Caut jante...vreau idei... - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Caut jante...vreau idei...
RollerMAN
mesaj Jan 17 2011, 04:39 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Astea sunt dimensiunile 4x108 7jx17 et mai mic de 25 (inclusiv)
Pana acum am gasit urmatoarele:

Oz ultraleggera white (din pacate nu sunt pe stoc si nu au data de livrare in concluzie pot sa mai astept mult si bine)

Team dynamics pro race 1.2 ( sunt urate...in rest sunt ideale) ieftine..rezistente si usoare

Ronal marmora speeline corse ( nu gasesc specificatii calumea pe net cu greutatea lor..si sunt 7.5j inloc de 7 cat m-ar interesa pe mine dar arata f interesant si cred ca sunt si rezistente.

Oz superturismo WRC (frumoase dar cam grele ~10kg bucata p 17)

Mak xlr white (arata bine dar nu prea am gasit pe nicaieri sa vanda decat argintii si calitativ clar sunt mai slabe)

Wolfrace pro lite white (stiu ca sunt mai usoare dar cat exact, n-am gasit....nu prea stiu nimic de ele)

Ah da si uitasem fox racing fx004 gloss white (arata bine dar ma indoiesc de rezistenta lor si nici greutatea nu o cunosc)

In caz ca nu v-ati prins caut niste jante albe, frumoase, usoare si rezistente....any ideas?
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  Ultraleggera_White.jpg ( 47.98k ) Numarul de Transferari: 11
Fisier Atasat  prorace1_2white.jpg ( 30.51k ) Numarul de Transferari: 5
Fisier Atasat  SL02_17zoll_4_20stud_20white.jpg ( 32.2k ) Numarul de Transferari: 15
Fisier Atasat  Superturismo_WRC_White.jpg ( 46.59k ) Numarul de Transferari: 2
Fisier Atasat  MAK_XLR_white.jpg ( 17.2k ) Numarul de Transferari: 11
Fisier Atasat  pro_lite_white.jpg ( 42.31k ) Numarul de Transferari: 11
Fisier Atasat  wheel_fx004_white.jpg ( 31.15k ) Numarul de Transferari: 9
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
8 Pagini V   1 2 3 > »   
Start new topic
Rapsunsuri (1 - 99)
BSH
mesaj Jan 17 2011, 04:45 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Evo corse / superturismo

Nu team dynamics , not again (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) ((((


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 17 2011, 05:14 PM
Trimis la #3


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Check this out

http://www.braid.es/wheels/products/compet...p22.html?page=2
in 2009 cand ma interesam de ele pe 17 erau la pret cu oz utrallegera se pot face pe comanda in orice offset.

si cum a zis si bsh vezi evo corse si eventual speedline.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 17 2011, 05:25 PM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



ce greutate au alea pe 17 ai idee?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 17 2011, 05:26 PM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Am niste intrebari:
1. la ce folosesti jantele? Le inlocuiesti pe cele OEM? sunt de iarna? sunt de track?
2. de ce iei jante cu latimea de 7inch? Ce anvelope pui pe ele?


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 17 2011, 05:40 PM
Trimis la #6


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



jantele oem raman pt iarna
vreau jante care sa fie bune si pt drag si pt circuit de fapt e o diferenta asa mare intre cele 2? amandoua tre sa fie usoare in principiu...ca merg pe asfalt nu pe pamant
iau 7j ca sa fie usoare si nici nu are rost sa iau mai late pt ca pun 215/45 eu stock am 6.5j..cu 205/50
anvelope nush...aia o sa fie o alta tevatura mai incolo...toyo t1r..michelin ps3....




Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 17 2011, 06:10 PM
Trimis la #7


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Ce dimensiuni ai din fabrica (dia, ET, J)? Sa facem niste calcule, sa nu iasa prea mult in exterior in comparatie cu originalele.

Eu as alege OZ clar (nu zic si de acelea extrem scumpe si aproape necunoscute publicului larg), si sigur trebuie sa gasesti oameni care sa ti le poata aduce. Stig si englezii lui nu prea au niciodata pe stoc OZ, nu stiu de ce, dar vorba ceea, e plin de comercianti care aduc de afara, sau poate gasesti un second bun si ieftin pe undeva.

Am Team Dynamics, sunt foarte usoare, dar un pic cam sensibile (de pe una a sarit o bucata de vopsea, cum sarea smaltul la ibricele vechi). Formele, culorile, alea tin exclusiv de gust. Performantele, tin exclusiv de cifre (greutate, rezistenta si, din nefericire, de pretul mult mai ridicat). Din clasa lor de pret, TD raman cea mai buna varianta, in opinia mea, desi acum, as vrea sa trec si eu la 17, dar TD pe 17 nu merge la mine, au X-Factor mic si lovesc etrierii fata in ele.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 17 2011, 06:14 PM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



stock ..6.5j et25
nu prea am ce sa iau asa radical ca sa iasa prea mult in exterior...si asa sunt destul de bagate inauntru..si ar mai trebui scoase...
poate doar et cu - (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )

Second in nici un caz!

Tu de ce vrei sa treci la 17?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 17 2011, 06:42 PM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Eu am mai scos spre exterior 6mm, adica din ET51 am trecut la ET45.

Oricum daca vrei 7J in locul 6.5J, deja vei avea de distribuit 0.5J casa fii sigur ca e ok, adica vreo 12-13mm in total. Asa am patit si eu, ca am trecut de la 7.5J la 8J din cauza ca nu gaseam jante cu 7.5J de la Team Dynamics (nu am gasit la dimensiunile cautate).

Eu de-aia am distribuit cei 0.5J, diferenta, cam 0.25 spre aripa si 0.25 spre arc, ca sa nu frece. Asta si pentru ca am redus garda la sol. Cu garda foarte redusa, a frecat in aripa, dar numai la gropi intalnire in viraje.

Ia aici sa te joci cu J-urile si ET-ul http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp
Daca ai posibilitatea, eu recomanda sa masori clearance-ul rotii inspre aripa si arc, in configuratia actuala si garda la sol actuala.

Eu vreau pe 17 pentru ca sunt mai usoare (atat jantele, cat si anvelopele) si vreau sa reduc masa aceasta nesuspendata (unsprung mass). De la Marian - Lifephorm am aflat ca OZ face jante cu X-Factor generos, cat sa aiba loc si franele noastre fatza.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 17 2011, 07:05 PM
Trimis la #10


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



In urma cu aproximativ 2 luni am cautat sa imi mai iau inca o pereche de jante pentru semislick-uri (pentru pista), asa ca m-am interesat de subiect. Sper sa te pot ajuta... In linii mari, vreau sa vorbesc pe 2 subiecte:

1. cea mai buna janta cum ai cerut in primul post
Dupa cum ti-am spus am cautat si eu jante usoare, rezistente si cat mai ieftine. Pana la urma mi-am luat ceva OEM care mi-au placut mult cu latimea de 7,5 si 9.9 kg (scrie pe certificarea TUV care a venit cu jantele). Dupa cum vezi nu sunt tocmai jante usoare. De ce? Pentru ca eu am cautat ca janta sa fie, in principal, rezistenta. La tine, avand in vedere ca jantele sunt si de drum normal (la mine sunt numai de track) e extrem de important sa fie rezistente. Si la mine, pe pista e mai important sa fiu increzator in masina mea decat sa stau cu morcovul in cur ca raman fara janta (am filmulete pe youtube ca sa vezi cat de denivelat e Nurburgring-ul de ex, daca vrei iti dau link-ul. Am vazut persoane care au sarit peste vibrator si jantele s-au zgariat, dar pentru ca erau extrem de solide, nu s-au deformat - eram copilot cand a fost aceasta faza). Asa ca, sfatul meu e sa pui pe primul loc rezistenta si abia apoi greutatea ( e drept ca e greu sa pui pe primul loc rezistenta si nu exista o modalitate de a o testa).
Asa ca:
- OZ Ultraleggera imi par ok, stiu ca sunt foarte usoare si cred ca sunt si acceptabile ca rezistenta.
- TD-urile mie chiar imi plac. Am cochetat si eu cu ideea dar, acum vreo 2 luni TD 7,5x17 erau undeva la 9500 RON (de la TOP GEAR). In plus, calitatea nu e cea mai buna (am vazut la un coleg cum s-au facut jantele dupa o mini excursie in decor) si un lucru deranjant pentru mine, aveau nevoie de flansa pentru ca gaura centrala era mai mare. Acest ultim aspect e deranjant pentru mine pentru ca am o problema cu fuzeta si nu am vrut flansa.
- Ronal marmora speeline corse - acestea imi plac cum arata (si jantele mele cele noi OEM sunt tot RONAL). Imi mai place ca sunt rare la noi (nu am vazut pe nimeni)
- Oz superturismo WRC - frumoase si rezistente. Din pacate sunt putin demodate si cam grele (din cate stiu eu peste 10.5 kg).
- si eu am m-am uitat la MAK si la Wolfrace dar nu m-au convins datorita marcii, respectiv am avut dubii la capitolul rezistenta si greutate
- despre ultimele nu stiu nimic.
Ca si concluzie, as incerca sa aflu mai multe despre Ronal marmora speeline corse, respectiv greutate. Ca si rezistenta par cat de cat ok.

2. dimensiunea cauciucului si implicit latimea jantei:
- pentru scaderea subvirarii se recomanda o latime mai mare a anvelopei, respectiv cred ca te ajuta sa ai 225 latimea anvelopei fata (si spatele idem).
- daca pui anvelope de 225, indicat sunt jantele cu latimea de 7,5 sau 8 inch. Toyo spune ca latimea ideala e 7.5, BGGoodrich spun ca e 8 (pentru anvelopele lor semislick si pentru utilizare pe pista, de catre amatori).
- daca iei jante de 7,5 sau 8 inch latime poti pune linistit semislick-uri (daca pe viitor te decizi la acest lucru)
- in plus, cred ca anvelopele de 225/45/17 sunt mai ieftine decat 215/45

Sorry de postul lung.

LE: Nicky tu ai franele stock de Cupra, nu? Esti sigur ca nu incapeau TD-urile pe 17 (adica ai masurat)?


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 17 2011, 07:18 PM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Thanks for the tip, Rex. Nu am masurat, i-am crezut pe cuvant pe cei de la TD, carora le-am scris si mi-au zis ca e ok min 18" pt Cupra (poate nu stiu sau poate au avut probleme in trecut). Posibil sa mearga, dar nu am incercat. O sa incerc cu urmatoarea ocazie niste ET45, 7JX17".

Legat de inelele de centrare, eu nu stiu ce sa zic, am primit odata cu jantele niste inele care nu se potriveau (nu intrau in jante, desi erau ok pt butuci), asa ca am montate jantele fara acele inele. Am stat de fiecare data langa mecanicii de la vulcanizare ca sa ma asigur ca strangerea se face elegant, treptat, si pot sa spun ca masina merge foarte bine / echilibrata si la viteze de 270 - 280km/h.
Am auzit de cazuri cand rotile faceau urat inca de la 60km/h fara acele inele de centrare.

Si inca ceva, in afara de partea cu iesitul in decor si lovitul jantelor, cred ca Nring e oricum mai bun decat multe dintre drumurile din Romania, deci, daca ar fi sa judecam exclusiv prin prisma suprafetei de rulare si nu a partilor exterioare, cred ca si Pro Race 1.2s isi fac treaba ok.

P.S. Jantele mele stock, despre care am inteles ca ar fi facute de BBS, au 12kg/buc si sunt toate 4 deformate (drumuri de Romania). Cele TD Pro Race sunt inca ok (la aprox. 9kg/buc), desi a mai sarit vopseaua de pe ele, fie de la gropi, fie de la parcari/borduri (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 17 2011, 07:46 PM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



OFF M-as mira ca jantele Stock sa fie BBS (putine jante a facut BBS pentru platforma noastra). Uita-te pe interior si trebuie sa scrie producatorul.
Pe frane stock, indiferent ca e vorba de Cupra/GTI/alte, majoritatea jantelor incap fara probleme. TD de 17 au intrat pe etrieri de RS4 B5 (2 pistonase) discuri de 360mm, asa ca eu cred ca intra si la tine. Le-ai spus celor de la TD ca ai frane stock, sau ca ai frane mari (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ? Intreb pentru ca e posibil sa fii inteles ca ai ceva Big Brake Kit pentru care trebuie, intr-adevar jante cu X Factor cat mai mare.
Si daca tot incerci jante de 17, de ce nu incerci cu latimea de 7,5 sau 8 inch?

Aaa... si legat de inelele de centrare... Am inteles ca sunt ceva plastic dur (pot sa aiba si alte compozitii?). Cam cat cantaresc acestea? Daca aceste inele au 1kg, masa totala a rotii e mai mare decat cea din reclama (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) .


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Jan 17 2011, 07:51 PM
Trimis la #13


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



@ roller jantele Braid am inteles ca sunt f rezistente iar ca si greutate tin minte ca erau un pic mai grele decat ultrallegera dar nu mai mult de 0.5kg; cel mai bine dai mail la ei.

http://www.evocorse.com/checkout/cart/ - 8kg, de raliu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 17 2011, 07:57 PM
Trimis la #14


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Nu le-am zis nimic de frane si nici ei nu au intrebat. Inelele de centrare au 5-10g fiecare, sunt ca si cum nu ar fi. Ale mele sunt dintr-un plastic foarte dur. http://www.bikudo.com/photo_stock/599915.jpg Wheel Hub Center Ring le numesc englezii.
Informatia cu BBS e tot de pe forumuri, mie nu imi place nici forma (nici culoarea (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ) si nici greutatea jantelor cu care a venit masina.

7.5J e preferatul meu pentru 225, asa au fost si cele stock si de aceea m-as uita de 7.5jx17".


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daemon
mesaj Jan 17 2011, 09:55 PM
Trimis la #15


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 49
Inregistrat pe: 29-May 10
Membrul Nr.: 694
Masina Personala:Octavia 2.0 TFSI



Jantele mele TD 7.5x17 et 45. se vede clar ca mai este destul loc intre janta si frane.franele fiind de cupra.Intradevar putin cam sensibile dar raportul pret calitate este mai mult decat ok,la mine din pacate cam asta e designul care se potriveste cel mai bine, as fi mers si eu pe oz dar nu fac ceva sa semene cu TD.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  IMG_0037.JPG ( 1.87MB ) Numarul de Transferari: 40
Fisier Atasat  IMG_0039.JPG ( 2.07MB ) Numarul de Transferari: 31
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Jan 18 2011, 08:52 AM
Trimis la #16


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Volk CE28N ,Forged ,17x7.5 ,6.26kg (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) (http://www.rayswheels.co.jp/2009/uploads/products/VOLK/VOLK_CE28N10/wheel.jpg)


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 18 2011, 09:37 AM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Rex ai fi surprins cat de rezistente sunt Wolfrace`urile...iti dau niste poze sa vezi cum arata dupa ce am sarit o ditai bordura (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Tot nu inteleg de ce toata lumea Team Dynamics Team Dynamics , frate sunt urate rau de tot si daca Superturismo sunt demodate apai astea par ca din 80.

Eu iti sugerez Evo Corse (bune ca pret si greutate - am vorbit stii), Ultraleggera (cu toate ca si astea sunt pe principiul you`re special, just like everybody else) si Pro Lite (si ieftine si rezistente si usoare)

Totusi, am mai vazut niste BBS RK. Au 7 kile pe 17 si sunt rezistente, de astea ce zici ?

@Profu - M`a bufnit rasu cand ai scris aia, stii cat costa O BUCATA modelul ala ? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 18 2011, 10:12 AM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Ma bucur daca asa e cazul cu Wolfrace. Eu doar am spus ca "am avut dubii", nu ca ar fii rele.
Consider ca e foarte greu sa fii informat (si pentru ca exista informatii eronate in multe locuri). Cand mi-am luat eu jantele mi-am facut calcule cu plusuri si minusuri si asa am ajuns la concluzia ca jantele care le-am luat sunt cele potrivite. Evident, daca nu am avut informatii clare m-am bazat pe presupuneri (mai mult sau mai putin fondate).

De ex, mi-au placut foarte mult jantele Rota. Dar la o cautare pe google (bagati "rota wheels" in google) am vazut ca sunt foarte multe jante Rota care sunt rupte. M-am interesat si se pare ca acele cazuri au fost datorate (in exclusivitate) vopsirii cu powder coating a jantelor. Acest lucru duce la slabirea lor (daca operatiunea nu e facuta cum trebuie). Au fost persoane care folosesc jante de acestea la competitii auto sau pe strada si nu au avut nici cea mai mica problema.
Daca tu ai incredere in ele, atunci uite link-ul: http://www.rotawheels.com/wheelcatalog.asp
Si cateva care le-am selectat si au 4x108: http://www.rotawheels.com/wheels.asp?wheelid=20 si http://www.rotawheels.com/wheels.asp?wheelid=2 . Eu as merge pe culoarea "sports bronze". Pretul e undeva pe la 160 EURO/bucata si le poti lua prin colegul zenoracing
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  grid_4.jpg ( 21.68k ) Numarul de Transferari: 2
Fisier Atasat  attack_3.jpg ( 24.81k ) Numarul de Transferari: 2
 


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Jan 18 2011, 10:17 AM
Trimis la #19


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



CITAT(BSH @ Jan 18 2011, 08:37 AM) *
@Profu - M`a bufnit rasu cand ai scris aia, stii cat costa O BUCATA modelul ala ? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))

Da , stiu , omu a cerut idei sugestii .............si da stiu cat costa , uneori pretul reflecta , calitatea...dai un ban dar nu ai surprize...


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Jan 18 2011, 10:32 AM
Trimis la #20


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Si nu m-am aruncat sa le pun pe astea ...Dymag Motorsport ,Forged Mg/Carbon Fiber,17x8 ,5.85 kg..... (IMG:style_emoticons/default/cool.gif)


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Jan 18 2011, 11:01 AM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



CITAT(Profesoru @ Jan 18 2011, 09:17 AM) *
, uneori pretul reflecta , calitatea...dai un ban dar nu ai surprize...



Asta e modul de gandire dupa care ar trebui sa ne ghidam toti, numai ca, din pacate, pe piata din romania peste 90% sunt imitatii ieftine vandute scump, in toate domeniile (vezi, coca cola, berea, adidas, nike, samd)

Imi permit sa iti modific putin zicala:

"Dai un ban.........dar stii ca nu il mai ai" (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 18 2011, 11:19 AM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Sunt interesante rota dar nu prea se potrivesc cu masina mea, singurele care imi plac sunt astea http://topgear.co.uk/acatalog/17_Inch_Rota...loy_Wheels.html si am impresia ca nu se fac pe 4x108 (IMG:style_emoticons/default/sad.gif)

@bsh..bbs-urile arata bine dar...nu prea se pupa cu masina mea..

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 18 2011, 11:34 AM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Parerea mea e ca ii dau un aer mai "bad ass" decat celelalte clasice cu multe spite


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 18 2011, 12:41 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



AG Forged SMK Monoblock AG3-SMK26, Forged, 17"x7.5J, 4.3 kg/buc (IMG:style_emoticons/default/Haling.gif)

Si mie imi place mult Rota Force, pe astea le voiam de la Top Gear, dar nu le aveau in stock si am luat Team Dynamics, care sunt la fel de grele (aprox. 9.0 kg/buc), insa nu arata la fel de bine precum Rota, dupa gusturile mele.

Era un slogan mai demult pentru masini, in general - Cheap and Fast is not Reliable. Cheap and Reliable is not Fast. Fast and Reliable is not Cheap. Se poate aplica un rationament similar si jantelor. Cheap and Fast (light) is not Reliable (solid). Cheap and Reliable (solid) is not Fast (light). Fast (light) and Reliable (solid) is not Cheap (€€€).

Cred, totusi, ca jantele foarte scumpe, achizitionate de la firme serioase, nu sunt replici, ci produse originale.

PS Roller, care ti-e bugetul pentru jante? 3000-3500 RON?


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 18 2011, 12:57 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



maxim 4000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 18 2011, 01:17 PM
Trimis la #26


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



QUOTE (Daemon @ Jan 17 2011, 09:55 PM) *
Jantele mele TD 7.5x17 et 45. se vede clar ca mai este destul loc intre janta si frane.franele fiind de cupra.Intradevar putin cam sensibile dar raportul pret calitate este mai mult decat ok,la mine din pacate cam asta e designul care se potriveste cel mai bine, as fi mers si eu pe oz dar nu fac ceva sa semene cu TD.

Daemon, ce diametru au discurile tale si de cine sunt facute.
Roller, am rotunjit 250 Euro/janta maxim, mai studiem piata.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 18 2011, 05:15 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



CITAT(vusiman @ Jan 17 2011, 06:51 PM) *
@ roller jantele Braid am inteles ca sunt f rezistente iar ca si greutate tin minte ca erau un pic mai grele decat ultrallegera dar nu mai mult de 0.5kg; cel mai bine dai mail la ei.

http://www.evocorse.com/checkout/cart/ - 8kg, de raliu.


am gasit ceva detalii despre braid.... au 8.8 kg bucata pe 17x7 nu e rau dar nici prea roz

astept sa imi raspunda aia de la evocorse ca am vazut ca sunt 2 variante... sanremocorse simple si sanremocorse street, si din ce am inteles unele sunt mai usoare..sa vedem cu cat..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PaulMIG
mesaj Jan 18 2011, 06:38 PM
Trimis la #28


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 137
Inregistrat pe: 15-March 10
Din: Sibiu
Membrul Nr.: 578
Masina Personala:2001 Octavia vRS 1.8 20vT AUQ



Cu jantele intotdeauna o sa fie grea alegerea. Eu as alege ASTEA . Dar din cele puse de tine, TD-urile, chiar si Pro Race 1.3

Asa ca si info generala, am dat de un forum acum vreo luna si ziceau ceva de genu:

TOP 20 WHEEL 17" BY WEIGHT

NAME PROCESS SIZE WEIGHT(lb) WEIGHT(kg)
AG Forged SMK Monoblock AG3-SMK26 Forged 17x7.5 9.5 4.3
Velox PG-Rev10 Forged 17x7 11.5 5.2
Centerline Impulse Forged 17x7 11.8 5.4
Velox PG-Rev5 Forged 17x7 12.1 5.5
TRM (Tire Rack Motorsports) F1 Forged 17x7.5 12.3 5.6
Velox PG-5s Forged 17x7 12.5 5.7
Buddy Club P1 Racing QF Forged 17x7.5 12.9 5.9
Dymag Motorsport Forged Mg/Carbon Fiber 17x8 12.9 5.9
Joustmeister Forged 17x7 13.0 5.9
Modex Ks-Ce Forged 17x7 13.0 5.9
Final Speed Forged Forged 17x7.5 13.0 5.9
Racing Hart CP-035R Forged 17x7.5 13.0 5.9
SSR Type-C (called Competitions in the US) Forged 17x7.5 13.0 5.9
J's Racing PR 6 Forged Mg 17x7.5 13.2 6.0
OZ Forgiata Forged 17x7.5 13.2 6.0
AG Forged SMK Monoblock AG1-SMK13 Forged 17x9 13.2 6.0
RAC Monolites RS110 Forged 17x8 13.3 6.0
Starform Real Racing Model II Forged 17x7.5 13.4 6.1
6061 A5LW Forged 17x7 13.5 6.1
Centerline RPM Forged 17x7 13.5 6.1

Si tot acolo, dupa cateva clickuri am gasit o lista imensa cu detalii despre jante. Sper sa ajute in vreun fel (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  wheel_weight_weight.xls ( 505.5k ) Numarul de Transferari: 7
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 18 2011, 08:28 PM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Thanks, Rex! Frumoase discuri!

Am gasit ceva pentru cand ma fac eu mare, AG Forged (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Mi-au si raspuns oamenii si zic ei ca fac, la comanda, orice fel de janta.
Va pun mai jos cateva parti din raspunsul celor care fac unele dintre cele mai usoare jante din lume, Made in Russia (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Photo gallery: http://photofile.ru/users/forgedwheels/

Any wheel can be done with parameters you asked. Every wheel is made of the alloy 6061, technology Forged, they are monoblocks!

The lightest are Time Attack:

17"

AG1 - http://www.agforged.ru/images/catalog/Spor...85h17_small.jpg

AG2 - http://www.agforged.ru/ru/catalog/sport/Time_Attack/AG2_17/

18"

AG2 - http://www.agforged.ru/images/catalog/Spor...8_ag2_small.jpg

For example we had order for Time Attack 7,5x17 ET +35mm and it was around 6,3 kg.

The price for time-attack 17's is 349 Eur net , 429,27 gross / 1 wheel.
The price for Time Attack 18's is 415 Eur net, 511 eur gross/ 1 wheel.
The price includes a powder painting at black / silver / white colour.

Shipping is around 87 Euro gross for 1 package (2 wheels in 1 package). Different paint, polish, 2 colours, colours lip etc. are paid extra.

The price for regular 17's is 241 eur net / 296,43 gross. (photo-gallery)
The price for regular 18's is 282,57 euro net/ 347,56 gross, expect
AG800-810-811 - 315,80 Euro net/ 388,43 euro gross. (photo-gallery)

Ma uitam ca nu e mare diferenta intre un set de jante super premium, de genul OZ si acestea despre care foarte putina lume stie si care sunt, cum spuneam, printre cele mai usoare de pe piata.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 19 2011, 11:23 AM
Trimis la #30


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Discutia cu franele poate continua aici


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexnightrider
mesaj Jan 19 2011, 11:52 AM
Trimis la #31


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 355
Inregistrat pe: 2-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 329
Masina Personala:Audi A3



eu nu am inteles de ce vrei 17" si nu 18" ca sigur ar da mai bine pe masina?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 19 2011, 12:13 PM
Trimis la #32


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Nu trebuie sa dea bine, trebuie sa ajute la dinamica masinii, iar la "zona" asta de turisme s-a ajuns la concluzia ca 17" este dimensiunea ideala.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexnightrider
mesaj Jan 19 2011, 12:22 PM
Trimis la #33


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 355
Inregistrat pe: 2-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 329
Masina Personala:Audi A3



in cazul asta clar OZ ultraleggera si le vopsesti albe daca chiar nu le gasesti pe cele albe si aia e
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 19 2011, 05:30 PM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Le vopsesti si se mai pun vreo 200gr pe fiecare.

Roller: Alleggerita nu sint albe pe dimensiunea pe care o cauti tu?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 19 2011, 05:59 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Bai frate cand va aud cu dastea cu 200gr cu 2 kile. Decat sa imi iau kkt TD sau oribilitati dalea mai bine sa aiba cu 3 kile mai mult fiecare. Degeaba is mai usoare cu 2 kg cand tu ti`ai pus 50 de kile de muzica sau nush ce greutati in plus. Jantele trebuie sa arate bine si sa fie rezistente...


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 19 2011, 07:25 PM
Trimis la #36


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Toata lumea are dreptate, insa majoritatea uitam ca sfaturile pe care le oferim sunt strict legate de gusturi si opinii personale.
Eu recomand, in principal, performanta. Altii recomanda aspect. Altii rezistenta. Altii preturi. (vorbesc de ponderea cea mai mare, pentru ca pana la urma, vrand-nevrand, unele aspecte sunt combinate, doar ponderea/scoring-ul difera).

Partea cu achizitionarea unor jante noi si revopsitul lor in alta nuanta nici eu nu as accepta-o. Pe de o parte pentru ca vopseaua originala e cea mai reusita, iar pe de cealalta, nu mi se pare ok sa se plateasca o gramada de bani pe niste jante de 7.00kg, ca apoi sa rezulte 7.1 sau 7.2 kg din revopsire.

Si inca ceva legat tot de performanta. "Muzica" (subwoofer, speakers etc.) este greutate suspendata, janta este greutate nesuspendata si ea se si misca/roteste. 2kg in plus in masina nu au acelasi efect asupra manevrabilitatii precum 2 kg in plus la roti, de exemplu.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daemon
mesaj Jan 19 2011, 07:26 PM
Trimis la #37


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 49
Inregistrat pe: 29-May 10
Membrul Nr.: 694
Masina Personala:Octavia 2.0 TFSI



Nu stiu de unde atata raca pe TD cand mie mi se par niste jante foarte tari.BTCC le foloseste WTCC le foloseste V8 supercars din australia tot TD au, cei de la vw racing tot TD folosesc pe masinile lor de curse.Eu le am pe ale mele de aproape un an si sunt impecabile nu sunt strambe nu bat etc. am mers cu 270 pe a2 si nu aveam nici un fel de vibratie. nu or fi ele volk,work,advan,buddz club,O.Z etc. dar la pret calitate le cam bat pe toate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 19 2011, 08:02 PM
Trimis la #38


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



@alexnightrider nu vreau pe 18 pt ca sunt mai grele, sunt mai scumpe si costa si cauciucurile mai mult, iar in gropile din bucuresti imi ajunge stresu cu 17..pe 18 e si mai mare.
De vopsit ultraleggera e o idee dar parca nu ma lasa inima...

@mituc Aleggerita deja sunt mult prea scumpe si nu sunt sigur dar am impresia ca nu exista prinderea asta cu et de care am nevoie (nu am stat sa caut in mod special tocmai din cauza pretului).

Acum am aflat ca wolfrace-urile au 7.8kg...ceea ce ma incanta...nu prea imi plac ele asa ca design din cauza celor 8 gauri si a dungii rosii de pe margine dar vom mai vedea.
Cei de la evocorse nu imi raspund la mail in schimb http://www.speedlinecorse.co.uk/motorsport/cat2120.htm au devenit o optiune desi si astea sunt ceva mai grele 8.9kg..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 19 2011, 09:42 PM
Trimis la #39


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Deci nu imi vine sa cred ca va ganditi la 200g...ma rog 400 whatever. asta inseamna 1.6 kg ceea ce inseamna ca mai ai o geaca pe tine =))))) sau ca nu ti`ai facut toate nevoile in ziua aia. lulz.

Daemon - tu ai zis`o - sunt de CURSE ! unde nu or sa faca design...acolo au nevoie de rezistenta si greutate. nu am zis ca nu sunt rezistente sau asa. nu e o raca dar sincer acum, uita`te si tu pe net la jante calumea si daca pt tine td alea sunt frumoase.....nu stiu..


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Jan 20 2011, 12:40 AM
Trimis la #40


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



CITAT(Daemon @ Jan 19 2011, 06:26 PM) *
Nu stiu de unde atata raca pe TD cand mie mi se par niste jante foarte tari.BTCC le foloseste WTCC le foloseste V8 supercars din australia tot TD au, cei de la vw racing tot TD folosesc pe masinile lor de curse.Eu le am pe ale mele de aproape un an si sunt impecabile nu sunt strambe nu bat etc. am mers cu 270 pe a2 si nu aveam nici un fel de vibratie. nu or fi ele volk,work,advan,buddz club,O.Z etc. dar la pret calitate le cam bat pe toate.

Cand vulpea nu ajunge la struguri zice ca e acri ....................so lasam moale pe panta asta .......... (IMG:style_emoticons/default/Haling.gif) unii nu stie ce vrea , iar altii nu pot atinge punctul G ...............e greu cu hotu cum spune Bambu
Ca sa fiu on topic , jantele astea sunt ok dupa parerea mea , nu sunt cele mai in aspect dar , vb ta Daemon pret , performante , sunt cam cele mai ok ,.......ca le ai fii mandru , ca ti le doresti ...............e cale lunga


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Jan 20 2011, 01:09 AM
Trimis la #41


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Raspunsul corect ,gluma , jantele Team dynamics ajung primele ........asta pt BSH (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 20 2011, 10:44 AM
Trimis la #42


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Deci:

1. Profule nu e struguri acri din contra e prea dulci care este si nu mi`as pune TD pe masina nici sa le primesc gratis FII SIGUR de asta ! nu imi place sa arate masina a carutza... si pana la urma ce inseamna incrustarile alea cu team dynamics crap ? zici ca e pe sticla de lapte de pe vreama lu ceasca. ma rog subtilitatile astea ma lasa rece (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

2. Si eu as paria tot pe inel si cu toate ca are aceeasi masa si energia potentiala e aceeasi datorita aceluiasi unghi , masa , etc parghia rezultata va fi favorabila pentru inel. Mai mult, avand aceeasi raza si masa rezulta ca inelul ar fi facut dintr`un material mult mai dens si masa lui va fi concentrata inspre extremele cercului descris. Aici intervine explicatia lui Rex care zice ca e mai usor de deschis o usa de clanta decat aproape de balamale, aceeasi poveste cu parghia. Si usa descrie un arc de cerc (sau un cerc daca esti la mall). Din astea rezulta ca punctul extrem al bratului parghiei are forta cea mai mare si dat fiind faptul ca masa inelului e concentrata spre exterior inseamna ca mai multa forta va fi disponibila pentru miscarea masei in cazul inelului. Q.E.D

3. TD sunt urate rau

4. Stiu ca orice kg in plus conteaza dar asta nu va insemna mare lucru decat daca faci comparatie intre o janta de 20kg si una de 6kg. OKKKK atunci as lua in considerare DAR 200gr ???? Ba baieti voi va plictisiti ? serios acu

5. TD sunt urate mai rau. Mai bine mi`as pune roata aia mare de la masina de cusut a lu mamaie in loc de roti.


Fisiere Atasate
Fisier Atasat  singer.jpg ( 27.61k ) Numarul de Transferari: 15
 


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 20 2011, 01:29 PM
Trimis la #43


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Am cam deviat de la subiect, haideti sa revenim!


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Jan 20 2011, 01:34 PM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



@bambu .. nu e deviatie de la subiect........ E RAZNA RAU
da e interesant (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) poti muta in offtopic (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 20 2011, 03:41 PM
Trimis la #45


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Toati jantili s`aplelezi la miniii, vreau o janta da nu gasieeesc. hai sa facem un topic separat.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 20 2011, 05:21 PM
Trimis la #46


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Continuati aici http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=1...amp;#entry42760


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 20 2011, 07:03 PM
Trimis la #47


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Da...dupa multe mailuri, telefoane si alte cele aparent marea majoritate a jantelor nu au termen de fabricatie , unele nu se mai fabrica.... cred ca o sa raman la wolfrace pro lite...par cam cea mai buna alegere pret/calitate si in plus am sanse si peste 2 ani daca stric vreo janta sa se mai gaseasca.
Inca nu e batut in cuie dar cam 70% alea vor fi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 20 2011, 07:59 PM
Trimis la #48


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Eu zic ca e o alegere foarte inspirata, sunt usoare, rezistente si pretul lor e competitiv. Doar chestia cu mai multe gauri nu ma incanta pe mine, personal, dar in rest, mi se par foarte bune si frumoase. Sa fie cu noroc si hai cu ele sus si apoi cu pozele!
P.S. Mie albe in plac, coca-white, pentru cunoscatori (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 20 2011, 08:18 PM
Trimis la #49


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Ah pai am de asteptat, au termen 35 de zile ...probabil 2 luni in stilul romanesc...dar e bine ca inca e iarna...oricum nu le-am comandat inca...mai studiez putin...
Apropo red lip-ul ala se lipeste acolo sau e vopsit..ai idee?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 20 2011, 08:35 PM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Eu zic ca e vopsita, mai mult ca sigur. Producatorii seriosi nu lucreaza cu stickere.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 20 2011, 08:39 PM
Trimis la #51


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Da , sunt vopsite. Si tucuras tot wolfrace are si buza ai vazut`o si tu sau jantele.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 20 2011, 08:46 PM
Trimis la #52


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Da preferam sa nu fie vopsita sa pot sa o dau jos cu unghia...hmm oare daca se fac pe comanda poate le pot cere sa nu imi vopseasca si buza aia rosie...ca am vazut si wolfrace pro lite...doar albe...cum sunt in poza din primul post...
Eh o sa vad daca le iau pe alea..in functie de cum arata...si daca nu imi plac le revopsesc...candva...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 20 2011, 09:03 PM
Trimis la #53


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Nu am auzit de vreo de genul asta. Ai putea sa trimiti un mail la wolfrace ca sa te asiguri. Daca nu aia e nu arata rau nici asa.

Eventual ai putea sa iti comanzi direct din afara...gen Ungaria sau ceva. Eu zic sa mai insisti putin cu cautatul s`ar putea sa gasesti. Vorbeste si cu cei de la noi (firmele de pe aici) poate au posibilitatea sa te ajute cumva.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 21 2011, 11:30 AM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



mda....wolfrace se fabrica doar et 35 sau 40....eu am nevoie de 25 sau mai putin....
trist moment...ca nu vreau sa iau td...dar cred ca o sa fiu nevoit....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 21 2011, 01:39 PM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



25-35mm, e vorba de 1 cm. Se mai pune ceva si de la latimea jantei, daca modifici si acolo, e posibil sa nu mearga sau sa frece la solicitari mari.
Te-ai uitat sa vezi daca ar avea loc diferenta asta inspre aripa / arc? Intentionezi sa reduci garda la sol? Pe forumurile de prin Franta ce zic oamenii? Are cineva vreun setup similar pe C4 VTS in alte tari?


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 21 2011, 02:12 PM
Trimis la #56


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Uite un link care te poate ajuta: http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 21 2011, 02:40 PM
Trimis la #57


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Stiu pe cineva care are oz wrc cu et25 (adica la fel cum am si eu de fabrica si cum sunt td-urile) si cu 7J fata de 6.5J si nu are probleme, masina fiind si lasata putin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 21 2011, 03:38 PM
Trimis la #58


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Ideal ar fi sa gasesti pe cineva care sa iti poata permite sa instalezi roti identice pe masina pentru 2-3 viraje si 2-3 franari mai bruste. Cred ca ar mai fi variante (schimbare butuci / fuzete), dar te-ai complica prea tare si ar creste mult si investitia. Nu merita.
Mai fa-ti niste calcule (pe hartie si/sau pe calculator) cu acei mm generati de ET si J. Eu cred ca ai ceva spatiu de manevra/jonglare. Poate sa incluzi in analiza si o eventuala (viitoare) reducere a garzii la sol, caz in care spatiul acesta de manevra (pentru ET, J) s-ar reduce semnificativ.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Jan 21 2011, 03:46 PM
Trimis la #59


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



BBS pe 19" minim cu airride???? :X


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 21 2011, 04:05 PM
Trimis la #60


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Daca janta e mai lata n-o sa dai in aripa si nici n-o sa-ti mute pneul in vreo una din parti. In aripa sis suspensie de obicei ajunge pneul prima data, nu janta.
Deci orice intre 6.5 si 7.5j e ok pentru dimensiunea aia de pneu Pe C4 merg fara probleme si 8x18, JFYI.
Daca gasesti niste jante care-ti plac si au prinderea cum trebuie... offsetul il poti corecta cu niste distantiere. Nu e situatia ideala dar e o solutie care merge ok


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 21 2011, 04:32 PM
Trimis la #61


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Nu vreau sa pun distantiere pentru ca si alea mai ingreuneaza si oricum nu prea am incredere in ele.
Mai mult ca sigur ca o sa raman pe td-uri din cauza offsetului prea mare la wolfrace....asta e acum..

CITAT(bluey @ Jan 21 2011, 02:46 PM) *
BBS pe 19" minim cu airride???? :X



Bluey imi pare rau..da cred ca ai gresit masina...dar dupa ce iti pui tu air ride...si bbs pe 19 sa imi zici cum merge masina ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jan 21 2011, 06:31 PM
Trimis la #62


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Bluey ai gresit grav masina, air ride merge doar pe vag, inca nu ai scos ceva pt citroen (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 21 2011, 06:58 PM
Trimis la #63


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Daca poti sa treci peste indoielile privind rezistenta, eu te-as sfatui sa mergi pe ROTA, pe alta culoare decat alb. Personal prefer sa am mai multe look-uri la masina pentru ca asa nu ma plictisesc. Daca as fii in locul tau (si am fost acolo acum vreo 2 luni) as lua ceva complet nou. Cu jantele vechi ramai si le poti admira iarna. Vara admiri o cu totul alta masina (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 21 2011, 07:43 PM
Trimis la #64


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Subscriu...si daca iti iei TD o sa rad toata vara de tine ca ti`ai luat masina de cusut


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Jan 21 2011, 07:59 PM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



CITAT(RollerMAN @ Jan 21 2011, 03:32 PM) *
Bluey imi pare rau..da cred ca ai gresit masina...dar dupa ce iti pui tu air ride...si bbs pe 19 sa imi zici cum merge masina ...


Priveste partea pozitiva a lucrurilor.
Daca iti pui BBS-uri cu air-ride nu poate sa mearga mai rau dar macar va arata mai bine (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 21 2011, 08:19 PM
Trimis la #66


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



@bsh Sunt singurele jante care se gasesc pe stock sau se fabrica....in lunile apropiate si care mi se si potrivesc (usoare, albe, destul de rezistente, 4x108 et 25 sau mai mic si cu 7 sau 7.5j) ...nu am avut de ales...aia e.....
@rex masinii asteia nu ii sta bine cu alte jante decat albe..arata penibil cu negre/argintii sau mai stiu eu ce alte culori. daca era ea alta culoare decat rosul asta poate aveam cum sa imi aleg alt stil de jante...

@Bluey...ramai tu cu air ride-ul si jantele bbs pe vag..pe mine nu ma pasioneaza...citroen nu e cocalar style imi pare rau...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 21 2011, 09:00 PM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Totusi nu inteleg cum ai tu doar 25 et`ul plus ca la tine sunt destul de bagate inauntru rotile...la clio de ex stock e 63 et`ul


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scateru
mesaj Jan 22 2011, 12:20 AM
Trimis la #68


Stage 4
****

Grup: Prieten HH
Postari: 497
Inregistrat pe: 26-June 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 140
Masina Personala:Sleeper wagon



asa sunt astia mai handicapati ... inainte foloseau et15 , et 18 ... acu au mai marit ...

Am vazut cateva c4 cu alte jante (chiar si cele vechi ale mele pe 16") , ca sa arate ok MAXIM ET15 , cu toate ca cere un et10 ... et8 , sa iasa mai ok la linie . Asta e viata cine stie ce au avut in cap dubiosii astia de la PSA (IMG:style_emoticons/default/blink.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jan 22 2011, 12:45 AM
Trimis la #69


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Eu am vazut masini rosi cu jante antracit si bronz care aratau chiar bine (parerea mea). Si eu am masina rosie, e drept ca e un rosu putin mai inchis (sunset red) si m-am documentat putin. Am vazut chiar si cu jante aurii care aratau intr-un mare fel.
Asta e... daca nu iti plac.
Bafta!


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragostan
mesaj Jan 22 2011, 02:06 AM
Trimis la #70


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 461
Inregistrat pe: 3-June 09
Din: Bucuresti/Ploiesti
Membrul Nr.: 73
Masina Personala:Honda Civic 5D 1,8 exec



scateru, ala cu C4 de i-ai vandut tu jantele le are destul de scoase inafara...ce ET au?

oricum, destul de aiurea astia la citroen, eu am stock ET 45.

Si eu sunt de acord cu REX, cu 2 look-uri ale masinii. Eu am jante negre de iarna...ma rog trebuie sa le mai repar ca acum sunt zgariate tare, iar pe vara o sa am jantele stock vopsite gunmetal.


--------------------
Accord 2.0 MT, Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 22 2011, 03:10 AM
Trimis la #71


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Ce ecartament are masina din fabrica? Eu cred ca e apropiat de media masinilor de pe aici.
Nu prea conteaza cat e ET-ul, daca din constructie masina are butucii / fuzetele foarte inspre exterior/interior. Nu se pot compara ET-urile unor masini diferite, ca nu o sa semene.

Buna alegerea cu TD white (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Sa marim cercul (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Cand ma fac mare, ii iau lui BSH o pereche, tot albe (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Jan 22 2011, 12:09 PM
Trimis la #72


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Dorin daca ai schimba culoarea masinii nu ai avea mai multe optiuni?
E un C4 sus in poza aia pe forum negru cu niste roti frumoase rau stock.


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jan 22 2011, 12:37 PM
Trimis la #73


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Dar tu vrei neaparat et-ul cu care a venit masina? nu merge un et35 alea se gasesc mult mai usor


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scateru
mesaj Jan 22 2011, 12:38 PM
Trimis la #74


Stage 4
****

Grup: Prieten HH
Postari: 497
Inregistrat pe: 26-June 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 140
Masina Personala:Sleeper wagon



nu este vb ca nu merg.... este vorba ca arata foarte urat cu ele in interior .....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jan 22 2011, 01:02 PM
Trimis la #75


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Am dat un search pe google si acum inteleg de ce vrei jantele albe in spite (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) oricum alta culoare nu cred ca da bine.


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jan 22 2011, 05:11 PM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



CITAT(bluey @ Jan 22 2011, 11:09 AM) *
Dorin daca ai schimba culoarea masinii nu ai avea mai multe optiuni?
E un C4 sus in poza aia pe forum negru cu niste roti frumoase rau stock.

Da bluey o sa imi vopsesc eu masina neagra, cand o sa ti-o faci tu rosie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 22 2011, 05:56 PM
Trimis la #77


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Roller, Kosei K1 TS albe nu se gasesc la et-uri intre 15 si 25?
++ce ziceai ca au alleggerita white?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 22 2011, 09:37 PM
Trimis la #78


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Merci Nicky (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) daca vrei sa imi faci un cadou mai bine mergem la vara sa ne dam niste ture la karturi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) ne cinstim unu pe altu cu o tura (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Roller inca o varianta care mie imi place f mult.

http://www.madmotors.co.uk/media/catalog/p..._white_2010.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v476/Sei...C00874Small.jpg

http://i4.photobucket.com/albums/y110/shan...96_684_full.jpg

http://i103.photobucket.com/albums/m124/bi...01/DSCF0513.jpg

http://www.myrodas.com.br/images/carros/Peugeot
/Peugeot%20206%202002%20Aro%20Kei%20Racing%20Force%2010%20PneusNankang%20NSII%20215_35R18%20pic2-2.jpg

http://i373.photobucket.com/albums/oo173/d...NI/DSC01990.jpg

am pus cam multe asa


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Jan 22 2011, 11:09 PM
Trimis la #79


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Foarte tari alea albe , primele , misto rau jantele , ce marca sunt ?
LE : nu-mi mai plac , la 360 de lire ...


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jan 24 2011, 09:16 PM
Trimis la #80


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Stii pretul si nu stii cum se cheama (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))) cum ai cautat ? Sunt Kei Racing Force 10 (da stiu suna a turbo sport super tuning)


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 8 2011, 07:10 PM
Trimis la #81


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Si ca sa putem inchide topicul....sau de fapt ca sa putem sa trecem la urmatorul pas, ce cauciucuri sa imi iau?
Marimea este 215/45/17...si pana acum singurul cauciuc care imi face cu ochiu pe dimensiunea asta.... este toyo t1r....voi ce idei aveti?

P.S. BSH mi-am luat masina de cusut (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  2011_02_08_17.44.51.jpg ( 1.34MB ) Numarul de Transferari: 20
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Feb 8 2011, 07:35 PM
Trimis la #82


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Beau si ff ca masina de cusut ... NOT !

Da , merg T1R. In orice caz, nu iti lua Dunlop


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 8 2011, 07:54 PM
Trimis la #83


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



daca ai zis toyo T1R inseamna ca ai traget de pret ptr ca nu sunt printre cele mai bune.

PS: mie RE050A mi se par f echilibrate ca performante in teste ca in realitate n-am experimentat, dar am vrut sa-mi iau.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 8 2011, 07:58 PM
Trimis la #84


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Pai eu caut ceva bun calitate/pret....si am mai observat o problema, pe dimensiunea aia...nu prea se gasesc cauciucuri max performance.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 8 2011, 08:01 PM
Trimis la #85


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Un cauciuc f bunt in top 5 sa zicem este Goodyear F1 asymetric, pe 215/45/17 ma refer.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 8 2011, 08:06 PM
Trimis la #86


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Da ce nu-ti place la exalto 2 ( in afara de pret (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 8 2011, 08:09 PM
Trimis la #87


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Aham vad ca goodyear nu sunt cu mult mai scumpe decat t1r.......si alte cauciucuri bune p dimensiunea asta ce mai cunosti?
Exalto....mmm...sunt proaste adik nu sunt proaste da nu sunt de top... si nu ofera aderenta pe care o vreau. Am avut p masina dunlop sp sport maxx si aveam plecari mult mai bune.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 8 2011, 08:20 PM
Trimis la #88


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Vezi linkul asta: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

Eu am probat pe masina mea asa : conti csc 3; eagle f1 asym; Ps 3; si pe exalto 2.
Ordinea ar fi : ps3 > f1 > pe 2> csc 3.

Acum tu oricum ai talon mare la masina de ce nu consideri 225/45 pe janta de 8" ar trebui sa merga bine si asa. pe dimensiune asta direct PS3 !

PS: ps3 este pe 225.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 8 2011, 08:21 PM
Trimis la #89


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Eu am o parere foarte buna despre T1R, ar mai fi Michelin PS2,3 sau GY Assimetric toate asemanatoare ca performanta, dar in ordinea asta.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 8 2011, 08:27 PM
Trimis la #90


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



T1R are parea buna de pe strada dar in teste si in review-uri si in survey-uri nu se afla decat la mijlocul clasamentelor, nici odata in top 5 macar. Asta spune multe.

LE : si cred ca cine pume T1R pe masina nu pune PS2 ptr ca i se par prea scumpe si atunci parerea este subiectiva ( in majoritatea cazurilor) (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 8 2011, 08:28 PM
Trimis la #91


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Janta este de 7j...am luat-o asa pt greutate si trecerea de la 205 la 225 eu zic ca face mai mult rau decat bine...215 sunt de ajuns...
Bambu si eu am o parere buna despre t1r dar uitandu-ma la niste review-uri observ ca ies mai bine in scor F1 asymetric ...dar mai studiez....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 8 2011, 08:31 PM
Trimis la #92


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Alea sunt pareri subiective. Eu cunosc pe cineva care a avut posibilitatea sa testeze cateva variante pe Cheia si a ramas client fidel T1R.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 8 2011, 08:31 PM
Trimis la #93


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Pe 7J nu cred ca este indicat 225 - eu am 7,5j si sunt cam peste janta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 8 2011, 08:32 PM
Trimis la #94


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



In nici un caz, 215 e suficient.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 8 2011, 08:33 PM
Trimis la #95


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



CITAT(bambu @ Feb 8 2011, 07:31 PM) *
Alea sunt pareri subiective. Eu cunosc pe cineva care a avut posibilitatea sa testeze cateva variante pe Cheia si a ramas client fidel T1R.


De curiozitate ce masina? usoara?

survey-urile si review-urile sunt bazate pe parerea clientilor nu ca si testele facute de reviste care pot fi subiective. De ex cand ai f1 gsd 3 cu nr km totali ai utiliz care au facut review de 25 mil km eu zic ca este un survey de luat in seama. ex: http://www.tirerack.com/tires/surveyresult...lay.jsp?type=MP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Feb 8 2011, 08:33 PM
Trimis la #96


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Civic typeR


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 8 2011, 08:40 PM
Trimis la #97


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Vusi din pacate pe tirerack unde ma uit si eu deobicei nu au toyo....deci nu am cum sa le compar si acolo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Feb 8 2011, 08:47 PM
Trimis la #98


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Este posibil sa fie subestimate cauciucurile, dar compara masinile folosite

http://www.tyretest.com/summercar_tyres/to...t1_r/index.html
si
http://www.einsehen.de/reifentestcom/cgi-b...mp;EN&&

pur si simplu T1R nu sunt luate in seama de cei cu masini sport de talie medie si mare ( putere si greutate) si asta nu poate fi decat din 2 motive: ori sunt ieftine si pired credibilitate pe langa celelate anvelope consacrate ori nu livreaza max performance - te risti ? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

PS: am facut greseala de a pleca urechea la una sau 2 persoane care au laudat placutele ebc desi pe net impresia generala era nasoala si in final s-a dovedit ce spunea majoritatea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Feb 8 2011, 09:01 PM
Trimis la #99


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Am si imi voi lua si in continuare GY asymmetric. Pe ploaie sunt dementiale (din testele pe care le-am vazut ar fii cele mai bune; am avut si ocazia sa le testez pe ploaie), ca si uzura sunt din nou dementiale (am anvelopele de 30.000 km din care am facut mai mult de 600 de km pe pista) si mai am multa viata inca. Intr-adevar sunt putin mai slabe pe asfalt uscat ca PS2 sau PS3. Pentru mine, primele 2 motive m-au convins.
Pe ADAC.de sunt teste la anvelope de 17 inch. Acolo poti sa vezi punctajul pe capitolele care te intereseaza.

O sa arate bine jantele albe pe masina ta (nu ca ar fii o surpriza). Poti sa spui si cati ai dat pe ele?


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Feb 8 2011, 09:04 PM
Trimis la #100


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



CITAT(vusiman @ Feb 8 2011, 07:31 PM) *
Pe 7J nu cred ca este indicat 225 - eu am 7,5j si sunt cam peste janta


Pe VW de ex jantele stock 17 inch au latimea de 7 inch (non GTI Europa care are latimea 7.5 inch, GTI america are latimea 7 inch).
Intr-adevar ar fii indicata o latime mai mare pentru 225, dar nu sunt probleme.


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
8 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (8 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 06:57 PM