problema cutie viteza - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
5 Pagini V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
problema cutie viteza
agergeorgian
mesaj Jan 29 2012, 02:22 PM
Trimis la #1


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Salut,
Am o problema la cutia de viteze, mai exact nu intra in treptele 5 si 6.Pot folosi treptele 1 2 3 4 dar problema este ca ele acum sunt pozitionate in locul treptelor 3 4 5 6. Adica, de exemplu, inainte, cand bagam in treapta 1, trebuia sa dau putin stanga si apoi in fata, insa acum nu pot deplasa de loc schimbatorul spre stanga ci imping direct in fata pentru treapta 1 si direct in jos pentru 2, apoi dreapta si in fata pentru 3 si dreapta si in spate pentru 4. Nu stiu cat de bine am explicat... Dupa turatii si viteza imi dau seama in ce treapta sunt, si sigur nu mai merg 5 si 6. Ce credeti ca poate fi?
Multumesc pentru ajutor,
Georgian.

acum sunt in vacanta si nu sunt cu masina si ma gandeam sa aflu cate ceva pana ma intorc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 29 2012, 03:33 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Timoneria. Probabil ti-au pocnit ceva saibe pe acolo sau s-au desfacut ceva suruburi (sau ai indoit ceva). Teoretic ar trebui sa poti rezolva problema asta si singur daca scoti plsticele din jurul schimbatorului de viteze si sa reglezi din nou acele pirghii, dar mai bine ar fi sa mergi in service.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragostan
mesaj Jan 29 2012, 03:36 PM
Trimis la #3


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 461
Inregistrat pe: 3-June 09
Din: Bucuresti/Ploiesti
Membrul Nr.: 73
Masina Personala:Honda Civic 5D 1,8 exec



a patit un prieten o treaba similara la o fabia. timoneria, iesisera suruburile de ghidare.

trebuie desfacut si vazut , sa nu fie mai complicat de atat, adica sa nu fi rupt ceva pe acolo.


--------------------
Accord 2.0 MT, Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Jan 29 2012, 08:55 PM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Eu patesc asta la clio symbol (diferenta este ca nu intra doar in a 5a). Problema a aparut dupa ce au venit frigurile...
Sa fie oare ceva comun la renault?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Jan 29 2012, 09:13 PM
Trimis la #5


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



La mine sa fie ca folosesc frana de motor?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 30 2012, 08:38 AM
Trimis la #6


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Nu, dar sigur e de la presiunea in pneuri, sau mai sigur din cauza regimului politic actual.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 30 2012, 07:44 PM
Trimis la #7


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) Vrea sa spuna ca nu are nici o legatura, nu are cum sa "sara" timoneria pentru ca folosesti frana de motor si oricum nu este daunatoare, toata lumea foloseste frana de motor; cel mai sigur este timoneria, indiferent de motiv si este un caz fericit, erau doua variante, timoneria sau cutia. Un caz si mai fericit ar fi sa se repare fara sa ceara schimbata, judecand dupa comportament cred ca s-ar repara.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rico
mesaj Jan 30 2012, 08:04 PM
Trimis la #8


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 392
Inregistrat pe: 14-November 09
Din: Bucharest
Membrul Nr.: 447
Masina Personala:Clio RS



Si mie mi s-a intamplat asa ceva. Este masina joasa si cand am trecut pe niste strasi cu zapada multa am ramas intepenit pe "burta". Nu mai intra 1 si 2 decat 3 si 4. Vizita la reno si verificat sub motor la cutie. schimbat niste garnituri si un inel de ghidaj. Cost total 150 de lei.

LE: cand am iesit de pe straduta imi mergeau toate treptele. Eu am mers preventiv la reno si uite bine ca m-am dus. La tine poate a cedat cu totul si de aia nu mai merge 1 si 2.

Acest mesaj a fost editat de Rico: Jan 30 2012, 08:06 PM


--------------------
RenaultSport Clio '02
Focus ST170 '05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Jan 31 2012, 04:53 PM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



timoneria e pe cabluri de comanda sau cu levier?


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 31 2012, 07:10 PM
Trimis la #10


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Pe cabluri este


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Jan 31 2012, 10:41 PM
Trimis la #11


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Ideea e ca lucrul asta s-a intamplat dupa ce am schimbat mai brusc intr-o treapta inferioara si dupa aceea am accelerat pana in limitare si ma gandeam ca ar dauna frana de motor. Totusi ma bucur ca sunt si haiosi pe aici (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 31 2012, 11:08 PM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Pai cum adica ar dauna frana de motor? nu reusesc sa inteleg sirul evenimentelor. tu ai dat inferioara deci automat ai facut o frana de motor (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) nu? si dupa aia ai accelerat pana in rosu si nu ti`a mai intrat ?

Acest mesaj a fost editat de BSH: Jan 31 2012, 11:10 PM


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 1 2012, 09:03 AM
Trimis la #13


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Daca e pe cabluri nu poti verifica decat prinderea camasilor cablurilor in suporti, atat pe cutie cat si in carcasa levierului. Mai sar din cand in cand, la fortari excesive.


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 1 2012, 02:27 PM
Trimis la #14


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



CITAT(BSH @ Jan 31 2012, 11:08 PM) *
Pai cum adica ar dauna frana de motor? nu reusesc sa inteleg sirul evenimentelor. tu ai dat inferioara deci automat ai facut o frana de motor (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) nu? si dupa aia ai accelerat pana in rosu si nu ti`a mai intrat ?

ceva de genu,adica mai intai dupa ce am dat in inferioara am lasat sa scada putin viteza si apoi i-am dat pana in limitare. Eram si eu intr-un tunel mai mare si voiam sa fac galagie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 10 2012, 09:20 PM
Trimis la #15


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Maine am timp sa ma duc sa ma uit la masina numai ca mi-ar fi de ajutor sa am o schita cum sa demontez schimbatorul sau cum sa fac sa vad ce se intampla acolo? Am desfacut pe interior plasticul ala care sta intre scaune dar nu pot sa vad nimic. Stie cineva daca trebuie sa ma uit pe dedesubt sau prin interiorul masinii trebuie sa vad tot? Am un prieten care se pricepe la reparatii dar voia sa stie sigur daca trebuie sa demontez neaparat si pe dedesubt pentru ca nu a mai reparat renault sport...
Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 11 2012, 05:58 PM
Trimis la #16


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



am rezolvat. E ca 9!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 11 2012, 08:24 PM
Trimis la #17


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Pai zi si ce era acolo, poate se mai da si altu cu capu..


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 12 2012, 03:13 AM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Pai da, asa e georgiane, sfaturi ceri tot timpul si te plangi dar ajuta si tu la randul tau.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 12 2012, 03:32 AM
Trimis la #19


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Din cate am putut eu sa vad sunt doua cabluri. Unul din cabluri nu mai era la locul lui si a trebuit sa il pun. O sa incerc maine sa fac niste poze, dar ca si idee e un cablu care trece printr-un fel de butoias ca sa ii zic asa (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) care se capseaza pe caroseria masinii. Daca invarti de volan total dreapta se poate vedea, altfel nu ai cum sa vezi. Pana fac poze uitati o schita de copil de gradinita (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) sa nu radeti de mine!

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 12 2012, 03:33 AM
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  Untitled.png ( 14.5k ) Numarul de Transferari: 21
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 12 2012, 03:27 PM
Trimis la #20


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Uitati poza asa cum am promis!
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  IMAG1575.jpg ( 700.32k ) Numarul de Transferari: 22
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 12 2012, 03:48 PM
Trimis la #21


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



CITAT(agergeorgian @ Feb 12 2012, 02:32 AM) *
Din cate am putut eu sa vad sunt doua cabluri. Unul din cabluri nu mai era la locul lui si a trebuit sa il pun. O sa incerc maine sa fac niste poze, dar ca si idee e un cablu care trece printr-un fel de butoias ca sa ii zic asa (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) care se capseaza pe caroseria masinii. Daca invarti de volan total dreapta se poate vedea, altfel nu ai cum sa vezi. Pana fac poze uitati o schita de copil de gradinita (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) sa nu radeti de mine!

(IMG:style_emoticons/default/blink.gif) o ma gad, parca e copiata din manualul de reparatii


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 12 2012, 07:04 PM
Trimis la #22


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Eram sigur ca o sa faceti caterinca de mine (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Feb 12 2012, 07:29 PM
Trimis la #23


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Nu a ras nimeni de tine (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)

Acest mesaj a fost editat de atipiq_nightmare: Feb 12 2012, 07:29 PM


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 12 2012, 07:31 PM
Trimis la #24


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



ba da a ras. eu sunt paralel cu mecanica si am scris si eu cum m-am priceput...

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 12 2012, 07:32 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 12 2012, 08:00 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Lol, de ce te superi atat ? nu isi bate nimeni joc de tine...esti tu cam prea sensibil cred (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 12 2012, 08:05 PM
Trimis la #26


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



eu imi iau jucariile si plec acasa sa stiti (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) nu m-am suparat, doar ca stiam ca se gaseste cineva sa faca glume pe seama mea, atata tot. Oricum sper ca ati inteles ce am avut eu de explicat ca in manualul de reparatii (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 13 2012, 09:15 AM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



CITAT(Rius @ Feb 1 2012, 08:03 AM) *
Daca e pe cabluri nu poti verifica decat prinderea camasilor cablurilor in suporti, atat pe cutie cat si in carcasa levierului. Mai sar din cand in cand, la fortari excesive.




Cand am bani o sa-mi iau o bere (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rico
mesaj Feb 13 2012, 11:59 AM
Trimis la #28


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 392
Inregistrat pe: 14-November 09
Din: Bucharest
Membrul Nr.: 447
Masina Personala:Clio RS



Georgiane scriu si eu aici ca sa nu mai deschid alt topic. Rius iti iau eu o bere, chiar un bax cand vin in cta vara asta daca imi dai si mie o idee de ce imi agata usor treapta 1; nu intotdeauna si nu este din timonerie. S-au tot uitat baietii aia de la reno si sub masina este totul ok. Banuiala mea ar fi burduful de la cutia de viteze(schimbatorul propriu-zis). Bila aia din el in care intra batul este din plastic sau cauciuc?


--------------------
RenaultSport Clio '02
Focus ST170 '05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 13 2012, 01:57 PM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



@Rico...nu-ti bate capul daca e doar a 1-a....remediul e scump in cazul cutiilor jh....sicroanele de pe 1 si 2 sunt duble si vin in set complet cu pinioane, sincronizator.

Alta cauze: arcurile de pozitionare ale sincornizatorului tocite...sau furca de comanda ....ii sar plasticele din varf...da nu-i bai (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ....mare

In toate situatiile de mai sus trebuie desfacuta cutia la banc.....care iar te omoara ca bani.

Bila e din metal acoperita cu plastic, dar daca nu are joc levierul nu este el cauza. Bila oricum face corp comul cu levierul

Accepta zicala "asa face toate".
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  levier_cv.jpg ( 301.7k ) Numarul de Transferari: 14
 


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 13 2012, 02:09 PM
Trimis la #30


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



CITAT(Rius @ Feb 13 2012, 08:15 AM) *
Cand am bani o sa-mi iau o bere (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Sincer, nici nu am vazut raspunsul ala (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Pot sa iti dau o bere, dar cum s-o trimit din Danemarca? Multumesc pentru sfat, e greseala mea ca nu l-am vazut (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) ca daca il vedeam nu imi mai faceam atatea griji (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 13 2012, 02:09 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 13 2012, 02:28 PM
Trimis la #31


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Am zis la misto...sa ma dau mare ca am nimerit-o.....ma laudam singur (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ....

Ma bucur ca ai rezolvat problema....

Faza cu berea....e ca eu nu beau alcool (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 13 2012, 02:41 PM
Trimis la #32


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Rico @ Feb 13 2012, 10:59 AM) *
daca imi dai si mie o idee de ce imi agata usor treapta 1; nu intotdeauna si nu este din timonerie. S-au tot uitat baietii aia de la reno si sub masina este totul ok. Banuiala mea ar fi burduful de la cutia de viteze(schimbatorul propriu-zis). Bila aia din el in care intra batul este din plastic sau cauciuc?


Trage mai spre tine cind o impingi in 1. Idem cind tragi in 2.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 13 2012, 08:53 PM
Trimis la #33


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Deci... acum o sa radeti iar de mine...
Am o alta problema (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) (((
Am plecat si eu ca omul la cumparaturi si cand sa dau cu spatele sa ies din parcare s-a innecat motorul si s-a oprit. Cand ce sa vezi... ambreiajul e moale de tot (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) (( Un prieten care stie cat de cat mecanica, a ascultat pe la motor si cica se aude ca si cum nu ar mai pompa ulei. Daca bag in viteza cu motorul oprit si apoi pornesc motorul, se inneaca si se opreste imediat, deci se pare ca ambreiajul nu are problema ci doar sistemul hidraulic al ambreiajului. Eu m-am uitat dar nu am vazut ulei pe jos, dar era si noapte si putin noroi pe jos si nu mi-am dat seama 100%...
Ghinion dupa ghinion (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 13 2012, 09:13 PM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Daca nu pierzi lichid atunci... Slave cylinder FAIL. De data asta tre' sa mergi in service.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 13 2012, 09:33 PM
Trimis la #35


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



ce e ala slave si unde se afla cilindrul ala?

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 13 2012, 09:33 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 13 2012, 09:35 PM
Trimis la #36


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



e un sclav care faileaza (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )))))


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 13 2012, 09:44 PM
Trimis la #37


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



serios vorbind... cred ca e un cilindru care pompeaza uleiul... dar unde se afla? poate ma uit la el si e un furtun crapat pe acolo sau desprins...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 13 2012, 10:21 PM
Trimis la #38


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Saturn astea is open astra H in principiu, nu stiu daca la clio e la fel desi ei spun ca la mai toate masinile cilindrul e cam in aceeasi locatie:




Ceva detalii tehnice aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Slave_cylinder

In principiu master cylinder (sa-i spunem cilindrul principal) pompeaza lichid catre frine si directie, si slave cylinder (cel secundar) catre sistemul servo al ambreajului.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 13 2012, 11:13 PM
Trimis la #39


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



aha... multumesc... si ce se poate intampla cu el in ce sens sa dea failure? eu vreau sa ajung la un service in ultima instanta. Daca va intrebati de ce? Din cauza preturilor foarte mari la reparatiile masinilor aici in DK. Ora de manopera din cate am inteles e in jur de 80 de euro... Doar ca sa iti inchirieze un lift sa ridici masina e cam 25 de euro pe ora...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 13 2012, 11:24 PM
Trimis la #40


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



dar ai vazut cat costa masina acolo? cred ca e in jur de 30000e noua


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Feb 13 2012, 11:59 PM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Vinde-o cu 20.000 si vi inapoi in Romania si iei un VW (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Scuze de offtopic :">


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 14 2012, 12:53 AM
Trimis la #42


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



CITAT(bambu @ Feb 13 2012, 10:24 PM) *
dar ai vazut cat costa masina acolo? cred ca e in jur de 30000e noua

cred ca e mai mult. un megane 3 rs, fara jantele pe 19, fara scaune recaro, fara computerul renaulsport, fara drl si fara altele costa 62 de mii de euro.

CITAT(Bebe @ Feb 13 2012, 10:59 PM) *
Vinde-o cu 20.000 si vi inapoi in Romania si iei un VW (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Scuze de offtopic :">

pai chiar daca o vand, ala care o cumpara trebuie sa plateasca inmatricularea care e ffffoarte mult. nu stiu exact cum e la masinile sh, dar am inteles ca la alea noi ajunge pana la 180% din val masinii. de aici si preturile asa mari. Din cate am inteles val aia la Megane 3 rs e cu tot cu toate taxele. Au astia niste taxe nebune rau de tot.

mamaaa daca trebuie sa schimb cilindrul ala ma costa cel putin 13o de lire? http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=4249
o fi la fel ca si la clio 3 normal? am gasit si pe ebay de clio 3 rs la 50 de lire...

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 14 2012, 01:00 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Feb 14 2012, 01:12 AM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Rulmentul de presiune trebuie sa fie compatibil cu ambreiajul de pe masina. Deci cel mai bine comandat la fel ca si cel de pe masina.
Nu cunosc preturile pentru Reno dar la un TFSI de exemplu e in jur de 50 euro.


Am cautat putin pe net si pe magazin online imi apare asa:
http://www.comenzipieseauto.ro/rulment-pre...eiaj-p2145.html

Produsul Rulment presiune ambreiaj este compatibil cu:
RENAULT CLIO III 2.0 16V Sport; 2.0 16V; 1.6 16V GT; 1.5 dCi

Acum... noi incercam sa te ajutam dar masina tot la service trebuie sa o duci ca sa fi sigur ..

Acest mesaj a fost editat de Bebe: Feb 14 2012, 01:16 AM


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Feb 14 2012, 01:46 AM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



este pompa de ambreiaj ...eu am patit asa la Meganul de la munca...dai bateria, jos, dai Ecu , dai carcasa de la admisie si voilla...
exista 2 posibilitati sa se fii spart capul ala si sa piarda lichid (asa am patit eu) caz in care faci o reparatie artizanala....sau sa fie pompa cu totul.
singura chestie este ca mie nu imi murea motorul....doar pedala de ambreiaj era la fund...


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 14 2012, 10:33 AM
Trimis la #45


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



In primul rand verifica tot sistemul vizual ...si dupa treci la inlocuiri...

Vezi daca lichidul de frana e la nivel, daca nu e, si a tras aer sistemul de comanda a ambreiajului, ar fi bine sa ii faci o aerisire.
Cand ai fixat cablurile timoneriei inapoi in locas, nu ai deranjat vreun furtun de frana sau ambreiaj? mai verifica odata vizual.


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Feb 14 2012, 10:43 AM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Poate te ajuta : http://clio197.net/forum/showthread.php?t=14472


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 14 2012, 02:21 PM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



CITAT(Chuckie @ Feb 14 2012, 12:46 AM) *
este pompa de ambreiaj ...eu am patit asa la Meganul de la munca...dai bateria, jos, dai Ecu , dai carcasa de la admisie si voilla...
exista 2 posibilitati sa se fii spart capul ala si sa piarda lichid (asa am patit eu) caz in care faci o reparatie artizanala....sau sa fie pompa cu totul.
singura chestie este ca mie nu imi murea motorul....doar pedala de ambreiaj era la fund...

Daca pornesc motorul fara sa bag in prealabil in viteza, nu imi moare nici mie motorul. Dar daca pornesc motorul cand e in viteza, atunci imi moare. Am incercat asta ca sa vad daca e ambreiajul dus asa dintr-o data. La mine pedala sta unde ar trebui sa stea, numai ca se apasa ffffooooarte usor si nu are nici-un efect.

CITAT(Rius @ Feb 14 2012, 09:33 AM) *
In primul rand verifica tot sistemul vizual ...si dupa treci la inlocuiri...

Vezi daca lichidul de frana e la nivel, daca nu e, si a tras aer sistemul de comanda a ambreiajului, ar fi bine sa ii faci o aerisire.
Cand ai fixat cablurile timoneriei inapoi in locas, nu ai deranjat vreun furtun de frana sau ambreiaj? mai verifica odata vizual.

Nu cred ca am deranjat ceva, dar o sa ma uit astazi dupa ora 4 cand termin munca sa vad. O sa incerc sa ma uit de deasupra, daca nu pot vedea nimic, trebuie sa ma duc sa o urc pe un lift si asta in alta zi.Problema cealalta am rezolvat-o pe lift.

CITAT(Bebe @ Feb 14 2012, 12:12 AM) *
Rulmentul de presiune trebuie sa fie compatibil cu ambreiajul de pe masina. Deci cel mai bine comandat la fel ca si cel de pe masina.
Nu cunosc preturile pentru Reno dar la un TFSI de exemplu e in jur de 50 euro.


Am cautat putin pe net si pe magazin online imi apare asa:
http://www.comenzipieseauto.ro/rulment-pre...eiaj-p2145.html

Produsul Rulment presiune ambreiaj este compatibil cu:
RENAULT CLIO III 2.0 16V Sport; 2.0 16V; 1.6 16V GT; 1.5 dCi

Acum... noi incercam sa te ajutam dar masina tot la service trebuie sa o duci ca sa fi sigur ..

e un pret interesant in comparatie cu ce gasisem eu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 14 2012, 02:54 PM
Trimis la #48


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(agergeorgian @ Feb 14 2012, 01:21 PM) *
Daca pornesc motorul fara sa bag in prealabil in viteza, nu imi moare nici mie motorul. Dar daca pornesc motorul cand e in viteza, atunci imi moare. Am incercat asta ca sa vad daca e ambreiajul dus asa dintr-o data. La mine pedala sta unde ar trebui sa stea, numai ca se apasa ffffooooarte usor si nu are nici-un efect.


Moare motorul pentru ca ambreajul e cuplat sau foarte putin decuplat din cauza lipsei de presiune in sistemul hidraulic ce-l actionaeza.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Feb 14 2012, 03:13 PM
Trimis la #49


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



atunci nu e pompa.


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 14 2012, 05:40 PM
Trimis la #50


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



dar ce? ma duc acum cu prietenul asta al meu sa vad ce gasesc pe acolo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 14 2012, 07:44 PM
Trimis la #51


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Slave cylinder. Mi-a fost sters postul anterior sau nu l-ati observat?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 14 2012, 08:12 PM
Trimis la #52


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Am fost si m-am uitat cu prietenul asta al meu care se stie ceva mecanica si am observat ca era deschis un capacel aflat pe furtunul ala care iese din cilindru. Cand apasam ambreiajul se auzea ca o sparcaiala ca sa ma exprim plastic, pentru ca, normal, iesea aer pe acolo. Dupa aceea am observat, dar nu stim daca asa trebuie sau nu, ca teava aia care intre in cilindru se misca inainte si inapoi si apoi m-am uitat pe linkul ala de pe clio197.net si am observat ca acolo nu se vedea santuletul ala care se vede la mine in prima poza. Din cate ne dam noi seama, sigiliul ala care se afla pe furtunasul ala negru trebuie sa fie in dreptul sansuletului. Am tras putin de furtunas si asa a aparut semnul ala verde... Ce parere aveti?
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  IMAG1587.jpg ( 803.56k ) Numarul de Transferari: 16
Fisier Atasat  IMAG1583.jpg ( 678.66k ) Numarul de Transferari: 20
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 14 2012, 09:52 PM
Trimis la #53


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



CITAT(Mituc @ Feb 14 2012, 06:44 PM) *
Slave cylinder. Mi-a fost sters postul anterior sau nu l-ati observat?

l-am observat, dar ce sa aiba, trebuie schimbat? Ca daca trebuie, nu se baga prietenul asta al meu la asa ceva ca trebuie desfacuta si cutia de viteze si e complicat. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) (
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 15 2012, 12:43 AM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Uite asta nu stiu... poate ne raspunde un co-forumist mai aproape de partea mecanica.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 15 2012, 09:05 AM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



asa se face aerisirea la sistemul ala de ambreiaj
Il impingi la loc ...faci ceva pedale...in serii de 2-3 apasari cu pauza de 3 secunde intre serii, tii pedala apasata si tragi de cupla aia in afara sa elimine aerul, iar bagi cupla inapoi...iar pedale....iar tii apasat...tragi de cupla......si continui sa dai totul afara pana tasneste lichid de frana fara aer.

Atentie sa nu ramai fara lichid de frana....operatiunea poate sa dureze ceva...depinde ca aer ai bagat tu in sistem.... Dupa aerisier spala bine zona cu apa din abundenta...5-6 litri

Succes

Acest mesaj a fost editat de Rius: Feb 15 2012, 09:07 AM


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 15 2012, 01:58 PM
Trimis la #56


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Deci nu pot sa trag de teava aia care intra in cilindr decat daca e pedala apasata? Acum ea se misca cativa mm in ambele parti, dar nu mai mult.
Poate nu inteleg eu. Mai pun inca o data poza si am scris si ceva pe ea...

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 15 2012, 02:14 PM
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  IMAG1583.jpg ( 833.7k ) Numarul de Transferari: 9
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 15 2012, 04:12 PM
Trimis la #57


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Nu, treaba vine cam asa:
mufa aia are o siguranta ca o sarma care o tine locului.Daca o tragi in sus, parca, se deblocheaza si permite mufei sa se traga in dreapta, cum te uiti de sus, vreo 5mm si sa iasa lichidul. Deci cu siguranta trasa dar cu mufa impinsa maxim spre stanga faci pedale la ambreiaj apoi tragi dreapta de mufa si o sa vezi cum sare lichidul (atentie ca stropeste), apoi o impingi iar in stanga si repeti procedura de cateva ori. Cam atat.
Bafta

PS: eu am tinut pedala apasata, ca la aerisire frana, cat a fost deschisa mufa dar nu sunt sigur ca are importanta (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de vusiman: Feb 15 2012, 04:14 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 15 2012, 06:17 PM
Trimis la #58


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Dar siguranta aia nu trebuie sa ajunga pana in dreptul santuletului care se vede si la mine in poza pe teava aia care intra in cilindru?am mai pus odata poza si am incercuit santuletul. Ma gandesc ca daca siguranta aia de care zici tu nu ajunge pana in dreptul santuletului, o sa iasa mereu lichid pe acolo. Acum nu am lichid inauntru . Poate daca ii pun lichid atunci o sa iasa teava aia mai inafara si o sa pot sa trag siguranta pana in dreptul santuletului?

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 15 2012, 06:25 PM
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  IMAG1583.jpg ( 836.08k ) Numarul de Transferari: 6
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 15 2012, 07:59 PM
Trimis la #59


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Mie mi se pare, din poza ta, ca siguranta este bagata (adica trebuie sa blocheze jocul aerisitorului) si atunci nu ar trebui sa ai joc in aerisitor. Incearca sa tragi de siguranta in sus, ca sa deblocheze, si apoi impinge mufa inspre cutie ca sa intre bine pe pozitie si apoi impinge-o la loc; poate nu e fixata corespunzator si ai pierdut lichid pe acolo. Sunt urme de lichid pierdut pe la aerisitor?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 15 2012, 08:25 PM
Trimis la #60


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



am dat siguranta de tot jus, dar nu merge sa imping spre stanga deloc...urme de ulei sunt peste tot, pentru ca era desfacut si capacelul al pe unde se face aerisirea...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 15 2012, 08:34 PM
Trimis la #61


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Eu as face asa:
1. fixarea aerisitorului pe inchis(adica impins spre cutie) si capacel, siguranta, etc
2. completare cu lichid de frana nou pana la nivelul maxim
3. aerisirea ambreiajului prin metoda expusa mai sus
4. recompletarea lichidului daca este cazul .
5. verificarea simptomelor

pe parcursul aerisirii trebuie sa verifici daca pierzi lichid pe la aerisitor (poate fi defect)

daca nu obtii rezultate ==> service

Acest mesaj a fost editat de vusiman: Feb 15 2012, 08:34 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 15 2012, 09:12 PM
Trimis la #62


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Eu inteleg , dar nu stiu exact pana unde trebuie sa imping ca sa il fixez... trebuie sa ajunga siguranta pana in dreptul santuletului de care zic eu sau nu? Asta e intrebarea care ma framanta...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 15 2012, 09:50 PM
Trimis la #63


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



ideea e ca eu mai mult de atat nu pot sa il imping spre cutie...poate fi ceva stricat inauntru? trebuie sa aiba joc stanga dreapta cativa mm?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 16 2012, 07:11 PM
Trimis la #64


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Nu ma lasati acum (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) (((
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 16 2012, 08:08 PM
Trimis la #65


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



eu zic ca daca nu pierde lichid si poti sa faci aerisirea fara probleme probabil ca nu are nimic aerisitorul, chiar daca nu intra pana la capat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 16 2012, 09:35 PM
Trimis la #66


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



am inteles... atunci o sa cumpar lichid si o sa incerc sa fac asa... multumesc (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 19 2012, 04:41 PM
Trimis la #67


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Stie cineva daca partea incercuita trebuie sa fie in afara sau inauntrul cutiei de viteze? La mine acum este inauntru si cred ca din cauza asta nu pot sa imping siguranta aia inspre al doilea santulet. Cei ce au masina ca a mea pot face o poza la zona aia sa ma lamuresc si eu? Va multumesc. Nu am bagat lichid si nu am incercat nimic, pentru ca e clar ca ceva e in neregula...

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 19 2012, 04:51 PM
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  IMG_6256___Copy.jpg ( 240.14k ) Numarul de Transferari: 21
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Feb 21 2012, 02:17 AM
Trimis la #68


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Update la mine... S-a rezolvat odata cu incalzirea din ultimele zile... Acuma am si treapta a 5a (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 21 2012, 11:12 AM
Trimis la #69


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



@ agergeorgian : am verificat si eu la mine si arata la fel ca la tine, ma refer la distanta aia dintre mufa si cutie si merge impinsa spre cutie, cativa milimetri, ca si cum ar avea un arc inauntru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 21 2012, 02:18 PM
Trimis la #70


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



si se vede si santuletul ala?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 21 2012, 06:58 PM
Trimis la #71


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Am pus lichid si nu am rezolvat nimic. Am scos aerul, dupa instructiunile voastre, dar cand sa inchid circuitul folosind siguranta aia nu pot sa imping inspre cutie, pentru ca teava intra cu totul. Cand apas ambreiajul, datorita presiunii si a faptului ca nu e inchis circuitu(altfel nu stiu cum sa ma exprim) lichidul iese. Nu stiu cum mama masii sa fac! Probabil trebuie sa ma resemnez si sa ma apuc sa cumpar slave cylinder, ambreiaj si sa ma duc cu ea in service. Cand ma gandesc ca aici costa cam 80 de euro pe ora manopera si ca dureaza cam 8 ore, ma ia cu durere de cap. (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 21 2012, 09:48 PM
Trimis la #72


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



arata exact ca in poza ta, cu santuletul acela. Poate nu sti tu cum sa inchizi aerisitorul. Incerca la un service.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 22 2012, 10:08 PM
Trimis la #73


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



De la ce firma sa imi cumpar ambreiaj? Daca tot trebuie sa il schimb... ce recomandati?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 22 2012, 10:30 PM
Trimis la #74


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



poza cu aerisitorul de la masina mea
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  2012_02_22_19.11.43.jpg ( 1.4MB ) Numarul de Transferari: 17
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Feb 22 2012, 11:14 PM
Trimis la #75


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



De la ce firme gasesti? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Sachs eu spun ca ar fi ok.


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 22 2012, 11:41 PM
Trimis la #76


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



http://www.helix-autosport.com/performance-clutches/renault/

Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 23 2012, 12:36 AM
Trimis la #77


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



CITAT(vusiman @ Feb 22 2012, 09:30 PM) *
poza cu aerisitorul de la masina mea

chiar arata la fel ca la mine (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) ((( dar de ce la mine nu se inchide cu siguranta aia cum trebuie? imi vine sa ii dau foc... sa nu mai fie siguranta buna? Multumesc mult pentru poza, chiar apreciez (IMG:style_emoticons/default/Haling.gif)



Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 23 2012, 12:37 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 23 2012, 09:24 AM
Trimis la #78


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



siguranta aia (sarma) din cate am vazut trebuie apasata pe ea ca sa te lase sa tragi aerisitorul pe deschis si trebuie apasata in timp ce il impingi la loc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 24 2012, 11:32 PM
Trimis la #79


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Nu stiu cum se face, dar acum am reusit sa inchid cu siguranta aia, am pus bateria si filtrul de aer la loc si merge...
Adica nu mai sare de acolo capacelul si implicit nici lichidul. Sper sa tina.
Probabil acum tine de la faptul ca am scos siguranta aia si am incercat sa o mai stramtez ca sa zic asa (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Doamne ajuta si sper sa nu mai sara de acolo. Am parcurs o distanta de aproximativ 20 km prin oras cu multe schimbari de viteza si nu s-a mai intamplat nimic. Sper sa fie bine!!!!!! (IMG:style_emoticons/default/blink.gif)

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 24 2012, 11:59 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 25 2012, 02:08 PM
Trimis la #80


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Bine. Deci problema era aerisitorul care pierdea lichid?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 25 2012, 02:41 PM
Trimis la #81


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Da. Adica ambreiajul acum functioneaza ca si inainte. Problema era ca eu nu puteam sa inchid cu siguranta aia. Sper sa tina. Ce sa fac sa ma asigur ca nu mai sare si raman fara ambreiaj pe cine stie unde?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 25 2012, 08:35 PM
Trimis la #82


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Eu nu vad cum se putea strica de la sine siguranta. Poate a umblat cineva la ea si astfel a fost creata problema. Oricum numai la fata locului se poate vedea ce e de facut ptr ca trebuie vazut de ce a scapat siguranta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
agergeorgian
mesaj Feb 25 2012, 09:38 PM
Trimis la #83


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 140
Inregistrat pe: 29-July 09
Membrul Nr.: 262
Masina Personala:clio r27



Am mai facut astazi un drum de 150 km si e totul bine (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Cine putea sa ubmle la siguranta daca masina am folosit-o doar eu si in service nu a fost cu probleme care sa necesite scoaterea sigurantei... De fapt, a fost acum 46 mii km cand i s-a schimbat un ambreiaj dupa numai 2mii de km de cand o cumparasem...

Acest mesaj a fost editat de agergeorgian: Feb 25 2012, 09:40 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 5th November 2025 - 02:31 AM