Nu reusesc sa ma decid - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Nu reusesc sa ma decid, b16 pss10 vs kw v3 vs kw clubsport vs h&r
Daemon
mesaj Dec 25 2010, 08:57 PM
Trimis la #1


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 49
Inregistrat pe: 29-May 10
Membrul Nr.: 694
Masina Personala:Octavia 2.0 TFSI



Salut si sarbatori fericite!
Am primit de la al batran o suma destul de frumosa de banisori. traiasca craciunu (IMG:style_emoticons/default/Haling.gif)
Si nu reusesc sa ma decidid la o suspensie.Masina este o octavia vrs stage 2 revo cu vreo 280hp,la capitolul suspensie am arcuri h&r+ amortizore stock (-50mm) si bari de torsiune h&r (cele subtiri) evident nu sunt suficiente pt track days ,revo stage 4 etc.
La ce coilovere m-am gandit:
H&R-monotub arcuri progresive fara reglaj pe duritate, lasa masina destul de mult
pret:1100e
Bilstein b16/pss10- monotub arcuri progresive facute de h&r cu o spira mai mult decat cele de sus,reglabile pe duritate,nu lasa masina mai deloc
Pret:1500e

kw variant 3-dualtube, arcuri progresive, sunt din inox, au reglaj atat pe revenire cat si pe compresie,rulmentul de sus dispare fiind inlocuit de unul din aluminiu cu adjustare de camber, lasa masina la fel de mult ca h&r.
Pret:1500e

Kw clubsport-dualtube(identic kw v3), arcuri liniare(racing frate) in rest identice cu v3
pret:2000e

Eu caut ceva ca bilstein sa se lase cat h&r sa arate ca, KW. (IMG:style_emoticons/default/blink.gif) stiu ca nu se poate deci alegem ceva!
Am citit N reviewuri pe net despre toate dar tot nu m-am decis (IMG:style_emoticons/default/Pulling Hairs.gif) .Ajutati-ma sa ma decid si dau o bere 2 trei


Sarbatori fericite!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
rex
mesaj Dec 26 2010, 03:19 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



1. Daca vrei suspenie de circuit atunci Clubsport, dar atentie ca nu e omologata pentru mersul pe drumurile publice! Si arcurile liniare sunt mai dure pentru mersul normal.
2. Si Bilstein coboara masina. Acum am cam 3cm in minus fata de suspenia sport stock cu care a venit masina. In mod normal si tie trebuie sa iti coboare cel putin 2cm. Din punctul meu de vedere castigul la performante e infim daca masina e cu 1cm mai sus sau mai jos (datorita centrului de greutate). Dar se poate si pierde la performante pentru ca pe circuit sunt alte solicitari decat pe strada si daca masina e prea lasa sigur atinge (la mine, daca o las mai jos atinge la solicitari intense pe circuit). La look, intr-adevar e diferenta mai mare, cu precizarea ca nu trebuie sa treci in cealalta extrema (masina pe burta).
3. Sfatul meu e:
- mergi mult pe circuit si vrei performanta: Clubsport
- mergi ocazional pe circuit: PSS10
- vrei masina cat mai lasata: KW v3
(Din punctul meu de vedere PSS10 e mai bun decat KW v3, dar cele doua sunt la mica distanta, oricum eu as alege, si am ales, PSS 10)
4. Nu as lua H&R pentru ca nu au reglaj pe duritate


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post

mesaje in acest topic
- Daemon   Nu reusesc sa ma decid   Dec 25 2010, 08:57 PM
- - Profesoru   Berea o dai la mine , ia-ti Koni daca ai finante...   Dec 25 2010, 09:24 PM
- - vlad_GTI   KW v3 sau PSS10   Dec 26 2010, 09:29 PM
- - Dr.Silviu   In primul rand trebuie sa stii exact pentru ce le ...   Dec 26 2010, 10:36 PM
- - Daemon   Mersi de sfaturi, foarte utile.Ce sa zic vreau tra...   Dec 27 2010, 06:10 PM
- - rex   Sunt bune de circuit dar nu sunt criminale . Crimi...   Dec 27 2010, 06:48 PM
- - Mituc   Pentru o masina care merge preponderent pe strada ...   Dec 27 2010, 08:08 PM
- - Daemon   @Rex: da asa zic si eu ca am facut alegerea potriv...   Dec 28 2010, 09:29 PM
- - vlad_GTI   Deci berea ajunge la REX !   Jan 3 2011, 07:56 PM
- - Fanatic   Si eu sunt in dubii intre KW si H&R. Nu ma int...   Jan 4 2011, 04:26 PM
- - rex   In general, daca o suspensie nu e reglabila inseam...   Jan 4 2011, 05:37 PM
- - Daemon   Clar, berea sau berile ajung la rex.Mersi mult de ...   Jan 9 2011, 06:54 PM
- - Daemon   Bun, cum spuneam inca un b16 pe meleagurile patrie...   Feb 24 2011, 04:01 PM
- - Dr.Silviu   Daca e noua suspensia ar trebui s-o lasi un timp s...   Feb 24 2011, 04:17 PM
- - Nicky   Domnuuuuuuuuuuuuu, setarile alea merg pe circuit, ...   Feb 24 2011, 06:27 PM
- - rex   Da, eu am 1 pe fata si 1 pe spate. Si tot sunt pre...   Feb 24 2011, 08:08 PM
- - Daemon   @ Nicky, sincer nu mi se par asa dure la 3 fata -4...   Feb 24 2011, 08:23 PM
- - Dr.Silviu   Cu bratele de TT se lasa sigur! Le am eu pe ma...   Feb 24 2011, 08:28 PM
- - fuscobal   Felicitari pentru suspensie in primul rand. Ai fac...   Feb 25 2011, 02:40 AM
- - Daemon   Multumesc pentru sfaturi si ajutor,dupa ce se mai ...   Feb 25 2011, 11:20 AM
- - rex   Depinde cate ture vrei sa te dai... Daca te dai in...   Feb 25 2011, 12:10 PM
- - Daemon   Vroiam sa iau pachetul de 25 de ture, sper sa tina...   Feb 25 2011, 02:17 PM
- - rex   Aha... Dar vezi ca Worthersee e in iunie. Daca te ...   Feb 25 2011, 02:26 PM
- - Daemon   Stiu ca nu ajung , nu ajung plactele, cauciucurile...   Feb 25 2011, 02:33 PM
- - rex   Daca te uiti la link-ul tau, locatia e in America....   Feb 25 2011, 02:50 PM
- - Daemon   Stiam ca e in Austria da nu stiam ca e siteu din A...   Feb 25 2011, 02:57 PM
- - Car-Setup   Fuscobal si rex, tinem sa va felicitam pentru expl...   Feb 26 2011, 02:08 AM
- - fuscobal   Foarte bun articol, felicitari. Pe tema in cauza a...   Feb 27 2011, 03:27 AM


Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 07:13 PM