Semi-slickuri vs. cauciucuri street - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Semi-slickuri vs. cauciucuri street, despre performante vs. day-to-day use
ronnie
mesaj Jul 14 2009, 03:04 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,401
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 12
Masina Personala:Megane RS



Pentru ca membrii si-au manifestat ardent interesul pentru diferite tipuri de cauciucuri (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) , am creat topic dedicat pentru discutii despre performantele semi-slickurilor vs. cauciucuri street performante.

CITAT(bogdan_wrc @ Jul 14 2009, 11:08 AM) *
R888 se uzeaza EXCESIV de repede (bine, fiecare km merita)..si sunt destul de scumpe...si fara ele se pierde din efect...


--------------------
Ronnie
Black is beautiful

din clasici (încă) în viaţă: la tăţi ni-i greu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pagini V   1 2 >  
Start new topic
Rapsunsuri (1 - 28)
bogdan_wrc
mesaj Jul 14 2009, 07:56 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



CITAT(STI @ Jul 14 2009, 05:06 PM) *
bogdan, nu se uzeaza chiar asa repede r888, eu am terminat un set in aproape 8500km si nu am mers doar duminica la piata cu masina (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

stiu un GTI care le-a terminat in ~5000.

si ok, 8500 ti se pare mult ? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) iti dai seama ca schimbi gumele la fiecare revizie? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) si costa cam 10 milioane unul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Achim
mesaj Jul 14 2009, 08:10 PM
Trimis la #3


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 209
Inregistrat pe: 20-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 55
Masina Personala:Honda Civic TypeR EP3



CITAT(bogdan_wrc @ Jul 14 2009, 07:56 PM) *
stiu un GTI care le-a terminat in ~5000.

si ok, 8500 ti se pare mult ? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) iti dai seama ca schimbi gumele la fiecare revizie? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) si costa cam 10 milioane unul?


8500 in care s-a dat la liniute (legale si de alte genuri) si VTM'uri (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
"8000 rpm! I'm surprised it doesn't come with its own Moon." J.C.
Thank you Soichiro!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STI
mesaj Jul 14 2009, 08:21 PM
Trimis la #4


Stage 2
**

Grup: Member
Postari: 26
Inregistrat pe: 10-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 91
Masina Personala:Civic EP3



si 3 track days pe un cricuit, deci eu zic ca s-au comportat ok


--------------------
Most sports require only one ball, motorsport requires two...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Jul 14 2009, 08:43 PM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



scopul lor nu e sa tina zeci de mii de km. desi intre noi fie vorba, cu michelin energy saver care ar trebui sa tina ceva, pe un amarat de golf V, dupa 10k km am ramas surprins cat de sterse erau. si totusi nu m-am dus cu ele la raliuri, dar nici n-am plimbat masina. deci 8k km e decent. poate unii ii fac intr-un an, liniutele nu sunt lungi de obicei (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STI
mesaj Jul 15 2009, 01:34 PM
Trimis la #6


Stage 2
**

Grup: Member
Postari: 26
Inregistrat pe: 10-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 91
Masina Personala:Civic EP3



bogdane, eu nu incercam sa iti explic ceva cu forta, eu doar ziceam un feedback din experienta mea cu acele gume, si daca e sa te gandesti da, se mananca cam repede dar si avantajele merita parerea mea...


--------------------
Most sports require only one ball, motorsport requires two...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jul 15 2009, 01:47 PM
Trimis la #7


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
cred ca nu m-am facut inteles bine..
pai asta am zis si eu...sunt constient de ce sunt montate pe masina, ca stiu ce minuni pot face si la fel de bine sunt constient ca si la frane, niste gume aderente, ca sa fie cat mai bune,inseamna uzura mai rapida. vrei performanta schimbi des unele componente.
si presupun ca iti dai seama ca daca pui niste PS2 sau ceva mai street use, se va pierde din tinuta de drum.

ce te faci cand te prinde ploaia? ok, stiu ca nu sunt 100% slicks...dar totusi...

parca r888 pt day to day use mi se par cam mult. (in contiile in care, repet, alte minusuri nu m-ar deranja la masina aia, dar sa schimb gumele ~500euro la fiecare revizie...eu care merg 30-35 000km pe an....mi se pare cam mult)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Jul 15 2009, 02:26 PM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



performanta costa. oricum 500 de euro e pomana. sunt si gume care te duc la sume de 10 ori mai mari, bucata.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Jul 15 2009, 02:33 PM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



vorbim de o masina care costa ~2x 000 euro....(IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STI
mesaj Jul 15 2009, 03:12 PM
Trimis la #10


Stage 2
**

Grup: Member
Postari: 26
Inregistrat pe: 10-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 91
Masina Personala:Civic EP3



mah ele practic sunt street legal DOT tyres, mai exact semi slicks, nu au chiar toate caracteristicile unui slick adevarat, iar pe ploaie ce sa zic mai usor si cu atentie... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Most sports require only one ball, motorsport requires two...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Jul 15 2009, 04:22 PM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



CITAT(bogdan_wrc @ Jul 15 2009, 02:33 PM) *
vorbim de o masina care costa ~2x 000 euro....(IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)


pretul de achizitie e irelevant cred. vorbim de performance parts. scumpe si gandite pt ... performanta desigur si mai putin fiabilitate (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

oricum, cred ca merge si cu PS2 destul de bine. aveam pe undeva o lista cu gume performance normale (adica nu semi sau slick), PS2 erau cap de lista.

dar tot pe ring am vazut cam ce diferenta fac semi-slick-urile. una mare. deci la o asa masina, e foarte posibil sa mai ai un set de roti.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STI
mesaj Jul 15 2009, 05:41 PM
Trimis la #12


Stage 2
**

Grup: Member
Postari: 26
Inregistrat pe: 10-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 91
Masina Personala:Civic EP3



mie sincer nu mi se par chiar cele mai performante ps2-urile deoarece au carcasa laterala prea fexibila si la un anumit nivel de setari de suspensie si rigidizare a sasiului deja jocul in carcasa e prea mare si poti pierde in viraje, din acest punct de vedere mie unu din experienta personala mi se par mai bune bridgestone potenza, si sincer la un sasiu ca al megane-ului rigid ( luand in calcul si rollbar-ul ) cred ca ar fi dezavantajat de o astfel de guma...


--------------------
Most sports require only one ball, motorsport requires two...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Jul 15 2009, 05:55 PM
Trimis la #13


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



Bridgestone Potenza S-03?

foarte bune si alea (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STI
mesaj Jul 15 2009, 06:00 PM
Trimis la #14


Stage 2
**

Grup: Member
Postari: 26
Inregistrat pe: 10-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 91
Masina Personala:Civic EP3



s-03 nu le stiu, eu am avut doar re-040


--------------------
Most sports require only one ball, motorsport requires two...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Aug 12 2009, 09:18 PM
Trimis la #15


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



R888 sunt semislickurile cele mai folosite pe circuite in lumea intreaga. Dupa cum se spune si mai sus avem plusuri si minusuri fata de gumele de strada :

+ > aderenta mult mai buna la accelerare, franare, laterala

- > viata mult mai scurta
> zgomot la rulare foarte mare
> comportament impredictibil pe carosabil ud
> necesitatea incalzirii pentru aducerea la temperatura optima de lucru

In alta ordine de idei, luati in considerare ca in acest moment uniunea europeana impreuna cu marii producatori discuta scoaterea din legalitate a semislickurilor pe drumurile publice tocmai datorita aderentei scazute pe ud, urmand ca utilizarea lor sa se faca exclusiv pe circuite. De asemenea se discuta o serie de teste menite sa scoata de pe piata producatori de anvelope cu nume dubioase si performante sub orice critica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Aug 12 2009, 09:27 PM
Trimis la #16


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Este o idee buna sa iasa de pe piata producatorii dubiosi dar de semi slickuri nu stiu ce sa zic. Momentan multe masini de serie gen porsche sunt echipate cu semi slickuri ca Michelin PS Cup, care am auzit ca se comporta ok si pe ud, numai sa nu le fortezi. Astept pareri despre Michelin


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Aug 12 2009, 09:33 PM
Trimis la #17


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



Michelin Cup se comporta execrabil pe ud dar GT3 este o masina de circuit, nu de strada. Tot Toyo R888 sta putin mai bine dar nu suficient. Automat producatorii de supercar-uri vor trebui sa treaca si ei la gume de strada totusi pentru a impaca pe toata lumea !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Aug 14 2009, 03:57 PM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



E complicat cu semislick-uri pe strada, oricare ar fi ele, michelin PS cup, toyo r888, advan neova, dunlop direzza star spec si altele. Pe asfalt curat si uscat totul e foarte bine si frumos, daca a dat o ploaie si nu reduci media de viteza cu vreo 20Kmph ai sanse mari sa pleci acasa pe platforma. Deci nu, decit daca nu cumva tineti masina doar pentru chestii la care se preteaza semislick-urile, pentru ca in orice alt caz sa-ti pui semislick si sa mergi pe strada in diverse conditii meteo e doar o dovada de imbecilitate, grandomanie si inconstienta (e ca si cum ai merge cu pneuri de iarna vara, sperind ca n-or sa fie mai mult de 15C).
Cel mai bine ar fi sa ochiti niste pneuri high performance care stau bine pe mai multe suprafete: yokohama advan, michelin PS2, bridgestone potenza re50a sau s02/s03, good year eagle f1 GS-D3, diverse de pe la dunlop, samd.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Aug 14 2009, 04:33 PM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Stie cineva ceva despre anvelopele Syron? 380 Euro/set Syron Race 1 Tyres
Le-am vazut aici
Nu sunt foarte cunoscuti, dar din ce m-am documentat pe net, am vazut ca stau bine pe McLaren, AMG (Syron N3000) etc.
Nefiind exagerata investitia, eu as risca sa le incerc, dar ma gandesc ca poate stiti voi cate ceva despre ele.
Site-ul oficial este http://www.syron.eu/Seiten/high/index.asp (n-am gasit schimbare de limba si germana am uitat-o (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) )


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Aug 14 2009, 08:28 PM
Trimis la #20


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Profilul seamana izbitor cu cel de le yokohama advan sport.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bebe
mesaj Aug 15 2009, 10:52 AM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 590
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Arad
Membrul Nr.: 20
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Nicky, eu situ ca Syron sunt niste anvelope lowcost si cred ca sunt si destul de low performance... :|


--------------------
'09 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI REVO Technik 2+
'06 Peugeot 206 1.4HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S2K
mesaj Jan 20 2010, 06:13 PM
Trimis la #22


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 33
Inregistrat pe: 11-January 10
Din: Braila
Membrul Nr.: 500
Masina Personala:S2000



Am folosit cu succes r888 uri ca gume de zi cu zi si am trecut prin 2 seturi de unde pot trage urmatoarele concluzii :

la o masina modificata la partea de motor sunt obligatorii parerea mea pentru ca fac fata cu brio cresterii de putere adusa asupra masinii de iar nivelul de siguranta creste in acelasi timp datorita franarii si aderentei oferite in viraje.


minusurile ar fi
-zgomot de zici ca masina merge pe rulmenti (se acopera daca masina are o evacuare aftermarket)
-se uzeaza relativ repede (pe mine ma tineau cam 10 mii km dar faceam multe plecari de pe loc)
-sunt mai grele decat unele anvelope de strada si asta se simte in directie
-sunt mai dure (gropile se simt mai rau cu ele decat de ex cu ps2 uri cu aceeasi dimensiune)
-necesita incalzire altfel nivelul de aderenta este comparabil cu al unei anelope uzate

vad ca se vorbeste mult de mersul pe ploaie unde mi s-au parut ok ... oricum pe ploaie nu fortezi sau cel putin eu nu gasesc nici un farmec in asta

le-am folosit si la temperaturi de zub 0 grade din intamplare si fara sa le fortez nu mi s-au parut a fi ineficiente la un mers normal

Inca un lucru pe care l-am observat si merita luat in calcul este faptul ca la aceeasi dimensiune 235 /40 r18 pe o janta de 8J latime r888 ul parea strans pe janta pe cand o anvelopa normala venea perfect la drept si asta datorita constructiei semi slick ului care are peretele alteral al anvelopei mult mai gros.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 20 2010, 06:45 PM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Toyo recomanda 8J latime de janta ca fiind optima pentru 225/40R18.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S2K
mesaj Jan 20 2010, 07:01 PM
Trimis la #24


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 33
Inregistrat pe: 11-January 10
Din: Braila
Membrul Nr.: 500
Masina Personala:S2000



in general pentru 225/40 r18 se poate opta ptr o latime a jantei intre 7,5J si 8,5J
ia ptr 235 intre 8J si 9J

jantele originale ale masinii mele din acel moment erau 18" cu 8J latime echipate cu gume PS2 cu 235 latime si veneau la drept pe janta
R888 urile le-am luat cu aceaasi latime dar am constatat ca ieseau un pic inafara oricum nimic grav

era o constatare pentru cei care se gandesc sa isi puna r888 uri
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lavinia
mesaj Jan 20 2010, 09:02 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 509
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 23
Masina Personala:Honda Civic Type R



(IMG:style_emoticons/default/Win.gif) pt feedback
Te asteptam si cu o prezentare aici http://www.hothatches.ro/index.php?showforum=81


--------------------
Rated R for non-stop crude and sexual humour, pervasive strong language and drug content.
Type R `07 + mods
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Jan 20 2010, 09:08 PM
Trimis la #26


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Dani sa ne prezinti racheta.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Jan 20 2010, 10:20 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



CITAT(S2K @ Jan 20 2010, 07:01 PM) *
in general pentru 225/40 r18 se poate opta ptr o latime a jantei intre 7,5J si 8,5J
ia ptr 235 intre 8J si 9J

jantele originale ale masinii mele din acel moment erau 18" cu 8J latime echipate cu gume PS2 cu 235 latime si veneau la drept pe janta
R888 urile le-am luat cu aceaasi latime dar am constatat ca ieseau un pic inafara oricum nimic grav

era o constatare pentru cei care se gandesc sa isi puna r888 uri

Eu am PSCup si au acelasi format.
Se pare ca semislickurile sunt in general mai bombate pe lateral si au o forma diferita de anvelopele de strada normale.


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S2K
mesaj Jan 21 2010, 04:15 PM
Trimis la #28


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 33
Inregistrat pe: 11-January 10
Din: Braila
Membrul Nr.: 500
Masina Personala:S2000



CITAT(Lavinia @ Jan 20 2010, 08:02 PM) *
(IMG:style_emoticons/default/Win.gif) pt feedback
Te asteptam si cu o prezentare aici http://www.hothatches.ro/index.php?showforum=81



CITAT(Sabin @ Jan 20 2010, 08:08 PM) *
Dani sa ne prezinti racheta.


Momentan nu cred ca merita prezentata e un s2k stock.
Nu e hatch ... defapt nu e nici hot ... inca (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Iar din cauza vremii sta mai mult la adapost.

CITAT(bluey @ Jan 20 2010, 09:20 PM) *
Eu am PSCup si au acelasi format.
Se pare ca semislickurile sunt in general mai bombate pe lateral si au o forma diferita de anvelopele de strada normale.


cum sunt pscup urile ?
cat de repede se incalzesc ?
am vrut si eu sa incerc dar pretul era destul de mare la vremea respectiva (20-25% in plus fata de r888)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 21 2010, 06:59 PM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Nicky @ Jan 20 2010, 05:45 PM) *
Toyo recomanda 8J latime de janta ca fiind optima pentru 225/40R18.


Nu, 225/40/r18 sint masurate (latime si circumferinta) pe janta de 8j, dar le poti pune 7.5j fara probleme.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pagini V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 05:56 AM