avans aprindere - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
avans aprindere
Rius
mesaj Jul 21 2011, 03:52 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Cum e considerat un avans la aprindere de 25.5 la 4000 22.125 la 5000rpm si 23.25 la 7000rpm? mic? mare? pentru un motor N/A cu raport de compresie 13.3:1

sau unitatea de modificare a avansului? se da cate un grad sau cate un minut, secunde, zecimi, sutimi? Am niste nelamuriri la masina mea

Care ma poate ajuta cu info

Multumesc anticipat


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Mituc
mesaj Jul 23 2011, 10:16 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Ok, ca sa terminam cu octane boosterul: alto101 e cea mai buna benzina posibila de la ural pina la oceanul atlantic (nu exagerez). Daca ai nevoie de cifra octanica mai mare atunci baga benzina de curse sau adauga etanol in loc de valve&pistoane_boomer, desi ma foarte indoiesc ca softul cu care mergi acum a fost gindit pentru o cifra octanica mai mare.

Valorile de avans inainte si dupa corectie mi se par ok. E normal ca pe masura ce se urca in ture sa se intirzie putin. Eu personal nu inteleg de ce ajustarea apare in urma unei sesizari de detonatie (care e foarte mica, abia la valori de 2 pentru knock retard ar trebui sa te ingrijorezi, si abia pe la 5-6 apar stricaciuni). Insa nici nu am absolut deloc habar despre cum functioneaza aspiratul de 13:1 din clioRS. Si mai e o chestie: aspiratele (mai stoarse) fac cuplu maxim pe toata plaja de turatie la limita de detonatie, trebuie luata si chestia asta in considerare.
E ciudata groapa in avans imediat dupa aparitia lui knock retard pe la 5500, groapa care nu tine pina la 6000 unde pare sa se termine KR, ECU reajustind avansul probabil conform "planului" aproape imediat.
Stii cumva daca la 5500 apare vreo schimbare de regim? Abia acolo actuatorul de VVT are suficienta presiune la uleiul pentru tacheti incit sa-i ridice maxim sa puna in valoare si al doilea set de valve?

Inainte de a incepe sa-ti torni acid sulfuric prin motor te sfatuiesc sa:
1. pui masina pe dyno si sa vezi daca acele intirzieri ale avansului au vreun efect nedorit asupra curbei de cuplu (si putere);
2. sa te sfatuiesti cu cineva care cunoaste motoarele aspirate suficient incit sa-ti spuna cit de normal sau anormal e ceea ce se intimpla.
3. sa te asiguri ca admisia pe care o ai pe masina are diametrul incintei debitmetrului fix cit aia stock, nu mai mare. Sau daca e mai mare atunci sa te asiguri ca debitmetrul e calibrat corespunzator (mai mult aer nemasurat creste riscul de detonatie).


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 2nd September 2025 - 03:20 AM