Intercooler air-air sau air-water? - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Intercooler air-air sau air-water?
catavictor
mesaj Apr 17 2010, 09:33 AM
Trimis la #1


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 294
Inregistrat pe: 28-July 09
Din: Stalin City
Membrul Nr.: 257
Masina Personala:Trotineta NON turbo



Existau de mai multa vreme dar se pare ca pretul le tinea sus, ma refer la kiturile de intercooler racire cu apa.Lumea le lauda in sensul bun, care este adevarul? merita sa renunti la intercoolerul clasic si sa faci o conversie cu acest kit?


--------------------
Sportivitatea incepe acolo unde diesel se opreste,4000 tr/mn
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Mituc
mesaj May 27 2010, 01:26 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Aplicatiile air-water sint pentru puteri mari (si implicit boost mare 30+PSI). Si clar nu sint pentru strada, pentru ca 30+PSI (sau 2BAR cum spunea bluey) inseamna big turbo, deci inseamna eficienta la turatii mari iar la turatii mici (sub 4000, nu te gindi ca turatii mici inseamna sub 2000 sau in jurul turatiei de relanti) masina aia va merge oribil, deci o sa mori conducind-o prin oras cu niste modificari de care te bucuri la valoarea lor maxima de 3-4 ori pe an pentru cite 10 minute).
Mai bine-ti pui un ventilator pe intercooler, oriunde ar fi el (TMIC, FMIC, SMIC).


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Oct 20 2010, 04:05 PM
Trimis la #3


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



CITAT(Mituc @ May 27 2010, 01:26 PM) *
Aplicatiile air-water sint pentru puteri mari (si implicit boost mare 30+PSI). Si clar nu sint pentru strada, pentru ca 30+PSI (sau 2BAR cum spunea bluey) inseamna big turbo, deci inseamna eficienta la turatii mari iar la turatii mici (sub 4000, nu te gindi ca turatii mici inseamna sub 2000 sau in jurul turatiei de relanti) masina aia va merge oribil, deci o sa mori conducind-o prin oras cu niste modificari de care te bucuri la valoarea lor maxima de 3-4 ori pe an pentru cite 10 minute).
Mai bine-ti pui un ventilator pe intercooler, oriunde ar fi el (TMIC, FMIC, SMIC).


Nu sunt de acord cu aceasta remarca. De ex VW a scos intercooler AW pentru motoarele 1,4 TFSI si 1,2 TFSI. Din fabrica am acest tip de intercooler si nici vorba ca masina sa mearga oribil sub 4000 RPM. Evident depinde foarte mult de dimensiunea si inertia turbinei (la mine turbina e foarte mica).
Un avantaj la AW intercooler e ca vara nu se simte lipsa puterii daca mergi prin oras sau la viteze mici.
Un alt avantaj e ce traseul de la turbina la intercooler si apoi in motor e de aprox 40cm.


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 04:38 AM