Ventilare camera distributie - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Ventilare camera distributie
Mituc
mesaj Aug 11 2010, 02:04 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Care sint simptomele proastei ventilari ale camerei de distributie?
Ma intereseaza simptome care se pot vedea/simti in mers prin diverse comportamente sau monitoriza via OBD fara a desface capacul de la distributie pentru o inspectie vizuala, si inainte de a apuca sa apara pe evacuare fum de ulei pe care nici catalizatoarele nu mai reusesc sa-l arda.

E suficient un vacuum de aproximativ -9 - - 11 PSI la relanti respectiv in frina de motor? Cum as putea sa verific sistemul de ventilare si respectiv valva PCV si sa ma asigur ca ele inca functioneaza ok? Cel putin la mine valva PCV e o minune din plastic care nu e cuplata la nici un senzor.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
bluey
mesaj Aug 11 2010, 03:27 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Pai da (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Daca nu respira deloc, sar simeringurile la axe sau garnitura capacului.
Presiunea care se acumuleaza acolo e suficient de mare.

Nu cumva ai un oil catch can in capacul chiulasei?
Am remarcat cu surprindere la VAG pe unele modele un fel de "condensator" pentru gaze incorporat in capacul chiulasei.
Am gasit niste teste facute pentru cresterea vacuumului si "absorbtia" gazelor cu o teava montata pe evacuare la un anumit unghi, ceea ce duce la crearea unui vacuum datorita efectului venturi.
Oricum ipoteza cu castigul de cp prin scaderea presiunii vaporilor mi se pare foarte putin plauzibila desi gazele de pe epurator au aceeasi presiune care se regaseste in spatele pistoanelor.
Nu ai si tu un pdf cu o detaliere a motorului de pe mps?
De tfsi-uri e plin netul dar detalii despre alte motoare mai rar.


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
2 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (2 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 04:50 PM