Jante noi Team dynamics pro race 1.2 bronze - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Jante noi Team dynamics pro race 1.2 bronze, Warning Pic heavy
Daemon
mesaj Jan 24 2011, 09:29 PM
Trimis la #1


Stage 2
**

Grup: Junior Member
Postari: 49
Inregistrat pe: 29-May 10
Membrul Nr.: 694
Masina Personala:Octavia 2.0 TFSI



Buna seara, a venit timpul sa schimb si eu jantele de la 17 la 18 pt un kit de franare mai mare caci am planuri mari anu asta (IMG:style_emoticons/default/blink.gif)

Jantele vor fi tot Team Dynamics pro race 1,2 18''x 8' dar intr-o culoare mai speciala http://forums.clubrsx.com/showthread.php?p=34399629 intrebarea mea este urmatoare este ok un ET 30?

Am facut niste teste asta vara cu distantiere de 22mm pe jantele mele de 17x7.5 et 45, asta inseamna 17x7.5 et 22.
Daca noile jante vor fi late de 8 si cu et 30 asta inseamna ca roate iese in afara doar 21mm plus (asta nu stiu sigur) faptul ca janta este lata de 8 cauciucul nu va mai fi asa bombat ca la 7.5, de unde zic io mai castig un mm doi.

zic bine? merge asa? (IMG:style_emoticons/default/Confused.gif)
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  IMG_9791.JPG ( 4.84MB ) Numarul de Transferari: 30
Fisier Atasat  IMG_9793.JPG ( 4.12MB ) Numarul de Transferari: 22
Fisier Atasat  IMG_9800.JPG ( 2.99MB ) Numarul de Transferari: 12
Fisier Atasat  IMG_9808.JPG ( 3.13MB ) Numarul de Transferari: 8
Fisier Atasat  IMG_9810.JPG ( 4.28MB ) Numarul de Transferari: 21
Fisier Atasat  IMG_9812.JPG ( 3.98MB ) Numarul de Transferari: 7
Fisier Atasat  IMG_9813.JPG ( 3.31MB ) Numarul de Transferari: 7
Fisier Atasat  IMG_9817.JPG ( 3.7MB ) Numarul de Transferari: 22
Fisier Atasat  IMG_9814.JPG ( 3.56MB ) Numarul de Transferari: 6
Fisier Atasat  IMG_9818.JPG ( 3.52MB ) Numarul de Transferari: 5
Fisier Atasat  IMG_9819.JPG ( 3.28MB ) Numarul de Transferari: 5
Fisier Atasat  IMG_9815.JPG ( 3.4MB ) Numarul de Transferari: 12
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
rex
mesaj Mar 27 2011, 01:41 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



De aratat arata foarte bine. Sa le folosesti sanatos!
Pana la urma sunt jantele cu latimea de 8 inch si ET 30?

Sa stii ca initial eram foarte speriat de cat de iesite sunt jantele, dar am ajuns la concluzia ca depinde de foarte multe lucuri:
- unii au TD (ET 45 si latime 8) pe golf 5 cu distantiere de 10mm (au frane VWRacing care vin cu distantiere de 10mm pe parte), deci ET 35. Cu aceasta configuratie respectivele persoane spun ca nu le freaca deloc roata pe pista (unde sunt solicitari majore)
- depinde cat e de lasata masina (la tie e cam lasata)
- depinde daca ai sway bars sau nu (anti roll bars, sau cum vrei sa le zici). Daca ai, sansele sa frece scad dramatic.
- depinde pe unde mergi ci masina. Fac pariu ca, pe Karusell (NRing) unde mergi cam cu 80-100km/h si rotile bracate 110-120 de grade iti va freca (e si cu denivelari). In locul respectiv stiu persoane cu ET45 latime 8 fara nici un distantier si tot freaca (ei au si sway bars mai mari ca mine si suspensie reglata cam la 5-6). Mie imi freca cu latime 8 si et50 (aveam suspensia pe 8-9 setata dar fara sway bars). Si mai sunt si alte locuri unde sunt foarte mari sanse sa iti frece.
- in urma upgrade-ului la sistemul de franare sunt nevoit sa trec la ET40 si latime 7.5. Sunt curios daca imi ca freca. Preventiv mai si ridic putin masina (stiu ca nu ai vrea sa faci acest pas, dar macar gandeste-te putin la el).


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 26th June 2025 - 07:57 AM