avans aprindere - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
avans aprindere
Rius
mesaj Jul 21 2011, 03:52 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Cum e considerat un avans la aprindere de 25.5 la 4000 22.125 la 5000rpm si 23.25 la 7000rpm? mic? mare? pentru un motor N/A cu raport de compresie 13.3:1

sau unitatea de modificare a avansului? se da cate un grad sau cate un minut, secunde, zecimi, sutimi? Am niste nelamuriri la masina mea

Care ma poate ajuta cu info

Multumesc anticipat


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Rius
mesaj Jul 23 2011, 01:16 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Cred ca ma duc pana la sebastian la un dyno

Nu am debitmetru. Singurii senzori de aer sunt MAP manifold absolute pressure, temp pressure si atmosferic pressure care este in unitatea ECU.

Admisia este redesenata si marita in diametru . Corpul clapeta marit de la 60 la 74mm


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Jul 23 2011, 01:59 PM
Trimis la #3


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



CITAT(Rius @ Jul 23 2011, 01:16 PM) *
Admisia este redesenata si marita in diametru . Corpul clapeta marit de la 60 la 74mm


Bun. Deja sint cam 90% sigur cu privire la sursa acelor usoare detonatii (care nu sint grave) resimtite in valorille nenule ale lui knock retard.

Daca nu ai debitmetru (nu ai avut niciodata sau nu mai ai pentru ca l-ai zvirlit cind ai refacut admisia?) atunci (cred eu) ca softul are niste calibrari implicite dupa care "invata" pe baza diferentelor dintre AFR-ul citit si cel comandat construindu-si tabelele de fuel trims in mod corespunzator. Si motivul pentru care inca vezi aceste detonatii este ca el inca se afla in procesul de construire a tabelelor de fuel trims.
Cu temperaturile imense din timpul zilei (45-50C la nivelul asfaltului) si racoarea din timpul serii, probabil in jur de maxim 30C (adica aer o idee mai dens, probabil cu 1-1.5%, necesitind tot atita mai mult combustibil) la nivelul asfaltului cind probabil incepi tu sa te joci acest proces poate lua ceva timp. Asta pe linga admisia cu vreo 60% mai larga.
Cind te mai dai la masina icearca intii sa faci vreo 20-50km fara s-o calci puternic, doar mergi folosind o plaja cit mai larga de turatie (intre relanti si 5000rpm ar trebui sa fie suficient). Ea are uleiul fierbinte din timpul zilei, insa asta nu e tot, tabelele de fuel trims sint praf daca temperatura variaza prea mult.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 1st September 2025 - 10:55 PM