis sa intreb si aici.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Apr 19 2011, 01:45 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



QUOTE (Car-Setup @ Mar 29 2011, 09:44 AM) *
Scuze pentru intarziere, Dr. Silviu. Suntem un pic ocupati in ultima perioada si ne-a scapat acest mesaj. Am explicat intr-un alt topic modificarile care au loc odata cu deplasarea in sus sau in jos a rotii in raport cu sasiul (din punct de vedere al modificarilor de la nivelul unghiului de cadere). Video este aici. In plus, pot aparea modificari la nivelul convergentei rotilor, care se va modifica din acelasi motiv - deplasarea pe verticala a rotii.
Recomandam realizarea geometriei intr-un atelier specializat si urmarite atent valorile pentru sezonul cald, care sunt mai importante, intrucat viteza si aderenta sunt mai mari in aceasta perioada. Mai apoi, la intrarea in sezonul rece, recomandam remasurarea parametrilor amintiti (cadere, convergenta), cresterea garzii la sol si analizarea noilor parametri ai rotilor. Daca masina se afla inca in plaja recomandata de producator, nu este nevoie de alte reglaje. Insa in cazul in care cifrele sunt in afara plajei amintite, este recomandata refacerea geometriei.
Depinde foarte mult de diferenta de inaltime (garda) intre vara si iarna. Modificari mici ale garzii, aduc modificari mici ale inclinarii si convergentei rotilor.

big like ... setupul unei suspensii se face greu si nu oricine stie sa faca.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pagini V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 06:05 AM