Arbore cotit (necesita inlocuire la Clio 182) - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
4 Pagini V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
Arbore cotit (necesita inlocuire la Clio 182), Cuzineti cazuti in baie!
juniorx88
mesaj Dec 13 2012, 01:51 PM
Trimis la #1


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Salutare,

Am nevoie de ajutorul vostru!

Astazi am dus masina la service (un Clio 182 din 2004) pentru a schimba garnitura la baia de ulei deoarece supura un pic si cand au desfacut baietii au gasit cuzinetii axiali cazuti in baie. Problema mare nu este ca s-au dus cuzinetii ci ca s-a dus arborele. Are uzura peste cota de reparatie si de aceea am nevoie un arbore nou.

Acum intrebarile sunt urmatoarele:
- de ce credeti ca s-a intamplat acest lucru?
- de unde iau un arbore la un pret mai mic (de la Renault sare de 3000ron)?

Astept raspunsurile voastre si eventualel variante SH. Va multumesc!

Atasez si poze cu faimosii cuzineti iar mai pe seara voi avea si poze cu arborele.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  photo_9_.JPG ( 90.38k ) Numarul de Transferari: 42
Fisier Atasat  photo_10_.JPG ( 125.31k ) Numarul de Transferari: 37
Fisier Atasat  photo_11_.JPG ( 130.13k ) Numarul de Transferari: 46
 


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Dec 13 2012, 02:01 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Masina aia ori a mers fara ulei ori a mers cu un ulei de cacat (contaminat) si schimbat la de 2 ori intervalul de revizie. De asta s-a intimplat.

Cit despre achizitionarea unui arbore cotit... e o componenta care nu se inlocuieste prea des si variante "aftermarket" nu prea ai. Si pentru ca e vorba de arborele cotit recomandarea mea e sa iei unul nou. Daca gasesti un motor de clio identic cu al tau pe la dezmembrari (sanse foarte slabe) nu poti sti in ce stare e arborele, si daca faci acum motorul cu un arbore "SH" iar peste 3-4 luni desfaci motorul din nou pentru aceeasi problema n-ai facut chiar nimic.

P.S.: daca erau cuzinetii sariti motorul ala probabil trepida ca dracu. Cind a inceput asta?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Dec 13 2012, 02:34 PM
Trimis la #3


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Masina mergea bine nu avea tremurat deloc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Dec 13 2012, 05:13 PM
Trimis la #4


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Exact, masina mergea bine, "atipiq" stie deoarece stam aproape si am fost sa i-o prezint cand am luat-o. Eu am lucrat mai multi ani in domeniul tuningului moto si pot spune ca stiu cat de cat mecanica dar asta mi-a sfidat logica!! Masina mergea impecabil...nu tremura, nu facea figuri in ture, nu aveam nici-un simptom.

ce banuiesc si eu, deoarece alta explicatie nu am este ca cine a avut masina in trecut nu a tinut cont de ce ulei folosea si nici de intervalul de revizii dar in schimb a reusit sa o alerge pana a topit cuzinetii.

In legatura cu achizitia am reusit sa gasesc ceva SH: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=261139497812 si am discutat cu omul. imi iese cam la 800ron adus in Bucuresti dar nu prea sunt adeptul pieselor SH. Singurul lucru care ma atrage este pretul.....

Mi-am adus aminte si de o alta chestie. Vroiam sa va cer parerea si voua in legatura cu desfacerea chiuloasei. Oare merita sa desfacem si chiuloasa sa vedem daca a urcat ceva span in rampa? In baie nu am gasit altceva in afara de cuzineti, nu era pilitura si nici resturi metalice.

Astept si parerea voastra (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Multumesc!

Acest mesaj a fost editat de juniorx88: Dec 13 2012, 06:29 PM


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Dec 13 2012, 07:46 PM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Eu as lua acel arbore si iti spun asta ca am cumparat si eu de la englezi piese sh si au fost ok. Si in plus pretul chiar e mic deci nu risti mare lucru. Nu vad cum ar ajunge span in chiulasa. Pe ce traseu sa ajunga ? si daca aveai cred ca ai fi observat destul de repede. Cred ca poti iesi destul de ieftin cu reparatia asa si daca tot ai desfacut motorul verifica bine tot ce poti acum ca sa previi viitoare stricaciuni. Succes !


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Dec 14 2012, 12:29 AM
Trimis la #6


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Sie u sunt tentat sa il iau pe acela din Anglia...ramane maine sa imi trimita vanzatorul niste poze mai detaliate si sa vad ce decizie iau. De asemenea trebuie sa ma sune de la service deoaece i-am rugat sa desfaca chiuloasa sa vedem si ce e sus. Imi e teama sa nu fi urcat span si oricum as vrea sa schimb simeringurile de la supape.

Atasez niste poze cu "bucuria" patita. Va rog sa va uitati si voi si sa va dati cu parerea cu privire la ce o fi creat problema cat si la solutia cea mai buna de a o remedia. Tin sa mentionez ca voi pastra masina deci nu sunt interesat de reparatii provizorii ca sa o dau "la teapa" (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de juniorx88: Dec 14 2012, 01:39 AM
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  IMG_8217.jpg ( 350.57k ) Numarul de Transferari: 28
Fisier Atasat  IMG_8219.jpg ( 345.17k ) Numarul de Transferari: 27
Fisier Atasat  IMG_8220.jpg ( 320.71k ) Numarul de Transferari: 26
Fisier Atasat  IMG_8221.jpg ( 350.16k ) Numarul de Transferari: 30
Fisier Atasat  IMG_8222.jpg ( 320.72k ) Numarul de Transferari: 22
 


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristimcz
mesaj Dec 14 2012, 11:24 AM
Trimis la #7


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 195
Inregistrat pe: 2-December 10
Din: Petrosani/Cluj
Membrul Nr.: 816
Masina Personala:Citroen c4 1.6 hdi



Blocul a scapat sau e si el uzat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Dec 14 2012, 12:51 PM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



La cum sunt uzati cuzinetii m-as mira sa nu ai nici o urma pe pistoane si cilindri...
Eu le-as verifica... Daca sunt uzate atunci cel mai eficient e sa iei alt motor sh (eu asa am facut).


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Dec 14 2012, 02:58 PM
Trimis la #9


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Cred ca luni sau marti o sa desfacem si sus sa vedem cum arata treaba pe acolo. As lua un motor dar din pacate pe la noi nu se gasesc si de afara mi-e teama ca il iau si bag bani multi in el, asta pe langa costurile de achizitie si transport.

Oricum saptamana viitoare voi decide, in functie de ce mai gasim, cum o sa procedez (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Sper sa nu fie asa rau dat fiind ca mie imi mergea impecabil masina, fara zgomote, probleme la pornire sau alte figuri.


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Dec 14 2012, 04:53 PM
Trimis la #10


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Iti consuma ulei in exces? Adica, sa zicem, mai mult de 2 litri la 10k km? Daca nu atunci eu zic ca poti sa lasi si chiulasa si pistoanele/segmentii in pace.

Consumul de ulei poate indica probleme de etanseitate ale cilindrilor, fie ca-s segmentii sau probleme in trenul de valve (evacuare sau admisie). Sau, la masinile cu injectie directa, probleme la saibele de la injectoare care nu mai etanseizeaza, uleiul ajunge in galeria de admisie de unde intra inapoi si arde in cilindri sau e scuipat afara prin PCV si restul sistemului de ventilare.

Asadar daca nu aveai consum de ulei... eu n-as desface decit pompa sa vad daca nu are span in ea, desi baia de ulei are o sita chiar la sorb, mai ai si filtrul de ulei, etc, nu scala chestiile chiar asa usor de acolo sa fie recirculate in sus.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Dec 14 2012, 05:10 PM
Trimis la #11


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Chiar am verificat cu atentie consumul de ulei deoarece in cartea masinii scrie ca poate consuma pana la 500ml la 1000km ceea ce mi se pare enorm!!!
In 4000km mi-a consumat circa 500ml deci consumul este ok. Chiar am completat uleiul cu cateva zile inainte. Masina cand am luat-o mergea pe Castrol 10W60 si desigur ca am completat cu acelasi ulei. Am vazut ca cei de la Motul recomanda fie 5W40 fie 10W60 (for racing use) si eu o voi trece pe 5W40 de indata ce rezolv cu motorul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Dec 14 2012, 06:10 PM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



CITAT(Mituc @ Dec 14 2012, 03:53 PM) *
Iti consuma ulei in exces? Adica, sa zicem, mai mult de 2 litri la 10k km? Daca nu atunci eu zic ca poti sa lasi si chiulasa si pistoanele/segmentii in pace.


Eu aveam consum zero si cu toate astea avem pistoanele in starea aceea.... Poate segmentii curatare functionau ok (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ... Cam greu de inteles, dar chiar asa era!

Acest mesaj a fost editat de rex: Dec 14 2012, 06:10 PM


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Dec 14 2012, 08:29 PM
Trimis la #13


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(juniorx88 @ Dec 14 2012, 04:10 PM) *
Masina cand am luat-o mergea pe Castrol 10W60 si desigur ca am completat cu acelasi ulei. Am vazut ca cei de la Motul recomanda fie 5W40 fie 10W60 (for racing use) si eu o voi trece pe 5W40 de indata ce rezolv cu motorul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


Daca s-a mers cu 10w60 si iarna si vara atunci asta poate fi un alt motiv pentru care s-a intimplat.
La vara din mai pina in septembrie poti trece pe 10w60 din nou, mai ales daca scoti des masina la circuite. Daca mergi doar pe strada si eventual mai dai cite o linie pe strada o poti lasa fara probleme cu 5w40.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dodo ionut
mesaj Dec 15 2012, 07:27 PM
Trimis la #14


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 7-October 11
Din: constanta
Membrul Nr.: 3,236
Masina Personala:Renault Clio 182



pfoa ce urat asa repede! ai grija cum o faci iti recomand www.engine-dynamics.com sau www.k-tecracing.com sa iti iei garnituri si etc mai ieftin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 3 2013, 08:29 PM
Trimis la #15


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Salutare,

Iata ca am primit si constatarea de la service si speram sa fie cam cea finala. Desigur ca se vor mai adauga consumabile si probabil mici maruntisuri:
Arbore cotit
Cuzineti biela
Cuzineti palier
Cuzineti axiali
Simering palier
Simering distributie
Kit distributie
Kit garnituri motor complet (parte superioara si inferioara-include simeringuri supape si prezoane chiuloasa)
Pompa ulei

Tot ce vom pune va fi OEM deoarece am considerat ca nu are rost sa mai fac economie de cateva sute de lei. Termenul de livrare este de 14 zile pentru piese (de fapt pentru arbore deoarece restul sosesc in 5) si abia astept sa vad cum va iesi. Am incredere in baieti o vor face mai bine ca noua (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) deoarece ii stiu de mult timp si nu au dat rateuri niciodata indiferent de cat de complicat a fost!



--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 3 2013, 09:52 PM
Trimis la #16


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Shit! Cit e nota de plata? 8000ron?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 3 2013, 11:12 PM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



(IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) .... Inainte ma speriam de asemenea sume dar dupa ce am trecut prin ce am trecut daca la aceste probleme dai 8000 RON si masina e ok mi se pare un chilipir....


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 4 2013, 09:26 AM
Trimis la #18


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Deocamdata e ceva mai putin de 8000ron dar sa vedem la sfarsit. Cand termin tot voi atasa devizul complet (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Mie mi se par o gramada de bani acum chiar daca in trecut aruncam pe tuning moto mult mai mult si aproape fiecare iesire pe circuit se solda cu o dauna de cateva sute de euro. Dat fiind ca am luat o pauza de vro 2-3 ani in care nu am mai bagat banii in fiare, acum imi e greu sa o iau de la inceput dar ma voi acomoda. Oricum mi-am propus anul acesta sa nu bag mai mult de 15000ron in masina cu tot cu cauciucuri si revizii. Sa vedem daca reusesc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de juniorx88: Jan 4 2013, 09:30 AM


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jan 4 2013, 11:06 AM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



e boala grea cu fiarele astea...
eu incerc sa ma las de cv vreme,dar nu pot (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )
bafta la reparatie...dar daca mecanicii sunt buni chiar nu ai avea ce probleme sa ai!


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 6 2013, 10:48 PM
Trimis la #20


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



S-a inceput lucrul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  67faa9e684b7feef374732517e0b4453.jpg ( 86.66k ) Numarul de Transferari: 39
 


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Jan 7 2013, 12:26 AM
Trimis la #21


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Spor la treaba si astept sa o vad pe strazi (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 7 2013, 12:32 AM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Bafta!


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 7 2013, 01:51 PM
Trimis la #23


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Si cum ghinionul nu vine niciodata singur, s-au mai constatat urmatoarele:
- uzura la lagare pe chiuloasa cat si la axe;
Implicit trebuie sa luam una noua (sau SH dar nu accept varianta asta decat daca o pot vedea). Singura solutie corecta care am gasit-o este de la k-tec: http://www.k-tecracing.com/show_product.as...pid=2&pic=3 Daca aveti o varianta mai buna sau daca are vineva o chiuloasa de F4R cu axe in stare buna va rog sa ma anuntati dar repede ca altfel dau comanda la K-tec.

Singurul lucru care ma bucura cat de cat este faptul ca pistoanele arata bine si blocul e ok. Nu stiu cum naiba a scapat!

Motorul meu este dovada clara ca multi din romani sunt niste TARANI!! Isi iau o masina cu valente sportive si o trateaza ca tractorul bunicii UNIVERSAL 650M...ulei cand isi aduc aminte, cox la greu....ca sa nu mai zic de reprezentanta deoarece masina are revizile pana acum 18000km facute la MACH 1. Ma intreb ce ulei or fi bagat in ea?

Si asa mai am 5 fire de par in cap...dupa ce o sa fie gata nu o sa mai am deloc (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) (

Acest mesaj a fost editat de juniorx88: Jan 7 2013, 01:54 PM
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  DSC03409.JPG ( 162.8k ) Numarul de Transferari: 32
Fisier Atasat  DSC03410.JPG ( 165.25k ) Numarul de Transferari: 27
Fisier Atasat  DSC03411.JPG ( 164.57k ) Numarul de Transferari: 20
Fisier Atasat  DSC03412.JPG ( 165.06k ) Numarul de Transferari: 23
Fisier Atasat  DSC03413.JPG ( 163.81k ) Numarul de Transferari: 17
Fisier Atasat  DSC03415.JPG ( 161.49k ) Numarul de Transferari: 22
Fisier Atasat  DSC03418.JPG ( 164.14k ) Numarul de Transferari: 24
Fisier Atasat  DSC03417.JPG ( 162.1k ) Numarul de Transferari: 23
 


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 7 2013, 02:06 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Dupa ce-o s-o termini o sa-ti creasca parul la loc.
Judecind dupa uleiul ars intarit pe acolo probabil conteaza mai putin cu ce ulei a mers si mai mult cit a trecut pina sa-l schimbe. Motorul ala arata de parca ar fi mers ori 50-60k cu un singur schimb de ulei, ori fara ulei suficient.

Si da, e un miracol ca motorul ala mergea suficient de bine cind ai luat masina incit sa nu dea de banuit cu privire la vreo problema. Te mai astepti la chestii de genul asta de la motoare honda sau toyota de prin anii '90, dar nu la motoare contemporane indiferent cine le-a facut. Renault Sport WINs!

L.E.: chiulasa de la k-tec e OEM? Adica OEM reconditionate? Ca vad ca au ceva core charge daca o vrei cu vreo 100 lire mai ieftina. Ca daca vrei putea sa turezi mai mult cu vreo 500rpm cu axele, valvele si arcurile alea (daca-s facute altfel) atunci macar stii o treaba.

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Jan 7 2013, 02:12 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jan 7 2013, 02:44 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



din cate vad cea de la K-tech e OEM
nu iesi mai ieftin daca o iei de la un dealer de la noi?la o suma asa mare banuiesc ca mai dau si ei un discount.


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 7 2013, 02:53 PM
Trimis la #26


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Deja am cerut oferta la noi la Pitesti si chiuloasa goala este 7100ron iar axele sunt 1400 fiecare deci nu are rost. Merita mult mai mult cea de la K-tec care este OEM si trebuie sa o trimit inapoi pe cea veche dar nu este problema ca service-ul cu care lucrez are contract cu DPD si o vor livra ei. Din pacate nu am bani acum sa fac un upgrade de axe si supape. Pe deasupra eu sunt multumit de puterea stock. Clio acesta este (cand va functiona) masina mea de zi de zi si vreau sa fie cat mai stock la motor. Daca va fi sa mai upgradez voi opta pentru suspensie si frane (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de juniorx88: Jan 7 2013, 02:54 PM


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 7 2013, 03:04 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Daca nu vei merge suficient de des cu ea pe circuit (sau altfel de curse) n-o sa ai nevoie nici de suspensii nici de frine.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jan 7 2013, 03:14 PM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



da-mi codurile de piese pe pm...sa verific si eu preturile.
la noi nu exista variante reconditionate?


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 7 2013, 03:20 PM
Trimis la #29


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Diseara trec pe la service si incerc sa fac rost de coduri.

Am cautat si la noi dar nu am gasit nicaieri (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dodo ionut
mesaj Jan 7 2013, 03:40 PM
Trimis la #30


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 7-October 11
Din: constanta
Membrul Nr.: 3,236
Masina Personala:Renault Clio 182



pfoa dar ce urme are ! si eu ma speriasem la mine pt o dunga micutza care abea se vedea cu lupa. apropo am eu niste axe stock si daca te mai intereseaza unele Colombo&Bariani.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 7 2013, 03:45 PM
Trimis la #31


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Daca as gasi si o chiuloasa ar fi excelent (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 7 2013, 03:48 PM
Trimis la #32


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Imi pare rau sa vad ce ti se intampla! Sper sa o scoti cat mai repede si cat mai ieftin din service!
Referitor la chiuloasa, vezi ca unele service-uri nu primesc chiuloasa la schimb daca s-a intervenit asupra ei (din experienta spun).
Oare nu ai iesi mai iefin si mai bine cu un motor SH cu putini km si garantie?


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 7 2013, 04:13 PM
Trimis la #33


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Am luat in calcul si varianta cu un motor SH dar ca sa aiba km putini si cu garantie ma costa peste 6000ron sa il aduc din Anglia si acum dupa ce am patit beleaua cu cuzinetii l-as fi desfacut sa schimb destul de multe prin el ceea ce implica niste costuri. In total ma duce cam la aceeasi bani dar cu aproape totul nou si am preferat varianta aceasta.

Pe deasupra scap de drumul la RAR (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 7 2013, 06:45 PM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Doamne da sa rezolvi problema! Eu m-am gandit ca de pe motorul "nou" poti lua chiuloasa si axele si eventual poti vinde sau pastra ca piese de schimb restul pieselor...


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
dodo ionut
mesaj Jan 7 2013, 07:03 PM
Trimis la #35


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 7-October 11
Din: constanta
Membrul Nr.: 3,236
Masina Personala:Renault Clio 182



hai ca iti caut si eu o chiuloasa,am gasit ceva la 500euro livrare intr-o saptamana second.....ma mai uit

Acest mesaj a fost editat de dodo ionut: Jan 7 2013, 07:08 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octav
mesaj Jan 7 2013, 08:21 PM
Trimis la #36


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 160
Inregistrat pe: 13-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 10
Masina Personala:Clio F1 Team R27



Cu RAR-ul nu cred ca vei avea probleme la schimbarea motorului intrucat din cate stiu Clio II RS nu are serie poansonata.
Am vazut 2 RS-uri pana acum care aveau in carte specificatia ca seria motorului nu este stantata.

Acest mesaj a fost editat de octav: Jan 7 2013, 08:22 PM


--------------------
Clio F1 Team R27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 7 2013, 08:43 PM
Trimis la #37


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Stiti cum e cand ai ghinion? Sper sa nu aflati! Se pare ca pe mine ma urmareste....

Acum 5 minute m-am intors de la service si cand ma bucuram ca am scapat si il facem, am descoperit ca e si blocul dus deoarece arborele a frecat in blc si a subtiat umarul unde se asaza cuzinetele axial pe partea cu volanta. De aceea blocul e compromis. Singura lui destinatie acum este ca masuta de cafea (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)

Astfel, acum s-au schimbat prioritatile.... Imi trebuie motor complet. Am gasit ceva variante pe ebay, am si luat legatura cu oamenii si maine probabil ca luam decizia si dam comanda. Mai nasol e ca am comandat deja arborele si fiind comanda externa nu il putem returna, totusi mai incercam....

Daca raman la varianta cu motor SH am stabilit cu baietii ca il aducem si il desfacem, il revizuim complet si abia dupa aceea il punem pe masina.


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 7 2013, 11:43 PM
Trimis la #38


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Man, chiar imi pare rau sa aud astea! Sa stii ca si eu am trecut prin astea (am platit un rectificat de chiuloasa + tot tacamul, apoi am cumparat o chiuloasa noua 7800 RON pe care acum incerc sa o vand, apoi am schimbat motorul). Crede-ma ca stiu prin ce treci si sfatul meu e sa gandesti pozitiv si sa incerci sa fi obiectiv.
Daca iei motorul SH se poate sa ai garantie pe el.... Daca ai garantie pe el, se piede garantie daca il desfaci.


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 8 2013, 12:42 AM
Trimis la #39


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Incerc sa gandesc pozitiv dar cand ma uit in buzunar imi trece cheful (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Uitati ce motor mi-am gasit:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...E:X:AAQ:GB:1123

Ce parere aceti, sa il comand pe acesta? Vanzatorul pare serios si vad ca are foaret multe piese de Renault Sport (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 8 2013, 01:40 AM
Trimis la #40


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



E mai ieftin decit o chiulasa noua (ma rog, cu transport prin DPD s-ar putea sa creasca binisor pretul si sa ajunga la pretul chiulasei (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ).
Insa vor motorul vechi inapoi.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 9 2013, 10:29 AM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



juniorx88 vorbeste cu vanzatorul si vezi:
1. cat costa transportul? Pe mine m-a costat transportul din UK 250 LIRE.
2. multi care cer motorul la schimb dar pentru 50-100 LIRE renunta la motorul donator. In cazul meu, vazand ca trebuie sa aduca motorul din Ro, cel care vindea motorul a renuntat sa il mai ia pe al meu la schimb.

Acest mesaj a fost editat de rex: Jan 9 2013, 10:29 AM


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 9 2013, 01:16 PM
Trimis la #42


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Salutare,

Acum am observat si eu ca vor motorul vechi dar nu ar fi problema sa mai dau 100 de lire ca sa nu il mai ia. Oricum intre timp am mai gasit doua variante SH si una noua:

http://www.ebay.com/itm/121048376869?_trksid=p5197.c0.m619 la care ma costa transportul circa 160 de lire

http://www.ebay.com/itm/Renault-Clio-F4R-1...121048376869%26 de la care as lua si cutia dar inca nu mi-a dat cotatia de transport

si varianta noua:

http://www.pieseauto.ro/alte-piese-motor/r...-148175388.html cu care am vorbit dar a ramas sa mai sun astazi ca sa se mai gandeasca la pret.

Voi ce ziceti?

Transportul din ce am vorbit cu diversi vanzatori pe ebay variaza intre 155 si 300 de lire.


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 9 2013, 01:22 PM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Negociaza-l pe ala din alba la 2000EUR si aia e.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 9 2013, 01:27 PM
Trimis la #44


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Haideti sa va amuz un pic....mi-a raspuns acum 2 minute si concluzia este Romania=Slovenia:

Dear juniorx88,

Hi, Shipping to Slovenia is £280.

Engine + Gearbox = £750 + shippng £280 = £1030.

Adam

- kerrg1.2002

Click "respond" to reply through Messages, or go to your email to reply
Respond


From: juniorx88
To: kerrg1.2002
Subject: Shipping: juniorx88 sent a message about Renault Clio F4R 182 Engine 43k #251205801018
Sent Date: Jan-08-13 02:25:25 PST

Dear kerrg1.2002,

Hello,

I own a Clio 182 (2004) and 2 days ago i found out that my engine is very badly damaged so i need a new one. I wanted to ask you how much is the shipping to Bucharest Romania (postal code 030393. Also i saw that you have the gearbox from Clio 182 and i wanted to know if you can put the engine and the gearbox toghether andt at what price plus shipping.

The engine is a must but it would be ok to change the gearbox because i have some small issues with the 3rd gear.

Thank you!

- juniorx88


Renault Clio F4R 182 Engine 43k http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...E:X:RTQ:GB:1123
Renault Clio F4R 182 Engine 43k
Item Id: 251205801018
End time: Jan-27-13 08:54:58 PST
Seller:

kerrg1.2002 (233)
100.0% Positive Feedback
Member since Oct-13-02 in United Kingdom
Location: South Ayrshire, United Kingdom
Listing Status: This message was sent while the listing was active.

CITAT(Mituc @ Jan 9 2013, 12:22 PM) *
Negociaza-l pe ala din alba la 2000EUR si aia e.


Din cate banuiesc mi l-ar da la 2000e dar este un pic cam mult ca mai am de bagat si alti bani dupa aceea si imi e teama sa nu se potriveasca deoarece este luat pentru CUP si din cate stiu acela nu are A/C dar banuiesc ca are prinderea pe bloc. De asemenea nu stiu sigur daca electronica merge...din ce am citit pe afara nu sunt diferente intre motoarele de 182 fie standard, CUP sau TROPHY.

Voi stiti cumva altceva?



___________________________________________

A venit si corectura:

Dear juniorx88,

Apologies about that.

Engine + Gearbox = £750 + shippng £330 = £1080

Adam

- kerrg1.2002

Acest mesaj a fost editat de juniorx88: Jan 9 2013, 01:29 PM


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 9 2013, 02:06 PM
Trimis la #45


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Sunt un pic dezamagi:

1. 7-10 days? - timpul de livrare este ok

2. Engine is ready to have oil put in and will run. Timing belt is less than 1 year old too. - asta e bine dar oricum i-as face distributia

3. Engine was fitted to a track car and due to the rollcage it's not easy to sell as whole car. - asta nu prea ma incanta deoarece probabil are ceva uzura motorul (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)

http://blogcontent62431.s3.amazonaws.com/1...ell/shell15.JPG

__________________________________

L-am intrebat si cat timp a petrecut pe circuit si raspunsul este mai jos:

Dear juniorx88,

It only ever done 1 trackday. so less than 100 miles on track.

- kerrg1.2002

La cum arata masina in poza pare sa fie impecabila dar la ei oricum se pastreaza perfect (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de juniorx88: Jan 9 2013, 02:17 PM


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 9 2013, 02:21 PM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



(IMG:style_emoticons/default/sad.gif) Iti inteleg agonia. Am trecut si eu printr`o belea d`asta costisitoare (mai ales chinul cu adusul din UK) si stiu cum e dar vorba lui Rex , dupa ce o faci te vei bucura foarte mult de masina.

Intr`adevar Cup-ul nu are AC dar prinderile sunt aceleasi deci nu iti face griji. Eu unul nu m`as ingrijora pentru faptul ca a fost motor de trackday. Oricum e motor de turatii si mai bine sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost proiectat decat condus subturat prin oras prin romanica sau alimentat cu mizerii de carburanti si ulei. Englezii ingrijesc masinile foarte bine de obicei. Stiu asta de pe diverse forumuri din UK.

Electronica este diferita pentru variantele CUP indiferent daca e 172/182 dar cred ca doar hartile sunt altele. In rest poti pune linistit motorul cu ECU de CUP.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 9 2013, 02:30 PM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Multumesc pentru suport (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

In legatura cu electronica sunt in dilema. Motorul de pe masina mea este F4R-738 si am verificat dupa seria masinii la Renault si acesta este iar cel nou din Romania este tot 738 deci dupa mintea mea este identic.

In legatura cu electronica nu as dori sa am vro nepotrivire deoarece nu vreau sa caut pe urma ECU sau sa ma apuc sa fac soft. La cel din Romania asta este grija pe care o am chiar daca este acelasi cod.

In schimb cel din UK cu tot cu cutie ar trebui sa fie plug and play si fara alte griji. Oricum nu ma pot abtine si daca il iau ii fac distributie si dau baia jos sa verificam cuzinetii si sa schimbam pompa de ulei ca dupa ce m-am ars o data suflu si in iaurt!


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 9 2013, 02:44 PM
Trimis la #48


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



ECU-ul oricum e acelasi deci hardware-wise nu ai probleme. Posibil softul sa fie altul pentru Cup dar nu are nimic. Distributia da, ai putea sa o faci avand in vedere ca motorul a lenevit un pic.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 9 2013, 03:33 PM
Trimis la #49


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Acum am primit pretul final pentru motorul din Romania si doreste 2200e ultimul pret deci probabil voi ramane pe varianta cu eBay.


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jan 9 2013, 03:53 PM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



mergi pe varianta uk....
am cumparat pt Subi o cutie si un motor...si ambele au fost exact cum erau prezentate de vanzatori.
eu zic ca nu are rost sa arunci banii pe distributie daca o are facuta acum 1 an (si iti trimite si facturile).


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Jan 11 2013, 12:27 PM
Trimis la #51


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Nu stiu ce tot spuneti voi acolo da eu as zice sa ia motorul nou fara nici o discutie. Chiar si la 2200 merita, una e motor nou si alta un SH.
Iar la SH oricum ar fi eu zic ca dupa ce il aduci mai gasesti de schimbat ceva la el.
Cu distributia la asta nou e simplu, dai capacele pe laterala jos si te uiti la curea, daca e imbatranita o schimbi, daca nu ura.
Si eu sincer nu cred ca ai de ce sa ii faci tu distributia. Motorul ala nu a stat pe o masina afara in frig si ploaie, a stat ambalat frumos intr-un depozit. Cauciucul ala se deterioreaza cand bate soarele in el sau daca e folosit intens in mers, nu asa. Mai degraba eu as face distributia la ala SH decat la cel nou, adica nici nu as sta la discutie cu asa ceva.

La alea din UK pana le aduci, pana mai negociezi si mai si gasesti ceva ce nu iti place cand ajung aici cred ca la urma diferenta de pret va fi sa zicem de 200-300E intre alea si asta nou. Eu personal cred ca un motor nou mai ales de clio Rs e mare lucru. Oricum ma mir ca ai gasit la noi asa ceva.
Personal eu as lua banii la mine si m-as duce peste el. As si vedea clar ce e cu ala si i-as pune in brate 2000E. Nu cred ca pana in final ar refuza. Iar daca nu as da si 2200.
Cel mai important este sa fie acelasi cod de motor sa poti folosi ECU de la tine, in rest chiar daca e CUP prinderile eu stiu ca sunt la fel si doar poate sa castigi la rezistenta overall.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 11 2013, 04:35 PM
Trimis la #52


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Vesti bune!! Am motor nou!! Revin cu poze in curand


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 11 2013, 04:52 PM
Trimis la #53


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Aia da.... in 2 zile??
Ti l-ai luat pe cel din Romania, nu?


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 11 2013, 05:23 PM
Trimis la #54


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Salutare,

Da, l-am luat pe cel din Bucuresti datorita domnului Radu Ortelecan (http://www.youtube.com/watch?v=3pyZGLQEn5M) caruia doresc sa ii multumesc pe orice cale. Dansul a plecat din Alba azi noapte special ca sa fie azi dimineata la ora 8 in Bucuresti si sa imi dea mie motorul. Cu achizitia este o poveste mai lunga care nu mai conteaza dar dansul m-a ajutat sa o rezolv si la un pret excelent: 1500e!!!

Motorul l-am dul la service la ora 10, s-au uitat baietii si au constatat ca e NOU. Nu le venea sa creada dar vom schimba cureaua de distributie doarece este produsl in 2008 (pe chiuloasa scrie 2007 si pe bloc 2008) si ca sa prevenim alte probleme mai bine inlocuim de acum. Motorul este comandat pentru Clio 182 Cup din Olanda dar este acelasi cod cu al meu - F4R 738 si nu difera nimic.

Cred ca voi avea cel mai nou Clio 182 (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )

Las pozele sa vorbeasca!

Intre timp va multumesc tuturor pentru suport si desigur ca va tin la curent cu toate lucrurile dar cred ca voi muta acest post cat si continuarea la Masina mea deoarece s-a incheiat povestea cu arborele!

Acest mesaj a fost editat de juniorx88: Jan 11 2013, 05:26 PM
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  IMG_9692.jpg ( 600.44k ) Numarul de Transferari: 50
Fisier Atasat  IMG_9693.jpg ( 565.57k ) Numarul de Transferari: 33
Fisier Atasat  IMG_9694.jpg ( 459.19k ) Numarul de Transferari: 31
Fisier Atasat  IMG_9695.jpg ( 466.45k ) Numarul de Transferari: 31
Fisier Atasat  IMG_9696.jpg ( 520.05k ) Numarul de Transferari: 35
Fisier Atasat  IMG_9697.jpg ( 546.15k ) Numarul de Transferari: 33
Fisier Atasat  IMG_9698.jpg ( 483.75k ) Numarul de Transferari: 26
Fisier Atasat  IMG_9700.jpg ( 518.47k ) Numarul de Transferari: 29
Fisier Atasat  IMG_9701.jpg ( 538.08k ) Numarul de Transferari: 39
 


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 11 2013, 05:37 PM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Felicitari, felicitari, felicitari!
Iti tin pumnii!


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Jan 11 2013, 06:59 PM
Trimis la #56


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Foarte tare,felicitari !
Acum daca tot l-ai luat la banii astia poti sa ii schimbi si cureau de distributie desi eu raman la parerea mea ca nu are nici pe naiba aia de pe el. A stat in mediu inchis intr-un depozit sau ceva, Cureaua aia e ca noua aproape sigur (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Oricum bafta multa si mai spune-ne ce si cum. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dodo ionut
mesaj Jan 13 2013, 01:27 AM
Trimis la #57


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 7-October 11
Din: constanta
Membrul Nr.: 3,236
Masina Personala:Renault Clio 182



bravo.felicitari am ramas uimit oricum ca ai gasit in romania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 14 2013, 11:54 AM
Trimis la #58


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Si eu am fost maxim de uimit, am avut culmea ghinionului cu cuzinetii si acum culmea norocului. Abia astept sa vad ca este ok si sa plec in rodaj.

La noul motor deja am comandat 3 lucruri:
- curea distributie;
- simering palier deoarece a stat motorul si mi se pare simeringul in partea de jos un pic uleios iar cand il vor monta baietii ii vor da cu silicon;
- garnitura de baie - oricum era comandata si o am in portbagaj. P edeasupra acum sunt obsedat de cuzineti si vreau sa ne uitam sa ne asiguram ca e ok (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 14 2013, 01:43 PM
Trimis la #59


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Iata mai jos lista cu ce am mai comandat pentru noul motor (tocmai am primit-o pe mail de la service):

Salut,

Lista de piese comandate pentru noul motor:

Simering palier 7703087224 – 130 lei - 3-5 zile

Garnitura admisie 7700109906 - 39 lei - 3-5 zile

Garnitura admisie 7700114203 – 39 lei - 3-5 zile

Garnitura evacuare 7700114234 – 38 lei - 3-5 zile

Capac ax came 7700106271 – 50 lei - STOC si 7700274026 – 32 lei - STOC

Garnitura corp termostat 7700104129 - 47 lei - 3-5 zile

Rulment presiune 7700102781 - 148 lei STOC

Capac distributie 7700113619 - 202 lei - 3-5 zile

Garnitura 8200052311 – 28 lei - 3-5 zile

Curea distributie 110 lei

Total: 863 lei
Toate piesele sunt originale mai putin cureaua de distributie care este Contitech.

Pe langa asta as mai adauga eu ce mi-a sosit deja:
- Ulei MOTUL 5W-40;
- Filtru ulei, benzina, polen;
- bucsa timonerie cutie;
- tampon evacuare;
- placute frana spate;
- Ulei cutie;
- se poate sa mai fie dar nu imi aduc aminte....oricum va tin la curent cu poze si alte cele


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dodo ionut
mesaj Jan 14 2013, 05:33 PM
Trimis la #60


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 7-October 11
Din: constanta
Membrul Nr.: 3,236
Masina Personala:Renault Clio 182



te-au ajuns mult rau toate garnirturile si semeringurile! iti recomand daca tot ai desfacut sa pui si un ambreaj mai bun sa nu fie stock ca sa nu mai strici cutia si suportii sa ii pui de la k-tec (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 14 2013, 05:52 PM
Trimis la #61


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Mie preturile nu mi se par mari, ba din contra sunt chiar ok. Am mai cautat si eu de curiozitate si la final am considerat ca merita sa merg pe totul original. La ambreiaj nu vad rostul unuia mai performant. Eu masina o folosesc zilnic, este practic masina de servicei/familie/uneori distractie si nu se motiveaza investitia in ceva mai performant care sa ma chinuie in oras.
Oricum, masinuta o sa o tin stock, nu am de gand sa ii fac cine stie tuning. Exista totusi sansa sa investesc in alta suspensie si un kit de big brakes dar cam atat (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Cam 2 luni trebuie sa ma potolesc deoarece pe urma voi comanda Michelin PS3 si daca mai arunc banii si pe altceva dorm pe pres (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )

Daca am noroc sa uite femeia pana la vara de banii aruncati acum, poate mai aloc ceva pentru investitii...dar sa vedem....

aaaa, sa nu uit sa intreb... De ce crezi ca un ambreiaj mai bun si alti suporti mai rigizi imi vor proteja cutia? Intreb deoarece eu am o alta parere.
Cred ca daca merg pe totul OEM gasesc compromisul intre performanta (tin s amentionez ca sunt multumit de performantele stock ale masinii) si fiabilitate. Inteleg totusi ca este ok un abreiaj mai performant cat si niste suporti rigizi dar aceste in mod normal inclina balanta catre performanta si nu catre fiabilitate (aici ma refer la ambreiaj deoarece niste suporti din poliuretan se poate sa tina mai mult decat cauciucul standard).



Acest mesaj a fost editat de juniorx88: Jan 14 2013, 06:00 PM


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 15 2013, 01:52 AM
Trimis la #62


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Daca nu folosesti masina la track days sau drag in mod frecvent atunci suportii OEM si ambreajul OEM sint mai potrivite unui mers preponderent pe strada.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dodo ionut
mesaj Jan 17 2013, 12:12 PM
Trimis la #63


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 7-October 11
Din: constanta
Membrul Nr.: 3,236
Masina Personala:Renault Clio 182



CITAT(juniorx88 @ Jan 14 2013, 04:52 PM) *
Mie preturile nu mi se par mari, ba din contra sunt chiar ok. Am mai cautat si eu de curiozitate si la final am considerat ca merita sa merg pe totul original. La ambreiaj nu vad rostul unuia mai performant. Eu masina o folosesc zilnic, este practic masina de servicei/familie/uneori distractie si nu se motiveaza investitia in ceva mai performant care sa ma chinuie in oras.
Oricum, masinuta o sa o tin stock, nu am de gand sa ii fac cine stie tuning. Exista totusi sansa sa investesc in alta suspensie si un kit de big brakes dar cam atat (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Cam 2 luni trebuie sa ma potolesc deoarece pe urma voi comanda Michelin PS3 si daca mai arunc banii si pe altceva dorm pe pres (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )

Daca am noroc sa uite femeia pana la vara de banii aruncati acum, poate mai aloc ceva pentru investitii...dar sa vedem....

aaaa, sa nu uit sa intreb... De ce crezi ca un ambreiaj mai bun si alti suporti mai rigizi imi vor proteja cutia? Intreb deoarece eu am o alta parere.
Cred ca daca merg pe totul OEM gasesc compromisul intre performanta (tin s amentionez ca sunt multumit de performantele stock ale masinii) si fiabilitate. Inteleg totusi ca este ok un abreiaj mai performant cat si niste suporti rigizi dar aceste in mod normal inclina balanta catre performanta si nu catre fiabilitate (aici ma refer la ambreiaj deoarece niste suporti din poliuretan se poate sa tina mai mult decat cauciucul standard).

Ambreaju stock e foarte prost am unu nou care sta in garaj, o sa vrei odata sa te dai cu ea asa pe strada cum zici tu ca mergi si usor usor o sa o strici, eu am avut cutie noua si sa zic asa cu grija tot incepea sa se strice ratezi odata de 2ori si din ce in ce mai des,cand am pus ambreaj grupa N ca este ok in oras s-a schimbat treaba dai bombe,acum ma gandesc sa iau ala cel mai tare cu volanta usurata ca pare ok in oras doar ca e pedala tare.suportii sunt prea elastici pune macar un sport ala de sus sa vezi cum se schimba treaba.cred ca o sa fac eu comanda la k-tec mai curand daca vrei pot sa iti comand si tie sa nu mai platesti transportu atat

Acest mesaj a fost editat de dodo ionut: Jan 17 2013, 12:14 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 17 2013, 01:23 PM
Trimis la #64


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Ma bagi la belele (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) Oricum m-ai pus pe ganduri asa ca am luat urmatoarea decizie....momentan o sa las masina asa cum este cu ambreiajul acesta si tampoanele stock deoarece sunt toate noi si nu prea mai am buget dar in vara planuiesc sa imi schimb cutia deoarece uneori peste 6000rpm agata a 3-a daca i-o dau scurt si atunci o sa fac un efort sa iau o volanta de la k-tec si un ambreiaj grupa N cat si niste tampoane.

Eu iti dau dreptate dar chiar sunt in mare parte pensionar. In 4000km am reusit sa agat a 3-a de vro 2-3 ori (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Pune si tu un link cu suportul de sus la care faci referire deoarece nu stiu sigur care este, restul stiu unde le gasesc.

De asemenea, daca ai timp poate ne vedem prin Constanta peste cateva saptamani deoarece dupa ce scot masina din service plec in rodaj si prima data vin la un prieten in Constanta. Sa speram ca nu o sa fie zapada.... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juniorx88
mesaj Jan 27 2013, 04:57 AM
Trimis la #65


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 27-March 12
Din: Bucuresti, Sector 3/4
Membrul Nr.: 3,825
Masina Personala:Renault Clio B 182 RRS



Topicul va continua la Masina mea deoarece practic problema arborelui a luat sfarsit...sau cel putin asa cred (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=1615

Acest topic cred ca poate fi inchis. Multumesc!


--------------------
www.f64.ro
www.activauto.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (4 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 03:18 AM