Offset mai mic - beneficii si probleme - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
Offset mai mic - beneficii si probleme
Mituc
mesaj Jul 13 2009, 04:41 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Iata cum pot afecta jantele cu un offset mai mic decit stock (roti mai iesite in afara) masinile noastre, mai ales pe cele fwd (si majoritatea de pe forum sint fwd).

http://www.mazdaspeedforums.org/forum/mazd...rque-steer.html


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
Mituc
mesaj Jul 15 2009, 06:07 PM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Eu acum am 205/50/r17 cu et40 (yokohama advan sport), stock aveam 215/45/r18 cu et 52.5 (potenza re50a). Per total cred ca noile roti se comporta aproximativ la fel, la anumite lucruri sint mai bune (frine, acceleratie, chiar si viraje la viteze mari).
Insa la transfer de mase ia masina supravireaza mai mult decit anticipez eu ca ar trebui, la fel ca si insurubarea in viraj care se intimpla de asemenea mai tirziu decit cu potenzele stock. Deci masina practic subvireaza pe primii 1.5-2m ai virajului (raportam la viraje luate la 100-110kmph), suficient timp cit ochiul sa-i spuna creierului unde e santul si citi stilpi sint acolo, pentru ca apoi sa te trezesti cu spatele venit tare in fata silindu-te astfel sa accelerezi din nou pentru a recapata aderenta pe spate.
Nu stiu daca asta e din cauza ca pneul de 205/50/r17 care e mai inalt cu vreo citiva milimetri joaca mai mlt (e ranforsat lateral totusi si din cite stiu eu nu se misca) sau daca e doar din cauza ET-ului eventual combinat cu elasticitatea jantei (?) insa uneori e derutant si frustrant (pentru ca ai impresia ca ai fi putut merge cu 2-3Kmph mai tare desi nu ai fi putut, ceea ce te poate impinge data viitoare sa faci chestii care ajung pe prostTV, realitatea si alte canale), mai ales daca asfaltul nu e unul dintre cele mai aderente. Dar se rezolva asta cu niste pneuri cel putin la fel de bune si late de 225, ca sa nu mai ia foc asa devreme sa trebuiasca sa stau cu picioarele si pe frina si pe acceleratie in permanenta, nu de alta dar nu vreau sa schimb placutele mai devreme de 100k. ( (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ).
Ca si concluzie la urmatorul set de roti ma voi apropia din nou d et-ul stock (stock 52.5, eu ma voi duce la 48) si voi rezolva si problema aderentei crescute cu niste pneuri de 225.

Acest mesaj a fost editat de ronnie: Jul 15 2009, 09:40 PM
Motivul editarii: reguli forum


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
6 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (6 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 09:22 AM