Probleme boost? - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Probleme boost?, un log facut cu vag-com
Dr.Silviu
mesaj May 24 2010, 07:41 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



De curand am inceput sa ma joc mai mult cu vag-com-ul, facand fel si fel de loguri... Unul dintre ele care nu prea imi place este cel de boost.
Cam la toate logurile pe care le-am vazut pe net, ele aratau "ca la carte", numai al meu e cam ciudat. Se pare "actual boost" nu are nici o legatura cu "specified boost", asta inseamna ca ori am un furtun spart, ori dv-ul cu probleme... Sau???
Atasez si graficul cu boost
Fisier Atasat  Boost.jpg ( 63.53k ) Numarul de Transferari: 38
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Mituc
mesaj May 27 2010, 01:18 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



In momentul in care calci care acceleratia e posibil sa apara asemenea spike-uri pina cind sa se atinga valorile de load si boost incit wastegate-ul sa se deschida si sa lase gazele sa treaca pe linga turbina chargerului, nemaiinvirtind-o.

Valva de recirculare nu cred ca e o problema in cazul asta, ea de obicei se deschide relativ tirziu, cel putin la mine ea se deschide "cu 2.5PSI mai tirziu" decit presiunea maxima de boost, deci ori ajungi in overboost si la foarte putin timp ajungi si in boost cut (ECU umbla la clapeta de acceleratie, si apar valori de boost in valuri), fie wastegate-ul se deschide suficient si domoleste turbina.

La cum arata graficul ala probabil l-ai facut in treapta 5-6. Pentru un dyno e bine, dar daca vrei sa vezi cam cum stai cu boost-ul alege o treapta in care load-ul e mai mic (treapta 4 ar trebui sa fie ok, 1-2 si chiar 3 e posibil sa mai aiba limitari de boost din diverse motive).
Spike-uri de genul asta mai pot aparea daca ai furtune mai sanatoase decit gelatinele cu care vine masina si care-s gindite cumva sa preia din aceste socuri.
Eu nu m-as ingrijora. Turbina se vede ca e sanatoasa, faci boost peste valorile nominale. Iar valorile nominale sint calculate in medii relativ liniare, cu incarcare relativ liniara, deschidere a clapetei de acceleratie constanta (pe cind poate varia chiar daca nu misti piciorul pe pedala).

P.S.: ce treaba are PCV-ul aici? Un catchcan ar ajuta la condensarea vaporilor de benzina/ulei din admisie, insa cum ati ajuns sa discutati aici de PCV sau catchcan nu inteleg absolut deloc. PCV-ul cred ca nici nu se deschide in WOT sau load mare cu sau fara PCV e tot aia.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post

mesaje in acest topic
- Dr.Silviu   Probleme boost?   May 24 2010, 07:41 PM
- - bluey   Tu te astepti sa fie identice curbele? Spike-ul al...   May 24 2010, 09:09 PM
- - RoSonic   La mine de exemplu peste 5500 situatia este invers...   May 24 2010, 09:49 PM
- - Dr.Silviu   N-am schimbat nimic pana acuma.. Ce valva de recir...   May 24 2010, 11:32 PM
- - bluey   PCV valve.   May 25 2010, 07:05 AM
- - Dr.Silviu   Aaa... pai zi asa Nu, aia nu am schimbat-o dar es...   May 25 2010, 08:09 AM
- - bluey   E posibil sa ai un boost leak si turbina/ecu sa in...   May 25 2010, 09:35 AM
- - Dr.Silviu   O sa-mi iau in catch-can, elimin complet PCV-ul si...   May 25 2010, 03:43 PM
- - bluey   In cazul in care PCV-ul s-ar defecta ar fi practic...   May 27 2010, 01:33 PM
- - Dr.Silviu   Merci Mituc pentru explicatii! Testul l-am fac...   May 27 2010, 02:22 PM
- - Mituc   Treapta 3 e ok. Vei vedea acelasi comportament si ...   May 27 2010, 05:15 PM
- - bluey   Pai da Dar la majoritatea masinilor vaporii sunt ...   May 27 2010, 05:46 PM
- - Mituc   Solutia e dubioasa insa e necesara. E posibil la u...   May 28 2010, 08:08 AM
- - BSH   =)))))))))) cred ca e primul lucru funny pe care i...   May 28 2010, 08:14 AM
- - Dr.Silviu   Mda... problema mea pare a fi de la HPFP... Am fac...   Jun 7 2010, 06:45 PM
- - Mituc   Nasol. Teoretic ar trebui sa ti se schimbe in gara...   Jun 9 2010, 10:24 AM
- - Dr.Silviu   Mda.. se pare ca am vesti proaste... Am desfacut p...   Jun 9 2010, 04:29 PM
- - Adrian   Hey Silviu, got your PM ! Eu prima oara as in...   Jun 10 2010, 10:13 AM
- - Dr.Silviu   Mersi Adrian Am trimis mail-ul inainte sa vad ca ...   Jun 10 2010, 10:28 AM
- - Adrian   Da, este Ok. Ti-am raspuns mai in detaliu pe email...   Jun 10 2010, 11:20 AM
- - Dr.Silviu   Am rezolvat problema... Am schimbat cam follower, ...   Jul 21 2010, 02:13 AM


Reply to this topicStart new topic
2 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (2 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 26th June 2025 - 08:11 AM