Offset mai mic - beneficii si probleme - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Offset mai mic - beneficii si probleme
Mituc
mesaj Jul 13 2009, 04:41 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Iata cum pot afecta jantele cu un offset mai mic decit stock (roti mai iesite in afara) masinile noastre, mai ales pe cele fwd (si majoritatea de pe forum sint fwd).

http://www.mazdaspeedforums.org/forum/mazd...rque-steer.html


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Achim
mesaj Jul 13 2009, 06:07 PM
Trimis la #2


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 209
Inregistrat pe: 20-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 55
Masina Personala:Honda Civic TypeR EP3



eu stock aveam jante de 17" cu latime 7J si ET45 incaltate cu 205/45/R17
acum am jante de 18" cu latime 8J si ET45 incaltate cu 215/35/R18

socoteala iese perfect, iar jantele sunt putin mai in afara (cu 0.5J) si mai apropiate de amortizor, tot atat.

intr-adevar la FWD e de preferat ca puntea spate sa fie putin mai ingusta decat cea fata, pentru a crea oversteer si nu understeer, deci de aia nu e bine sa ne jucam cu ET'ul.

totusi, ce explica ei acolo se poate intampla si din arcuri sau o suspensie coborata prea mult, care nu are reglaj de camber. pentru asta, exista mai multe "trick'uri", cum ar fi suspensii cu uniball, camber kit'uri etc


--------------------
"8000 rpm! I'm surprised it doesn't come with its own Moon." J.C.
Thank you Soichiro!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin
mesaj Jul 15 2009, 10:43 AM
Trimis la #3


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 66
Inregistrat pe: 13-July 09
Din: offfff.....
Membrul Nr.: 193
Masina Personala:911



Din fabrica masinile vin cu puntea fata mai mare decat spate . Am probat mai multe distantiere si cand am facut puntea spate mai mare decat cea fata am avut o surpriza neplacuta si anume masina nu mai statea pe viraje. Diferenta intre punti era cam de 1cm.Daca ai un Et-u mai mic si jantele iti ies in afara se solicita mai mult suspensia tip Mc.Person si multilink pentru ca ele sunt facute dintr-un sistem de parghii si la un momentdat una dintre ele se lungeste ( cea pe care este roata ) astfel simti in masina ca s-a inmuiat putin suspensia, e mai moale (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jul 15 2009, 11:00 AM
Motivul editarii: fara quote cand raspundeti ultimului mesaj
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
2 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (2 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 9th May 2025 - 05:34 PM