Scoala de pilotaj Titi Aur VS Stefan Vasile VS Napoca Rally Academy - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Scoala de pilotaj Titi Aur VS Stefan Vasile VS Napoca Rally Academy
Vlad_TNS
mesaj May 28 2011, 12:21 PM
Trimis la #1


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 258
Inregistrat pe: 16-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 449
Masina Personala:Honda Civic Type R EP3



Sper sa nu mai existe un topic la fel sau similar.Daca exista imi cer scuze.Daca nu hai sa dezbatem putin.


Se merita sa dai 1240 EURO la Titi Aur ? Isi justifica diferenta fata de Stefan Vasile(600 Euro e scoala) .Trebuie luat in considerare ca la Titi Aur incerci toate tractiunile pe cand la Stefan Vasile doar tractiunea fata (daca alegi sa faci scoala cu masina lor....O Dacia Nova GTI) . De Napoca Rally Academy nu prea am auzit.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pagini V   1 2 >  
Start new topic
Rapsunsuri (1 - 34)
vlad_GTI
mesaj May 28 2011, 12:35 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Rex este cel mai in masura sa-ti dea mai multe detalii legate de Napoca Rally Academy (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad_TNS
mesaj May 28 2011, 01:01 PM
Trimis la #3


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 258
Inregistrat pe: 16-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 449
Masina Personala:Honda Civic Type R EP3



pai astept pareri (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sofer-de-duminic...
mesaj May 28 2011, 01:34 PM
Trimis la #4


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 26-April 11
Membrul Nr.: 1,689
Masina Personala:gts



si eu...mai ales ca e o alternativa la Titi Aur...cam singura...dar, desi le-am scris acum vreo 2-3 saptamani, cerand detalii despre cursuri, pentru ca pe site nu scrie nimic, decat ca exista, nu mi-au raspuns! Vlad, vrem si noi niste detalii (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad_TNS
mesaj May 28 2011, 03:01 PM
Trimis la #5


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 258
Inregistrat pe: 16-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 449
Masina Personala:Honda Civic Type R EP3



Legat de Titi Aur si Stefan Vasile stiu niste informatii...pentru ca le-am gasit pe site.Dar de Napoca Rally Team nu prea scrie nimic pe site.Stie cineva cevA?? Sau a fost cineva la unul dintre cele 3 scoli?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sofer-de-duminic...
mesaj May 28 2011, 03:40 PM
Trimis la #6


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 26-April 11
Membrul Nr.: 1,689
Masina Personala:gts



nu scrie nimic, intr-adevar...asta ziceam si eu...doar asa, la modul general...ca au scoala de pilotaj si e important sa fii precaut, bla bla...

baietii poate nu au nevoie de bani, ei fiind din cluj si na, acolo vin bani multi de la centru...mai aduce si tempestini pe filiera "cosa nostra" (IMG:style_emoticons/default/dry.gif)

etc etc...titi cred ca ramane tatic la noi...dar la noi e nivelul cam penibil...pacat ca nu a reusit nimeni sa scoata capul afara, in motorsportul adevarat...e jenant ca o tara asa de mare sa nu aiba un nume la nivel international...pana si turcii, slovacii, slovenii, cehii sau arabii si altii mai mici ca noi au piloti in wtcc/dtm/diverse formule, etc...

pe noi ne tot ameteste micky cu baiatul ala de la brasov, marinescu parca, eterna speranta...el si nicolita (sau mai nou tanase), care a ajuns pe la 23 de ani si tot prin formule inferioare se invarte...cand mai prinde cate un start...la varsta lui vettel a confirmat deja...

nu vreau sa fiu rau, dar e jenanta si penibila situatia...mai ales avand in vedere ca posibilitati sunt, talent e...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj May 28 2011, 04:44 PM
Trimis la #7


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



off:Pana nu sunt gata circuitele alea nici n-ai sa auzi de bine, poate o sa ajunga vre-un pui de competitie pe aici mai mediatizata si abia atunci va mai starni interesul.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj May 29 2011, 08:08 AM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(bambu @ May 28 2011, 04:44 PM) *
off:Pana nu sunt gata circuitele alea nici n-ai sa auzi de bine, poate o sa ajunga vre-un pui de competitie pe aici mai mediatizata si abia atunci va mai starni interesul.


Exact! La noi abia se fac circuite de karting in care poti vedea cum se comporta o masina in viraje (in cadru organizat) in treapta 1 maxim 2. Scolile de karting de la casele pionierilor de pe vremea pra-impuscatului (ca si multe alte cluburi sportive) au fost date inapoi poporului, la modul ca acum copii pot sta linistiti in casa, in siguranta, si sa bage in eie cockporn si ciocolata cu biscuiti in fata televizorului sau calculatorului.
Nu zic ca acolo se putea face performanta, insa era un punct de contact al copilului cu o posibila viitoare pasiune a sa. Acum aceasta pasiune se reduce la masini cit mai hardcore cu jante cit mai mari si mai putin practice in orice conditii (strada sau circuit).

Titi Aur vs. Stefan Vasile vs. Napoca rally? Faceti-o pe care v-o permiteti (Stefan Vasile e cea mai ieftina dintre astea din cite-mi aduc aminte, pe vremuri am platit echivalentul a vreo 300EUR sau ceva), sau pe care o preferati, sau pe care e mai aproape de voi. Nu veti avea absolut nimic de regretat.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj May 29 2011, 11:15 AM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



Bine ar fi toate, de la fiecare se poate fura cāte ceva.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pejte
mesaj May 29 2011, 12:07 PM
Trimis la #10


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



Exact! Bani sa fie !


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj May 29 2011, 01:39 PM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Credeam ca am scris pe topicul meu ce am facut la scoala, dar se pate ca nu...

Copiez aici ce am scris pe alt forum. Din pacate e in engleza dar imi este cam greu sa ma apuc de tradus... Daca nu intelegeti spuneti si traduc.

CITAT
First of all I attended the classes of a rally school. My teacher is a pilot in our National Rally Championship. I had some theory classes and more driving classes.
My first impression was that I was miles away from where I wanted myself to be. The gap between me and my teacher is huge. I realized that this guy was gifted and had a lot of experience. I started to learn here and there and I hope I will continued my learning with some other courses.
I had driving lessons on a Dacia Logan competing in our National Rally Championship, a Dacia Logan prepared for school and a Subaru Impreza WRX STI (first generation). I truly had a blast in the Subaru, I really liked how it was balanced and that oversteer was easy to get and predictable. The rides in the Subaru and the rides around Nurburgring are the 2 thinks form motorsport that have really impressed me.
Here are some pictures.

(IMG:http://i1237.photobucket.com/albums/ff469/vladpanut/poza7.jpg)

(IMG:http://i1237.photobucket.com/albums/ff469/vladpanut/poza10.jpg)

(IMG:http://i1237.photobucket.com/albums/ff469/vladpanut/poza9.jpg)

(IMG:http://i1237.photobucket.com/albums/ff469/vladpanut/poza8.jpg)


Diferenta intre cele 3 scoli/instructori nu o stiu (apropo, mai sunt si altii. OvidiuV a facut cu Claudiu David)... Dar va pot spune de ce am ales Napoca Rally Academy (nu neaparat in ordinea prioritatii):
- e in Cluj
- a costat 500 EURO (acum e mai scump, cred ca in jur de 1000)
- am fost SINGUR la curs. Acest aspect a fost foarte important din punctul meu de vedere. Daca sunt 5/10/15 participanti instructorul trebuie sa explice pe intelesul tuturor. Problema e daca stii mai multe sau mai putine dacat restul 4/9/14 cursanti. Daca esti singur ii e foarte usor instructorului sa vorbeasca pe intelesul tau.
- am facut scoala cu Dani Ungur langa mine. Din cate stiu (va rog sa ma coresctati daca gresesc), la Scoala Titi Aur, multiplul campion national e doar la fazele teoretice si putin la practica. Din cate am inteles e altcineva care merge cu tine in masina.
- programul a fost flexibil. Vorbeam la telefon cu Dani si stabileam urmatoare intalnire in care faceam 1-2 ore. Astfel nu am "pierdut" un weekend intreg.

Eu am fost foarte incantat de Napoca Rally Academy si recomand tuturor.
Avand in vedere ca vreau sa ma perfectionez in ale pilotajului ma gandesc sa apelez tot la ei pentru "stage 2". Dar inainte ma voi interesa in mai multe locuri (chiar vineri vorbisem cu Titi Aur pe acest subiect si a ramas ca il voi contacta pentru a vedea ce pot face la el)

Sfatul meu:
1. urmati cursurile unei scoli care are un numar cat mai mic de participanti si cu piloti implicati in toate etapele (preferabil sa fiti singuri)
2. faceti scoala pe mai multe tipuri de masini (tractiune fata/spate/awd).


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj May 30 2011, 03:21 PM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Eu personal as alege Stefan Vasile pentru ca intr`adevar lucreaza cu mai putini oameni (din cate am auzit) si sunt de parere ca trecand prin toate intr`un timp scurt nu prea ramai cu nimic substantial. Daca tot e sa fac o scoala as opta pentru tractiune fata (pentru ca masina mea e tractiune fata) si fac doar aia aprofundand mai bine.

E ca sistemul nostru de invatamant cumva la Titi , de toate si nimic serios (plus ca sunt multi invatacei de`odata). De aceea prefer o singura specializare si aia facuta bine.

Acum daca te duci mai mult cu gandul ca te dai cu un Evo / BMW / Clio / Logan etc atunci merge dar daca ai tractiune fata si vrei sa te scolesti in asta optiunea logica ar fi sa faci doar tractiune fata. Parerea mea...hac !

L.E - ideal ar fi sa le faci pe toate posibile daca ai finante (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj May 30 2011, 04:38 PM
Trimis la #13


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Pai cine a fost acolo, tu de unde sti? Intreb pentru ca este un subiect cat se poate de serios si ar fi bine sa avem aici doar pareri pertinente, pe fapte concrete.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj May 30 2011, 04:53 PM
Trimis la #14


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Cred ca am mai spus undeva: scopul scolii de pilotaj nu e sa te invete ci sa iti deschida ochii... Cum ziceai tu ca merg lucrurile la noi: ne invata ceva concret dar daca se schimba datele problemei nu stim unde sa ne uitam. Cu oricine faci scoala de pilotaj daca nu te implici si nu pui in aplicare ce ai invatat degeaba ai facut-o. De aceea am zis ca e important sa faci scoala pe cat mai multe masini.
Apoi mergi pe pista si exersezi ce ai invatat.
Daca inveti numai pe tractiune fata ce faci daca schimbi masina!?
Aici discutia e similara cu evolutia: te specializezi si la cele mai mici modificari mori sau te adaptezi si supravietuiersi (putin fortata totusi comparatia (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) ).

Din cate stiu eu (va rog sa ma corectati daca gresesc) la Stefan Vasile sunt minim 5 cursanti odata.


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj May 30 2011, 05:07 PM
Trimis la #15


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Mi se pare ca ai luat`o cam dramatic. Daca schimb masina e f posibil sa imi iau tot hh si tot tractiune fata. Acum sa fim sinceri, cat de des schimbi tractiunea .... odata la 5 masini ? si pana la urma daca schimb ma duc si caut in alta parte sa invat aia. Oricum decat sa le fac pe toate odata sperand ca exercitiul si teoria de acolo imi vor ramane fresh in cap pentru 5 6 7 ani inainte mai bine invat acum ce am (si ma perfectionez pe masina mea sau alta care va fi tot tractiune fata) si apoi daaaaca va fi sa schimb sa zicem spate voi cauta sa invat spate atunci. Asa de ce nu invatam integrale direct in clasa a1a ? pentru ca nu poti asimila toate cunostintele odata iar asta cu 2 zile - 1000 euro - 10 cursanti - practica pe shpe masini cu shpe tractiuni mi se pare mai mult o ameteala decat ceva clar. ok faci tot dar a doua zi iesi cu a ta tractiune fata si in caz de ceva nici nu mai stii sa reactionezi.

in fine, eu sunt de parere ca scoala lui Titi e asa un bonus si asta in cazul in care ai bani, in rest exista si alte scoli (si prin afara - dai un ban dar ramai cu ceva)


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Acidutzul
mesaj May 30 2011, 10:25 PM
Trimis la #16


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 379
Inregistrat pe: 29-July 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 752
Masina Personala:VW Golf MkV 2.0 TDI



Feedback la prima mana de la cineva care a facut scoala in 2007 la Stefan Vasile...

Au fost 8-9 cursanti. Teoria a fost cumulata in prima zi, iar practica in a doua.

La teorie s-a pus mai mult accent pe pozitie la volan, pregatirea masinii, regulament FRAS etc. si mai putin pe tehnici de pilotaj, derapaje, transferuri de mase samd... doar putin abordarea virajelor, printr-un desen pe flipchart.

La practica de a doua zi s-a condus efectiv de catre fiecare cursant cam 45 min. Primul exercitiu: slalom printre conuri... o data cu SV in masina la volan, apoi de 4-5 ori cu SV pasager. Exercitiul 2: parcurgerea unui traseu facut tot din conuri (un mic circuit cu viraje de dreapta)... o data cu SV la volan explicand abordarea virajelor, o data cu SV pasager, apoi cam 30 min. dat singur. Apoi urma alt cursant. In timpul acesta, ceilalti asteapta. Suprafata: camp (deci tarana, cum vreti sa-i ziceti).

Concluzia cursantului de atunci: teapa. Concluzia mea: nu as da atatia bani pe asa ceva. Poate intre timp lucrurile s-au mai schimbat (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif)

Bafta!

L.E. la sfarsit s-a primit un tricou si un certificat de absolvire cu care se putea merge la un club, face legitimare si ulterior obtine licenta de la FRAS


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj May 31 2011, 11:09 AM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Ar fi trist sa fie asa, oricum nu as avea mari asteptari de la orice scoala din rromania


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj May 31 2011, 04:40 PM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd





Așa e și la școala la noi?

Nu știu unde le găsește pejte, da' e priceput.

On topic, nu cred că-și face nimeni iluzii că poți deveni pilot după 2 zile. Eu spuneam că poți fura cāte ceva și nimic mai mult.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj May 31 2011, 05:46 PM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



scuze de off da m`a dus cu gandu la nefericitu asta =))))))))))))))))))



--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj May 31 2011, 06:54 PM
Trimis la #20


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Ca sa obtii o licenta FRAS , nu poti fara o hartie de la o scoala din asta ...............din pacate e cam scumpa licenta prin prisma asta cu scoala de pilotaj agreeata


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 08:57 AM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



parerea mea este ca daca faci scoala de pilotaj. oricare a lui titi a lui stefan sau eu mai stiu care mai sunt. parca si Horia are una. o faci pentru licenta FRAS in rest de ce sa arunci bani pe fereastra ca oricum nu te invata foarte multe chesti. toate smecheriile alea care ziceti voi ca le invatati la scoala de pilotaj sunt si vor fi invata doar cu practica. si practica insemnand concurs cu circulatie inchisa.
pentru a invata sa te dai pe circuit ar trebui urmate niste cursuri de Kart nu scoala de pilotaj.
Eu nu as face o scoala de pilotaj daca nu as avea nevoie de hartie pentru licenta FRAS.
Asta e doar parerea mea personala nu mi-o luati in nume de rau.


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spb
mesaj Jun 1 2011, 12:17 PM
Trimis la #22


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 9
Inregistrat pe: 28-April 11
Membrul Nr.: 1,711
Masina Personala:VW Golf V GTI Edition 30



Idem. Scoala de pilotaj este exact cum este scoala de soferi pt obtinerea permisului. Adevaratele cunostiinte se dobandesc prin experinta alergant coasta. Si daca nu alergi pe nicaieri banii cheltuiti sunt pur si simplu aruncati pe fereastra.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jun 1 2011, 12:31 PM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



No offence... dar ati facut scoala de pilotaj undeva?
Daca faceti scoala si ramaneti cu aceeasi parere, nu am nimic de comentat. Altfel nu e corect...


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jun 1 2011, 12:41 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Corect. Eu unul nu am facut dar nici nu m`am pronuntat ca e degeaba, oricum adevarat ca iti trebuie si practica dupa aia ca sa dobandesti ceva real. Eu zic doar ca as fi ales Stefan Vasile


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 12:46 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



v-ati ofensat degeaba. am zis ca e strict parearea mea.
nu am avut licenta de automobilism urmeaza sa o iau la anu cand va fi gata masina pentru VTM pana atunci nu are rost sa arunc 1000 de euro pe fereastra ca sa fac scoala de pilotaj

sincer da mie mi se pare degeaba sa faci scoala de pilotaj daca nu esti un sofer care alearga in vre-o competitie.


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sofer-de-duminic...
mesaj Jun 1 2011, 01:17 PM
Trimis la #26


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 26-April 11
Membrul Nr.: 1,689
Masina Personala:gts



eu tind sa am aceeasi parere cu fratele grec...la prima vedere...si eu vreau sa o fac in primul rand pentru licenta, ca apoi sa particip la coasta...

pentru mersul pe circuit scoala e buna doar teoretic...pentru ca nu ai unde sa aplici ce inveti eventual acolo, pentru ca nu avem circuit (sau ma rog, nu e deschis pentru public)

intr-adevar, in 2 zile nu ai ce sa inveti mare lucru...doar baza, urmand ca apoi sa aplici cu fiecare ocazie (cursa sau iesire pe circuit)

dar scoala asta are mai multe "module"...varianta cu scoala de pilotaj e cam varful, aia o faci intr-adevar doar daca ai in gand sa participi la curse...dar mai e varianta cu scoala de condus defensiv, care ar fi bine sa fie facuta de muuuulti, ca sunt multi bizoni, multi "piloti" prin trafic, care la prima curba mai stransa, aproape ca...

din pacate, cei de la NRA nu raspund la mesaje...ori nu au nevoie de bani, ori nu au timp, sunt prea ocupati cu competitiile...se apropie raliul argesului (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) poate pune rex o pila sau afla costurile...(IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) o fi mai scump ca la titi? ca la titi e 1240 de euro cu tva...daca la NRA e mai ieftin, si din ce a zis Vlad programul ar fi mai avantajos, mai ales daca faci singur...ar fi varianta cea mai buna!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jun 1 2011, 02:17 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



grecutzu2005 Nu m-am ofensat deloc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
Astept parerea ta dupa ce faci scoala. Sa imi spui, apoi, te rog, daca tot ceea ce ai facut/ai aflat stiai dinainte. (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif)

sofer-de-duminica Iti dau numarul lui Dani Ungur si vorbesti cu el, daca vrei. Cred ca si eu i-am dat telefon pentru ca nu raspundeau la mesaje...
Cand am facut eu era 500 EURO (anul trecut) dar se poate sa se fii scumpit de atunci (asa mi-a zis Dani).


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 03:06 PM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Rex daca ma invata cum sa controlez masina cum sa arunc masina in viraje si cum sa calc frana cu picioru stang si pentru ce si in ce doze atunci da merita sa fac scoala.
dar sa ma invete cum sa stau la volan si sa imi explice trasa ideala apexu-ul curbei nu merita
daca ma invata cat franez in viraj cu ce viteza pot sa intru in viraj fara sa stiu masina atunci da merita. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
astea toate care zici tu ca te invata teoria poti sa o inveti si din carti. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
si da stiu teoerie si am si putina practica.
mie imi trebuie scoala doar pentru hartia aia pentru FRAS in rest nu cred ca are ce sa ma invete daca nu ma pune sa fac practica sincer.
prima si prima data trebuie sa iti cunosti masina ca sa o poti duce la limita ei. fara modificari. dupa care incepi sa faci modificarile pentru ca ti se pare tie ca ceva nu e in regula.
nu cum multa lume crede ca daca face scoala de pilotaj e mai invatat decat unu care nu a facut scoala (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 03:19 PM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Apropo ca mi-am amintit. am vazut oameni care au facut scoala de pilotaj si circula cu masina pe drumurile publice dupa trasa ideala (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
daca vine un camion de pe contrasens s-a dus si trasa ideala si pilotu si masina si viata si tot.

nu tot ce se invata la scoala se aplica pentru strada.
de asta zic eu ca daca nu te dai intr-o competitie adevarata nu are rost sa faci scoala de pilotaj


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sofer-de-duminic...
mesaj Jun 1 2011, 03:29 PM
Trimis la #30


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 26-April 11
Membrul Nr.: 1,689
Masina Personala:gts



bine Vlad, poti sa-mi dai numarul...e cel mai bine asa! sun eu si stabilesc ce si cum...ca asa, cu mailul mai greu...se poate sa nu prea aiba timp!
mersi anticipat!

si faza cu scoala de pilotaj si cu pilotajul in general...mai tine si de feeling...sunt unii care chiar daca fac scoala cu schumacher si loeb in acelasi timp, sau cu cel mai bun pedagog, tot degeaba...poti sa inveti toata teoria de pe lume, sa intelegi cum vine treaba, dar in practica sa fii total pe langa...la scoala degeaba iti spun ei cat si cum si unde sa franezi...chestiile alea deja sunt detalii, si nu prea se pot lua asa la nivel teoretic...mai trebuie sa si simti masina/traseul...asta nu prea se poate decat cu multa practica...condus cat mai mult la limita (in cadru organizat bineinteles)...

spor la toata lumea!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spb
mesaj Jun 1 2011, 03:50 PM
Trimis la #31


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 9
Inregistrat pe: 28-April 11
Membrul Nr.: 1,711
Masina Personala:VW Golf V GTI Edition 30



CITAT(rex @ Jun 1 2011, 12:31 PM) *
No offence... dar ati facut scoala de pilotaj undeva?
Daca faceti scoala si ramaneti cu aceeasi parere, nu am nimic de comentat. Altfel nu e corect...

Hahaha (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Deci in primul rand nu trebuie sa fii artist pt a fi critic de arta. Poti avea pareri si fara sa faci pe cablu atata vreme cat sunt argumentate.
Nu am zis ca nu inveti nimic, asta chiar ar fi culmea. Doar ca alea 2 zile si mia de euro cheltuita sunt egale cu zero daca nu se continua mai departe cu aplicarea si imbunatatirea cunostiintelor.
De 3 ori pe an la track day nu cred ca iti trebuie sa stii cum trebuie facute sudurile de intarire, cum se face un rollbar conform cu regulamentul FIA sau ce e ala control orar.
Pe primul loc este experienta si inzestrarea nativa, scoala de pilotaj nu este decat biletul pentru a putea perfectiona sau descoperi pilotajul. Nimic mai mult.

PS: Stii ca sunt si cazuri de piloti din CNVC care au platit o suma modica doar pt obtinerea licentei de pilot nefacand nici 5 min de curs?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad_TNS
mesaj Jun 1 2011, 03:58 PM
Trimis la #32


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 258
Inregistrat pe: 16-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 449
Masina Personala:Honda Civic Type R EP3



in primul rand te invata cum sa controlezi masina in derapaj.sa zicem ca iti fuge masina de cur ,daca nu sti cum sa o controlezi te duci dracu. plus ca sincer nu ai unde sa exersezi chestiile astea pe strada ,e periculos si o mare inconstienta sa incerci sa-ti duci masina la extrem pe straziile patriei.La scoala de pilotaj poti incerca chestiile astea fara probleme,nu omori pe nimeni,nu busesti pe nimeni,nu iti iei amenda,etc. .Eu zic ca se merita si ca te ajuta si in trafic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spb
mesaj Jun 1 2011, 04:06 PM
Trimis la #33


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 9
Inregistrat pe: 28-April 11
Membrul Nr.: 1,711
Masina Personala:VW Golf V GTI Edition 30



Fix despre asta vorbeam.. daca tu crezi ca in 2 zile (in mare 1 teorie si 1 practica) inveti sa vii de-a latul pe viraj ca Porcisteanu, franand cu stangul si cu dreptul incarcand turbina chiar nu mai comentez nimic.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 04:08 PM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



in concluzie fiecare face ce vrea si daca vrea sa faca scoala de pilotaj nu are decat.
dar daca nu merge mai departe. cu ea ramane... si cu 1000 de euro gaura.
poate pentru uni nu conteaza 1000 aia de euro (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) dar pentru alti.....


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jun 1 2011, 10:41 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Fratilor, vorba lunga saracia omului...
Sfatul meu: faceti scoala de pilotaj pentru ca va deschide ochii (nu am spus nicaieri ca cei care au scoala sunt peste cei care nu o au; sau ca scoala e de ajuns pentru a fii pilot in adevartul sens). Am mai zis, pe mine ceea ce m-a socat (de-a dreptul) e distanta dintre mine si Dani Ungur de exemplu...
Veti vedea pe unde va aflati si cat de multe trebuie sa invatati pentru a fii buni.
Eu am facut scoala pentru ca am vrut sa ma conving ca ceea ce am citit e ok si ca sa experimentez intr-un cadru organizat mai multe tehnici. Nu regret nici un moment ca am facut scoala chiar daca nu ma dau banii afara din casa si chiar daca probabil niciodata nu imi voi lua certificatul de pilot.
Mult succes!


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pagini V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 15th December 2025 - 07:23 PM