Uleiuri pentru motor - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
7 Pagini V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
Uleiuri pentru motor
BSH
mesaj Dec 3 2010, 12:42 PM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Nu am auzit de ei. Sunt nemti ? prin ce sporturi sunt bagati ?


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Dec 3 2010, 01:01 PM
Trimis la #42


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Nicky vezi ca alea care le-ai postat tu pt cutie , nu e bune pt ca sunt semisintetice , la cutiile de VW merge 75W90 ...fullsintetic (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) adiica CRX LS 75w90 NT


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 3 2010, 01:10 PM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Hey Cristi, merci, m-am pacalit la copy/paste. Cred ca cel mai bun ar fi CRX LS 75w140 NT (Nano Technology). Seamana bine cu ce am acum, 75W140 GEAR FF de la Motul. Sau Motorsport CRX LS 80w90 NT care e pentru LSD-uri, cred.

Pentru motoarele HH, media celor de pe aici (max. 2000 cmc), cred ca cel mai inspirat de la Millers ar fi CFS 10w50 - Full synthetic '3 ester' formulation. Especially suited to modified, high performance vehicles, with or without turbochargers, for fast road and track day use. A performance alternative where the manufacturer specifies a 10w40.
BSH, cica e afacere de familie, niste Englezi sunt parintii companiei.

http://www.millersoils.net/1_Millers_frame...RT_NTawards.htm


Motorsport CRX 80w90 BM

A semi-synthetic oil for all synchromesh gearboxes and non LSD differentials. This oil uses traditional additive technology to give an excellent quality oil. Customers requiring a high performance alternative should use the fully synthetic NT oil CRX 75w90 NT.

Motorsport CRX 75w90 NT

A full-synthetic oil for all synchromesh gearboxes and non LSD differentials.

Motorsport CRX 75w140 NT

CRX 75w140 is the heavy duty motorsport gear oil for synchromesh gearboxes. It is used to replace the recommended 80w90 in gearboxes that are highly stressed. Also use where an 85w140 was originally specified.

Motorsport CRX LS 80w90 NT
A semi-synthetic limited slip diff oil for plate type differentials. Not for use in synchromesh gear boxes.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Dec 3 2010, 01:14 PM
Trimis la #44


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Parca la motoarele VAG se recomanda 5W40 si atunci cel mai nimerit ar fi CFS 10w40 ,
:PERFORMANCE PROFILE:
• Manufactured to far exceed the requirements of API SL/CF and ACEA A3/B4.
• For fast road use or track days in engines where a 5w40 is normally specified.
• Suitable for operating at 125°C with peak temperatures up to 150°C.


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 3 2010, 01:30 PM
Trimis la #45


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Ai perfecta dreptate, Cristi. Eu facusem o medie intre W40 si W60, ca sunt sceptic.

Eu am inceput sa merg spre viscozitati mai mari, in ton cu temperaturile din Romania. Nu mi se pare foarte indicat ca un producator sa recomande acelasi tip de ulei pentru o masina, indiferent de locatie. Intr-un fel va merge cu 5W40 un motor din Oslo, Norvegia si in cu totul alt fel va merge acelasi motor, cu acelasi ulei, in Dubai, UAE sa zicem (raportat la o perioada de 1-2 ani, de exemplu).

Ma feresc de viscozitati mici, m-am pacalit putin cu Motul Racing, era prea prea subtire si se consuma foarte repede, plus ca mirosea tare a benzina (poate e una din bolile TFSI, nu stiu). De-aia am sarit la Castol cu W60, in speranta ca va merge mai bine la temperaturile extrem de mari din sezonul cald.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Dec 3 2010, 01:46 PM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Ma bucur sa mai aud si pe altcineva care e de acord ca vascozitatea conteaza destul de mult si nu doar firma, degeaba pui 300v daca iei 5w 30 si afara sunt 40 de grade.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Profesoru
mesaj Dec 3 2010, 03:12 PM
Trimis la #47


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 492
Inregistrat pe: 8-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 177
Masina Personala:Audi S3 1,8T



Si iarna ce ne facem cu vascozitatea prea mare ? Eu cel putin acum am bagat Castrol 5W30 pt sezonul rece , in primavara o sa trec si eu pe ceva mai "plin" (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
Stock for the moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Dec 3 2010, 03:32 PM
Trimis la #48


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Pai ti-ai dat raspunsul singur... faci schimbul inainte de iarna si bagi ceva mai subtire...si vara schimbi iar cu altul mai vascos. Cine nu poate sa schimbe uleiul de 2 ori pe an mai degraba opteaza pt unul mai dens.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Dec 3 2010, 04:09 PM
Trimis la #49


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Ideal, iarna ar trebui sa cam stea hothatchurile (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)

E foarte buna si ideea folosirii a doua uleiuri cu proprietati "mai in ton" cu anotimpul, insa mai sunt cateva aspecte importante de avut in vedere:

1. Uleiurile moderne sunt multigrad (numite si all-season) si nu monograd (winter sau summer, ca la anvelope). Cu alte cuvinte, diferentele semnificative de temperatura exterioara nu vor creea diferente de viscozitate atat de importante la uleiurile multigrad precum in cazul uleiurilor monograd, la care lipsesc aditivii polimerici (numiti si VII - Viscosity Index Improvers). Aceasta inseamna ca uleiurile multi-grad pot fi folosite fara probleme pe intreaga perioada a anului. Viscozitatea uleiurilor multigrad variaza si ea (logaritmic) odata cu temperatura, insa variatia viscozitatii este mai blanda la multigrad decat la monograd. Variatia depinde, in principal, de natura si cantitatea de aditivi (VII) din uleiul de baza. (source - http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil )

2. Temperatura motorului poate ajunge destul de sus si in sezonul rece (la fortari cu lanturi antiderapante instalate pe masina sau la patinaj prelungit al rotilor cand masina nu prea se deplaseaza - ventilatia este aproape nula) si in anotimpul rece si un ulei prea fluid iarasi nu e recomandat, desi (Nr. 3.)

3. In sezonul rece, se presupune ca solicitarile impuse de conducatorul auto sunt mult inferioare celor din timpul verii, in principal datorita conditiilor de deplasare (drumuri alunecoase, anvelope de iarna, vizibilitate redusa etc.) care nu permit un regim de deplasare "la limita" (la limita din vara).

Cred ca principala lupta intre producatorii de uleiuri se refera la retetele optime de fabricatie si la cantitatea si calitatea amelioratorilor amintiti precum si a altor elemente (e.g. detergenti, agenti anticorozivi etc.)

Este foarte important ca uleiul sa isi pastreze proprietatile pe o plaja cat mai larga de temperaturi si motorul sa functioneze cat mai curat.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Jan 23 2011, 02:13 AM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



am inteles ca "nenea" racing, cu nume similar cu al meu, a devenit dealer Millers
Millers e ulei racing de talia Motul, dar la pret e cam la 70% din pretul Motul.
Marcel a pus acum cateva zile, dar la cat de des il schimba el, zice ca merge si Floriol (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
O sa il incerc si eu la urmatorul schimb, cand vreau sa schimb si tachetul de la pompa de benzina HPFP.


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Feb 23 2011, 03:15 PM
Trimis la #51


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



Merg numai cu 300V 5W30 si 5W40 si nu imi consuma masina gram de ulei intre revizii domnu Rollerman !!!

PS : Masina a prins 4 iesiri pe circuit cu acest ulei, mers la -20 si la 40 grade destul iar acum are 103.000km (dintre care vreo 40.000 cu stage 3) !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 23 2011, 03:39 PM
Trimis la #52


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Cumva ...tinand cont ca vag-urile consuma in mod normal ulei....scuza-ma ca nu o sa te cred...

Si apropo la cat faci reviziile la 10000?

Da il fac mincinos cand am vazut cu ochii mei ca a trebuit sa ne oprim din dat pe cheia...sa isi bage grecutzu ulei in VAG....si la fel au mai patit-o si altii cu ocazia altei iesiri, parca ZOK din cate tin minte...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Feb 23 2011, 03:41 PM
Trimis la #53


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



Te scuz, asa te-ai nascut. Cand nu mai ai argument il faci mincinos pe interlocutor !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Feb 23 2011, 03:43 PM
Trimis la #54


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



Te scuz, asa te-ai nascut. Cand nu mai ai argument il faci mincinos pe interlocutor !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 23 2011, 03:54 PM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Cine poate stabili daca consumul de ulei e o calitate sau un defect al unui motor?



Rog seriozitate (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Feb 23 2011, 03:59 PM
Trimis la #56


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Orice motor consuma ulei si oricine intelege un pic functionarea unui motor intelege asta.
La fel turbinele care practic functioneaza pe pelicula de ulei (cele oem) au prostul obicei sa scape putin ulei.
Din nou ar trebui sa stie oricine acest detaliu.

Fusco deja devii dubios (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))))


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Feb 23 2011, 04:03 PM
Trimis la #57


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Deci faza asta a fost ca pe vremea lu tatae...."domne..aveam o dacie din 1900 toamna....gram d ulei nu imi manca"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rius
mesaj Feb 23 2011, 04:08 PM
Trimis la #58


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 847
Inregistrat pe: 5-August 10
Din: Navodari
Membrul Nr.: 754
Masina Personala:Renault Clio RS 182



Pai e un obicei prost bluey? sa scape ulei? daca turbina este cu lagare?




--------------------

"Life is about passions. Thank you for sharing mine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Acidutzul
mesaj Feb 23 2011, 05:13 PM
Trimis la #59


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 379
Inregistrat pe: 29-July 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 752
Masina Personala:VW Golf MkV 2.0 TDI



CITAT(bluey @ Feb 23 2011, 02:59 PM) *
...
Fusco deja devii dubios (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ))))


Stai ca poate vine vreunu cu 2.0 TDI(BMM) alergat si spune ca nu completeaza ulei in 15000km (ceea ce e cam mult pt. ulei). Ala ar trebui impuscat direct, dubiosu' si mincinosu' dreaq (IMG:style_emoticons/default/Cowboy.gif) . Bine ca nu sustine nimeni asta, ar fi culmea (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) .

@Nicky: nu vreau sa dau cu pietre in afacerea nimanui, dar ai grija cu tizul tau (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . La ultimele 2-3 sondari de piata pe care le-am facut pt. diferite piese, preturile fara discount erau sensibil mai mari la persoana in cauza, si acel 70% s-ar putea topi (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) (L.E: umfla, mai bine zis). Personal am renuntat sa mai cer oferte acolo.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Feb 23 2011, 05:38 PM
Trimis la #60


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Fusco, uleiul tau nu miroase a benzina? La al meu, ma ustura ochii. Nici eu nu completez intre schimburi, cred ca de la benzina ajunsa in ulei imi ramane nivelul cum trebuie. De fiecare data am pastrat 1L de completat si niciodata nu s-a folosit acea cantitate. Schimburi la 8-10k.

Acidutzul, stie lumea ca esti obiectiv. Nici eu nu vreau sa ridic in slavi pe nimeni, iar despre cereri de oferta/preturi, eu inca mai cer de la 4-5 firme sau cate gasesc, inclusiv de la cei despre care stiu ca sunt scumpi. Nu stii niciodata care a ramas cu ceva pe stock si nu mai scapa de produs, in cazul asta poti sa obtii un discount bun. Plus ca multe preturi din comert sunt negociabile.
Am gasit si dealerul Millers din Romania, intre timp (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) O sa iau legatura si cu el si cu tizul si cu toti cei care mai aduc Millers la noi, inainte sa cumpar (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)



--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pagini V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 9th May 2025 - 09:35 PM