Probleme boost? - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Probleme boost?, un log facut cu vag-com
Dr.Silviu
mesaj May 24 2010, 07:41 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



De curand am inceput sa ma joc mai mult cu vag-com-ul, facand fel si fel de loguri... Unul dintre ele care nu prea imi place este cel de boost.
Cam la toate logurile pe care le-am vazut pe net, ele aratau "ca la carte", numai al meu e cam ciudat. Se pare "actual boost" nu are nici o legatura cu "specified boost", asta inseamna ca ori am un furtun spart, ori dv-ul cu probleme... Sau???
Atasez si graficul cu boost
Fisier Atasat  Boost.jpg ( 63.53k ) Numarul de Transferari: 38
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Mituc
mesaj Jun 9 2010, 10:24 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Nasol.
Teoretic ar trebui sa ti se schimbe in garantie daca pompa de injectie nu mai poate face presiune suficienta - daca mai ai garantie. Altfel probabil te scoti upgradind internele cu ceva de la KMD, mai ales ca astia-s specializati pe foltvagane.

Insa ce se vede pe graficele alea nu pare sa fie fuel cut, ci pur si simplu pompa ta de injectie nu mai vrea sa pise gaz, are cancer de prostata sau ceva si pisa doar cite putin.
E greu sa ajungi in fuel cut cu componente stock si daca nu ai ECU-ul reflashuit. De obicei un fuel cut apare in momentul in care ECU "vede" ca intra in motor mai mult aer decit poate combina cu conbustibil injectat la presiunea nominala la acea turatie (fie din cauza functionarii defectuoase a pompei, fie a injectoarelor, fie pur si simplu MAF-ul raporteaza balarii). Inainte de a schimba internele pompei incearca sa cureti MAF-ul (vezi sa nu-l strici). Daca nu esti reflashuit atunci teoertic ar trebui sa ajungi in boost cut inainte de fuel cut, dar nu neaparat si nici macar atit cu componente stock.

Deci in cazul tau pare ca pompa se cere la pensie si la operatie de prostata (err, interne). Schimba-i pistonasul si butoiasul si vezi ce face (va trebui sa ai grija sa nu intri in boost mai devreme de 400-500km (sau chiar mai mult, o sa ai ceva timp de suferit (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) , pune-ti o scindurica sub pedala de acceleratie sau ceva), si nu uita sa stai cu motorul la relanti 20-30 de minute imediat dupa instalare fara sa accelerezi deloc.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post

mesaje in acest topic
- Dr.Silviu   Probleme boost?   May 24 2010, 07:41 PM
- - bluey   Tu te astepti sa fie identice curbele? Spike-ul al...   May 24 2010, 09:09 PM
- - RoSonic   La mine de exemplu peste 5500 situatia este invers...   May 24 2010, 09:49 PM
- - Dr.Silviu   N-am schimbat nimic pana acuma.. Ce valva de recir...   May 24 2010, 11:32 PM
- - bluey   PCV valve.   May 25 2010, 07:05 AM
- - Dr.Silviu   Aaa... pai zi asa Nu, aia nu am schimbat-o dar es...   May 25 2010, 08:09 AM
- - bluey   E posibil sa ai un boost leak si turbina/ecu sa in...   May 25 2010, 09:35 AM
- - Dr.Silviu   O sa-mi iau in catch-can, elimin complet PCV-ul si...   May 25 2010, 03:43 PM
- - Mituc   In momentul in care calci care acceleratia e posib...   May 27 2010, 01:18 PM
- - bluey   In cazul in care PCV-ul s-ar defecta ar fi practic...   May 27 2010, 01:33 PM
- - Dr.Silviu   Merci Mituc pentru explicatii! Testul l-am fac...   May 27 2010, 02:22 PM
- - Mituc   Treapta 3 e ok. Vei vedea acelasi comportament si ...   May 27 2010, 05:15 PM
- - bluey   Pai da Dar la majoritatea masinilor vaporii sunt ...   May 27 2010, 05:46 PM
- - Mituc   Solutia e dubioasa insa e necesara. E posibil la u...   May 28 2010, 08:08 AM
- - BSH   =)))))))))) cred ca e primul lucru funny pe care i...   May 28 2010, 08:14 AM
- - Dr.Silviu   Mda... problema mea pare a fi de la HPFP... Am fac...   Jun 7 2010, 06:45 PM
- - Dr.Silviu   Mda.. se pare ca am vesti proaste... Am desfacut p...   Jun 9 2010, 04:29 PM
- - Adrian   Hey Silviu, got your PM ! Eu prima oara as in...   Jun 10 2010, 10:13 AM
- - Dr.Silviu   Mersi Adrian Am trimis mail-ul inainte sa vad ca ...   Jun 10 2010, 10:28 AM
- - Adrian   Da, este Ok. Ti-am raspuns mai in detaliu pe email...   Jun 10 2010, 11:20 AM
- - Dr.Silviu   Am rezolvat problema... Am schimbat cam follower, ...   Jul 21 2010, 02:13 AM


Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 26th June 2025 - 07:04 AM