Teste dyno - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
5 Pagini V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
Teste dyno, rezultatele testarilor tehnice, parerile membrilor si sugestii
zap
mesaj Jun 22 2009, 09:59 PM
Trimis la #1


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 97
Inregistrat pe: 12-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 98
Masina Personala:Focus ST facelift



Mi-as dori ca urmatoarea intalnire sa facem o dyno-day , inafara weekendului sa pot veni si eu si am gasi impreuna metode reale de a creste performanta hot-hatchurilor noastre.
Era un dyno prin Pipera ce facea si teste 0-400 etc, nu stiu cat de precis e merita testat, poate obtinem si o reducere de grup.

Ce ziceti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jun 22 2009, 10:10 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



la megane rs si r26, testarile pe dyno facute de posesori au dat niste rezultate (putin spus) indoielnice. eu cred ca sunt mai sanatoase masuratorile in timp real.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 22 2009, 10:29 PM
Trimis la #3


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



daca vreti, in PL e un dyno cat de cat corect. daca ne gandim ca acolo se masoara softuri facute pentru o anumita firma de tuning, am zice ca mint de ingheata apele, DAR acolo ies puterile declarate si de firme concurente, eu zic ca are trebuie sa fie cat de cat corect.
adica OK, fur pt ca am facut eu softul, dar cand vine masina facuta de concurenta, si ies caii declarati? plus ca e inca nou, deci nu se simte uzura la diferite componente.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jun 22 2009, 10:32 PM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Am creat acest topic pentru a nu intercala discutiile tehnice despre rezultatele testelor cu alte subiecte din forum.

ma, Bogdane, tu vrei sa arati membrilor minunata urbe a lu' nea Iancu (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) . daca membri sunt de acord, urmatoarea intalnire o facem la Ploiesti (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 23 2009, 09:23 AM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



pai nu prea am avea unde, ca e cam greu cu parcarea..dar putem incerca un snagov, un brasov (sambata a fost superb la karturi), deci nu tin neaparat PL. dar am spus despre dyno.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coyote
mesaj Jun 23 2009, 11:41 AM
Trimis la #6


Stage 2
**

Grup: Member
Postari: 43
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: EMO Land
Membrul Nr.: 77
Masina Personala:Peugeot 207 RC



N-ai spus de pret insa.


--------------------
Road Runner: beep beep!
Coyote: LOL.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 23 2009, 11:49 AM
Trimis la #7


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



o sa caut, nu stiu exact...era ceva gen 2 milioane...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ierdnA
mesaj Jun 25 2009, 02:07 PM
Trimis la #8


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 13
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 14
Masina Personala:VW New Beetle mtm Sport Edition



M-as baga si eu la un dyno test, iar daca Bogdan spune ca ala e ok (pe langa impusul initial de a crede ca are actiuni la ei (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) atunci merita incercat. Pana la Ploiesti e un drive de placere....

Numai bine,
Andrei


--------------------
Drive Forest, DRIVE !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jun 25 2009, 02:23 PM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



eu nu am fost personal.
pana acum una facuta la TCM si una la REVO sau superchips au iesit corecte. in rest nu stiu.
as vrea eu sa am actiuni... (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jun 30 2009, 06:13 AM
Trimis la #10


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



Nu cifrele unui furnizor verifica sau confirma calitatea si corectitudinea unui dyno ci invers. Asa ca incepeti sa va faceti griji cand cifrele corespund dubios de tare nu sa va bucurati ca doar voi platiti;)


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catawrc
mesaj Jul 1 2009, 01:47 PM
Trimis la #11


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 215
Inregistrat pe: 1-July 09
Membrul Nr.: 160
Masina Personala:Seat leon cupra



De o saptamana mai avem un Dyno test in Bucuresti mai exact in SEMA PARC la semanatoarea.....il recomand cu incredere, cei de acolo nu se ocupa cu softarea masinilor ci cu mecanica asa ca nu au nici un interes sa dea alte valori....! Eu l-am testat si mi-a dat asa cum ma asteptam. Salut!!!


--------------------
Seat Leon Cupra by RBN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jul 1 2009, 03:13 PM
Trimis la #12


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Ce preturi au ?


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catawrc
mesaj Jul 1 2009, 09:00 PM
Trimis la #13


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 215
Inregistrat pe: 1-July 09
Membrul Nr.: 160
Masina Personala:Seat leon cupra



Pretzu este de 150 ron


--------------------
Seat Leon Cupra by RBN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Jul 1 2009, 10:16 PM
Trimis la #14


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



e 4×4?


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 4 2009, 04:08 PM
Trimis la #15


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



Foarte tare ca acolo nu se fac softuri -> dyno corect (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Cand scot masina, testez si eu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jul 5 2009, 09:50 AM
Trimis la #16


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Exact unde in sema? La RUNE sau unde?


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 10 2009, 04:04 PM
Trimis la #17


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



din cate am inteles..intri in sema, o iei inainte, dreapta , inainte iar p dreapta va fi un service (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Dyno'ul este impartial, nu se fac softuri in incinta service'ului.. cred ca este o premiera in Bucuresti (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jul 16 2009, 07:22 PM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Dupa cum zicea si zap poate ne strangem mai multi intr-o zi sa facem un dyno day si poate vorbim si primim o reducere...... Putem merge la dyno-ul din sema park daca vi se pare voua ca este impartial. Chiar as fi curios sa vad cati cai scoate masina din cati declara producatorul inainte sa apuc sa o modific. (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zap
mesaj Jul 17 2009, 12:38 AM
Trimis la #19


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 97
Inregistrat pe: 12-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 98
Masina Personala:Focus ST facelift



Cand se face un grup let me know (YM/tel), sunt curios sa va vad bolizii preparati pe dyno si facem si o cursa de alergat pe jos dupa aia (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 25 2009, 05:59 AM
Trimis la #20


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



Va anunt ca de azi si dyno-ul nostru a devenit operational. Este capabil sa masoare puteri de pana la 2000 de cai, poate masura atat masini cu doua roti motrice cat si cu tractiune integrala inclusiv cele cu distributie variabila pe punti gen Nissan GT-R sau Porsche 911 Turbo. Respecta absolut toate normele de constructie impuse de producator gen nivel al vibratiilor, ventilatie, evacuare gaze, izolare fonica, izolare termica, spatiu alocat etc toate acestea avand o repercutare serioasa in ceea ce priveste veridicitatea testului. O sa revin cu poze si filme.


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Jul 25 2009, 03:31 PM
Trimis la #21


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



Yeeeey, abia astept sa ajung pe la Razvan (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Jul 25 2009, 07:00 PM
Trimis la #22


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Sa mai coboare temperaturile si trec sa ma masor (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 26 2009, 01:40 PM
Trimis la #23


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(SpdR @ Jul 25 2009, 03:31 PM) *
Yeeeey, abia astept sa ajung pe la Razvan (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


Am masurat un Nissan GT-R si BMW-ul meu. Inca un GT-R incoming (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Ventilatia e beton, diferenta destul de mare fara ea. La BMW S-au pierdut circa 40 de cai fara ea.


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jul 26 2009, 03:55 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Marius, ceva discount pentru membrii HH dai?


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 27 2009, 11:56 PM
Trimis la #25


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



Nu cred ca se poate pune aceasta problema, eu nu am nici un fel de acord sau afacere cu HH si nici nu planuiesc sa am prea curand. HH este un pic altfel, sa nu-l transformam in 4tuning sau altele (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Insa se poate discuta pretul pentru o reducere de grup.


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ronnie
mesaj Jul 28 2009, 12:41 AM
Trimis la #26


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Faptul ca nu exista o relatie directa intre comunitatea HH si afacerea ta se poate discuta, parerea mea. Cat despre group buy, aici nu stiu cat se pune problema. Poate se gasesc 2-3-5 interesati, dar nu e similar cu, de exemplu, cumpararea unor piese. E mai degraba un serviciu, de care diversi ar fi interesati, nu neaparat pentru acelasi motiv.

Revin, daca te-ar interesa propunerea de parteneriat cu HH, da un pm sau telefon.


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 28 2009, 05:30 PM
Trimis la #27


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



Cateva poze...

(IMG:http://img196.imageshack.us/img196/1484/photo0008b.th.jpg)

(IMG:http://img406.imageshack.us/img406/8764/photo0024a.th.jpg)

(IMG:http://img406.imageshack.us/img406/1230/photo0025v.th.jpg)

(IMG:http://img259.imageshack.us/img259/2210/photo0022a.th.jpg)


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zap
mesaj Jul 28 2009, 05:35 PM
Trimis la #28


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 97
Inregistrat pe: 12-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 98
Masina Personala:Focus ST facelift



Question : pe dyno-ul respectiv nu folosesti ancorare? Sta masina in virtutea greutatii pe el sau doar erau la poze? Intreb ca n-am vazut chingile de prindere.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 28 2009, 08:13 PM
Trimis la #29


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



Ancorarea se face sub masina in santul de sub dyno, de aceea nu se vede nimic (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Jul 29 2009, 12:05 AM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



cat a scos RS4 ala ? ca sunt curios


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 29 2009, 02:17 AM
Trimis la #31


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



Ne rezervam dreptul de a nu furniza datele masuratorilor fara voia proprietarilor, multumesc pentru intelegere.

Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jul 29 2009, 03:21 PM
Motivul editarii: fara quote cand raspundeti ulimului mesaj, multumim


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jul 30 2009, 08:15 PM
Trimis la #32


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ok, dar atunci care mai este rostul postarii? Nu ma intelege gresit, dar din post-ul tau singura informatie pe care o putem afla este ca s-au facut teste pe dyno la masina cu pricina, asa si mai departe?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dany_eok
mesaj Jul 30 2009, 09:41 PM
Trimis la #33


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 116
Inregistrat pe: 1-June 09
Din: Otopeni
Membrul Nr.: 70
Masina Personala:VW Golf 5 GTI Edition 30



Cat costa dyno testul la Razvan ?


--------------------

www.overspeedtc.ro www.rbn-tuning.ro www.ghettotuning.ro www.cartuning.ro
E-mail: dan[ @ ]overspeedtc[ . ]ro
MY BRUTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Jul 31 2009, 12:17 AM
Trimis la #34


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(Mituc @ Jul 30 2009, 08:15 PM) *
Ok, dar atunci care mai este rostul postarii? Nu ma intelege gresit, dar din post-ul tau singura informatie pe care o putem afla este ca s-au facut teste pe dyno la masina cu pricina, asa si mai departe?


Ce trebuie sa intelegi si tu si ceilalti este ca pe acel dyno se pot masura fara probleme si astfel de masini, punct. Este un topic despre dyno-uri nu despre masini si cifre.


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jul 31 2009, 04:42 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



De acord, datele sunt confidentiale, dar te rog spune un pret ca suntem curiosi si eventual o reducere pentru grup si ce inseamna grup(peste cate masini).

Merci (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Opc
mesaj Aug 6 2009, 07:06 PM
Trimis la #36


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 33
Inregistrat pe: 26-July 09
Membrul Nr.: 244
Masina Personala:Astra Opc



Eu am facut masuratori pe dyno la 2 firme si rezultatele au fost varza.Imi scotea masina 196 cai , avand in vedere ca masina de fabrica are 240 si unde mai pui ca e si softata.Eu zic ca cel mai bine masori pe strada.


--------------------
Doar OPC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 6 2009, 10:22 PM
Trimis la #37


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Am facut si eu dyno la masinuta mea stock (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) A scos 136kw la roata... Curba de putere si de cuplu era cam ca in specificatiile producatorului...
(IMG:http://img98.imageshack.us/img98/1241/pwr.th.png)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Aug 7 2009, 09:08 AM
Trimis la #38


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Lol Silviu, ce te asteptai sa se intample?


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 7 2009, 10:26 AM
Trimis la #39


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Au fost mereu voci care spuneau ca 2.0T nu e in specificatiile producatorului...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shy
mesaj Aug 7 2009, 11:11 AM
Trimis la #40


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 309
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti | Mosilor
Membrul Nr.: 18
Masina Personala:Evo X



Spune-ne si noua unde ai fost pentru test si cat a costat. Mersi


--------------------
Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 7 2009, 11:56 AM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Sema parc si 150 ron.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Aug 7 2009, 05:12 PM
Trimis la #42


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



In concluzie, esti multumit de cel din Sema parc sau nu prea? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 7 2009, 05:34 PM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Eu da (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Aug 8 2009, 12:11 AM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



partea proasta e ca nu au ventilatoare din cate am inteles, eu sunt de parere ca fara ventilator prajesti masina aiurea


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Aug 8 2009, 12:28 AM
Trimis la #45


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



cum sa nu fie ventilator? pai ce masori?


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 8 2009, 12:30 AM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Da.. nu e ventilator.. dar pentru O accelerare de la 1100 la 7000rpm nici nu cred ca ai nevoie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adibose
mesaj Aug 9 2009, 06:02 PM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 61
Inregistrat pe: 20-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 51
Masina Personala:Audi S3 8L & Seat Leon 1P



mai jucati-va voi cu asa ceva fara ventilator si pe urma sa vedeti ce rad eu...
ventilatoarele trebuie sa fie capabile sa simuleze o viteza de 160km/h ca sa scoti un randament bun
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Testosul
mesaj Aug 10 2009, 03:31 PM
Trimis la #48


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 28
Masina Personala:Ford Focus RS



Cum se numeste va rog firma unde este Dyno in Sema Parc?...as vrea sa ajung si eu acolo si trebuie sa o identific.
Multumesc frumos


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Aug 10 2009, 05:21 PM
Trimis la #49


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



eu iti sugerez sa te duci la RBN au ventilatoare


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Aug 10 2009, 05:22 PM
Trimis la #50


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Am fost si eu la Dyno la RBN, doar in vizita. Are un ventilator imens , zici ca e turbo.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Aug 17 2009, 05:14 PM
Trimis la #51


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(Sabin @ Aug 10 2009, 05:22 PM) *
Am fost si eu la Dyno la RBN, doar in vizita. Are un ventilator imens , zici ca e turbo.


Intr-adevar, avem o turbina de ventilatie foarte puternica. La motoarele turbo ventilatorul este crucial pentru ca trebuie sa raceasca intercoolerul. In conditiile in care rulezi pe dyno fara ventilatie este ca si cum nu ai avea intercooler ca sa nu mai vorbim de racirea motorului care la nivel de relanti. In timpul unui test inertial sau cu frane motorul se afla in sarcina destul de mare, se incalzeste puternic si are mare nevoie de aceasta racire pe care o ofera turbina de ventilatie. A avea sau nu asa ceva cred ca este doar o chestiune de buget, in nici un caz de utilitate sau eficienta.

Atasez o masuratoare pentru Octavia RS 2.0 TFSi de 200 de cai cu evacuare, admisie, intercooler de S3 si interne pompa Autotech, test efectuat cu treapta a5-a de viteza.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  OCTAVIA_RS_NAKA.bmp ( 3.75MB ) Numarul de Transferari: 61
 


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 17 2009, 08:27 PM
Trimis la #52


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



300 cp la roata? ... impresionant . dar in continuare as vrea sa merg cu o masina d'asta FWD cu 350cp la motor. se ofera careva ? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Aug 18 2009, 02:40 AM
Trimis la #53


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(George @ Aug 17 2009, 08:27 PM) *
300 cp la roata? ... impresionant . dar in continuare as vrea sa merg cu o masina d'asta FWD cu 350cp la motor. se ofera careva ? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


Puterea masurata este la motor.


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Aug 18 2009, 09:30 AM
Trimis la #54


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



Saptamana trecuta am fost si eu pe acelasi dyno. Rezultatele sunt la 33 grade temperatura exterioara si fara Intercooler mare care sa-l ajute pe cel de S3, temperatura pe admisie fiind de 67 grade la momentul masuratorii !
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  Dyno_GTI_Fuscobal_stage3_Revo.jpg ( 166.74k ) Numarul de Transferari: 64
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 18 2009, 09:39 AM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



si nu uita ca vreau DT (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Sep 8 2009, 11:55 AM
Trimis la #56


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



CITAT(rabanne_rbn @ Aug 18 2009, 02:40 AM) *
Puterea masurata este la motor.


Nu te supara ca te intreb, insa cum masori pe un chassis dyno (rolling road) caii putere la motor?


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Sep 11 2009, 08:51 AM
Trimis la #57


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



@kokozula: sunt de acord cu ce spui tu acolo , un dyno masoara puterea la roata , si o ESTIMEAZA pe cea la motor. dar o estimeaza in baza unei formule matematice. ne-ai putea spune si noua formula . in felul asta toata lumea ar fi lamurita.

PS: cum bine zicea relu , important e ce pui jos , ce e la motor e fix zero.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Sep 11 2009, 11:46 AM
Trimis la #58


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Pai eu estimez caii la motor. Nu ii masor. Fiindca eu nu pot decat sa ii estimez. Nu am cum sa ii masor fiindca singurul contact dintre masina si dyno este intre rotile masinii si rola. Sa ne spuna rabanne_rbn cum masoara puterea la motor, sunt extraordinar de curios cum face asta.



--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Sep 11 2009, 12:03 PM
Trimis la #59


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



de acord cu tine . asta am si zis. ca ii estimezi. dar estimatul asta trebuie sa fie bazat pe o formula matematica , nu ? cam care ar fi asta sunt interesat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 11 2009, 12:27 PM
Trimis la #60


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Pai e cit se poate de simplu. Puterea si cuplul la roata se calculeaza pe dyno cit se poate de simplu. Formulele pe care se bazeaza ar fi:
Puterea (la un moment dat) = masa * patratul vitezei
Acceleratia = Masa/Forta
Acceleratia = valoarea derivatei dupa viteza intre 2 momente de timp, separate de N cuante de sampling;
Forta e direct proportionala cu cuplul motor
...si cam atit.

Eu mi-am tras un dashdaq (www.dashdaq.com), am undeva unde introduc masa masinii (evident, o stiu doar aproximativ), si iata ce afiseaza gauge-urile din imagine (in momentul fotografierii nu era conectat la masina): (IMG:http://img34.imageshack.us/img34/3227/dsc00589hc.th.jpg)

Asadar, 2 teste succesive in conditii identice imi vor da (si dau, am testat) aceleasi rezultate. Adio dyno!


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Sep 17 2009, 10:02 AM
Trimis la #61


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Eu nu stiu la ce te ajuta pe tine chestia aia care iti arata teoretic cati cai ai. Sincer.

Si daca ai stii exact la ce anume iti foloseste un dyno ... as intelege. Dar nu stii! Un dyno nu e neaparat un instrument care sa iti arate PRECIS cati cai ai. Un dyno iti foloseste cand iti faci modificari la motor, si iti da GRAFICUL de putere. La ce iti ajuta un grafic de putere? Te las sa afli singur.

Tu ramai cu cesuletul acela care ill pui pe bord si iti arata cati cai putere ai (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) Daca tu crezi ca un cesulet pus pe bord, fie el cat de jmeker, "sofisticat" si plin de beculete, o sa iti indice CORECT cati cai putere ai ....

Ma tot intreb oare dece s-au construit totusi dyno-uri.... si dece se folosesc... Imi vand dyno-ul meu de 35.000 de euro si imi cumpar un cesulet din acela.. doar face acelasi lucru si e si mai corect decat un dyno adevarat... (IMG:style_emoticons/default/huh.gif)


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 21 2010, 05:47 PM
Trimis la #62


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Felicitari pentru rezultat.
Cum au masurat puterea la motor?


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Mar 21 2010, 06:12 PM
Trimis la #63


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Sebastian, esti prea bun ca sa te corectez eu (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) Nu cred ca avem in Ro echipamente care sa masoare direct BHP si, in plus, cred nu e nimeni dispus sa isi dea jos cutie de viteze / motorul pentru o asemenea masuratoare directa.

Puterea respectiva este estimata pe baza informatiilor inregistrate/masurate la roata (v-am atasat si graficul cu valorile "la roata").
(IMG:http://s1.postimage.org/jdLgS.jpg)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Mar 22 2010, 05:23 AM
Trimis la #64


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



sebastian stii foarte bine pe ce principiu se ESTIMEAZA puterea la motor. daca ai fi un habarnist as intelege sa pui intrebarea aia dar sincer aveam pretentii de la tine.

ai si graficul cu puterea la roata.

toate bune.





--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 22 2010, 09:33 PM
Trimis la #65


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Buna seara,
Acum sunt pe deplin lamurit si nu am avut intentia de noise sau flame pe forum.
Eu am vazut exprimarea si nu mi-am permis sa contrazic pe nimeni, eram curios daca exista ceva nou, pentru ca sunt cativa care doresc sa achizitioneze dyno pentru motor chiar in Bucuresti.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Mar 24 2010, 01:02 AM
Trimis la #66


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



oricum ar fi aberant sa dau motoru jos sa iti masori puterea (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) )
aia la roata conteaza si care are posibilitatea sa iti estimeze puterea la motor prin revenirea rolelor afli si cam cat ar estima la motor.
oricum nu are rost sa discutam pe tema asta aici (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) ma bucur ca te-ai lamurit

toate bune
nadir


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 24 2010, 10:22 PM
Trimis la #67


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Pentru performanta cred ca merita.
Sunt chiar oameni pregatiti sa faca asta, adica motorul pe dyno si eu spun : BRAVO LOR!
Nadir stiu ca te ocupi de tuning, ca-ti place ce faci, dar nu stiu care este pregatirea ta, eu sunt inginer si nu pot lua de bun ce spun unii si altii.
Incerc atat cat pot sa imi folosesc mintea sa inteleg si desigur sa nu ignor legile fizice care ne guverneaza.
Daca crezi ca poti raspunde punctual am sa te rog sa-mi dai un raspuns.
Revenirea dupa test se face in treapta de viteza sau pe liber?


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Mar 24 2010, 11:07 PM
Trimis la #68


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



testul s-a realizat in treapta a 5a si dupa ce s-a ajuns la 7500 rpm am scos masina pe liber si am lasato sa revina la 0km/h

pentru cunostintele tale generale daca lasi masina in viteza se poate creste puterea la motor (asa cum zici si tu) dar la roata ramane fix aia masurata, deci iluzia de a avea mai multi cai la motor ii poti face lasand masina in treapta de viteza pana la revenirea la 0 km/h
vei optine o grestere enorma la motor, dar la roata puterea masurata va fii la fel ca la testul normal adica puterea reala masurata. am incercat personal asta.


cat despre pregatira mea daca chiar vrei sa stii iti zic in particular, ca idee am terminat 2 facultati.(in domeniu)



cat despre cei care vor sa stie cat au cu exactitate la motor sa isi dea motoru jos si sa il masoare. este alegerea lor.
si bravo celor care vor aduce astfel de echipamente in romania
si bravo celor ca tine care au investit in echipamente de masurare pentru ca doar asa putem creste nivelul.



--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 25 2010, 07:18 AM
Trimis la #69


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Eu nu discut despre acest caz sio masina facuta de tine, habar nu am ce sa spun poate are si mai mult.
Eu discut un principiu. Nu ma refer la nici o masina facuta de tine, ar putea fi una facuta de mine.
Daca lasi masina in treapta de viteza sa revina, adauga ca pierdere frana de motor si clar ar fi pe grafic vizibil ca o pierdere mai mare.
Daca spui ca ai doua facutati in domeniu ar fi trebuit sa intelegi ca lasand masina pe liber intrerupi lantul cinematic si masina nu face revenirea invartind pinioanele de angrenare si arborele respectiv din cutie. Nu vreau sa jignesc pe cineva ca poatre e un fotograf care stie de x10 mai mult decat mine, desi astea sunt raritati.
In concluzie la nici unul din cazuri pierderea nu poate fi masurata si nici aproximata corect, asta vroiam sa spun de fapt si intradevar ceea ce conteaza este cat pui la roti.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 25 2010, 09:42 AM
Trimis la #70


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Imi cer scuze ca ma bag si eu dar as avea o intrebare pe care voi cu siguranta stiti. Am vazut la cateva (3-4 cazuri) dyno run`uri ca inginerul care era in masina dupa test apasa frana ca sa opreasca mai repede rotile implicit si rolele. Intrebarea este: e corecta treaba asta ? pt ca in cazul asta sigur masina era pe liber (neutru) si dupa cate spuneti voi ar afecta graficul. Multumesc !

Interesant ar fi sa continuam discutia aici -> http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=175

Poate ne ajuta un moderator sa mutam ultimile posturi care sunt offtopic si nu au legatura cu REVO. Multumim.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Mar 25 2010, 02:19 PM
Trimis la #71


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



ideea e ca orice i-ai face dupa ce termini testul puterea masurata la roti este corecta
puterea estimata la motor aia este diferita in functie de, cum zice si Sebi, orice factor fizic care apare si este diferita de fiecaredata in functie de toti factorii fizici alte jante alte cauciucuri alta cutie in functie de cum apesi frana. si tot asa



--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 26 2010, 08:14 AM
Trimis la #72


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(BSH @ Mar 25 2010, 08:42 AM) *
Imi cer scuze ca ma bag si eu dar as avea o intrebare pe care voi cu siguranta stiti. Am vazut la cateva (3-4 cazuri) dyno run`uri ca inginerul care era in masina dupa test apasa frana ca sa opreasca mai repede rotile implicit si rolele. Intrebarea este: e corecta treaba asta ? pt ca in cazul asta sigur masina era pe liber (neutru) si dupa cate spuneti voi ar afecta graficul. Multumesc !

Interesant ar fi sa continuam discutia aici -> http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=175

Poate ne ajuta un moderator sa mutam ultimile posturi care sunt offtopic si nu au legatura cu REVO. Multumim.


Regula numarul unu la utilizarea unui dyno suna cam asa:
Nu calca pe role, tine volanul fix in timul testului si nu frana pe dyno!
Oricare din aceste indicatii incalcate pot genera dezastre.
O masina pe dyno nu ai voie sa o franezi, un dyno veritabil franeaza singur dupa test ca sa revina mai repede. Aceasta frana se poate seta.
Daca franezi masina tinde sa fie propulsata de role spre inainte si chiar daca e legata bine forteaza prinderile, putand chiar sa cedeze .
Din punctul de vedere al masuratorii daca vorbim de un dyno profi nu-l afectreaza, insa multi fac acest artificiu pentru a ridica nivelul de pierderi si unele dyno "mai jucarii" permit asta.
Un dyno profi nu mai citeste nimic dupa terminarea testului.
Cine vrea sa se documenteze poate sa intre pe www.mustangdyne.com.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Mar 29 2010, 02:39 PM
Trimis la #73


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Un BMW Z4 2.5 192cp + kit compresor HKS + AEM piggyback setat de Superchips
Momentan compresorul produce o presiune de 0,5 bar, nefiind schimbat nimic in motor inca.

251.2 cai putere masurati la roata
311.6 cai putere estimati la motor
325.5 nM cuplu
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  bh_2010_20saw_4.jpg ( 318.67k ) Numarul de Transferari: 17
Fisier Atasat  DSCF0659.jpg ( 81.79k ) Numarul de Transferari: 13
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Apr 8 2010, 03:57 PM
Trimis la #74


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Skoda Octavia RS 2.0 TFSI

Cu albastru este graficul cu software MTM: 327 Bhp si 431 Nm
Cu roz este graficul cu Revo Stage 3 (959 settings): 361 Bhp si 456 Nm
Cu rosu este graficul cu Revo Stage 3 (969 settings): 369 Bhp si 470 Nm
Cu verde este graficul cu Revo Stage 3 (979 settings): 371 Bhp si 478 Nm

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  revo_vs_mtm_.jpg ( 216.09k ) Numarul de Transferari: 27
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoSonic
mesaj Apr 8 2010, 06:57 PM
Trimis la #75


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 306
Inregistrat pe: 5-March 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 566
Masina Personala:VW Polo 9n3 GTI



Ce inseamna 959,969,979 ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Apr 8 2010, 08:10 PM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Inseamna setarile software-ului Revo ( boost, timing, fueling ). Sunt niste valori care difera de la software la software, nu sunt niste valori generale. Asa se realizeaza fine-tuning-ul in functie de fiecare masina in parte.


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj May 11 2010, 06:28 PM
Trimis la #77


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Skoda Octavia RS 2.0 TFSI REVO stage 3

- turbo k04 S3 TFSI
- injectoare S3 TFSI
- evacuare Milltek
- admisie EvoMS
- pompa benzina APR
- intercooler S3

Rezultat:
311,8 cai putere masurati la roata
385,3 cai putere estimati la motor
478,2 nM cuplu


Fisiere Atasate
Fisier Atasat  hd_07_wsa_5a.jpg ( 88.28k ) Numarul de Transferari: 20
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj May 11 2010, 07:29 PM
Trimis la #78


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



nice ... bogdan cumva ?


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj May 17 2010, 11:00 AM
Trimis la #79


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Octavian ( Deva ) (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj May 27 2010, 11:01 AM
Trimis la #80


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Ford Focus ST Superchips Stage3
- cold air intake GGR
- evacuare turbo-back Mongoose cu catalizator sport 100 celule
- intercooler

Rezultat:
- 254,7 cp masurati la roata
- 313,4 cp estimati la motor
- 554 Nm

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  B_100_CLB_3.jpg ( 339.59k ) Numarul de Transferari: 9
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj May 27 2010, 08:14 PM
Trimis la #81


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Hi hi e dyno lui Luci (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Uite ca vin si eu cu al meu. Caii sunt la roata si pe atunci aveam alta admisie si debitmetrul stricat (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Fisier Atasat  ford_st.jpg1.jpg2.jpgrota.jpg ( 168.32k ) Numarul de Transferari: 31



--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 2nd September 2025 - 01:01 AM