Circuit kart - trasa ideala - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Circuit kart - trasa ideala
Rius
mesaj Aug 29 2011, 09:12 AM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Stiu ca pe forum sunt foarte multi priceputi si licentiati in ale pilotajului sportiv, si va cer putin ajutorul.

Datele problemei sunt urmatoarele: circuit kart, am un prieten cu care merg acolo, e mai greu decat mine cu 10kg (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) , ma bate cu 0.3 sec pe tur in conditiile in care eu iau toate virajele in "blana" sau "pedal to the metal", fara frana, cu acelasi kart .(karturile sunt de superamatori, cu o treapta de viteza si au motoare de 7cp)


Care ma ajuta si pe mine si sa-mi deseneze pe poza in paint sau cum se descurca trasa ideala pentru kart?

Multumesc anticipat (trebuie sa-i rup fâşu' amicului (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) )
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  circuit_kart.JPG ( 239.88k ) Numarul de Transferari: 59
 


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Acidutzul
mesaj Aug 29 2011, 05:45 PM
Trimis la #2


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 379
Inregistrat pe: 29-July 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 752
Masina Personala:VW Golf MkV 2.0 TDI



Corect. E important daca duci cartul in derapaj sau nu. Daca il duci in derapaj, s-ar putea sa fortezi chiar prea mult... este foarte probabil ca cel care ia toate curbele blana in derapaj sa piarda fata de cel care are o trasa lina, mearsa la limita aderentei, chiar daca asta presupune un lift-off inainte de un viraj. Daca nu duci kart-ul in derapaj, la ce ace de par vad eu acolo inseamna ca e un kart foarte lent, si trebuie sa fii foarte atent cu iesirea din viraje, deoarece orice fortare de trasa care iti ia din viteza inseamna timp pierdut, mai ales daca esti inainte de o linie de viteza.

Asadar sfatul meu este ca intotdeauna sa fii mai atent si precaut la intrare, sa nu fortezi, si sa-ti permiti o accelerare cat mai timpurie cu o iesire cat mai lina din viraj. Cu un Kart puternic ti-ai permite franari tarzii si chiar supravirari, dar nu cred ca e cazul.

Eu unul consider ca trasa ideala nu este aceiasi pentru orice auto/kart, dimpotriva, poate diferi destul in functie de puterea, aderenta, tractiunea (fwd-rwd-awd) si caracterul masinii (sub/supravirator sau neutru).

In ceea ce priveste trasa, ceea ce vad in desenul tau, cat se poate aprecia din fotoliu, pare ok mai putin 2 locuri in care eu as schimba ceva, mai ales in ideea in care cartul este cam lent. Respectiv in combinatiile de viraje dreapta-stanga si stanga-dreapta as sacrifica iesirea din primul viraj, pentru o iesire mai rapida din combinatie (din al doilea).

In prima combinatie, in functie de cum e circuitul si kartul (trebuie mers si simtit (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif) ), as sacrifica iesirea de la primul viraj si fie as iesi pana la jumate sau exterior dupa care as iesi cel mult la jumatatea pistei si as ramane la coarda pe accelerare pe virajul de stanga (rosu), fie l-as lua mai lent pe primul, cu iesire tot pana pe la jumatatea circuitului, pentru a putea apoi sa ajung mai repede pe marginea dreapta si sa incep devreme accelerarea si inscrierea in virajul de stanga (verde).

In a doua combinatie stanga-dreapta, as sacrifica iesirea din virajul de stanga, as iesi doar pana la jumatatea pistei, ca apoi sa ma duc pe marginea din stanga si sa am o trasa cat mai rapida si lina de iesire din virajul de dreapta.

Fisier Atasat  circuit_kart2.jpg ( 344.9k ) Numarul de Transferari: 59


Este doar parerea mea. Nu-s licentiat, n-am scoala de pilotaj etc etc, nu dati cu pietre (IMG:style_emoticons/default/Haling.gif) Nu-mi dau seama daca sacrificarile de mai sus sunt cerute neaparat de conformatia circuitului, mers cu repsectivele kart-uri, dar daca e sa schimb ceva din desenul tau, cu asta as incepe.

Bafta la duel (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) si sper ca va dati exact cu exact acelasi kart, nu cu acelasi tip de kart... pentru ca din pacate, peste tot pe unde am fost difera foarte mult performantele (la AMC e odios chiar).

Acest mesaj a fost editat de Acidutzul: Aug 29 2011, 05:47 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

mesaje in acest topic
- Rius   Circuit kart - trasa ideala   Aug 29 2011, 09:12 AM
- - BSH   Personal, asa as merge pe circuitul asta cu un kar...   Aug 29 2011, 12:22 PM
- - PaulMIG   Tinand cont de calitatea pozei, nu cred ca se poat...   Aug 29 2011, 12:38 PM
- - BSH   Nu neaparat, cu un kart, datorita aderentei mult m...   Aug 29 2011, 12:55 PM
- - dragostan   Trasa ideala este in pricnipiu aia pe care stai ca...   Aug 29 2011, 01:31 PM
- - Rius   Revin cu o mica completare a circuitului, ca BSH a...   Aug 29 2011, 02:03 PM
- - BSH   Pai e corecta   Aug 29 2011, 02:12 PM
- - Rius   si atunci de ce ma bate? la timp? cu acelasi kart   Aug 29 2011, 02:16 PM
- - adyp2003   Are downforce mai bun si pune mai multi cai pe asf...   Aug 29 2011, 02:25 PM
- - BSH   De exemplu pe Amckart in Bucuresti eram mai incet ...   Aug 29 2011, 02:48 PM
|- - Rius   CITAT(BSH @ Aug 29 2011, 02:48 PM) @Rius ...   Aug 29 2011, 03:30 PM
- - BSH   Atunci poate chiar are trasele mult mai bune sau i...   Aug 29 2011, 03:49 PM
- - vusiman   toate virajele luate in blana dar fara derapaj abs...   Aug 29 2011, 04:37 PM
- - rex   +1 la toate explicatiile date de Acidutzul   Aug 29 2011, 11:23 PM
- - Rius   Kartul isi pierde sa zic cam 5-600rpm pe fiecare v...   Aug 30 2011, 08:33 AM
- - OvidiuV   Am si eu o intrebare? Folosesti frana sau doar iei...   Aug 30 2011, 10:33 AM
- - Rius   nu franez deloc, se poate face circuitul si fara s...   Aug 30 2011, 11:04 AM
- - OvidiuV   Circuitul are trei ace de par. Ce ar trebui mai mu...   Aug 30 2011, 11:25 AM
- - dodo ionut   rius ai facut topic si pentru asta stai k iti exp...   Oct 14 2011, 02:23 PM
- - Rius   Am elucidat misterul dodo, la categoria mea de gre...   Oct 14 2011, 03:31 PM
|- - dodo ionut   CITAT(Rius @ Oct 14 2011, 03:31 PM) Am el...   Oct 14 2011, 04:54 PM
- - dodo ionut   Putin ajutor! Merg la amc kart concurs slalom ...   Oct 5 2012, 08:08 PM
- - RollerMAN   Eu le-as pune fix invers fata 16 si spate 15 in co...   Oct 5 2012, 08:36 PM
|- - dodo ionut   CITAT(RollerMAN @ Oct 5 2012, 08:36 PM) E...   Oct 5 2012, 10:29 PM
- - Zyx   T1-R sunt praf. Nu e termen de comparatie cu eagle...   Oct 5 2012, 09:02 PM
- - BSH   Concurs slalom/indemanare si tu zici sa pui rotile...   Oct 6 2012, 03:52 AM
- - RollerMAN   nu bsh....concurs slalom.....pui rotile cu DIAMETR...   Oct 6 2012, 09:00 AM
- - BSH   Nu am inteles de ce sa pui rotile mai mari pe fata...   Oct 6 2012, 03:09 PM
- - RollerMAN   Bsh...intelegi diametrul total mai mic sa le invar...   Oct 6 2012, 04:37 PM
- - Mituc   E greu de spus cu care va subvira si cu care va su...   Oct 6 2012, 09:06 PM


Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 10th May 2025 - 08:35 AM