Tuning - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
5 Pagini V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
Tuning, asa cum il percepem noi
Dr.Silviu
mesaj Nov 22 2010, 09:42 PM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Am si eu short-shifter! Deci am si eu tuning! Whohoo! (IMG:style_emoticons/default/Party.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 22 2010, 09:48 PM
Trimis la #42


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Eu cred ca va agatati de termeni aiurea. Oricum nu face nici o diferenta daca zici : mi`am upgradat masina / mi`am tunarit masina... mesajul va fi acelasi. E ca si cum ai incerca sa convingi toata lumea sa nu mai zica xerox ci fotocopiator. ce aveti bre ? va plictisiti ? da, mi`am pus un bov mi`am facut tiunin gata... grecule ia zi`le tu


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Nov 23 2010, 08:32 AM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Tu ce te agiti ma asa ca nici sidiu la oglinda nu ti-ai pus (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj Nov 23 2010, 11:03 AM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



CITAT(iulirx @ Nov 22 2010, 12:28 AM) *
tuning = reglare
tuning nu este upgrade !
multi inteleg prin tuning upgrade, ceea ce e complet fals !
o masina tunata e o masina la care s-a marit, optimizat ceva prin reglaje mai fine decit in fabrica, nu prin adaugarea/scoaterea unor componente.
resoftarea NU e tuning, e upgrade !
probabil, pe acest forum NU EXISTA masini tunate.
tuningul cere inteligenta si munca. upgrade-ul doar bani ! ideea e ca mai intii tunezi, verifici, apoi, daca mai vrei mai mult, upgrade, tunezi din nou si esti multumit. toata lumea discuta de cp nm fiabilitate si greutate. insa putini inteleg si accepta comportamentul masinii. pentru imensa majoritate de pe forum , masina e o scula care trebuie sa-ti satisfaca o dorinta. nu ceva cu care te identifici si traiesti ! cea mai buna dovada este ca aproape toti considerati masina un proiect - de obicei ratat - nu o parte din voi. decit sa te chinui sa scoti tot din masina , mai bine o schimbi cu alta care are deja mai mult decit ai fi putut tu sa obtii din cea precedenta!

3 cp obtinuti prin tuning sint mai valorosi decit 100 obtinuti prin upgrade !!!


stiu ca sint cinic. imi cer scuze PUTINILOR pe care i-am deranjat !


te cam contrazici singur ...
daca pui un soft unei masini faci si upgrade si tuning, deoarece softul pe langa faptul ca iti ofera o performanta marita, ai posibilitatea il reglezi dupa caracteristicile masinii sau dupa nevoi, oricum in ambele cazuri umbii la reglaje ...


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Nov 23 2010, 12:28 PM
Trimis la #45


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



bsh tu ar trebui sa nu zici nimic nu ai nici macar un tuning. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
si eu nu am tuning am un fel de kkt acolo care face pss psss si mie imi place si il las acolo cu toate ca ziceti voi ca pierd presiune. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
pana nu ma impingi din spate pe curbe pana atunci nu ai ce sa comentezi de blow off-ul meu sau cum ii zice.
decat sa va contraziceti atat mai bine il intrebati pe vreo 2 3 persoane ce e ala tunging de aici de pe forum poate va lamuresc ei.

sunt mai multe feluri de tuning
tuning pentru performanta, stabilitate,interior exterior,muzica,
nu poti sa ai o masina tunata pentru toate genurile asa ca nu va mai plangeti...
80% la suta din romania nu stie decat mama mai am 10 cai in plus si te fac....
daca vreti documentativa si dupa aia vorbiti de tuning si va luati de unu si de altu ca ce si-a pus pe masina...
erau vremuri cand tunati dacia 1300 si fiecare facea ce il taia capu si erai multumit... acuma ai o masina de 10.000 de euro si mai ai vreo 300 de euro pusi de o parte si vrei sa faci tuning....


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEFF
mesaj Nov 23 2010, 03:48 PM
Trimis la #46


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 349
Inregistrat pe: 15-December 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 480
Masina Personala:VW Golf R20



Depinde si pt ce vrei sa folosesti masina. Unii vor sa fie stabila pe curbe, sa fie echilibrata. Altii vor sa aibe milioane de cai si sa prinda 400 km/h. Tuning face APR, care fac piesele lor, care fac fel si fel de calcule, sunt multr companii de genul asta. Ce facem noi, utilizatorii masinilor, se numeste upgrade. Punem pe masina piese construite sii calculate de altii. Parerea mea


--------------------
Revo Stage 4 Golf .:R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulirx
mesaj Nov 23 2010, 03:57 PM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 192
Inregistrat pe: 13-March 10
Din: ploiesti
Membrul Nr.: 573
Masina Personala:Volvo S60 D5 cu motor; Focus RS Mk2 cu alt motor



io inteleg asa : daca iei soft facut generic pentru masina se cheama upgrade.
daca iei tot acelasi soft generic si reglezi softul si masina cu laptopul pe genunchi atunci se cheama tuning.
cind schimbi forma curbelor de cuplu in functie de stilul tau de condus e tuning, cind o lasi asa cum a venit , desi ai vrea altfel, e upgrade.
pentru mine, de exemplu, o scadere de cuplu intr-a 3-a e necesara. asa simt io ca trebuie. poate nu e bine pentru altii, insa pe mine ma ajuta sa ies mai repede din viraje. prefer sa ma concentrez pe frinarea de dinainte de curba decit pe dozarea acceleratiei la iesire...
si ar mai fi o groaza de lucruri de spus despre soft...
softurile sint extrem de permisive si e mare pacat sa nu-ti faci masina sa raspunda asa cum vrei tu, nu cum au gindit-o altii, generic....

pentru liniute nu e nevoie de tuning. e nevoie de sofer (nu de pilot) si de putere. tuningul se face pentru lucruri serioase, nu pentru liniute....
oricine poate participa la liniute si sa si cistige pe masina invingatorului, ceea ce nu se poate pe trasee virajate.
sint convins ca 95% din liniutari , chiar daca le dai masina invingatorului, ies ultimii (sau mor) in orice proba de traseu virajat !!
traseele sint cistigate de piloti, liniutele de masini !
la liniute , cel mult, ti-e frica sa nu pierzi
la traseu ti-e frica sa nu mori. e o diferenta cam mare....aici , intr-adevar, pentru performanta, iti trebe "singe-n veioza".
la liniute , mai dai jos un scaun, rupi mocheta, bei o bere si te lauzi...ca ai masina tunata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEFF
mesaj Nov 23 2010, 04:05 PM
Trimis la #48


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 349
Inregistrat pe: 15-December 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 480
Masina Personala:VW Golf R20



.


--------------------
Revo Stage 4 Golf .:R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catavictor
mesaj Nov 23 2010, 04:05 PM
Trimis la #49


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 294
Inregistrat pe: 28-July 09
Din: Stalin City
Membrul Nr.: 257
Masina Personala:Trotineta NON turbo



CITAT(iulirx @ Nov 23 2010, 02:57 PM) *
io inteleg asa : daca iei soft facut generic pentru masina se cheama upgrade.
daca iei tot acelasi soft generic si reglezi softul si masina cu laptopul pe genunchi atunci se cheama tuning.
cind schimbi forma curbelor de cuplu in functie de stilul tau de condus e tuning, cind o lasi asa cum a venit , desi ai vrea altfel, e upgrade.
pentru mine, de exemplu, o scadere de cuplu intr-a 3-a e necesara. asa simt io ca trebuie. poate nu e bine pentru altii, insa pe mine ma ajuta sa ies mai repede din viraje. prefer sa ma concentrez pe frinarea de dinainte de curba decit pe dozarea acceleratiei la iesire...

masinile din generatia noua au softul adaptiv la stilul de condus, soft facut generic e ca la loterie, sa perii softul si sa vezi toate chichitele masini , cum se comporta etc, etc se numeste arta fiindca deja acolo personalizezi softul...d-aia nu-mi place softul la kil


--------------------
Sportivitatea incepe acolo unde diesel se opreste,4000 tr/mn
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Nov 23 2010, 04:17 PM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Eu un singur lucru nu inteleg... de ce vreti voi ca masina voastra sa fie una modificata pentru VTM sau CNR????
voi prin tuning defapt ce vreti?? sa conduceti ca titi aur??? sau ca marisca? sau eu mai stiu care ???

eu inteleg ca daca modificati masina vi se schimba automat stilu de condus in mai bine???
Daca umbli la putere si la stabilitate o sa conduci chiar mai prost decat conduceai inainte sa fie masina modificata pentru ca ii cunosteai limitele.


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulirx
mesaj Nov 23 2010, 04:26 PM
Trimis la #51


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 192
Inregistrat pe: 13-March 10
Din: ploiesti
Membrul Nr.: 573
Masina Personala:Volvo S60 D5 cu motor; Focus RS Mk2 cu alt motor



CITAT(grecutzu2005 @ Nov 23 2010, 03:17 PM) *
Eu un singur lucru nu inteleg... de ce vreti voi ca masina voastra sa fie una modificata pentru VTM sau CNR????
voi prin tuning defapt ce vreti?? sa conduceti ca titi aur??? sau ca marisca? sau eu mai stiu care ???

eu inteleg ca daca modificati masina vi se schimba automat stilu de condus in mai bine???
Daca umbli la putere si la stabilitate o sa conduci chiar mai prost decat conduceai inainte sa fie masina modificata pentru ca ii cunosteai limitele.


da ! chiar mai bine , daca se poate !
io sint cel mai mare dusman al meu. cu mine ma bat pina cistig sau mor.
io ma ingozesc cind iau o curba cu 2km/h mai tare decit am luat-o data trecuta. stii de ce ? pentru ca de acum incolo asa trebuie s-o iau mereu, daca nu cumva si mai tare....prefer groaza si frica animalica inainte de curbe, decit resemnarea ca mai mult nu pot.
tu n-ai sa intelegi niciodata de ce trebuie sa accelerezi cu ambele picioare : sa nu-ti mai ramina niciunul pentru frina ! cind o sa auzi ratiunea urlind in tine , mai vorbim.
e ca nu ma intelegi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Nov 23 2010, 04:31 PM
Trimis la #52


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



te rog poti sa imi explici cum o sa conduci mai bine daca tu schimbi telescoapele la masina?
eu am avut prieteni care au dat in balarii cu masina pentru ca credea ca daca schimba telescoapele o sa stea masina mai bine.... asta este adevarat dar intrebarea mea este cu cat mai bine? cu 1 la suta cu 2 cu 10 cu 15 cu 100 la suta? adica daca intram in curba cu 100 acuma ca am schimbat telescoapele pot sa intru cu 101 102 110 sau 200?

daca umbli la motor schimbi puterea ai cu 50 de cai in plus si cu 20 la suta cuplu mai mare... asta inseamna ca fuge mai repede... cea ce inseamna ca pana te obisnuesti cu masina distanta ta de franare este mai mare... daca distanta de franare este mai mare automat sunt mai multe miimi de secunde pierdute decat daca franai mai tarziu si ieseai din curba cu viteza constanta.

daca esti in curba ai cuplu mai mare o greseala la dozarea acceleratiei si te ai dus pe camp... in cel mai fericit caz in cel mai rau caz ori te duci intr-unu ori te duci intr-un pom.

exemplele pot continua....


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Nov 23 2010, 04:49 PM
Trimis la #53


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



CITAT(iulirx @ Nov 23 2010, 03:26 PM) *
tu n-ai sa intelegi niciodata de ce trebuie sa accelerezi cu ambele picioare : sa nu-ti mai ramina niciunul pentru frina ! cind o sa auzi ratiunea urlind in tine , mai vorbim.



da aici adevarat nu am sa inteleg niciodata de ce trebuie sa accelerez cu ambele picioare si frana sa nu pun deloc.
mie nu imi place sa smucesc masina doar la plecari... smecheria dupa parerea mea este ca trebuie sa iei curbele cat mai lin si cat mai sigur.
esti pe drum unde sunt si alti participanti la trafic si aia sunt de 2 ori mai prosti ca tine.
Eu cred ca sa sti sa conduci in trafic nu trebuie sa sti sa faci slalom si sa mergi cu 40 de km la ora mai mult decat merg ceilalti... ci trebuie sa sti sa te feresti de ceiailalti sa nu intre in tine.
oricum am deviat de la subiect...


oricum in fine sa revenim la subiect... nu poti sa te certi cu unu si cu altu pentru tuning, tuningul inseamna pentru fiecare persoana altceva decat inseamna la tine asa ca mai bine decat sa ne contrazicem ca eu am facut mai mult tuning sau mai putit tuning decat tine ... ar fi frumos daca poti sa vi cu ceva constructiv pentru acea persoana nu pentru ca zici ca nu e bine ca a facut aia si ca a facut aialalta si ca si-a cumparat aceleasi piese pe care le au mai cumparat inca 200 de persoane... asta nu e treaba ta defapt a nimanui e treaba stricta a omului ce hotaraste sa faca cu masina si ce nu.

sper ca nu am suparat pe nimeni cu posturile mele.... dar de data asta nu m-am putut abtine


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 23 2010, 04:52 PM
Trimis la #54


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Nu inteleg ce conteaza ce am eu pe masina stai putin ? eu am zis ca insirati cu zecile de posturi pe un termen care e fix acelasi lucru cu celalalt. Chiar daca au semnificatii diferite la baza transmit acelasi mesaj in domeniul asta. Daca tu ii zici lu unu ca ti`ai facut upgrade o sa inteleaga ca ti`ai facut nush ce kkt la masina ca sa fie mai buna intr`o privinta iar daca ii zici ca ti`ai facut tuning la masina o sa inteleaga fix aceeasi chestie. Nu`mi zi mie acu ca o sa stea ala sa se gandeasca hmm da stai ca a zis ca si`a facut tiuning nu apgreid , hmmmmm cre ca de fapt se referea la aia nu la cealalta. hai ba ma lasi.

grecule imi place cat de sigur esti pe tine dar te`am vazut cum conduci si faci greseli destule asa k lasa nu mai fi erou.

pesemne ne plictisim rau de ajungem sa facem teoria chibritului pe niste termeni de kkt. whatever tuning crapping modding


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragostan
mesaj Nov 23 2010, 04:56 PM
Trimis la #55


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 461
Inregistrat pe: 3-June 09
Din: Bucuresti/Ploiesti
Membrul Nr.: 73
Masina Personala:Honda Civic 5D 1,8 exec



CITAT(iulirx @ Nov 23 2010, 02:57 PM) *
traseele sint cistigate de piloti, liniutele de masini !


Pt replica asta jos palaria (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Pe de alta parte nu sunt deloc de acord cu ceea ce promovezi tu, mersul foarte tare pe serpentine, pe drumuri publice. Grecutzu are dreptate aici, mergem tare, dar totul trebuie sa aiba o limita. Limitele masinii se testeaza PE CIRCUIT, nu pe strada. Nu sunt sfant, si eu merg mult mai tare decat media, mai fac si greseli chair, dar incerc sa ma corectez si sa nu pun in pericol viata altora.


--------------------
Accord 2.0 MT, Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Nov 23 2010, 05:02 PM
Trimis la #56


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Victorasi sa sti ca nu e problema nu am zis ca stiu sa conduc perfect.. am zis doar cand o sa ma impingi din spate pe curbe atunci mai are rost sa te iei de mine (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
oricum nu ma supar
cand bem berea aia sa vb face to face?


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEFF
mesaj Nov 23 2010, 05:08 PM
Trimis la #57


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 349
Inregistrat pe: 15-December 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 480
Masina Personala:VW Golf R20



CITAT(Dr.Silviu @ Nov 22 2010, 08:42 PM) *
Am si eu short-shifter! Deci am si eu tuning! Whohoo! (IMG:style_emoticons/default/Party.gif)

tu ai si axe de S3 (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif)


--------------------
Revo Stage 4 Golf .:R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Nov 23 2010, 05:17 PM
Trimis la #58


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



S`ar putea sa ai o surpriza de la besehas si de la un amarat de clio aspirat. lasa k imi fac casco si sa vezi ce sar pe tine


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Nov 23 2010, 05:22 PM
Trimis la #59


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Era sa zic ceva acuma dar ma abtin iti zic la bere (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Nov 23 2010, 05:23 PM
Trimis la #60


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



ONTOPIC!


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pagini V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 3rd July 2025 - 05:51 PM