HotHatch 2/3 usi sau 4/5 usi - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
HotHatch 2/3 usi sau 4/5 usi
Mituc
mesaj Feb 28 2013, 12:57 AM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



rex: Va salut,

Pentru ca discutia de pe topicul de Clio RS 4.0 este offtopic am deschis acest topic pentru vorbi despre HotHatch 2/3 usi vs 4/5 usi.
Va rog sa tineti minte ca nu exista adevar absolut!


un megane rs in 5 usi ar putea sa scoata.

Acest mesaj a fost editat de rex: Mar 3 2013, 10:30 PM
Motivul editarii: Creare topic nou


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Pagini V   1 2 3 >  
Start new topic
Rapsunsuri (1 - 54)
RollerMAN
mesaj Feb 28 2013, 11:41 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) mituc, ai o obsesie cu 5 usi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Feb 28 2013, 10:36 PM
Trimis la #3


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



O masina cu doua rinduri de locuri trebuie sa aiba doua rinduri de usi. Tie ti-ar place ca acasa sa ai doar usa la intrare, sau numai geamuri? E o obsesie - poti s-o numesti si asa (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) , insa e derivata din practicul zilnic al exploatarii unei masini. Doua usi inseamna usi mai mari si mai grele, locuri de parcare pe masira mai greu de gasit, acces mai greoi pentru cei ce au o familie (da, nu toti cei care au HH-uri sint singuri sau au parteneri ocazionali sau sint proaspat casatoriti si nu au de gind sa aiba copii in urmatorii 5-6 ani), etc.

Desigur, la aspect e altceva, insa un hothatch este prin definitie un compromis intre practicalitate si performanta, iar in ultima vreme idiotii de la renault si ford, care fac niste masini superbe de altfel, au renuntat la una dintre cele doua calitati ce definesc un hothatch (macar cei de la ford au facut ST-ul nou cu 5 usi). De aia de la honda, citroen si altii care erau cit de cit relevanti ca motorizari, manevrabilitate, fiabilitate si setup de fabrica nici nu mai spun...

De curind mi-am intregit familia cu inca un hothatch (si mai rar decit cel actual). Initial voiam sa-i iau nevesti'mii un hothatch dintr-asta castrat, insa un vis mai vechi de-al amindorura (un C4 VTS), si cind i-am spus ca "nu, asta e disponibil doar in 3 usi, nu-ti amintesti de ce am parasit familia Citroen?" a zis dupa nici un sfert de secunda "next!".

Deci da, e o obsesie insa de data asta una sanatoasa (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Mar 1 2013, 01:01 AM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



:-):-):-):-)
Eh am spus-o in gluma dar eu totusi nu cred ca as renunta la o masina doar pt ca are 3 usi.
Ce hh i-ai luat sotiei?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 1 2013, 01:59 AM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



smart forfour brabus. Adica un mitsubishi colt CZT cu o idee mai multi cai dar cel mai important cu mai multe usi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Si mult mai rar.

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Mar 1 2013, 02:01 AM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragostan
mesaj Mar 1 2013, 02:59 AM
Trimis la #6


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 461
Inregistrat pe: 3-June 09
Din: Bucuresti/Ploiesti
Membrul Nr.: 73
Masina Personala:Honda Civic 5D 1,8 exec



Si eu sunt de parere ca un HH trebuie sa aiba toate usile (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Accord 2.0 MT, Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Mar 1 2013, 09:53 AM
Trimis la #7


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



OFF.Daca era si in 4 usi eram un potential cumparator, am avut 2 usi la alta masina cu multi ani in urma si nu-mi mai trebuie. La prezentul megane am cotizat binisor pentru usile din spate, nu-mi amintesc suma, dar cred ca batea spre 1000e cu tva si ca multi altii as fi fost dispus sa cotizez din nou pt ele, s-au pierdut clienti pe treaba asta.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 1 2013, 12:18 PM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Track day... scuze, dar care track?

Fie ele sport sau nu, cup sau ne-cup, ele sint totusi masini de strada, nu de curse. Ca le mai modificam noi si le aducem mai aproape de unele de curse e cu totul altceva, dar daca faci un inventar al masinilor sport dintr-o zona (sau un forum, cum vrei) vei observa ca foarte putine sint cele care au ajuns sa fie dedicate acestui lucru si marea majoritate (cu aproximatie toate) isi petrec majoritatea kilometrilor pe drumuri publice.

Apoi, producatorii de masini tot arunca in fata asta cu 2 usi pentru masini sport si motiveaza prin reducerea greutatii si alte timpenii. Pai, in fata ai usi mai mari, iar in spate tot vei avea tabla, geam, capitonaj pe interior, etc. Si cind vezi ca diferenta e de 4-5 kile/parte incep motivari stupide ca ori ce kilogram conteaza cind e vorba de performanta, si asa mai departe. Sau ca modelul ala e dedicat entuziastilor. Sa fim seriosi... targetul lor de entuziasti de genul asta probabil se constituie din unii care-si permit multiple masini dedicate fiecarui tip de eveniment din viata lor, si care au suficient timp pentru fiecare dintre ele, inclusiv mersul odata la 2 saptamini (sau mai des) pe circuit. Si daca exista persoane de genul asta, de ce si-ar lua clio RS cup si nu si-ar lua un caterham, un xbow, o mazda mx5 chiar in varianta de 180cp? Adica daca dai 20k EUR pe o masina pentru trackdays atunci macar poti lua ceva care sa vireze chiar mai bine decit un clio RS (greu de gasit dar nu imposibil, si chiar si mai usor de facut cu investitii de sub 2k EUR). Adica daca e sa fie doua usi atunci sa fie pentru doar doua locuri pentru ca nu e nevoie de mai mult, si scapi si de greutatea tuturor componentelor din habitaclu ce se adreseaza comfortului eventualilor pasageri din spate.

Singurul HH dedicat pentru track days a fost renault R26R (facind abstractie de Civic Mugen RR care e a unui tuner de casa insa totusi nu e departament al Honda, si care initial a plecat de la sedanul in 4 usi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) pina sa plinga si indienii, pardon, britanicii dupa el). Si daca o masina nu are aceeasi abordare ci vine cu diverse compromisuri si optiuni pentru traiul zilnic in masina atunci orice motivatie pentru a nu face un lucru cum trebuie nu poate fi decit fara sens. Si dovada ca astfel de masini nu prea au cum sa prind la public a fost faptul ca au facut acea masina in serie limitata si au vindut-o la suporterii si impatimitii renault (care nu s-au prea batut intre ei pentru a pune mina pe un exemplar...).

Si aici sint 100% de acord cu Bambu. Daca acum citiva ani nu am luat un megane 2RS doar pentru ca in interior era urit ca o noapte ploioasa de noiembrie, acum cu noul 3RS lucrurile s-au schimbat radical din acest punct de vedere. Insa au disparut alte beneficii cum ar fi accesul facil in masina.

Probabil ar trebui sa facem split, ceva de genul HH 4/5 usi versus 2/3.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Mar 1 2013, 12:33 PM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Mituc, track day-uri sunt... Dar ca nu sunt in Ro si e mai greu sa ajungi la ele, e alta poveste.
Uite, de 4 ani (2013 e al cincilea) m-am dus cel putin o data pe pista (chiar de 4-5 ori in unii ani). Deci daca chiar vrei Track Day action, gasesti. E drept ca e foarte greu, dar daca vrei cu adevarat se poate.

Nu voriam sa duc discutia inspre 4/5 usi vs 2/3 usi...
Doar vroiam sa zic ca Renaul Clio RS fara 2/3 usi, din punctul meu de vedere, e un imens pas in spate... Chiar daca tu si altii (si eu in multe cazuri) aveti nevoie de 4/5 usi nu inseamna ca toti au nevoie. Da, stiu ca 90% (sau cati sunt) din utilizatori au nevoie de 4/5 usi dar, din punctul meu de vedere, Clio RS nu avea nevoie (la cum era gandit vechiul). Acum, cu noul Clio RS totul e mai soft... Poate vor avea mai multi cumparatori pentru noul Clio dar, personal, pe mine nu ma vor avea niciodata cat timp vor mai face asemenea masini). Prefer un Polo GTI oricand...


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 1 2013, 12:44 PM
Trimis la #10


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Hot-hatchurile sunt masini in principal pentru tinerei care au maximum prietena deci 2 usi -> DA. In plus te obisnuiesti cu dimensiunea si vreau sa spun ca pot sa parchez unde vreau eu si tot am loc sa ies. Mi se pare amuzant cand spuneam ca noul clio (Clio 3 RS phase 2 - 2009-2012) e uratel. Acum mi se pare genial fata de brotacul asta cu iz de seat (ca oricum e fabricat in Spania).

aaaa si ce e cu mizeria aia de sound faking ? parca umbli cu solenta cu sigle din alea- turbo sport V6 tunning. Doamne fereste.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 1 2013, 03:05 PM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(BSH @ Mar 1 2013, 11:44 AM) *
Hot-hatchurile sunt masini in principal pentru tinerei care au maximum prietena deci 2 usi -> DA.


Ce inseamna "tinerei"? Adica, hothatchurile nu sint de mine? Ia, voi astia mai tineri de miine sa nu va mai .uteti ca sinteti prea tineri si puteti face greseli din cauza lipsei de discernamint (ca si la volan de altfel) - ti-a placut judecata strimba si discriminarea? Sint sigur ca nu. Eu imi decid virsta, nu cei din jurul meu.

Apoi, astia mai "tinerei" nu ocupa aceleasi locuri de parcare? Le trebuie usi mai mari sa iasa din masina ca-s mai grasi? Astia mai tinerei ca-s abia la inceput de drum si salariile sint cum sint de ce sa arda carburant in plus aiurea ca sa care dupa ei niste locuri din spate echipate complet pe care nu le pot accesa?

Deci nu inteleg nimic din ce spui.

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Mar 1 2013, 03:09 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 1 2013, 03:41 PM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



CITAT(Mituc @ Mar 1 2013, 02:05 PM) *
Ce inseamna "tinerei"? Inseamna ce vrei tu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Adica, hothatchurile nu sint de mine? E orice de tine, daca iti place. Ia, voi astia mai tineri de miine sa nu va mai .uteti ca sinteti prea tineri si puteti face greseli din cauza lipsei de discernamint Da, dar macar noua ne functioneaza ..tineretea (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) (e in spirit de gluma ,nu te supara acum) (ca si la volan de altfel) - ti-a placut judecata strimba si discriminarea? Nu este nicio discriminare si nicio judecata stramba - este parerea mea. Sint sigur ca nu. Eu imi decid virsta, nu cei din jurul meu. Evident - as vrea sa vad ce varsta iti vei decide la 85 de ani.

Apoi, astia mai "tinerei" nu ocupa aceleasi locuri de parcare? Le trebuie usi mai mari sa iasa din masina ca-s mai grasi? Astia mai tinerei ca-s abia la inceput de drum si salariile sint cum sint de ce sa arda carburant in plus aiurea ca sa care dupa ei niste locuri din spate echipate complet pe care nu le pot accesa? Uneori astia mai tinerei castiga mai mult si oricum locurile din spate exista cu sau fara 4 usi deci 2 usi la o masina din aceasta clasa sunt mai bune - rigiditate, greutate, aspect iar accesul sa fim seriosi nu e dificil deloc (asta e un moft) atat timp cat nu ai 2metri si 140 kg . Dar exista si masini puternice cu 4 usi , chiar si hothatch-uri deci nu vad unde e problema. Eu spuneam ca oricum majoritatea masinilor de pe strada (berlina/4 usi) au 4 usi iar aceste mici dracovenii pot fi un pic mai altfel, pot avea acel spirit tineresc/sportiv si da hothatchurile ar trebui sa aiba DOAR 2 usi !

Deci nu inteleg nimic din ce spui. Exact


Ai avea tu inima sa ii mai pui inca 2 usi ? Nu e macelareala oare ?
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  265rs.JPG ( 142.52k ) Numarul de Transferari: 49
 


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 1 2013, 05:05 PM
Trimis la #13


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



La cum e desenat coupe-ul nici nu incape vorba de inca doua usi. Dar sint sigur ca designerii ar fi gasit ceva linii ochioase pentru ceva cu numarul corect de usi... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Si nu, numarul mai mic de usi nu are nimic de-a face cu tineretea sau sportivitatea (sau rigiditatea sasiului). Doar cu inconsecventa sau aerele de premium, nisa, etc.
Adica, lancer evo, wrx sti, golf R20/32, Audi S3/S3 Sportback, Megane 2RS, samd, sint mai prejos decit cele cu 2/3 usi?

Stiu ca sint si hothatchuri cu 5 usi, dar sint din ce in ce mai putine (fara vreun motiv intemeiat, nici costurile de productie nici valentele sportive nu justifica abordarea).

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Mar 1 2013, 05:05 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Mar 1 2013, 10:47 PM
Trimis la #14


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Nu va mai certati aiurea (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Cui nu`i place noul clio rs si vrea ceva mai hardcore astia de la mercedes au lansat noul amg hh (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) nu e in 2 usi, are frane cu xxxx pistonase, nu are platanul la bord sa imita anumite sunete ...

http://youtu.be/EBJMh-nAtjE

Acest mesaj a fost editat de atipiq_nightmare: Mar 1 2013, 10:50 PM


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Mar 1 2013, 11:12 PM
Trimis la #15


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



da, si nu costa decat dublu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Mar 2 2013, 07:20 AM
Trimis la #16


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Si pe gustul oricui si moca ... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) cum o dai nu`i bine (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 2 2013, 03:39 PM
Trimis la #17


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Da Mituc, eu asa vad un hothatch, mai pe stilul celor vechi (205 gti, clio williams/V6 etc). Poate sunt eu mai retrograd in privinta asta...ma rog.

Ionut A45 AMG deja e in alta clasa de pret. Hothatch de 50k euro ? Pai scuza-ma la banii astia incep sa ma uit dupa GT-R`uri.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Mar 2 2013, 03:41 PM
Trimis la #18


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Ca este 14000 sau 50000 tot HH este (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 2 2013, 10:40 PM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ah, si nu e turbo, e superFAILcharged? Nasol. Deci o sa coste undeva in jurul a 50k EUR si-o ca consume cit un S-Klasse de 5 litri?

Da, e tot hothatch, insa hothatchurile trebuie sa fie practice, rapide si inca accesibile ca pret. E hothatch doar prin incadrarea in clasa, orice altceva nu-l mai califica.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Mar 3 2013, 12:51 AM
Trimis la #20


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



The 1991cc mill features a twin-scroll turbocharger with a maximum charge pressure of 1.8-bar and thanks to features like direct injection and idle-stop, it achieved an NEDC combined fuel consumption figure of 6.9 litres per 100km....price between Ł35k and Ł40k
Si de ce nu este practic? rapid? Iar ca pret este situat undeva unde este si rs3 (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif)


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 3 2013, 08:23 AM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Mi s-a parut ca aud un supercharger...


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Mar 3 2013, 02:00 PM
Trimis la #22


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Vizavi de 2/4 usi la hothatch; originea hothatch-ului vine de la masinile mici din ani 80 (hatchbak-uri), nu? Primele hh erau renault clio wiliams, peugeot 205 gti, golf gti, etc si toate erau in 3 usi, desi modelel de baza aveau 4. Faptul ca dealungul timpului industria auto s-a aliniat la principiile pietei de consum ( cum era si normal) a facut posibila aparatia hh cu 4 usi. De ce, pentru ca exista o cota de piata care prefera confortul sporit al celor 4 usi in detrimentul exclusivitatii. Dar, esenta unui hh sta in atitudinea masinii, orientata catre sportivitate prin perormante si aspect. In opinia mea si nu numai masinile sport au maxim 2 usi .
Asadar faptul ca un hh are 4 usi reprezinta exceptia de la regula nicidecum normalitatea. Un hh "pursange" trebuie sa aiba 2 usi.

Acest mesaj a fost editat de vusiman: Mar 3 2013, 02:01 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 3 2013, 02:14 PM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(vusiman @ Mar 3 2013, 01:00 PM) *
Asadar faptul ca un hh are 4 usi reprezinta exceptia de la regula nicidecum normalitatea. Un hh "pursange" trebuie sa aiba 2 usi.


Nu e nici exceptia de la regula si nici regula. Un hothatch e o masina de familie, sau trebuie sa poata fi si masina de familie, pentru ca din zona aia isi are originile. E ok si daca are 2/3 usi si 4/5. Insa e frustrant cind cauti o masina de familie hothatch si unii producatori iti pun la dispozitie doar versiunea cu 3 usi doar pentru ca ei cred ca aia nu ar trebui sa fie o masina de familie ci doar o masina cu 4 locuri si maxim inca un pasager pe linga sofer. pai daca vor eficienta, stil si exclusivism sa faca altceva cu spatiul ala inutil din spate.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Mar 3 2013, 04:38 PM
Trimis la #24


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Masina de familie are alte caracteristici in tarile dezvoltate decat la noi; hh nu este masina de familie in vestul europei. Cred ca de aici apare problema cu lipsa usilor din spate (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 3 2013, 05:37 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Nu, desigur, de aia avem audi rs3 sportback, mercedes a45 amg, bmw 130i, golf r32/20, si multe altele de la VAG, BMW si mercedes (marci care sint probabil etalonul "vestului europei") care "nu ar trebui sa fie masini de familie" dar de fapt sint nevoie mare si chiar isi promoveaza acest lucru.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Mar 3 2013, 06:00 PM
Trimis la #26


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Nu cred ca ai sa vezi vre-o familie vestica cu unul/doi copii care sa aiba ca masina de zi cu zi si de toate nevoile, vre-un rs3/130i/golf etc.
Asa ceva vezi la noi ptr ca .... asa-i viata la noi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Mar 3 2013, 06:58 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Domnilor, sunteti offtopic. Daca dori sa continuati discutia va rog sa o faceti pe un alt topic!
Multumesc pentru intelegere!


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 3 2013, 09:05 PM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(vusiman @ Mar 3 2013, 05:00 PM) *
Nu cred ca ai sa vezi vre-o familie vestica cu unul/doi copii care sa aiba ca masina de zi cu zi si de toate nevoile, vre-un rs3/130i/golf etc.


Exact, rs3 sportback si bmw130i nici nu se prea vind pe la noi. Si am o vaga senzatie ca nici chestii precum audi rs3 sau mercedes a45 amg nu se vor vinde pe la noi. Is facute cu 4 usi pentru altii mai saraci. Nici wrx sti sau lancer evo (ma rog, asta ultimul e sedan, chair daca tot compacta) nu prea merg pentru ca romanul a constatat ca cele 2 usi in plus il penalizeaza foarte mult la performantele mersului in trafic bara ba bara.

CITAT(rex @ Mar 3 2013, 05:58 PM) *
Domnilor, sunteti offtopic. Daca dori sa continuati discutia va rog sa o faceti pe un alt topic!
Multumesc pentru intelegere!


Pai eu de ce ziceam de topic split? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Mar 3 2013, 09:07 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Mar 3 2013, 10:39 PM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Fiind un topic nou as putea sa imi spun si eu parerea:
1. Se vor face masini care sa se vanda! RS3 a fost facut ca sa se vanda nu pentru a fi cel mai bun HH (de ex). Si pentru ca am luat exemplul RS3, un alt motiv extrem de important pentru care nu s-a facut in 3 usi este pentru a nu se canibaliza vanzarile cu TTRS...
Cred ca vanzarile sunt motivul pentru care Clio RS e cu mult mai cuminte decat inainte. DAR, din punctul meu de vedere este o dezamagire pentru ca tocmai aceasta schimare ma face sa nu il cumpar (in schimb multi altii il vor cumpara).
2. Sunt de parere ca trebie sa fie si hh in 2/3 usi si 4/5 usi. Personal vreau un HH in 2 usi pentru pista si unul in 4 usi pentru daily drive.
Un hh trebuie sa fie in 2 usi pentru pista pentru ca pe randul din spate trebuie sa fie rollcage-ul si centrule deci, chiar nu are rost sa "porti dupa tine" 4 usi.
Totusi, cand mi-am luat masina (inainte de a o modifica) am luat 2 usi pentru daily drive. Am luat aceasta decizie pentru ca imi placea cu mult mai mult masina cu 2 usi lipsa (mai era si problema banilor dar daca erau acelasi pret tot as fi luat 2 usi). Evident 2 usi sunt mai putin practice decat 4 usi dar nu m-a deranjat acest aspect.
Deci, pot spune ca ii inteleg si pe cei care vor 2 usi pentru daily drive.


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 3 2013, 10:56 PM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Nici nu incape indoiala, masinile in doua usi pot avea mii de scuze (sau avantaje, depinde cum le privesti) pentru a exista. Pentru mine personal frustranta este incapatinarea unor producatori de masini de a face modelele astea doar cu 3 usi.
Pot intelege un nissan GT-R cu 2 usi(si 4 locuri) pentru ca se adreseaza unei altfel de clientele la care achizitionarea unei alte masini pentru treburile zilnice nu e o problema, insa nu pot intelege (sau tolera) asta la un hatchback din clasa compacta sau compacta-mica a caror clientela este cu totul alta (si totusi omogena, chiar daca unii dau 15k EUR si altii 20-22k EUR pe acelasi spatiu interior si aproximativ aceleasi dotari, cu diferente la motor, suspensii, frine, ceva embleme pe la interior si niste scaune in care nu intra prea usor orice gras, si care "consuma mai mult").


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fantoma
mesaj Mar 4 2013, 02:11 PM
Trimis la #31


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 126
Inregistrat pe: 14-April 12
Membrul Nr.: 3,843
Masina Personala:Golf GTI 2.0 TFSI



Mai nasol este ca exista si hothatchuri doar in 5 usi...ex:mazda 3


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 4 2013, 03:09 PM
Trimis la #32


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Japonezii au fost totdeauna foarte practici. De fapt ei au inceput sa faca civic/accord in 2/3 usi pentru ca le-au cerut americanii. In rest cam erau in 4/5.

Iar mazda 3 in 3 usi ar arata ca megane-ul 3rs actual in 5 usi, nu s-ar potrivi, ar trebui redesenata, iar mazda in particular e un producator mic de masini.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Mar 5 2013, 11:16 AM
Trimis la #33


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Un "HOT"hatch cu 4/5 usi mi se pare ca si cum ai purta cravata la trening.....Dar cine stie poate in viitor vom tolera si ni se vor parea sexy si hot coupe-urile cu articulatie pe mijloc si burduf ca la autobuzale comuniste....

Si cand ai copii mici (pana in 7-8 ani) e mai bine sa nu ai usi in spate (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 5 2013, 11:23 AM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Rius @ Mar 5 2013, 10:16 AM) *
Si cand ai copii mici (pana in 7-8 ani) e mai bine sa nu ai usi in spate (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


Si ia spune, citi copii mai mici de 7-8 ani ai? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Eu ma aflu in situatia asta si lipsa usilor din spate ar fi inadmisibila.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Mar 5 2013, 11:36 AM
Trimis la #35


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Fiecare cu parerea lui. Si mie mi-ar fi placut 5 usi (cand s-a nascut fii-mea). Pana cand am folosit o masina cu 5 usi, aceeasi clasa (deci aceleasi dimensiuni) si parca m-am chinuit mai mult sa o asez pe fii-mea in scaun (aproape 3 ani). Probabil m-am obinuit si deja mi se pare mai usor sa fac asta cu 3 usi decat cu 5.
Am un exemplu in care un copil a cazut din masina (6-7ani, deci deja maricel) asta din neglijenta parintelui, clar, insa se poate intampla. La mine de exemplu se stie ca masina nu pleaca de pe loc daca nu punem centurile scaunelului (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Altfel, m-am obisnuit atat de mult cu 3 usi incat, sincer, nu mai vad cum vad altii acele 2 usi in plus. Repet, fiecare cu parerea lui. Oricum, deja fii-mea se pune singura in scaun, urca/coboara singura in masina - asistat - pentru ca trebuie sa dam unul din scaune la o parte (sincer, pentru mine vad numai avantaje). Si, daca am facut eu primii 3 ani ai fii-mii cu Polo in 3 usi, deja orice altceva mai mare mi se pare parfum (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VooN
mesaj Mar 7 2013, 12:06 PM
Trimis la #36


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 168
Inregistrat pe: 1-April 10
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 603
Masina Personala: Octavia 2 RS 3xx HP



Eu am vandut CZT-ul tocmai pentru ca nu avea cele 2 usi in plus. Nu am fost deranjat asta pana nu am avut copil, dar pe urma..era nasol.
Pe langa usi a fost si problema spatiului dar principala problema a fost lipsa usilor. Usile din spate au posibiliatea de a fi blocate pentru protectia copilului deci siguranta nu se calculeaza in 2 sau 4 usi, din contra cred ca e mai sigur in 4 usi. In caz de incendiu sau ceva (Doamne fereste) se evacueaza mai repede masina.


--------------------
Nu ma dau ca am turbina rece !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Mar 7 2013, 04:35 PM
Trimis la #37


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Deja o dati in diverse ... in caz de incendiu auzi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) pai daca asa sta treaba ne incuiem in casa, mergem cu ratb sa nu patim alte chestii, jesus (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VooN
mesaj Mar 7 2013, 05:02 PM
Trimis la #38


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 168
Inregistrat pe: 1-April 10
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 603
Masina Personala: Octavia 2 RS 3xx HP



Ai dreptate, mai ales ca suntem o tara unde accidentele sunt rare...nici o masura de siguranta nu e prea exagerata cred.
Mai ales cand mergi preponderent si cu familia. Cand o sa ajungi in situatia asta e posibil sa iei in calcul orice detaliu.
Eu aleg 4/5 usi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de VooN: Mar 7 2013, 05:10 PM


--------------------
Nu ma dau ca am turbina rece !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Mar 7 2013, 05:11 PM
Trimis la #39


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Sigur asta am sa fac. Probabil o sa ajung sa merg intr`o blindata posibil sa fie si masina de pompieri (IMG:style_emoticons/default/blink.gif)
Fiecate vine cu argumente pro sau contra in functie de ce conduce (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) De aia nu am ales sa imi iau un x-bow fix din cauza ca nu avem soferi civilizati (IMG:style_emoticons/default/Hurt.gif) c`mon dude

Acest mesaj a fost editat de atipiq_nightmare: Mar 7 2013, 05:23 PM


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Mar 7 2013, 06:15 PM
Trimis la #40


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Hmmm, da, corect, si daca sari de la 8 posibil sa mori, nu?! Oricum, daca e sa o gandim asa (cu incendiul), eu, unul, sar sa o desfac pe fii-mea din scaun si cu tot cu ea din masina... dar fiecare gandeste pentru el ce inseamna siguranta si alte chestii de genul...

Acest mesaj a fost editat de Zyx: Mar 7 2013, 06:16 PM


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VooN
mesaj Mar 7 2013, 09:05 PM
Trimis la #41


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 168
Inregistrat pe: 1-April 10
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 603
Masina Personala: Octavia 2 RS 3xx HP



Nightmare-dude esti destul de zeflemist si nu inteleg de ce. Eu am spus un motiv pentru care prefer 4 usi in loc de 2.

Tu poti conduce fix ce vrei si ce crezi ca ti se potriveste. Dc ai ceva util de zis depre subiectul discutat aici - spune. Eu cel putin sunt satul de "eroi" care considera ca lucrurile rele nu se pot intampla decat la altii si niciodata lor.
Jesus...

Acest mesaj a fost editat de VooN: Mar 7 2013, 09:06 PM


--------------------
Nu ma dau ca am turbina rece !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Mar 7 2013, 09:58 PM
Trimis la #42


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



se numesc optimisti...confunzi aceasta categorie cu teribilistii.
ai perfecta dreptate!fiecare isi cumpara ce ii place,ce gaseste practic si ce isi permite...altii au lansat discutia asta.
u unul nu mi-as cumpara niciodata megane ca al meu in 4 usi pt ca e hidos.Bambu de exemplu il adora si ii se pare o prostie asta in 2.Cum era reclama aia la Mobexpert : "Suntem cu totii diferiti"
In opinia mea exista masina de familie si masina de fun.Punct


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Mar 7 2013, 11:12 PM
Trimis la #43


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Nu a fost nimeni zeflemist dar ai spus motivul tau si nu m-am putut abtine (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) ,cum a zis si Chuckie fiecare cumpara ce isi permite si ce`i place (IMG:style_emoticons/default/happy.gif)


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Mar 13 2013, 11:02 AM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Eu unu nu as compara mere cu pere....Un "Hot"Hatch nu este destinata ca masina de familie, nici de a cara bagaje....Vrei sa mergi cu familia...alegi o varianta de consum redus si 4/5 usi, eventual confort sporit....Vrei sa te simti bine tu plutesti cu Hothatch-ul.....cum nu-i poti stinge setea cu whisky si nici imbata cu apa.

Cu toate ca am 2 copii mici, Mituc, in Reno' rar au mers 2 persoane, 99% din km sunt facuti doar de sofer.


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 13 2013, 01:36 PM
Trimis la #45


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Dar pentru ce e un hothatch? De ce e hothatch si nu roadster cu 2 locuri si fara portbagaj daca nu e pentru familie cu toate ca are 4/5 locuri si portbagaj maricel?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 14 2013, 02:17 PM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ok, versus intre doua dintre putinele HH-uri care conteaza pentru mine:




Hai cu RS-ul in 5 usi! 2.5T de 320cp va rog!


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fantoma
mesaj Mar 14 2013, 09:38 PM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 126
Inregistrat pe: 14-April 12
Membrul Nr.: 3,843
Masina Personala:Golf GTI 2.0 TFSI



Ce moda tampita...sa faci masini fara bara fata


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
atipiq_nightmare
mesaj Mar 14 2013, 09:54 PM
Trimis la #48


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 398
Inregistrat pe: 28-August 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 322
Masina Personala:Ma乙da 3 , Renault Megane RS



Asa este (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))))
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  Rapide_S_in_Selene_Bronze_grill_1024x682.jpg ( 103.71k ) Numarul de Transferari: 32
 


--------------------
Renault Megane RS 225 Nimbus Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fantoma
mesaj Mar 14 2013, 10:59 PM
Trimis la #49


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 126
Inregistrat pe: 14-April 12
Membrul Nr.: 3,843
Masina Personala:Golf GTI 2.0 TFSI



Ce sa zic...seamana dar nu prea

Acest mesaj a fost editat de Fantoma: Mar 14 2013, 11:00 PM


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 15 2013, 01:03 AM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Eu sincer nu inteleg ce spui tu ca lipseste. Un zid in loc de grila sau ce anume? Pina si foltvaganele au renuntat la el (vezi audi).

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Mar 15 2013, 01:03 AM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fantoma
mesaj Mar 15 2013, 03:37 AM
Trimis la #51


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 126
Inregistrat pe: 14-April 12
Membrul Nr.: 3,843
Masina Personala:Golf GTI 2.0 TFSI



Poate ca doar eu vad, dar e un trend care pare sa fi inceput in viziunea mea de la peugeot 307 facelift


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 15 2013, 08:30 AM
Trimis la #52


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Aaa... am inteles. Pai trendul cred ca a inceput mult mai devreme cu Maserratti si Ferrari daca nu ma insel.
Din zona PSA cred ca peugeot 407 a dat startul. 307 facelift inca a ramas cu doua plombe aplicate pe grila fata cred, ca sa fie practic la francezi, italieni si spanioli, ca ei si le imping una in alta ca sa isi faca loc sa treaca strada sau sa-si faca loc de parcare.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fantoma
mesaj Mar 15 2013, 05:18 PM
Trimis la #53


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 126
Inregistrat pe: 14-April 12
Membrul Nr.: 3,843
Masina Personala:Golf GTI 2.0 TFSI



Doua tampoane gen locomotiva
Prezentatorul le-a descris cum nu se putea mai bine: funny faces (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))

Acest mesaj a fost editat de Fantoma: Mar 15 2013, 05:22 PM


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Mar 19 2013, 11:41 AM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ok, 2015 Focus 3RS va fi 2.3T. Vechiul Ford Duratec/Mazda L3VDT 2.3? Incoming WIN!
Hai cu RS-ul in 5 usi!

http://www.motorauthority.com/news/1082104...cus-rs-for-2015
CITAT
Like the Focus ST, the new Focus RS is expected to come in five-door flavor only, and the car will use the same “Sound Symposer” found in the ST to deliver the engine’s beautiful noise to the cabin.


There's so much incoming WIN...!


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wipperman
mesaj Mar 19 2013, 07:35 PM
Trimis la #55


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 196
Inregistrat pe: 30-April 11
Din: 2h from the Ring
Membrul Nr.: 1,747
Masina Personala: BMW ///M135i



Aceleasi informatii au aparut si in Autobild (cel original, in De) WE-ul asta, chiar m-am gandit ca cineva isi dorea asa ceva pe forum (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Motorul va fi se pare in 4 cilindri iar "Rendering"-ul destul de reusit de altfel, era totusi (probabil putin nostalgic) cu masina in trei usi.

L.E. am gasit varianta on-line cu imaginea respectiva, apropos si de masinile "fara bara fata":

http://www.autobild.de/artikel/ford-focus-...ld-3905595.html

Acest mesaj a fost editat de wipperman: Mar 19 2013, 07:45 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pagini V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
2 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (2 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 08:27 PM