Jante,pareri,modele - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Jante,pareri,modele
Jazzy
mesaj Dec 27 2009, 01:10 AM
Trimis la #1


Stage 3
***

Grup: Banned
Postari: 161
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Braila
Membrul Nr.: 38
Masina Personala:momentan doar fan



Am un prieten care detine un autoturism Honda civic 5d 2.2 si ar fi interesat cam ce modele de jante ar fi mai rezistente dar care dau si un look foarte aratos?Jantele pe care le cauta sunt pe 17'' ,225/45/17,pentru vara le vrea!
Ce modele recomandati?


--------------------
"The power of dreams"
"Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita"
"Cel mai destept cedeaza primul"
"Fara curse Honda nu exista"
"Cel mai grav lucru este sa-ti fie frica de masina ta"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 Pagini V   1 2 3 > »   
Start new topic
Rapsunsuri (1 - 79)
Darian
mesaj Dec 27 2009, 02:16 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Cele mai rezistent stiu ca sunt cele forjate dar sunt si foarte scumpe. Sa se uite la BBSuri ca sunt bune dar cam scumpe.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
maryusdanyel
mesaj Dec 27 2009, 03:27 PM
Trimis la #3


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 201
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 154
Masina Personala:Clio 197



Dupa 2 ani,40000km pe drumurile patriei,talon 40 la cauciucuri si suspensie sport, am avut deviatie de doar 0,005 pe fiecare roata cand am fost la echilibrat ,care putea fi data de cauciucuri.Jantele sunt Evocorse de la Fondmetal,pe 17". Sunt foarte incantat de ele:)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Dec 27 2009, 05:10 PM
Trimis la #4


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



pana sa iau o caramida pe valea oltului, n-am avut probleme nici eu.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Dec 27 2009, 07:03 PM
Trimis la #5


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Sau vezi team dynamics. Sunt usoare si rezistente din cate am inteles


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Dec 27 2009, 07:29 PM
Trimis la #6


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Da si is urate cu draci, scoase ca din echer asa (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jazzy
mesaj Dec 27 2009, 08:06 PM
Trimis la #7


Stage 3
***

Grup: Banned
Postari: 161
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Braila
Membrul Nr.: 38
Masina Personala:momentan doar fan



Multumesc baieti,am sa ii spun,oricum mai asteptam pareri cu modele!!!


--------------------
"The power of dreams"
"Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita"
"Cel mai destept cedeaza primul"
"Fara curse Honda nu exista"
"Cel mai grav lucru este sa-ti fie frica de masina ta"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Dec 30 2009, 05:03 PM
Trimis la #8


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



OZ Ultraleggera. Daca se mai chinuie putin se poate intinte la alleggerita. Mai sint jante turnate si totusi rezistente.
Team Dinamics nu, majoritatea care ajung pe la noi sint indreptate si revopsite.
Ar mai fi MAK (XLR), insa tre' sa mergi usurel cu ele ca se indoaie cam repejor spre deosebire de OZ. Ma rog, sint la jumate din pret, conteaza si asta uneori.

Prietenul tau ar face bine totusi sa se uite pe tirerack.com, poate da peste vreun closeout la niste jante sanatoase, enkei, ssr, advan sau alte minuni de pe la rays. Cu tot cu transport e posibil sa ajunga mult sub niste jante de top de pe la noi. Daca tot a dat 20-22kEUR pe masina aia ar fi pacat sa-i puna niste jante de 500RON/buc cu care sa ajunga in sant sau care sa inceapa sa-i fuleze si sa-i beleasca coloana de directie sau mai stiu eu ce.

Later Edit: esti atent la pret, da? http://tinyurl.com/yz62wb4 13.7lbs inseamna 6.21kg.
sau: ttp://tinyurl.com/ylmb5mo - 7.25kg dar forjate.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Dec 30 2009, 05:40 PM
Trimis la #9


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



team dynamics indreptate si revopsite??????? cum asa?
alea care se aduc din anglia...de pe topgear.co.uk ????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BAD_MF
mesaj Dec 30 2009, 07:31 PM
Trimis la #10


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 473
Inregistrat pe: 28-June 09
Membrul Nr.: 142
Masina Personala:SEAT LEON 1.8T



Mituc de unde ai scos prostia cu indreptat si revopsit? Ai comandat vreodata?
Stiu ca iti place sa iti dai cu parerea vis-a-vis de orice dar aici te rog abtine-te. Probabil vorbesti de cazul unui client cu o masina ca a ta, este vorba de un set lovit tare neverificat de noi inainte de trimitere in tara.
Vrei sa vezi cum sunt revopsite te invit la magazin sa vezi cateva exemplare, sunt exact la fel de bine finisate ca oz.

Sau sa spuna Nicky si Sufletzel de pe forumul HH, cum sunt finisate.


--------------------
http://www.topgear.co.uk > performance wheels and tires
TEAM DYNAMICS / TOYO
BREMBO / RECARO / EBC / FERODO DS / REMUS / MOMO / TOYO / SPAX / FORGE / HELLA
email : bucharest@longlife.co.uk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Dec 30 2009, 09:27 PM
Trimis la #11


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Mituc totusi nu poti sa scoti asa vorbe nu cred ca isi permite cineva sa vanda jante "noi" dar defapt ele sunt SH, mai ales o firma serioasa.


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Dec 30 2009, 09:33 PM
Trimis la #12


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Mituc ar trebui sa aduci dovezi serioase pentru afirmatile tale pentru ca sunt destul de grave. Eu nu cred ca Top Gear se ocupa de asa ceva tinand cont ca sunt cel mai mare depozit de anvelope si jante de UK.

Asteptam clarificari


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Dec 30 2009, 10:03 PM
Trimis la #13


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



se intelege usor din ce s-a scris mai sus, doar ca s-a extrapolat prea mult poate.


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BAD_MF
mesaj Dec 30 2009, 11:11 PM
Trimis la #14


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 473
Inregistrat pe: 28-June 09
Membrul Nr.: 142
Masina Personala:SEAT LEON 1.8T



Nu are rost sa iscam un flame aici. Eu am spus ca sunt 2 persoane aici care au cumparat Team dynamics pro race 1.2 si pot spune starea in care le-au primit. Oricum orice produs cumparat de la Topgear care vine livrat cu orice fel de problema se returneaza.


--------------------
http://www.topgear.co.uk > performance wheels and tires
TEAM DYNAMICS / TOYO
BREMBO / RECARO / EBC / FERODO DS / REMUS / MOMO / TOYO / SPAX / FORGE / HELLA
email : bucharest@longlife.co.uk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Dec 31 2009, 01:56 AM
Trimis la #15


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Deci, pe scurt, eu inteleg ca ati livrat niste jante care au fost deteriorate pe transport, iar voi nu le-ati verificat inainte de a le trimite clientului consumator.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RANDI
mesaj Dec 31 2009, 09:38 AM
Trimis la #16


Stage 2
**

Grup: Prieten HH
Postari: 33
Inregistrat pe: 17-December 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 483
Masina Personala:Renault Kangoo



Sint 2 lucruri distincte.
Produsul si importatorul.Greseala e omeneasca, daca baiatul de la magazie a dat altceva, tine de niste chestii interioare ale firmei.
Cred ca initiatorul topicului era intersat de produs, ci nu cu ce probleme mai apar la livrari...la orice firma zic eu.
Eu unul as merge pe niste jante forjate de la Rays(pina si la kitul de montaj se uita astia sa fie mai usor)....rezistente, design-uri diferite, finisari diverse...insa pretul o sa fie afectat de transport si taxe vamale.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jazzy
mesaj Dec 31 2009, 09:47 AM
Trimis la #17


Stage 3
***

Grup: Banned
Postari: 161
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Braila
Membrul Nr.: 38
Masina Personala:momentan doar fan



I-am trimis prietenului meu mesajele,a spus ca se va uita la tot ce ati spus si va multumeste!!!poate il conving sa apara si el pe Hh cat de curand!


--------------------
"The power of dreams"
"Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita"
"Cel mai destept cedeaza primul"
"Fara curse Honda nu exista"
"Cel mai grav lucru este sa-ti fie frica de masina ta"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 1 2010, 10:38 AM
Trimis la #18


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(BAD_MF @ Dec 30 2009, 06:31 PM) *
Mituc de unde ai scos prostia cu indreptat si revopsit? Ai comandat vreodata?
Stiu ca iti place sa iti dai cu parerea vis-a-vis de orice dar aici te rog abtine-te. Probabil vorbesti de cazul unui client cu o masina ca a ta, este vorba de un set lovit tare neverificat de noi inainte de trimitere in tara.
Vrei sa vezi cum sunt revopsite te invit la magazin sa vezi cateva exemplare, sunt exact la fel de bine finisate ca oz.


BAD_MF, am auzit de 2 cazuri (si vazut poze) si aproape implicat intr-unul dintre ele. Nu am pomenit de nici un reseller concret (si nici n-am sa) pentru ca e stupid sa-i pocnesti omului afacerea bazindu-te pe un accident la 1000 de seturi de jante vindute (chiar intr-unul din cazuri nici nu stiu de unde le-a luat).

TD-urile alea prorace albe puse pe civicul din iasi - de exemplu, le-am tot admirat si pareau impecabile (si nici n-au urmele de gheara pe care le-am vazut pe alt set pe 3 din 4 jante).
Nu stiu de nici un caz concret de jante lovite si neverificate de care spui pe o masina ca a mea (daca a fost chiar ma mir ca n-am aflat, ii stiu pe aproape toti din tara cu modelul meu de masina), insa stiu despre 2 cazuri concrete in care jantele pur si simplu asa pareau, indreptate si revopsite (si nici nu erau indreptate si revopsite ca lumea, fulau destul de sanatos iar sub vopseaua alba - respectiv neagra se vedea janta, in acel loc parind a fi fost tinuta de o gheara).

Era doar un heads up (nici decum un dat aiurea cu parerea) pentru ca ar fi fost singura marca implicata in astfel de cazuri de care am auzit eu. Probabil ca daca-s aduse de cine si de unde trebuie (topgear?) sint slabe sanse sa fie probleme, deci cind le luati mergeti direct pe la sursa.

Darianst: ca si dovezi am avut poze de la unul + discutii (si injuraturi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) cu altul pe care l-am sfatuit sa-si ia niste jante turnate si totusi usoare si rezistente, printre modelele de pe lista fiind si unul de la team dynamics. Dovezile n-ar avea mult sens sa le fac publice, resellerul poate nu are nici o vina, da cutia mai departe dupa ce scaneaza eticheta si asta e.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jan 1 2010, 11:19 AM
Trimis la #19


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Eu zic ca aceasta discutie in contrdictoriu nu are rost. Sa pastram destinatia initiala a topicului, iar daca nu mai are rost in inchid. Am intrat intr-un an nou si propun sa fim mai buni, mai putini "acizi" cu cei din jur.


Va multumesc si un calduros La multi ani!


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Jan 1 2010, 02:15 PM
Trimis la #20


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Poate incerca si niste Wolfrace prolite, sunt ultimele aparitii si sunt usoare , destul de rezistente , eu am niste wolfrace Prosprint un pic mai grele , dar sunt ok uite aici:http://www.wolfrace.co.uk/products_lightweight.php sau aici
: http://www.colinamotors.ro/news_details.ph...%7C1%7C7%7C3615


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jan 1 2010, 06:45 PM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Mie imi place pro lite dar din pacate nu se fac 8x18 doar 7,5x18 si nush daca intra cauciucuri 225/40/18 ca m-ar fi tentat negre cu buza orange.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BAD_MF
mesaj Jan 1 2010, 07:56 PM
Trimis la #22


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 473
Inregistrat pe: 28-June 09
Membrul Nr.: 142
Masina Personala:SEAT LEON 1.8T



Nu-s aduse de noi mituc, pe citroen si focus. Deci nu am cum sa stiu ce e cu ele. Am auzit zvonuri ca ar fi persoane care aduc de pe ebay si ca provenienta lor este dubioasa dar nu stiu nimic concret.
Ideea e ca TD e foarte apreciata in Anglia si in Europa. Noi facem eforturi mari sa le aducem la preturi atat de bune, de exemplu uite cu cat se vand pe site-ul oficial din Germania > http://teamdynamics.de/produkte/preisliste.php

Si gata am incetat cu offtopicul, stricam topicul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Ca recomandare de jante pentru honda sugerez calduros si ROTA http://www.topgear.co.uk/acatalog/Rota_Whe...loy_Wheels.html


--------------------
http://www.topgear.co.uk > performance wheels and tires
TEAM DYNAMICS / TOYO
BREMBO / RECARO / EBC / FERODO DS / REMUS / MOMO / TOYO / SPAX / FORGE / HELLA
email : bucharest@longlife.co.uk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 2 2010, 10:25 AM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Darianst @ Jan 1 2010, 05:45 PM) *
Mie imi place pro lite dar din pacate nu se fac 8x18 doar 7,5x18 si nush daca intra cauciucuri 225/40/18 ca m-ar fi tentat negre cu buza orange.


Latinea minima recomandata pentru pneu de 225/40/r18 e 7.5", deci va fi ok. Cu acelasi setup voi merge si eu incepind de vara care vine.
Pentru 225/45/r18 latimea minima e si mai mica, 7". Probabil ca e pneul mai inalt putin si implicit tensiunea la buza pneului va fi mai mica, dar n-as merge in veci cu o combinatie intre pneu de 225/45 si janta de 7" (poate doar daca as pune 2.7bar in pneuri in loc de 2.3-2.4), probabil si un carut de butelii ar fi mai previzibil in viraje (desi 225/45/r18 pe 7.5x18 s-ar putea sa fie cit de cit ok).

Tu ia-ti jantele care crezi ca s-ar potrivi la dimensiuni si culoare predominanta. Dupa aia o buza orange le poti trage la un atelier de vopsitorie.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jazzy
mesaj Jan 5 2010, 01:57 PM
Trimis la #24


Stage 3
***

Grup: Banned
Postari: 161
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Braila
Membrul Nr.: 38
Masina Personala:momentan doar fan



L-am adus pe forum pe prietenul care vrea jante este vorba de al3x!


--------------------
"The power of dreams"
"Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita"
"Cel mai destept cedeaza primul"
"Fara curse Honda nu exista"
"Cel mai grav lucru este sa-ti fie frica de masina ta"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BAD_MF
mesaj Jan 5 2010, 03:28 PM
Trimis la #25


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 473
Inregistrat pe: 28-June 09
Membrul Nr.: 142
Masina Personala:SEAT LEON 1.8T



Jazzy ti-am dat un mesaj privat cu ce am eu pe stoc pentru civic (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
http://www.topgear.co.uk > performance wheels and tires
TEAM DYNAMICS / TOYO
BREMBO / RECARO / EBC / FERODO DS / REMUS / MOMO / TOYO / SPAX / FORGE / HELLA
email : bucharest@longlife.co.uk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jazzy
mesaj Jan 5 2010, 03:30 PM
Trimis la #26


Stage 3
***

Grup: Banned
Postari: 161
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Braila
Membrul Nr.: 38
Masina Personala:momentan doar fan



Am primit mesajul,multumesc foarte mult,am sa ii transmit (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
"The power of dreams"
"Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita"
"Cel mai destept cedeaza primul"
"Fara curse Honda nu exista"
"Cel mai grav lucru este sa-ti fie frica de masina ta"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BAD_MF
mesaj Jan 5 2010, 03:34 PM
Trimis la #27


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 473
Inregistrat pe: 28-June 09
Membrul Nr.: 142
Masina Personala:SEAT LEON 1.8T



Cu mare placere! Am mai trimis unul si cu anvelope optionale pentru pachet.


--------------------
http://www.topgear.co.uk > performance wheels and tires
TEAM DYNAMICS / TOYO
BREMBO / RECARO / EBC / FERODO DS / REMUS / MOMO / TOYO / SPAX / FORGE / HELLA
email : bucharest@longlife.co.uk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jan 6 2010, 07:32 PM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Azi mi-au venit si mie jantele (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  DSC00536.JPG ( 829.02k ) Numarul de Transferari: 16
Fisier Atasat  DSC00535.JPG ( 899.7k ) Numarul de Transferari: 14
 


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jan 7 2010, 12:09 PM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



par 7x17, dar cite kile au? Sau sint doar pentru iarna?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Jan 7 2010, 06:42 PM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



sunt 17 X 8j am uitat sa le pun pe cantar (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) oricum sunt mai usoara decat cele oem


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Jan 7 2010, 10:23 PM
Trimis la #31


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Da, sunt pt iarna. Ar fi pacat de cele stock pe 18 care arata foarte bine.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 10 2012, 12:00 PM
Trimis la #32


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Am si eu o intrebare pentru cunoscatori. As vrea sa imi iau un set de jante mai usoare pentru RS, in loc de cele pe 19'' Mat Steev sau cum naiba le zice (pe sasiul cup) si as vrea daca tot o sa dau o gramada de bani sa fie mai usoare bine. Vreau tot 19 daca se poate sau 18. Ma gandeam la Allegerita HLT care dupa ce am cautat putin am vazut ca la 18'' au undeva la 7,8 Kg ceea ce mi se pare super bine.
Astea standard de 19 de pe masina din cate stiu eu au undeva la 12 daca nu si mai bine. Ce ma intereseaza defat e cam ce castig de performanta/consum si fiabilitate la bucse/articulatii etc reiese dintr-o diferenta la masa in miscare pe fata sa zicem de 4 sau 5 kg?
Plus daca aveti alte idei de jante calumea pe 18 sau 19 usoare si rezistente. Nu prea m-a interesat subiectul pana acum de-asta va cer o parere eventual bazata pe experientele voastre de pana acum. Am vazut ca Team Dynamics sunt la moda pe aici da nu prea vad pe nicaieri afisata greutatea lor, doar speculatii.
Ca prag la bani nu ma intereseaza foarte mult pentru ca daca sunt mai scumpe mai strang si tot le iau daca merita (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) deci pot fi in orice clasa ca sa zic asa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macione
mesaj Sep 10 2012, 12:14 PM
Trimis la #33


Stage 3
***

Grup: Prieten HH
Postari: 52
Inregistrat pe: 30-January 12
Din: bucuresti
Membrul Nr.: 3,607
Masina Personala:Clio RS II-2000 , Mazda 3 1.6 CDTI 116 CP Black mica



Poti gasi cate ceva pe aici


http://www.measurespeed.com/teamdynamics-r...heel-weight.php


Poti cauta ceva jante forjate, daca nu e o problema pretul.
(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de macione: Sep 10 2012, 12:17 PM
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  wheel_weight_weight.xls ( 509k ) Numarul de Transferari: 6
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Sep 10 2012, 12:24 PM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Pai atunci pentru tine - Vossen , HRE , ADV1 .. d`astea (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))

12 kg pe 19" mi se pare chiar o greutate buna (eu am 12,5kg pe 17"). Eu zic sa lasi masina asa cum e. Cred ca drumurile din bucuresti nu sunt pentru jante de 19" usoare (evident care presupune si un talon f mic). Mare avantaj nu cred ca vei obtine sa fim seriosi doar ca le vei indoi repede sau doamne fereste vreo crapatura dar daca te intereseaza 0.1s pe 400m sau 1s pe un circuit atunci merita sa iei jante usoare. Eu as lua ceva mai mult pentru look cu toate ca ce ai tu pe masina mi se par chiar sexy si iesite din clasicul tipar. Banii aia aruncati i`as fi bagat intr`o bunaciune de suspensie, o evacuare, un intercooler, un soft, niste placute/discuri mai bune. In fine, your choice (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 10 2012, 12:44 PM
Trimis la #35


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Sincer am zis jante pentru ca stiam ca apar ceva diferente semnificative la 5 kg masa in minus in miscare si vroiam o parere.
Suspensie la RS cup nici nu ma gandesc, imi e greu sa cred ca am nevoie de mai mult daca nu o fac sa ma dau pe circuit cu ea.
Intercooler tot ce a iesit pe la ktec, forge sunt gandite prost (doar ceva adaptat poate) pentru ca acopera flow-ul de aer si rezultatele sunt chiar mai proaste decat stock in cazul unei modificari de putere mai serioase. Evacuare s-ar putea sa ii fac dupa ce apare un intercooler calumea si fac tot tacamul.
Pentru look sunt ok astea care le am, sincer nu am vazut absolut nimic care sa ma faca sa cred ca i-ar sta mai bine.
Vroiam doar o parere avizata despre ce inseamna kg mai multe in minus la roata si eventual marci ceva ( deja ati enumerat voi cateva mai sus (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )
In fine, ma mai uit, ma mai documentez etc (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Si sincer sper ca nu am gresit cu greutatea la astea stock pe 19 ca daca tu zici ca au 12kg alea pe 17 imi vine foarte greu sa cred ca pe 19 au tot cam atat. Daca sunt si mai grele diferenta ar trebui sa fie si mai mare totusi zic eu.
Ziceai de talon la drumurile noastre? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) La mine nu prea cred ca o sa conteze oricum ca deja stock am 235 35 ZR 19 deci oricum ar fi tot ceva de genu sau chiar mai bine daca pun pe 18. Oricum la capitolul articulatii pe gropile noastre o janta mai usoara ar trebui sa streseze mai putin ansamblul dupa mine, daca gresesc corectati-ma.

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Sep 10 2012, 12:49 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Sep 10 2012, 01:14 PM
Trimis la #36


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



La look cel putin Team Dynamics sau Allegerita sunt oribile. Ar merge Ultraleggera in schimb. Crede`ma pe cuvant ca merita din plin o janta mai grea putin dar mai rezistenta. Cu cat e mai usoara cu atat e mai susceptibila la indoituri sau crapaturi .. exemple sunt destule pe forumul asta.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Sep 10 2012, 01:43 PM
Trimis la #37


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



La indoituri team dyamics sunt mai rezistente decat ultraleggera dar trebuie sa ai norocul sa vina in regula din fabrica.
Eu in locul tau as merge pe alleggerita HLT, sunt cele mai usoare dintre jantele acceptabile la pret si destul de rezistente, plus ca ai trece la 18...si ar fi si talonul ceva mai decent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 10 2012, 01:43 PM
Trimis la #38


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Am inteles, o sa vad, nu ma arunc cu capul inainte. Nu vreau nici sa dau banii degeaba.
Asa de curiozitate, stiu ca sunt la niste preturi exorbitante dar alea de carbon cum sunt, tot asa, probleme la gropi?
As avea un prieten care ar putea sa imi aduca din sua la pret foarte bun SH daca gasesc pe specificatiile mele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Sep 10 2012, 01:47 PM
Trimis la #39


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



pe 19" usoara = forjata daca vrei sa eviti unlele probleme ce pot aparea de la gropile pe care Bucurestiul le are din plin in ultima perioada.
BBS RS GT au 9.9 kg ptr J8,5 deci se poate dar la un pret corespunzator si stiu sigur ca sunt aproape indestructibile; nu zic ca se si potrivesc cu designul masinii, este doar un exemplu.
Un buget ar micsoara aria de cautare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 10 2012, 01:53 PM
Trimis la #40


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Sunt dispus sau dau si 600E per janta daca e si usoara si rezistenta. Designul aici ar intra mai putin daca are ca efect si cresterea performantei sau fiabilitatii. Inca nu stiu ce greutate au astea originale pe 19 ca sa imi fac o idee de datele problemei. Am vazut scris undeva de 12kg dar nu cred din moment ce niste jante ok pe 17 au 12kg.
Ideea mea era in loc de chip+ intercooler + evacuare initial sa vad cam ce se poate scoate din niste jante foarte performante dar din ce mai zice lumea s-ar putea sa nu fie mare lucru. Din ce am mai vazut o diferenta per roata de 5-6 kg ar trebui sa atraga dupa sine niste modificari de performanta fiind vorba de masa in miscare dar nu stiu cat de mari si nici cum sa calculez exact ca sa imi dau seama daca merita stresul sau nu.

Am zis 600 da vad ca probabil cu alea ajung la 1000E. Oricum mie sincer imi plac ca si design. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Sep 10 2012, 01:55 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Sep 10 2012, 02:07 PM
Trimis la #41


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



Intradevar janta pe 17 OEM are 11 kg deci ale tale sunt mult mai grele. Eu cred ca masina se va simti foarte bine cu niste jante usoare si cu ocazia asta poti rezolva si eventualele modificari de ET ptr a imbunatatii aspectul. Oricum, in general, cu BBS iesi mai bine decat janta OEM si la aspect si la greutate ( dar aici nu stiu cat de mult daca nu sunt forjate).

PS: vad ca cele cast (de la BBS) au in jur de 11-12 kg ptr 19" J8.5 ceea ce este super ok.

Acest mesaj a fost editat de vusiman: Sep 10 2012, 02:11 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 10 2012, 02:14 PM
Trimis la #42


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Exact asa ma gandeam si eu. Diferenta cu niste jante calumea ( e adevarat destul de scumpe ) ar trebui sa fie mare, eu suspectez macar 6kg la greutate pe fiecare roata si cu un et un pic modificat sa iasa o idee mai in afara s-ar putea sa nu arate rau deloc.
Am vazut ca si OZ au forged dar si la ei preturile sunt tot pe acolo adica undeva la 1000E bucata( ex: superleggera)
Daca diferenta dintre cele stoc si unele din astea ar fi macar de 6kg eu cred ca ar fi ceva. Banuiesc ca as simti un pic si la performante.

PS: Din cate banuiesc - Kg in minus pe fiecare parte modifica caii la roata. Care stii formula de calcul la asa ceva? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Sep 10 2012, 02:16 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macione
mesaj Sep 10 2012, 02:32 PM
Trimis la #43


Stage 3
***

Grup: Prieten HH
Postari: 52
Inregistrat pe: 30-January 12
Din: bucuresti
Membrul Nr.: 3,607
Masina Personala:Clio RS II-2000 , Mazda 3 1.6 CDTI 116 CP Black mica



Daca se incadreaza in buget, as alege asa ceva


http://www.advanwheels.com.au/wheels/wheel.aspx?id=17
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 10 2012, 02:35 PM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



Hai sa iti spun si eu cate cv ca sunt cat de cat trecut prin asta si nu vorbesc de pe net.
Eu am luat Oz Ultralegerra pe 18, 8kg bucata...fata de 11.1 cea stock. Le-am echipat cu niste federaluri destul de grele 12.5 kg fata de 10.5 cat au Michelinurile de acum. Dupa trackday am hotarat sa tin Oz`urile de strada asa ca le-am incaltat cu Michelinuri ---> janta usoara + cauciucuc usor.
Ce pot sa iti spun : jantele sunt f rezistente,mai rezistente ca cele de fabrica.Cine spune altceva mananca mult cacat si vorbeste fara sa stie despre ce e vorba.Toata lumea m-a speriat inainte sa le iau si pe mine....si se pare ca degeaba.Masina nu o sa traga mai bine din mers...am facut N teste...chiar si cu jante pe 17 si cauciucuri 215 (castigasem aproape 8kg pe roata) si degeaba....50-200 era identic cu jantele pe 18 de fabrica.
Unde castigi...la plecarea de pe loc,treptele 1/2...masina pleaca fenomenal cu jantele usoare(plec mai bine cu ultralegerra si cauciucuri de strada decat cu jantele de fabrica echipate cu semislickuri,iar combinatia ultralegerra + semislick e criminala pentru planetare cred (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) ).Directia este mult mai ok,nu stiu sa ma exprim...dar parca totul e mai usor,mai precis...lucreaza mai bine.
Si ca un Off : aseara un TTRS echipat cu Allegerita pe 18 a dat intr-un mare sant (in fata la puscaria Rahova parca),adanc, cu buza...exact ce trebuie era santul ala...visul vulcanizarilor....a strambat janta (remediabil) si cauciucul nu a patit nimic. Si cu masina de munca daca dadeam in jantul ala (jante de tabla pe 16 si balon imens) faceam cel putin o pana!
Spor la cumparaturi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
C


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 10 2012, 02:59 PM
Trimis la #45


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Ok, din ce inteleg merita din mai multe aspecte un set de jante+ cauciucuri usoare mai ales ca din ce zici tu apar diferente la performante 0-100 ( tr.1, a doua, eventual a treia). Daca sunt si mai rezistente cum zici e si mai bine.
Oricum eu sunt convins ca alea originale desi arata foarte bine sunt foarte grele. Niste BBG RS-GT sau OZ Aleggerita HLT sau Superleggera ar trebui sa faca diferente mari.
Mie mi se pare asta un prim pas mai bun decat orice alt tunning, daca ma insel sa imi spuneti.

Ps: Nu prea inteleg cum vine treaba Chuckie cu OZ-ul 18,8 kg si aia stock 11, 1 ????

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Sep 10 2012, 03:01 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Sep 10 2012, 03:08 PM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Superleggera din cate stiu nu se mai fabrica.... au trecut la ultraleggera, dar din nou eu as alege alleggerita...mai usoare si mai rezistente.
Chuckie cred ca tine si de noroc pana la urma, am pe un prieten care si-a luat jantele odata cu mine...el ultraleggera eu team dynamics, amandoua p 17 amandoua cu 215 45 cauciucuri si el a trebuit sa le indrepte de 2 ori pana acum, eu nu m-am atins de ele, si am luat niste gropi/santuri de am zis ca las amortizoru acolo.

P.S. Nu mi se pare nici o combinatie cu bbs-uri de 11-12 kg pe 19...mai bine iei oz pe 18 care au 7.9 kg...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Sep 10 2012, 03:11 PM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



@nic_andrei
Oz-uri pe 18 care cantaresc 8kg bucata (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de silvio: Sep 10 2012, 03:14 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 10 2012, 03:14 PM
Trimis la #48


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Da, avand in vedere si pretul (cam la jumatate) si diferenta de greutate in general intre 18 si 19 s-ar putea sa merite mai mult OZ-ul fata de BBS desi ca design mie RS GT-urile alea mi se par peste multe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Sep 10 2012, 03:50 PM
Trimis la #49


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



BBS LM mi se par mult mai grave cat despre ultraleggera stiu si eu pe cineva (deci nu informatie de pe net) care le are pe toate 4 strambe si asta fara sa rupa gropile. E logic, greutate mica -> material mai putin -> vulnerabilitate marita.

Andrei, masina oricum e super precisa (dupa cum ziceai si tu), trage deja bine, sta si pe curbe, arata si fenomenal. Nu inteleg de ce te chinui cu jante mai ales ca cele oem sunt f frumoase si cred ca destul de rezistente. Daca vrei acel plus de performanta exista soft -> 300 de cai scurt si ai terminat balciul. Cred ca treaba cu jantele e atunci cand vrei sa storci si ultimul strop din masina si nu cred ca e cazul tau asta. Parerea mea e ca treaba cu jantele la acest moment este inutila avand in vedere (evident) si costul ei. Ca sa bagi 15% (3-4000 euroi) din pretul unei masini noi in niste jante doar pentru 0.1s 0-402m ... da stii si tu asta, esti baiat mare.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 10 2012, 03:50 PM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



cu virgula Andrei...pe 18 au 8 kg (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
da depinde si de stiulul de mers...eu am mare grija...dar la cum fac astia surprize prin Bucuresti e greu sa le eviti pe toate.


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 10 2012, 04:08 PM
Trimis la #51


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



CITAT(BSH @ Sep 10 2012, 03:50 PM) *
E logic, greutate mica -> material mai putin -> vulnerabilitate marita.

exceptie facand cele forjate.
sa ne spuna fusco cum cu BBS a indoit bratul amortizorului, dar janta era perfecta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 10 2012, 06:04 PM
Trimis la #52


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Mda, mai traim si mai vedem (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
As lua totusi si jante dar daca privesti lucrurile cum a zis si BSH daca bag 15-20% din masina e destul de mult.
Pe de alta parte soft nu fac pana nu apare un intercooler calumea pentru 250/265 ca fara se pare ca le creste temperatura destul de mult.
Dupa aia ii fac tot tacamul: soft + intercooler + evacuare si aia e. Aia veche nu prea ma gandeam sa o tin prea mult, asta cred ca o sa aiba viata lunga la mine asa ca o sa imi bag coada pe la motor .

In alta ordine de idei ma gandeam sa iau jante pentru ca oricum imi trebuie de iarna si daca tot imi iau as putea lua un set calumea pe 18 care sa mearga si cu cauciucurile. La un pret bun ar merge niste oz-uri pe 18 totusi pentru iarna/ alergatura cu alte cauciucuri vara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 10 2012, 09:12 PM
Trimis la #53


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Daca ce vrei sa cistigi pentru inceput e acceleratie si reprize atunci asta nu o faci prea mult din roti, ci mai mult din soft si IC/admisie/evacuare.
Ia ce jante vrei tu si-ti plac tie dar sa nu aiba mai mult de 10 kile/buc si ai grija ca pneurile sa fie tot in jur de 10 kile (michelin-urile de performanta de obicei au cam 9.5-10 kile la 225/40/r18, probabil tot cam pe acolo si la 235/35/r19 sau cit ai acum, iti recomand PSS - si NU lua altceva daca tot schimbi).
Pentru cistig la acceleratie conteaza mult si cum e distribuita masa in janta, asfel e posibil sa vezi diferente cu jante de aceeasi greutate. Idem pe frinare. Si la jantele din gamele de top de la producatori de genul OZ, Borbet, Advan, SSR, RAY's/Volk si inca vreo citeva facute de ingineri si nu de metalurgisti cu simt artistic e studiata si problema asta.

Si daca vrei o diferenta notabila de greutate coboara de la 19" la 18". 19" pentru masini de genul astora pe care el avem noi mi se pare cam mult, insa toti producatorii se dau dupa preferintele jucatorilor de NFS care le scriu pe la reviste si pe facebook.
Da, arata mai bine cu 19", dar nu sint sigur ca merge mai bine. Probabil setupul ideal (dpdv. functional) pentru hothatchuri e ceva de genul 225/40/r18 - 235/40/r18 sau 235/45/r17. Mai jos de atit nu mai ai rigiditate laterala si roata va interfera prea mult cu elasticitatea suspensiei, mai sus de atit ai prea multa rigiditate laterala si posibil si longitudinala, ca sa nu mai zic de amortizarea mai proasta, deci practic roata e sub acel prag sub care inca ar mai face parte din suspensie.
Dpdv. al acceleratiei de exemplu eu ma simt mai bine cu setupul de iarna (205/50/r17) pacat ca si cu pneuri de vara destul de bune pe lateral nu prea avea aderenta din cauza insuficientei suprafetei petei de contact (am incercat cu diverse presiuni de inflare si ce am cistigat intr-o parte pierdeam in alta). Trecerea la 225 a rezolvat problema, deci vezi ce gasesti sanatos 8x18 sa poti pune un pneu de 225 sau 235 si aia e.

Sint curios cum arata un megane3 RS cu manevrabilitatea lui deja de pe alta planeta insa cu un setup pe 18" in loc de 19. Probabil va fi inca o planeta mai incolo si sint sigur ca jantele o idee mai mici nu vor interfera deloc cu modalitatea de racire a frinelor din pachetul Cup.

Cit despre 18" vs. 19" vs. drumuri... ai masina sport deci oricum mergi cu ochii in 470. Si chiar daca n-ar fi sport...


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 10 2012, 10:25 PM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



e un thread intreg despre 18vs19 pe forumurile din uk (unde pe sasiul cup se pot bifa si jantele pe 18 care vin cu michelinuri). Iar pe circuit( ca deh au multe) 18 bate la cur 19 la toate capitolele (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 10 2012, 11:31 PM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Cu ce pneuri merg aia pe 18"? 235/40 sau 225/40? Sau... diverse?


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 11 2012, 12:07 AM
Trimis la #56


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



sincer la rs250 nu stiu de pneuri.....o sa citesc,intai sa gasesc topicul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
la 225/r26 merg si cu 235/40 si cu 225/40 depinde de tipul de cauciuc folosit(de exemplu 225 la r888 e echivalentul unui 235 michelin ps 2) ,de suspensii si alte "prostii"


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 11 2012, 08:23 AM
Trimis la #57


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



de acord cu mituc. fusese mai demult un test complet facut de o reviste germana in colaborare cu ADAC, pe un Golf IV, aceeasi masina cu jante diferite...si cronometrata pe circuit..si cele pe 17" iesisera invingatoare..intre 15-16-17-18. (19 nu erau disponibile pe golf IV). deci nu cele mai mari sunt si cele mai bune.

Acest mesaj a fost editat de bogdan_wrc: Sep 11 2012, 09:50 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 11 2012, 09:42 AM
Trimis la #58


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



da...dar tot in niste teste s-a ajuns la concluzia ca pentru masinile fwd cu putere mare sunt recomandate niste roti mai grele pe circuit.
pentru puterea unui golf IV poate sunt ok 17.
Sunt multe variabile.


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 11 2012, 09:49 AM
Trimis la #59


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



era vorba de un GTI ed25 de 180 cai. ok, daca vorbim de 300 de cai, se schimba niste date,dar la fel, stiu ca fusco avea BBSurile alea pe 19 si a renuntat la ele pt 18'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 11 2012, 10:37 AM
Trimis la #60


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Multumes frumos la toata lumea pentru informatii. Am citit si eu destule posturi pe la tipii din UK si se pare ca si ei sunt deacord cu Mituc. Jante pe 18 - ei merg pe OZ (eventual Aleggerita HLT) si cauciucuri pentru performante foarte bune Michelin Super Sport (235/40/18). Alea se pare ca sunt si usoare si au performante foarte bune atata pe uscat cat si pe ploaie. Sunt bune si de circuit si de strada.
Cat despre performante per total intr-adevar timpii pe circuit pentru Megane 250/265 cu jante pe 18 in loc de 19 scad destul de mult.

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Sep 11 2012, 10:38 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 11 2012, 10:45 AM
Trimis la #61


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



te poti documenta si de alte jante usoare si se pare bune...gen Team Dynamics Pro Race. 1.2 sau 2
http://www.teamdynamicsracing.com/pro-race/Pro-race12.htm
http://www.teamdynamicsracing.com/pro-race...Race-2black.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 11 2012, 10:48 AM
Trimis la #62


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Da, clar, nu e oregula cu OZ-urile si sunt si destul de scumpe. Ziceam doar de ce spun aia pe UK da aia cred ca au alt buget in general fata de noi (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
O sa caut ceva pe 18 pana in 10kg si sper sa fie si destul de rezistente. Oricum eu sunt foarte atent cu gropile si cu masina in general in bucuresti. Iau foarte usor gropile in general. La Team Dynamics ma gandeam si eu la inceput.

PS: Din pacate bogdan vad ca la Team Dynamics la Pro Race 2 care mi se par super nu le fac pe 8,5x18 (5x114,3) sau nu le vad io

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Sep 11 2012, 11:00 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Sep 11 2012, 11:27 AM
Trimis la #63


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Niste jante speciale nu gluma (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))) incep sa cred ca doar astea mai exista in lumea asta


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macione
mesaj Sep 11 2012, 11:37 AM
Trimis la #64


Stage 3
***

Grup: Prieten HH
Postari: 52
Inregistrat pe: 30-January 12
Din: bucuresti
Membrul Nr.: 3,607
Masina Personala:Clio RS II-2000 , Mazda 3 1.6 CDTI 116 CP Black mica



Eu am TD Pro Race 1.2 si sunt mai mult decat OK pt gropile din Romanica.
Am aprox 15kkm cu ele si sunt ca noi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 11 2012, 11:56 AM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



de ce 8,5X18? 8x18 zic eu...


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 11 2012, 12:03 PM
Trimis la #66


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



Atat sunt parca alea originale pentru optiune pe 18.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 11 2012, 12:10 PM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



daca pui 225 sau 235 e mai indicat 8x18...eu asa stiam.


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 11 2012, 12:26 PM
Trimis la #68


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



adevarul e ca omu' a intrebat ce jante sunt MAI SPECIALE, nu care sunt bune (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
BSH esti vreodata multumit ? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )))

sunt multi care au ales TD in locul unor OZ..si au fost multumiti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Sep 11 2012, 12:34 PM
Trimis la #69


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Salutare!

Nu am stat sa citesc tot ce a scris lumea pe aici... voi citit mai incolo. Oricum, clar, nu cred ca lumea are cate date am eu despre jante care se potrivesc pe Megane RS... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
E important sa stii ce vrei de la o janta: adica, vrei mai mult grip si agresivitate (atat in reactii cat si in look), iei ceva mai lat (8.5, 9). Vrei ceva mai usor si mai mult sa fuga masina decat sa stea pe curbe poti sa ramai pe la 8 (desi poti pune cauciuc mai lat dar nu mai sta bine si nu se mai vede asa bine)
Altfel, modelul 19 steev (al tau) are 11.700 kg si AXL pe 18 are 11,3 kg. Toate aceste jante au latime de 8,25. Mai e un model, nu mai stiu denumirea, insa cu latime de 8 si de asta nu am luat-o in considerare - eu, unul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Oricum, e si aia pe la 12.5kg.

Sa incep cu "moda":
TD-urile - producatorul zice ca singurul model care se potriveste este ProRace 1.3, 8.5x18, Et 55, aprox 11kg. Tot producatorul zice ca mai sunt si alte 2 modele care merg, dar nu prea sunt de luat in seama - gusturile nu se discuta asa ca...
Altfel, am vazut lume pe afara care a pus si modelul ProRace 1.2, 8x18, nu stiu ET, aprox 9kg...

Speedline - jante de curse, deci alte rezistente, forjate - Corse Type 2120 (modelul de curse) sau Turini (modelul de strada): 8x18 sau 8.5x18, ET undeva sub 50...

Jante de producator: Interlagos - vin pe Laguna Coupe, sunt pe 18, posibil latime de 7,5 sau 8 - alte date nu am

MOMO Thunder/Strike/TenS, 8x18, ET50 - nu stiu daca se mai fabrica si de unde/cine sa aduca - plus ca aici nu stiu cat de curat e configuratorul lor sau cum le-oi fi gasit.

OZ HLT Alleggerita (forjate), 8.5x18, ET55 - greutate undeva la 8kg

OZ Ultraleggera, 18x9, ET +55 - nu apare in configurator, dar au pus oameni.

Compomotive (jante de curse, posibil forjate) MSV 1880/1885/1890 - 8x18, 8.5x18, 9x18, ET in functie de latime, greutate undeva la 9kg

TSW Nurburgring (forjate in aproximativ acelasi stil ca si cele de la OZ) - 9x18, aprox 9 kg - link ele sunt pentru japoneze.

ATS RaceLight - aici nu prea am date - se pot face pe comanda, sunt usoare, rezistente, de curse (circuit)

Motec NITRO, 8.0x18, ET 40 - combinatia asta am vazut-o la NRing - link

Altfel, daca vezi vreo janta facuta pentru japoneze (5x114,3) dar care sa aiba clearence (aici e problema pentru Megane RS) le poti lua si pune inel de centrare pentru Renault (66,1)

Sper sa nu fi uitat ceva... (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

@BorgdanWRC - ce pret are un OZ si ce pret are un TD? Sa fim seriosi - la OZ pui de doua ori mai multi bani pentru aceeasi dimensiune.

Acest mesaj a fost editat de Zyx: Sep 11 2012, 12:42 PM


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 11 2012, 12:44 PM
Trimis la #70


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Zyx @ Sep 11 2012, 12:34 PM) *
OZ HLT Alleggerita (forjate), 8.5x18, ET55 - greutate undeva la 8kg


O singura corectie, Alleggerita nu sint forjate, sint turnate la presiune joasa ca si ultraleggera. Gama de OZ forjate incepe de la 19" cred, cu superleggera (care-s din 3 piese daca-mi aduc bine aminte).

O janta foarte lata nu are foarte mult sens daca nu latesti si pneul suficient pentru ca se va rigidiza, si la masinile astea daca-l latesti prea mult n-o sa mai ai pata de contact cum trebuie in viraje. Plus ca o janta mai lata e intotdeauna mai grea (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) 8x18 mi se pare ideal pentru 225 sau 235mm cu balon intre 35 si 45%.

Rigiditatea e buna dar in anumite limite.

P.S.: TD prorace daca nu-ti vin tipla din fabrica le poti zvirli la gunoi decit sa te chinui sa le indrepti. Si multe au venit strimbe de noi. Nu-i inteleg pe aia de la TD, au un olar roman care le face jantele la roata de lemn sau ceva?

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Sep 11 2012, 12:48 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Sep 11 2012, 12:48 PM
Trimis la #71


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



@ Mituc, si cei de la TSW si Speedline fac oarecum la fel, un fel de forjare, mai bine zis.

Altfel, linkuri: http://www.sportrenault.net/forum/index.ph...pic,9176.0.html

http://www.meganesport.net/community/showt...lloy-wheel-size

Acest mesaj a fost editat de Zyx: Sep 11 2012, 12:49 PM


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nic_andrei
mesaj Sep 11 2012, 12:51 PM
Trimis la #72


Stage 3
***

Grup: Administrator
Postari: 190
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 25
Masina Personala:RENAULT MEGANE RS 265



O intrebare scurta: de unde stii ca modelul 19 steev (al meu) are 11.700 kg ?????? Ai gasit undeva specificatii ca imi vine tare greu sa cred D: da poate o fi asa. Eu auzisem ceva peste 12,5 de-asta te intreb.

PS: Pentru nemultumitu de BSH (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) Eu nu am zis ca vreau jante speciale, am zis ca vreau niste jante mai usoare si mai rezistente decat cele pe 19 cu care vine masina si care mi s-au parut mie foarte grele. Deasemene am intrebat cunoscatorii sa imi spuna ce diferente concrete de putere transmisa la roata ( Formula de calcul daca stie careva) apar pentru o diferenta per roata de sa zicem 6kg. Cu asta m-a lamurit oricum Chuckie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Din aceste considerente avand in vedere ca m-am lamurit ca diferentele de performanta sunt de neglijat, voi merge cel mai probabil pe niste jante de 18 ( indiferent de producator) sub 10kg greutate si cu niste cauciucuri Michelin Super Sport.

Acest mesaj a fost editat de nic_andrei: Sep 11 2012, 12:56 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Sep 11 2012, 01:43 PM
Trimis la #73


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Nici nu stiu cum sa iti raspuns Andrei - doar nu crezi ca am visat acea greutate... sau am scris-o pur si simplu... sau... cum vrei tu...?! (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Normal ca am gasit undeva - greu, clar - ca nu gasesti asa usor astfel de informatii. Si greu as gasi din nou acelasi lucru. Ia-o cum vrei: am fost "mintit" (si nu numai eu), mint si eu la randul meu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ). Ideea e ca in vreo 2 locuri am gasit undeva in jur de 12,3 kg, dar numai intr-un loc am vazut cum ca "ar fi cantarit" - nu mai tin minte, e vorba de acum cateva luni.

Ti-am dat si niste linkuri - daca ai rabdare sa te uiti, poate gasesti acolo... Sau poate si pe site-ul din Franta - uite, de ala am uitat...

@Mituc, normal ca nu are rost janta mai lata fara pneu mai lat...
Legat de pata de contact, acolo, pana la urma e vorba de majorare cu aprox 5-10%. Si te intreb eu, de ce tuneri disperati sa rupa timpii in 2 pe circuit merg pe jante si pneuri mai late?! Unii marind peste 10% trenul fata (acolo fiind tractiunea)...

Altfel, daca masina vine cu latime de 8,25 si 235 cauciuc, sa mergi pe un 8 cand, probabil, la un moment dat, va aparea cel putin un soft, eu cred ca e fara sens. Bine, spun asta pentru ca m-am gandit mult la acest aspect si eu as merge pe 8,5 cu 245. Clar e ca pentru greutate, 8 e mai indicat!

Andrei, vezi ca PSS-ul e ceva mai greu decat alte cauciucuri (ex, fata de PS2 e cam cu 2-3% mai greu). Dar e SUPER cauciuc!!!


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan_wrc
mesaj Sep 11 2012, 01:51 PM
Trimis la #74


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



ZYX, tocmai de aia, din cauza diferentei de bani dintre OZ si TD, care nu justifica diferenta de calitate..am propus TD, chiar daca mai sunt 100 de astea pe strada.
daca vorbim de TD vs BBS, da..poate s-ar justifica dublu de pret...dar eu nu consider ca OZ sunt dublu la calitate fata de TD.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Sep 11 2012, 02:14 PM
Trimis la #75


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



Nu cred ca suntem in masura sa spunem asta. Pana la urma OZ vine cu ceva kg in minus - deci, deja de acolo putem sa luam in considerare ca isi merita banii in plus. Altfel, la rezistenta... nu stiu cine poate face o asemenea comparatie. Plus ca oz realizeaza HLT-urile prin flow forming-ing - ceea ce ii da durabilitate in plus. Deci?!

http://www.meganers.fr/phpBB3/viewtopic.ph...v+poids#p558628 - lectura placuta Andrei

Acest mesaj a fost editat de Zyx: Sep 11 2012, 02:05 PM


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Sep 11 2012, 04:18 PM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



zyxule vezi ca nu ii merge cantarul bine lu` domnu...am cantarit Michelin Pilot Sport 2 --> 235/40ZR18 95Y pe 2 cantare diferite..si pe ambele a iesit 10.3 (unul 10.36 si unul 10.32 parca).


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 11 2012, 05:24 PM
Trimis la #77


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Zyx @ Sep 11 2012, 01:43 PM) *
@Mituc, normal ca nu are rost janta mai lata fara pneu mai lat...
Legat de pata de contact, acolo, pana la urma e vorba de majorare cu aprox 5-10%. Si te intreb eu, de ce tuneri disperati sa rupa timpii in 2 pe circuit merg pe jante si pneuri mai late?! Unii marind peste 10% trenul fata (acolo fiind tractiunea)...


E mai complicata discutia. Insa, alta rigiditate a pneului (adica alta constanta de elasticitate a ansamblului), alta rigiditate a suspensiei, alta distributie a greutatii si alta greutate otala, si e circuit fara gropi unde masina nu prea are unde sa salte, pe cind un setup de strada trebuie sa depuna mai mult efort sa ramina lipit de sosea. Comapratia setupului unei masini de strada cu a uneia de pur circuit e destul de deplasata dpdv. al practicii, o comparatie mai reusita ar fi cu diversele setupuri ale masinilor WRC (ca extrema vezi diferentele de setup intre asfalt - cu care ar trebui sa semene mai mult setupul unei masini de strada) si la cealalta extrema setupul pentru macadam.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Sep 11 2012, 06:04 PM
Trimis la #78


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



@ Chuckie... nu stiu, nu le-am cantarit eu (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) . Si, cine stie, poate erau chiar folosite pana la semn... habar nu am! (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Altfel, ideea e ca in general Michelin sunt mai grele decat celelalte cauciucuri (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

@ Mituc - cand ti-am zis ma gandeam doar la asta: "O janta foarte lata nu are foarte mult sens daca nu latesti si pneul suficient pentru ca se va rigidiza, si la masinile astea daca-l latesti prea mult n-o sa mai ai pata de contact cum trebuie in viraje" - la "marirea" latimii trenului de rulare - la asta ma gandeam cand am zis ce am zis, la ce nu am avut nimic de zis... nu am zis (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) , deci, in mare masura sunt de acord cu tine. Deci, nu am zis nimic legat de rigiditate (fie ea de orice fel), de greutate...

Acest mesaj a fost editat de Zyx: Sep 11 2012, 06:06 PM


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 11 2012, 06:29 PM
Trimis la #79


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ai dreptate... Practic marind latimea trenului de rulare fata se micsoreaza unghiul maxim cu care se poate inclina masina si se mentine pata mare.
Eu incercam sa justific de ce n-ar trebui noi, cei cu HH-uri, sa latim foarte mult pneurile.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyx
mesaj Sep 11 2012, 07:45 PM
Trimis la #80


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 383
Inregistrat pe: 20-October 09
Din: on earth...
Membrul Nr.: 412
Masina Personala:Vw Polo GTI



http://www.meganers.fr/phpBB3/viewtopic.php?p=445766 - aici se poate vedea clar: 7,8kg pt 8x18 de la OZ


--------------------
UNDERSTEER is when you hit the wall with the front of the car, OVERSTEER is when you hit the wall with the rear of the car, HORSEPOWER is how fast you hit the wall, TORQUE is how far you take the wall with you.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pagini V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 1st September 2025 - 10:40 AM