Tuning - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
5 Pagini V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
Tuning, asa cum il percepem noi
bogdan_wrc
mesaj Nov 18 2010, 02:24 PM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 2,034
Inregistrat pe: 16-April 09
Membrul Nr.: 6
Masina Personala:Kart



alex, de acord..dar TOTUSI sis a dai indicatii BUNE e greu. asta inseamna ca te pricepi..dar poate nu rvei sa te murdaresti.

da, bsh...ai dreptate.

una fara alta nu merge. asa cum hardware fara software nu merge...si nici invers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 18 2010, 04:01 PM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Adica daca nu esti tu insuti mecanic sa-ti rupi degetele prin motor si transmisie, meritul tuningului e nul, nu?

Despre ce **** discutati de fapt???


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexnightrider
mesaj Nov 18 2010, 04:03 PM
Trimis la #23


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 355
Inregistrat pe: 2-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 329
Masina Personala:Audi A3



ca nu stiu cine considera soft tuning egal cu 0 si ca tuning adevarat se face cu degetele in motor (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Nov 18 2010, 04:05 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Offtopic la offtopicului unui topic fara noima: toba aia JDM mai e numita de unii "fart can" (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Motivul e evident (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Nov 18 2010, 04:32 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



...unde dai si unde crapa


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 18 2010, 04:40 PM
Trimis la #26


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



bluey
cine se lauda cu Bff`ul?a am zis ca trage f bine..atat
sa stii ca si el a urmat o reteta clara (vezi forumurile de cliozaur din Uk )...chiar pas cu pas
si a bagat o poala de bani in masina aia...si ghici ce?nu motorul e punctul forte...ci lipsurile pe care le are...
poate sa fuga masina mea ca alea de F1 ,dar daca nu am niste chestii de bun simt (gen clima, muzica etc etc ) ma cac pe ea.
hai sa terminam discutia...noi dam bani pe mk , voi creeati ....si fiecare cu treaba lui (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scateru
mesaj Nov 18 2010, 05:26 PM
Trimis la #27


Stage 4
****

Grup: Prieten HH
Postari: 497
Inregistrat pe: 26-June 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 140
Masina Personala:Sleeper wagon



apropo de tuning .... stie cineva vr`un dyno unde ma lasa sa fiu eu la volan ? nu de alta dar cu altcineva la volan sigur scoate mult mai putin ... nu ma intereseaza estimari doar puterea la roata ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 18 2010, 05:29 PM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



la RC eu am stat la volan...
acum nu stiu..


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scateru
mesaj Nov 18 2010, 05:37 PM
Trimis la #29


Stage 4
****

Grup: Prieten HH
Postari: 497
Inregistrat pe: 26-June 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 140
Masina Personala:Sleeper wagon



site , nr ceva ... scoruri ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragostan
mesaj Nov 18 2010, 05:38 PM
Trimis la #30


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 461
Inregistrat pe: 3-June 09
Din: Bucuresti/Ploiesti
Membrul Nr.: 73
Masina Personala:Honda Civic 5D 1,8 exec



RC = racing code bre (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) au si topic pe aici, arunca-le o intrebare.


--------------------
Accord 2.0 MT, Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scateru
mesaj Nov 18 2010, 05:39 PM
Trimis la #31


Stage 4
****

Grup: Prieten HH
Postari: 497
Inregistrat pe: 26-June 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 140
Masina Personala:Sleeper wagon



roger ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Nov 19 2010, 04:07 PM
Trimis la #32


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Iaca simplu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Atat de simplu incat chiar si....

Putere,Fiabilitate,Costuri,Noxe: Alege 2 dintre ele (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vusiman
mesaj Nov 19 2010, 06:44 PM
Trimis la #33


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 491
Inregistrat pe: 7-August 09
Membrul Nr.: 282
Masina Personala:Clio RS 197



"Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap"

citat din semnatura unui user si cam sumarizeaza tuningul dupa parerea mea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Nov 19 2010, 07:49 PM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Ceva de genul ala am tradus si eu dintr-un pdf.
Oricum e valabil doar la hh-uri.
La departamentul sobe si tractoare avem alte reguli si alte satisfactii.


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CosminGti
mesaj Nov 21 2010, 05:08 PM
Trimis la #35


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 24
Inregistrat pe: 11-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 94
Masina Personala:Golf 5 Gti



Deci dupa ce mi-am petrecut 5 min cititind topicul asta total inutil am ajuns la concluzia ca daca vrei tunning adevarat trebuie sa te duci sa cumperi fibra de sticla,chit(la galeata) si niste banda adeziva, sau poti sa scoti masina in ploaie si poate se tuneaza singura de la Dumnezeu:))
Cam aceeasi chestie e valabila si pentru tunningul de la motor...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulirx
mesaj Nov 22 2010, 01:28 AM
Trimis la #36


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 192
Inregistrat pe: 13-March 10
Din: ploiesti
Membrul Nr.: 573
Masina Personala:Volvo S60 D5 cu motor; Focus RS Mk2 cu alt motor



tuning = reglare
tuning nu este upgrade !
multi inteleg prin tuning upgrade, ceea ce e complet fals !
o masina tunata e o masina la care s-a marit, optimizat ceva prin reglaje mai fine decit in fabrica, nu prin adaugarea/scoaterea unor componente.
resoftarea NU e tuning, e upgrade !
probabil, pe acest forum NU EXISTA masini tunate.
tuningul cere inteligenta si munca. upgrade-ul doar bani ! ideea e ca mai intii tunezi, verifici, apoi, daca mai vrei mai mult, upgrade, tunezi din nou si esti multumit. toata lumea discuta de cp nm fiabilitate si greutate. insa putini inteleg si accepta comportamentul masinii. pentru imensa majoritate de pe forum , masina e o scula care trebuie sa-ti satisfaca o dorinta. nu ceva cu care te identifici si traiesti ! cea mai buna dovada este ca aproape toti considerati masina un proiect - de obicei ratat - nu o parte din voi. decit sa te chinui sa scoti tot din masina , mai bine o schimbi cu alta care are deja mai mult decit ai fi putut tu sa obtii din cea precedenta!

3 cp obtinuti prin tuning sint mai valorosi decit 100 obtinuti prin upgrade !!!


stiu ca sint cinic. imi cer scuze PUTINILOR pe care i-am deranjat !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Nov 22 2010, 04:05 PM
Trimis la #37


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Sunt 1000% de acord cu ilurix
nu mai am nimic de zis in plus (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 22 2010, 05:51 PM
Trimis la #38


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



pai oricum nu ai zis nimic in plus deci mai bine nu mai ziceai nimic (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )))

vez ba d`aia mi`am luat eu reno ca puteam sa imi iau tfsi si eram si eu tuning


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexnightrider
mesaj Nov 22 2010, 09:14 PM
Trimis la #39


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 355
Inregistrat pe: 2-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 329
Masina Personala:Audi A3



Car tuning is both an industry and a hobby, in which an automobile, motor bike, scooter or moped is modified in order to improve its performance, handling and presentation and improve the owner's driving style. As most vehicles leave the factory set up for average driver expectations and average conditions, tuning has become a way to personalize the characteristics of the vehicle to the owner's preference. For example, they may be altered to provide better fuel economy, produce more power at high RPM or the ride comfort may be sacrificed to provide better handling.

Engine tuning

For example a tuner could modify the engine control unit to gain more power. Another example is the modification and/or replacement of the OEM manual transmission stick shift (also known as a gear stick) with an optimized aftermarket design known as a short shifter. For further "fine" tuning, the driver could fit a Weighted Gear Knob.


Asa ca da resoftarea e tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoSonic
mesaj Nov 22 2010, 09:25 PM
Trimis la #40


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 306
Inregistrat pe: 5-March 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 566
Masina Personala:VW Polo 9n3 GTI



Daca tot se posteaza definitii - cam asta ar fi conform dex felul in care a fost preluat in romana termenul "tuning" :

TÚNING, tuninguri, s.n. Acțiune sau preocupare de a îmbunătăți, regla sau particulariza caracteristicile funcționale sau estetice ale unui sistem tehnic existent; cu largă utilizare în sintagma tuning auto. – Din engl. tuning (acord fin).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pagini V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 3rd July 2025 - 07:10 PM