avans aprindere - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
avans aprindere
Rius
mesaj Jul 21 2011, 03:52 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Cum e considerat un avans la aprindere de 25.5 la 4000 22.125 la 5000rpm si 23.25 la 7000rpm? mic? mare? pentru un motor N/A cu raport de compresie 13.3:1

sau unitatea de modificare a avansului? se da cate un grad sau cate un minut, secunde, zecimi, sutimi? Am niste nelamuriri la masina mea

Care ma poate ajuta cu info

Multumesc anticipat


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Mituc
mesaj Jul 22 2011, 03:43 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Oameni buni, asa functioneaza motoarele pe benzina, e imposibil sa se evite aceste foarte usoare detonatii in urma carora apar corectiile.
Totusi orice valoare a lui knock retard mai mare de 2 e semn clar de detonatie insa eu tot n-as turna rahat in benzina ci m-as duce la service sa-mi schimbe motorul in garantie. De obicei knock retard ar trebui sa fie 0.35-0.7 maxim 1.05. Deja ceva mai mare de atit e nasol.

Revenind, corectiile de avans pot aparea in diverse situtii. Fie tocmai ai luat piciorul de pe acceleratie iar ECU sau vreun senzor doarme pe el si nu se trece pe tabela de avans corespunzatoare iar noul amestec, mai sarac, bubuie neasteptat de aproape de capatul cursei, ori... diverse. Nimic ingrijorator atita timp cit nu-ti apar valori nenule ale lui knock retard in WOT.

Sau, nu stiu cum functioneaza aspiratul asta de 13:1, poate e normal desi eu tot as tinde sa cred ca nu.
Si da, cind apar corectiile de avans si-l vezi scazind practic ECU taie din cuplu (si implicit din putere care depinde direct din cuplu). Insa pina in anumite valori scaderile sint normale, nu de alta dar altfel ar ajunge motorul sa faca cu semnificativ mai multi cai decit ar trebui si eventual intr-un final sa zvirle pistoanele prin bloc ca urmare a unor detonatii masive.

Acest mesaj a fost editat de Mituc: Jul 22 2011, 04:13 PM


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 2nd September 2025 - 04:59 AM