ECU tuning vs. Hardware tuning - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
ECU tuning vs. Hardware tuning
Mituc
mesaj Jul 22 2009, 04:45 PM
Trimis la #1


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Parerea mea a fost si este, daca ai o turbata sanatoasa, decit sa ii pui tot felul de soafte care freaca avansul, saracesc amestecul, maresc artificial presiunea in turbina suprasolicitind-o inutil, etc, si decit sa daci 300-400-600EUR pe asa ceva, mai bine luati cel putin un intercooler cu o eficienta termala mai mare eventual o cadere de presiune mai mica, cistigati 2-3psi aici (1psi=~ 0.07bar) peste cei aproximativ 1.0-1.2bar cit ii face turbina stock prin intercoolerul stock (daca presiunea in admisie masurata dupa IC e sa zicem 1bar inseamna ca turbina face cam 1.2-1.3bar) + un aer mai rece, si deja asta se situeaza la egalitate sau de obicei surclaseaza orice soft stage1, pastreaza parametrii stock ai ECU si deci nu da foc la cilindri, nu rupe turbina in 7, si de obicei pune mai putine probleme cind vine vorba de garantie datorata modificarilor (ca daca-ti plesneste vreo supapa sau vreun piston sigur iti gasesc aia schimbarile in ECU).

Evident, puteti continua cu inca vreo 1000-1200EUR pentru o evacuare completa sau macar intermediara, si mai primiti vreo 10% + putere si de acolo, dupa care drum liber cu o turbina mai mare care se va invirti tare incepind de mai tirziu insa va face presiune mare pina foarte tirziu, reconstructie motor (pistoane si biele cel putin), si de aici puteti pleca la este 50% in plus putere/cuplu fata de stock.

Din acest post nu vreau sa se inteleaga ca sint impotriva software tuningului, doar impotirva dorintei de rezultate extreme doar cu modificari soft.


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Rapsunsuri
bogdan_wrc
mesaj Jul 23 2009, 10:07 AM
Trimis la #2


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



CITAT(Mituc @ Jul 22 2009, 04:45 PM) *
Din acest post nu vreau sa se inteleaga ca sint impotriva software tuningului, doar impotirva dorintei de rezultate extreme doar cu modificari soft.

asta e un lucru f adevarat, si la noi se tot incearca castiguri majore doar din soft. stiu masini impinse bine, cu >30% cai castigati doar din soft, care nu au nici macar un DV schimbat, un filtru sport...

la fel cum zice si Cata, daca ii pui o evacuare, un FMIC, atunci un soft facut cu cap (si asta nu inseamna sa castigi cat mai multi cai) poate aduce mai multe beneficii. o evacuare, un FMIC, o admisie si un soft bun pot aduce un raspuns mai bun la apasarea pedalei de acceleratie

ce nu prea intelege lumea la noi e ca o masina care castiga la liniute nu inseamna neaparat ca are cel mai bun soft. un soft impins nu e cel mai bun. o masina care face sa zicem 270 de cai (din 200) pentru 2-3 secunde la x000 rpm, poate fi batuta la liniute de una care face 250 de la 2200 la 6500 rpm, si asta fara sa fie nevoie sa scoata tot ce e mai bun din turbina...

daca tot vorbim de dezavantaje softurilor, eu sunt adeptului re-maparii, la momentul potrivit.
adica nu imediat cum ai luat masina. stiu masini cumparate sh, si dupa 2h deja aveau soft....
eu am facut soft d-abia dupa 1 an...dupa ce m-am obsinuit cu diferenta de putere, cu reactiile masini, cu cumportamentul ei, dupa ce am pus-o la punct tehnic (distributie,revizie..gume..diferite piese "artificii" care stiam ca sunt slabe la modelul asta si tot asa) si cand deja caii pe care ii aveam mi se pareau "suficienti".
dupa aia, normal, au venit frane mai puternice.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

mesaje in acest topic
- Mituc   ECU tuning vs. Hardware tuning   Jul 22 2009, 04:45 PM
- - ronnie   Mituc, ar fi interesant de punctat si costul fieca...   Jul 22 2009, 10:37 PM
- - c6t9   orice schimbare hardware ar trebui sa atraga si un...   Jul 22 2009, 11:40 PM
- - Bebe   Hai la Arad si se face custom Cata   Jul 23 2009, 01:50 AM
- - Mituc   Ronnie, as da exemple dar nu am studiat decit prob...   Jul 23 2009, 10:07 AM
- - Mituc   Curba de putere liniara e doar o chestie de market...   Jul 23 2009, 11:12 AM
- - bogdan_wrc   si daca iti arat asta: As a little history, the J...   Jul 23 2009, 11:28 AM
- - vlad_GTI   Nu am auzit niciodata de vreo masina cu turbina sc...   Jul 23 2009, 01:55 PM
- - Mituc   Bogdan: motorul 1.8T de la VAG poate mult mai mult...   Jul 24 2009, 06:22 AM
- - bogdan_wrc   Mituc, avand in vedere ca era o masina de la o com...   Jul 24 2009, 10:08 AM
- - Mituc   da, se poate, nu neg asta, acum si VAG are TFSI-ur...   Jul 24 2009, 03:32 PM
- - SEBASTIAN   In mod normal, daca vrei sa ai o masina care funct...   Jan 30 2010, 11:24 PM
|- - julyan86   Si nu tre sa platesti de fiecare data cand modific...   Jan 31 2010, 02:27 PM
- - SEBASTIAN   Eu pot sa spun cum procedam noi, fara a avea prete...   Jan 31 2010, 03:56 PM
- - George   sunt de acord cu ce spune sebastian . daca lumea a...   Jan 31 2010, 08:43 PM
|- - Chuckie   CITAT(George @ Jan 31 2010, 07:43 PM) sun...   Feb 1 2010, 12:24 AM
|- - SEBASTIAN   CITAT(Chuckie @ Jan 31 2010, 11:24 PM) nu...   Feb 1 2010, 01:07 AM
- - SEBASTIAN   Multumesc George, "mi-ai ridicat mingea la fi...   Jan 31 2010, 10:49 PM
- - George   fara suparare : sa schimb masina   Feb 1 2010, 12:30 AM
- - Chuckie   ehh...eu consider meganul o etapa daca nu venea cr...   Feb 1 2010, 12:37 AM


Reply to this topicStart new topic
8 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (8 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 11th May 2025 - 10:41 AM