Scoala de pilotaj Titi Aur VS Stefan Vasile VS Napoca Rally Academy - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
2 Pagini V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
Scoala de pilotaj Titi Aur VS Stefan Vasile VS Napoca Rally Academy
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 08:57 AM
Trimis la #21


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



parerea mea este ca daca faci scoala de pilotaj. oricare a lui titi a lui stefan sau eu mai stiu care mai sunt. parca si Horia are una. o faci pentru licenta FRAS in rest de ce sa arunci bani pe fereastra ca oricum nu te invata foarte multe chesti. toate smecheriile alea care ziceti voi ca le invatati la scoala de pilotaj sunt si vor fi invata doar cu practica. si practica insemnand concurs cu circulatie inchisa.
pentru a invata sa te dai pe circuit ar trebui urmate niste cursuri de Kart nu scoala de pilotaj.
Eu nu as face o scoala de pilotaj daca nu as avea nevoie de hartie pentru licenta FRAS.
Asta e doar parerea mea personala nu mi-o luati in nume de rau.


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spb
mesaj Jun 1 2011, 12:17 PM
Trimis la #22


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 9
Inregistrat pe: 28-April 11
Membrul Nr.: 1,711
Masina Personala:VW Golf V GTI Edition 30



Idem. Scoala de pilotaj este exact cum este scoala de soferi pt obtinerea permisului. Adevaratele cunostiinte se dobandesc prin experinta alergant coasta. Si daca nu alergi pe nicaieri banii cheltuiti sunt pur si simplu aruncati pe fereastra.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jun 1 2011, 12:31 PM
Trimis la #23


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



No offence... dar ati facut scoala de pilotaj undeva?
Daca faceti scoala si ramaneti cu aceeasi parere, nu am nimic de comentat. Altfel nu e corect...


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Jun 1 2011, 12:41 PM
Trimis la #24


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Corect. Eu unul nu am facut dar nici nu m`am pronuntat ca e degeaba, oricum adevarat ca iti trebuie si practica dupa aia ca sa dobandesti ceva real. Eu zic doar ca as fi ales Stefan Vasile


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 12:46 PM
Trimis la #25


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



v-ati ofensat degeaba. am zis ca e strict parearea mea.
nu am avut licenta de automobilism urmeaza sa o iau la anu cand va fi gata masina pentru VTM pana atunci nu are rost sa arunc 1000 de euro pe fereastra ca sa fac scoala de pilotaj

sincer da mie mi se pare degeaba sa faci scoala de pilotaj daca nu esti un sofer care alearga in vre-o competitie.


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sofer-de-duminic...
mesaj Jun 1 2011, 01:17 PM
Trimis la #26


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 26-April 11
Membrul Nr.: 1,689
Masina Personala:gts



eu tind sa am aceeasi parere cu fratele grec...la prima vedere...si eu vreau sa o fac in primul rand pentru licenta, ca apoi sa particip la coasta...

pentru mersul pe circuit scoala e buna doar teoretic...pentru ca nu ai unde sa aplici ce inveti eventual acolo, pentru ca nu avem circuit (sau ma rog, nu e deschis pentru public)

intr-adevar, in 2 zile nu ai ce sa inveti mare lucru...doar baza, urmand ca apoi sa aplici cu fiecare ocazie (cursa sau iesire pe circuit)

dar scoala asta are mai multe "module"...varianta cu scoala de pilotaj e cam varful, aia o faci intr-adevar doar daca ai in gand sa participi la curse...dar mai e varianta cu scoala de condus defensiv, care ar fi bine sa fie facuta de muuuulti, ca sunt multi bizoni, multi "piloti" prin trafic, care la prima curba mai stransa, aproape ca...

din pacate, cei de la NRA nu raspund la mesaje...ori nu au nevoie de bani, ori nu au timp, sunt prea ocupati cu competitiile...se apropie raliul argesului (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) poate pune rex o pila sau afla costurile...(IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) o fi mai scump ca la titi? ca la titi e 1240 de euro cu tva...daca la NRA e mai ieftin, si din ce a zis Vlad programul ar fi mai avantajos, mai ales daca faci singur...ar fi varianta cea mai buna!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jun 1 2011, 02:17 PM
Trimis la #27


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



grecutzu2005 Nu m-am ofensat deloc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) .
Astept parerea ta dupa ce faci scoala. Sa imi spui, apoi, te rog, daca tot ceea ce ai facut/ai aflat stiai dinainte. (IMG:style_emoticons/default/rolleyes.gif)

sofer-de-duminica Iti dau numarul lui Dani Ungur si vorbesti cu el, daca vrei. Cred ca si eu i-am dat telefon pentru ca nu raspundeau la mesaje...
Cand am facut eu era 500 EURO (anul trecut) dar se poate sa se fii scumpit de atunci (asa mi-a zis Dani).


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 03:06 PM
Trimis la #28


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Rex daca ma invata cum sa controlez masina cum sa arunc masina in viraje si cum sa calc frana cu picioru stang si pentru ce si in ce doze atunci da merita sa fac scoala.
dar sa ma invete cum sa stau la volan si sa imi explice trasa ideala apexu-ul curbei nu merita
daca ma invata cat franez in viraj cu ce viteza pot sa intru in viraj fara sa stiu masina atunci da merita. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
astea toate care zici tu ca te invata teoria poti sa o inveti si din carti. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
si da stiu teoerie si am si putina practica.
mie imi trebuie scoala doar pentru hartia aia pentru FRAS in rest nu cred ca are ce sa ma invete daca nu ma pune sa fac practica sincer.
prima si prima data trebuie sa iti cunosti masina ca sa o poti duce la limita ei. fara modificari. dupa care incepi sa faci modificarile pentru ca ti se pare tie ca ceva nu e in regula.
nu cum multa lume crede ca daca face scoala de pilotaj e mai invatat decat unu care nu a facut scoala (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 03:19 PM
Trimis la #29


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



Apropo ca mi-am amintit. am vazut oameni care au facut scoala de pilotaj si circula cu masina pe drumurile publice dupa trasa ideala (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
daca vine un camion de pe contrasens s-a dus si trasa ideala si pilotu si masina si viata si tot.

nu tot ce se invata la scoala se aplica pentru strada.
de asta zic eu ca daca nu te dai intr-o competitie adevarata nu are rost sa faci scoala de pilotaj


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sofer-de-duminic...
mesaj Jun 1 2011, 03:29 PM
Trimis la #30


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 162
Inregistrat pe: 26-April 11
Membrul Nr.: 1,689
Masina Personala:gts



bine Vlad, poti sa-mi dai numarul...e cel mai bine asa! sun eu si stabilesc ce si cum...ca asa, cu mailul mai greu...se poate sa nu prea aiba timp!
mersi anticipat!

si faza cu scoala de pilotaj si cu pilotajul in general...mai tine si de feeling...sunt unii care chiar daca fac scoala cu schumacher si loeb in acelasi timp, sau cu cel mai bun pedagog, tot degeaba...poti sa inveti toata teoria de pe lume, sa intelegi cum vine treaba, dar in practica sa fii total pe langa...la scoala degeaba iti spun ei cat si cum si unde sa franezi...chestiile alea deja sunt detalii, si nu prea se pot lua asa la nivel teoretic...mai trebuie sa si simti masina/traseul...asta nu prea se poate decat cu multa practica...condus cat mai mult la limita (in cadru organizat bineinteles)...

spor la toata lumea!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spb
mesaj Jun 1 2011, 03:50 PM
Trimis la #31


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 9
Inregistrat pe: 28-April 11
Membrul Nr.: 1,711
Masina Personala:VW Golf V GTI Edition 30



CITAT(rex @ Jun 1 2011, 12:31 PM) *
No offence... dar ati facut scoala de pilotaj undeva?
Daca faceti scoala si ramaneti cu aceeasi parere, nu am nimic de comentat. Altfel nu e corect...

Hahaha (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Deci in primul rand nu trebuie sa fii artist pt a fi critic de arta. Poti avea pareri si fara sa faci pe cablu atata vreme cat sunt argumentate.
Nu am zis ca nu inveti nimic, asta chiar ar fi culmea. Doar ca alea 2 zile si mia de euro cheltuita sunt egale cu zero daca nu se continua mai departe cu aplicarea si imbunatatirea cunostiintelor.
De 3 ori pe an la track day nu cred ca iti trebuie sa stii cum trebuie facute sudurile de intarire, cum se face un rollbar conform cu regulamentul FIA sau ce e ala control orar.
Pe primul loc este experienta si inzestrarea nativa, scoala de pilotaj nu este decat biletul pentru a putea perfectiona sau descoperi pilotajul. Nimic mai mult.

PS: Stii ca sunt si cazuri de piloti din CNVC care au platit o suma modica doar pt obtinerea licentei de pilot nefacand nici 5 min de curs?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad_TNS
mesaj Jun 1 2011, 03:58 PM
Trimis la #32


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 258
Inregistrat pe: 16-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 449
Masina Personala:Honda Civic Type R EP3



in primul rand te invata cum sa controlezi masina in derapaj.sa zicem ca iti fuge masina de cur ,daca nu sti cum sa o controlezi te duci dracu. plus ca sincer nu ai unde sa exersezi chestiile astea pe strada ,e periculos si o mare inconstienta sa incerci sa-ti duci masina la extrem pe straziile patriei.La scoala de pilotaj poti incerca chestiile astea fara probleme,nu omori pe nimeni,nu busesti pe nimeni,nu iti iei amenda,etc. .Eu zic ca se merita si ca te ajuta si in trafic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spb
mesaj Jun 1 2011, 04:06 PM
Trimis la #33


Stage 1
*

Grup: Junior Member
Postari: 9
Inregistrat pe: 28-April 11
Membrul Nr.: 1,711
Masina Personala:VW Golf V GTI Edition 30



Fix despre asta vorbeam.. daca tu crezi ca in 2 zile (in mare 1 teorie si 1 practica) inveti sa vii de-a latul pe viraj ca Porcisteanu, franand cu stangul si cu dreptul incarcand turbina chiar nu mai comentez nimic.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecutzu2005
mesaj Jun 1 2011, 04:08 PM
Trimis la #34


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,195
Inregistrat pe: 25-May 09
Din: Timisoara
Membrul Nr.: 59
Masina Personala:Seat Leon Cupra



in concluzie fiecare face ce vrea si daca vrea sa faca scoala de pilotaj nu are decat.
dar daca nu merge mai departe. cu ea ramane... si cu 1000 de euro gaura.
poate pentru uni nu conteaza 1000 aia de euro (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) dar pentru alti.....


--------------------
Seat Cupra 2.0 TFSI 240 HP.
Yamaha R6 - 2001
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
www.JustClassics.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
mesaj Jun 1 2011, 10:41 PM
Trimis la #35


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 1,520
Inregistrat pe: 14-October 10
Din: Cluj-Napoca
Membrul Nr.: 796
Masina Personala:Golf 5 1,4 TFSI



Fratilor, vorba lunga saracia omului...
Sfatul meu: faceti scoala de pilotaj pentru ca va deschide ochii (nu am spus nicaieri ca cei care au scoala sunt peste cei care nu o au; sau ca scoala e de ajuns pentru a fii pilot in adevartul sens). Am mai zis, pe mine ceea ce m-a socat (de-a dreptul) e distanta dintre mine si Dani Ungur de exemplu...
Veti vedea pe unde va aflati si cat de multe trebuie sa invatati pentru a fii buni.
Eu am facut scoala pentru ca am vrut sa ma conving ca ceea ce am citit e ok si ca sa experimentez intr-un cadru organizat mai multe tehnici. Nu regret nici un moment ca am facut scoala chiar daca nu ma dau banii afara din casa si chiar daca probabil niciodata nu imi voi lua certificatul de pilot.
Mult succes!


--------------------
VW Golf V GTSport 1.4 TFSI, Sunset red, 2 doors: RLine Rear Valance | RLine Front Valance | RLine Bumper Vents | RLine Tail lights | Kerscher Front Fenders | Votex Rear Spoiler | GTI Multi Function Steering Wheel | GTI Pedals | Mk 7 GTD gearstick | Mk 6 GTI chrome switches | R32 highline instrument cluster | RCD 510 radio | Mk 6 Climatronic | Recaro Pole Position Bucket Seats | Schroth Clubman II asm Seatbelts | OEM Shark Fin Antenna | K&N 57s-9500 Cold Air Intake | NGK Iridium IX Spark Plugs | Porsche Cayman Front Calipers | Brembo Custom J Hook Rotors | Pagid RS-29 Front Pads | Audi TTRS Brake Vents | GTI Rear Brakes | Ferodo DS2500 Rear Brake Pads | HEL Front and Rear Brake Lines | Motul RFB 660 Racing Brake Fluid | Bilstein PSS10 Coilovers | H&R sway bars 26mm front/24mm back | Volkswagen Racing lower engine mount | Audi TT Suspension Lower Arms | Motul 300V Engine Oil | BBS VZ 032 8x17 Rims with Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 225/45 Tyres (street) and Team Dynamics Pro Race 1.2 8x17 Rims with Michelin Pilot Sport Cup 2 225/45 Semislicks (track) | Wiechers-Sport Roll Bar | Revo Technik Stage 1 Software| Revo SPS PRO

Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pagini V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 15th December 2025 - 09:10 PM