Un sfat daca se poate - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Un sfat daca se poate
Profesoru
mesaj Jan 29 2011, 09:41 PM
Trimis la #1


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Exista o mica problema la masina , si as vrea sa va cer sfatul mai ales celor care aveti 1,8t , si poate ati intalnit-o .De ceva vreme masina face presiune mult mai mare decat facea inainte , codul de eroare dat de Vagcom este urmatorul 17963/P1555/005461 , simptomele sunt : masina la accelerari dinamice face presiunne 1,4-1,5 bari (anormal pt ca inainte facea maxim 1,1-1,2 bari in overboost si 0,9 constant ) , intra in limp si nu mai face decat 0,5 bari ......Este instalat un boost contrroler si tot degeaba , pareri , idei sugestii , mentionez ca nu este vb de masina mea , care merge tun (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
o parte de log :
Time RPM Load Charge Pressure

17.8 2560 143.6 2230 2060
18.1 2680 155.6 2220 2240
18.41 2760 167.7 2210 2430
18.71 2880 175.9 2200 2540
19.01 3000 182 2190 2540
19.31 3120 178.9 2170 2540
19.61 3240 176.7 2160 2500
19.92 3320 177.4 2130 2450
20.22 3440 174.4 2110 2490
20.52 3560 157.1 2090 2460
20.82 3640 158.6 2110 2450
21.12 3720 160.9 2110 2460
21.42 3840 160.9 2110 2480
21.73 3920 161.7 2140 2490
22.04 4040 163.2 2150 2510
22.34 4080 164.7 2150 2540
22.63 4200 163.9 2140 2540
22.93 4280 163.9 2130 2510
23.23 4360 162.4 2100 2500
23.54 4440 163.2 2080 2470
23.84 4560 163.2 2050 2470


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Mituc
mesaj Mar 4 2011, 08:17 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



La cum arata valorile alea de presiune ele par sa fie pentru MAP - (Intake) Manifold Absolute Pressure. Boost = MAP - presiunea atmosferica. Si in cazul asta valorile au sens, adica mergi cam cu 1bar (mai mult sau mai putin) pina pe la 5600rpm, dupa care targetul de boost coboara pe la 0.6-0.7bar dupa ce se trece de zona turatiei de putere maxima (la octavia RS 1.8T e pe la 5500-5700rpm)

La motorul asta la 2 bar sustinut deja scoti palele moristii aleia K03 prin esapament si lamelele compresorului le cauti prin pistoane, asta dupa ce pentru scurt timp motorul a scos vreo 350cp daca ECU nu s-a panicat si-a ridicat avansul in ceruri (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Daca tot intra in limp mode atunci exista vreo 2 variante:
1. a pocnit ceva. De obicei intrarea in limp mode e insotita de un cod de eroare, ar trebui sa mergi sa-l citesti si sa vezi care-i cauza. De obicei e pompa de benzina, ar trebui sa faci un log si cu presiunea pe care o tine, ar trebui la valorile alea de boost sa nu scoata niciodata in viata ei mai putin de 100-110bar.
2. cu softul pe care-l ai acum respectiv celelalte bolt-ons tot sistemul e capabil de boost semnificativ mai mare comparativ cu cel comandat de ECU (boost target). De obicei acet lucru e compensat de ECU prin citirea senzorilor de presiune in admisie si respectiv a valorilor de AFR raportate de sonda/sondele lambda injectind proportional mai multa benzina.
Dar daca valorile de boost (si desi si de load) trec peste anumite limite atunci intri in limp. Asta se rezolva cu o refotare, ori cobori load/boost targets si lasi limitele in pace, ori le lasi unde sint dar recalibrezi toti senzorii astfel incit 1bar comandat sa fie 1bar si nu 1.2, ori urci toate valorile, inclusiv limitele, dar neaparat prin soft recalibrezi senzorii cu pricina pentru ca ECU sa primeasca ceea ce se asteapta, sa nu munceasca in plus si sa umble ba la avans, ba sa-ti taie gazul, ba sa comande deschiderea wastegate-ului, etc.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 12th May 2025 - 02:30 PM