Uleiuri pentru motor - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
7 Pagini V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
Uleiuri pentru motor
pejte
mesaj Nov 24 2010, 05:02 PM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



Si totusi de ce nu apare gama 300V la recomandate decat la cateva masini chinezesti (evo, wrx sti) ?

O sa le dau un mail astora de la Motul sa vad o parere oficiala.

Repet, Motul e un ulei foarte bun, dar nu toate gamele de uleiuri sunt recomandate la mersul normal intr-un oras aglomerat.


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Nov 24 2010, 05:50 PM
Trimis la #22


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



In primul rand nu sunt chinezesti (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) sunt japoneze. Motul v300 am intelesc ca are o vascozitate gen 5w40. nu vad de ce nu ar merge iarna (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Nov 24 2010, 05:54 PM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Motul 300v exista de la 0w 20 la 20w 60....acum depinde ce ai tu nevoie pt masina....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Nov 24 2010, 06:05 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Ok. mie de exemplu mi-a venit masina cu 5w30. 5 reprezinta vascozitatea la rece, si 30 varscoziatea la cald nu?

De ce zici ca o sa mearga aiurea iarna?


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambu
mesaj Nov 24 2010, 06:16 PM
Trimis la #25


Administrator
*****

Grup: Administrator
Postari: 3,711
Inregistrat pe: 25-February 09
Din: Bucuresti/Titan
Membrul Nr.: 3
Masina Personala:RENAULT Megane RS



Indicele de pana in "w" reprezinta vascozitatea iar cel de dupa are legatura cu temperatura optima de lucru.


--------------------
Viata e greu, lumea e hotu!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Nov 24 2010, 06:18 PM
Trimis la #26


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



exact cum a spus si bambu.....in concluzie daca ai 5w30 o sa iti mearga bine iarna, insa vara..eu nu as forja in ritm sustinut masina aia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEFF
mesaj Nov 24 2010, 06:46 PM
Trimis la #27


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 349
Inregistrat pe: 15-December 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 480
Masina Personala:VW Golf R20



pe S3 am avut Motul 5W30 vara si am alergat-o pe cheia de i-au sarit capacele (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) Stage 2+. Nu a avut nici o problema, masina a mers brici. Un prieten, fuscobal, de cate ori s-a dus pe Nurburgring a avut Motul 5W30 si nu a avut probleme


--------------------
Revo Stage 4 Golf .:R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Nov 24 2010, 08:32 PM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Cazusem si eu la in moment dat in mitul uleiurilor. Nu va asteptati sa inregistrati diferente notabile intre uleiurile de top. La regim de mers normal, cel mai indicat e cel recomandat de producator. La pornire, iarna, e recomandat un ulei mai subtire, mai fluid, iar vara mai gros un pic (cifra de dupa W mai mare, 50-60).
Cred ca orice marca premium de ulei e ok pentru motoarele noastre, nu marca e cel mai important aspect, ci intervalul de schimbare (dat fie de rulaj, fie de vechime). E vorba de optiuni si de noroc, in definitiv. Pot sa am si Lubrifin si tot bat un Logan mai lenes, nu? (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Nov 24 2010, 09:41 PM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



Eu am avut mereu Motul 300v power 5w40 si nu s-au intampinat probleme. In schimb ce am citit, pentru Focus RS se recomanda 0w60 si m-ar tenta pentru la vara sa incerc, dar necesita mai multa documentare.

Vorba lui Nicky marca nu e cea mai importanta daca aleg din cele de tot. A nu se intelege ca ori Motul sau Aral tot aia este.


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Nov 24 2010, 10:11 PM
Trimis la #30


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



CITAT(TEFF @ Nov 24 2010, 05:46 PM) *
pe S3 am avut Motul 5W30 vara si am alergat-o pe cheia de i-au sarit capacele (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ) Stage 2+. Nu a avut nici o problema, masina a mers brici. Un prieten, fuscobal, de cate ori s-a dus pe Nurburgring a avut Motul 5W30 si nu a avut probleme


Aha...daia nu consuma VAG-urile ulei nu? ca le merge bine cu 5w30 pe 40 de grade afara si forja..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Nov 24 2010, 10:42 PM
Trimis la #31


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



Eu am acum castrol 5w40, cu 5w30 papa cam 1 litru/15000 km


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEFF
mesaj Nov 25 2010, 12:11 AM
Trimis la #32


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 349
Inregistrat pe: 15-December 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 480
Masina Personala:VW Golf R20



CITAT(RollerMAN @ Nov 24 2010, 09:11 PM) *
Aha...daia nu consuma VAG-urile ulei nu? ca le merge bine cu 5w30 pe 40 de grade afara si forja..

in 12000km cat am facut cu S3, forja maxima si masina brutalizata, de 2 ori am completat cu 400ml de ulei. Nu mi se pare capat de lume, tinand cont senzatiile extraordinare pe care mi le-a oferit masina.


--------------------
Revo Stage 4 Golf .:R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Nov 25 2010, 10:03 AM
Trimis la #33


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



nu e capat de lume dar daca aveai un 10w50 sau 0w60 sunt convins ca nu mai trebuia sa completezi sau nu cu atat...si protejai altfel motorul, dar nah tu oricum schimbi masinile ca pe sosete...deci nu te intereseaza ce se intampla cu motorul la 100.000km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Nov 25 2010, 10:52 AM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Roller eu zic sa le trimiti un mail celor de la Audi sa le spui si lor treaba asta, poate ei nu s-au gandit bine cand au recomandat acel tip de ulei pentru acel motor (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Nov 25 2010, 11:15 AM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Tie ti se pare ca pe producatorii de masini ii mai intereseaza sa reziste o masina 20 de ani? Acum masina e consumabila...piata este saturata si daca omu nu isi da masina veche sa cumpere una noua...ei nu mai au vanzare, prin urmare tu ce crezi ca vor face?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEFF
mesaj Nov 25 2010, 11:29 AM
Trimis la #36


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 349
Inregistrat pe: 15-December 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 480
Masina Personala:VW Golf R20



Nu cred ca esti in masura sa imi spui ca nu ma intereseaza masinile. Mai intai intereseaza-te cat am investit in masini, ce piese am pus, ce firme producatoare am ales si atunci sa faci astfel de afirmatii. Intereseaza-te cui le-am dat, la ce preturi le-am dat, cat am stat in service cu ele, revizii la fiecare 8000km. Daca nu ma interesa fiabilitatea masinii nu o ingrijeam atat. Cumpar o masina de la premiza ca o tin pentru totdeauna. Ca pe parcurs ma plictisesc de ea si imi permit sa o schimb cand vreau e alta treaba care nu te priveste. Asa ca potoleste-te cu afirmatii la adresa mea ca nu ma cunosti.
Imi cer scuze moderatorilor pentru offtopic


--------------------
Revo Stage 4 Golf .:R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Nov 25 2010, 11:33 AM
Trimis la #37


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



CITAT(pejte @ Nov 24 2010, 04:02 PM) *
Si totusi de ce nu apare gama 300V la recomandate decat la cateva masini chinezesti (evo, wrx sti) ?

O sa le dau un mail astora de la Motul sa vad o parere oficiala.

Repet, Motul e un ulei foarte bun, dar nu toate gamele de uleiuri sunt recomandate la mersul normal intr-un oras aglomerat.

peste , alea sunt facute pe vapor si sunt foarte sensibile...tocmai de aia tb pus numai motul (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pejte
mesaj Nov 25 2010, 12:42 PM
Trimis la #38


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



CITAT(robi_zet @ Nov 24 2010, 04:50 PM) *
In primul rand nu sunt chinezesti (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )) sunt japoneze.

Nu-i tot aia?
---
Ce-as mai vrea o chinezeasca d'aia (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeN1grator
mesaj Nov 25 2010, 05:40 PM
Trimis la #39


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 295
Inregistrat pe: 20-April 10
Din: Sibiu
Membrul Nr.: 628
Masina Personala:'09 Honda Civic TYPE-R, Championship White



E tot aia cum e si neamtu tot roman sau spaniolu tot francez, doar is in Europa toti. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 3 2010, 12:40 PM
Trimis la #40


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



A incercat cineva pana acum Millers? Am gasit dealer in Romania si as vrea sa testez uleiurile, am inteles ca sunt foarte performante.

Ulei Cutie Viteze (Motorsport / Racing)

CRX LS SAE 80w/90 Racing Getriebeöl, Teilsynthetisch sau CRX LS 80w/90NT Racing Nano Getriebeöl, Teilsynthetisch

Ulei Motor (Motorsport / Racing)

CFS 0w/20 Racing Motorenöl, Vollsynthetisch
CFS 5w/40 Racing Motorenöl, Vollsynthetisch
CFS 10w/40 Racing Motorenöl, Vollsynthetisch
CFS 10w/60 Racing Motorenöl Vollsynthetisch
CFS 10w/50 Racing Motorenöl Vollsynthetisch
CFS 15w/60 Racing Motorenöl, Vollsynthetisch

Sunt in perioada de documentare (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Am vazut ca e folosit cu succes prin vest.

Competition Engine Oils Millers Oils full synthetic Motorsport formulations combine 3 synthetic esters with high performance additives (including the optimum amount of ZDDP Zinc antiwear additive) and friction modifiers to provide maximum power output with minimum wear. The high ester content reduces the amount of polymer in the formulation and increases the oil’s resistance to shear and loss of viscosity


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pagini V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 9th May 2025 - 09:34 PM