Teste dyno - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
5 Pagini V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
Teste dyno, rezultatele testarilor tehnice, parerile membrilor si sugestii
Dr.Silviu
mesaj Aug 7 2009, 11:56 AM
Trimis la #41


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Sema parc si 150 ron.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SpdR
mesaj Aug 7 2009, 05:12 PM
Trimis la #42


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 219
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 136
Masina Personala:VW Mk5 GTI



In concluzie, esti multumit de cel din Sema parc sau nu prea? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 7 2009, 05:34 PM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Eu da (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Aug 8 2009, 12:11 AM
Trimis la #44


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



partea proasta e ca nu au ventilatoare din cate am inteles, eu sunt de parere ca fara ventilator prajesti masina aiurea


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
c6t9
mesaj Aug 8 2009, 12:28 AM
Trimis la #45


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 556
Inregistrat pe: 5-June 09
Membrul Nr.: 78
Masina Personala:BMW X3 3.0sd



cum sa nu fie ventilator? pai ce masori?


--------------------
hothatch obez©
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr.Silviu
mesaj Aug 8 2009, 12:30 AM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,249
Inregistrat pe: 5-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 76
Masina Personala:Audi A3 2.0T



Da.. nu e ventilator.. dar pentru O accelerare de la 1100 la 7000rpm nici nu cred ca ai nevoie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adibose
mesaj Aug 9 2009, 06:02 PM
Trimis la #47


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 61
Inregistrat pe: 20-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 51
Masina Personala:Audi S3 8L & Seat Leon 1P



mai jucati-va voi cu asa ceva fara ventilator si pe urma sa vedeti ce rad eu...
ventilatoarele trebuie sa fie capabile sa simuleze o viteza de 160km/h ca sa scoti un randament bun
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Testosul
mesaj Aug 10 2009, 03:31 PM
Trimis la #48


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 81
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 28
Masina Personala:Ford Focus RS



Cum se numeste va rog firma unde este Dyno in Sema Parc?...as vrea sa ajung si eu acolo si trebuie sa o identific.
Multumesc frumos


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robi_zet
mesaj Aug 10 2009, 05:21 PM
Trimis la #49


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,207
Inregistrat pe: 14-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 19
Masina Personala:Vw Scirocco 2.0 TSI 200+10 Hp



eu iti sugerez sa te duci la RBN au ventilatoare


--------------------
Vw Scirocco 2.0 TSI

1) Esti pe net
2) Esti pe forumul HotHatches.ro
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sabin
mesaj Aug 10 2009, 05:22 PM
Trimis la #50


Administrator
*****

Grup: Member
Postari: 1,871
Inregistrat pe: 14-February 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 1
Masina Personala:Megane RS CUP



Am fost si eu la Dyno la RBN, doar in vizita. Are un ventilator imens , zici ca e turbo.


--------------------
Sabin
Administrator HOTHATCHES.RO
Plaisir du conduite extreme



Custom Stage 2 Remap * ITG intake * FORGE Hoses * FORGE Intercooler* Custom 70 mm Straight Pipe Exhaust * Decat 70 mm * NGK Laser Platinum Spark Plugs * Ported Intake / Engine 4 mm * OMP bucket seats

[size=3]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Aug 17 2009, 05:14 PM
Trimis la #51


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(Sabin @ Aug 10 2009, 05:22 PM) *
Am fost si eu la Dyno la RBN, doar in vizita. Are un ventilator imens , zici ca e turbo.


Intr-adevar, avem o turbina de ventilatie foarte puternica. La motoarele turbo ventilatorul este crucial pentru ca trebuie sa raceasca intercoolerul. In conditiile in care rulezi pe dyno fara ventilatie este ca si cum nu ai avea intercooler ca sa nu mai vorbim de racirea motorului care la nivel de relanti. In timpul unui test inertial sau cu frane motorul se afla in sarcina destul de mare, se incalzeste puternic si are mare nevoie de aceasta racire pe care o ofera turbina de ventilatie. A avea sau nu asa ceva cred ca este doar o chestiune de buget, in nici un caz de utilitate sau eficienta.

Atasez o masuratoare pentru Octavia RS 2.0 TFSi de 200 de cai cu evacuare, admisie, intercooler de S3 si interne pompa Autotech, test efectuat cu treapta a5-a de viteza.
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  OCTAVIA_RS_NAKA.bmp ( 3.75MB ) Numarul de Transferari: 61
 


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 17 2009, 08:27 PM
Trimis la #52


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



300 cp la roata? ... impresionant . dar in continuare as vrea sa merg cu o masina d'asta FWD cu 350cp la motor. se ofera careva ? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rabanne_rbn
mesaj Aug 18 2009, 02:40 AM
Trimis la #53


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 251
Inregistrat pe: 30-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 148
Masina Personala:Audi S3 2.1T GT3076R / E46 M3 VF570 Supercharged



CITAT(George @ Aug 17 2009, 08:27 PM) *
300 cp la roata? ... impresionant . dar in continuare as vrea sa merg cu o masina d'asta FWD cu 350cp la motor. se ofera careva ? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


Puterea masurata este la motor.


--------------------
Welcome to the Jungle:
E46 M3 Supercharged VF570 2012 Aniversary Black Edition
Audi S3 2.1T GT3076R



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuscobal
mesaj Aug 18 2009, 09:30 AM
Trimis la #54


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 430
Inregistrat pe: 30-June 09
Membrul Nr.: 152
Masina Personala:VW Golf V GTI



Saptamana trecuta am fost si eu pe acelasi dyno. Rezultatele sunt la 33 grade temperatura exterioara si fara Intercooler mare care sa-l ajute pe cel de S3, temperatura pe admisie fiind de 67 grade la momentul masuratorii !
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  Dyno_GTI_Fuscobal_stage3_Revo.jpg ( 166.74k ) Numarul de Transferari: 64
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Aug 18 2009, 09:39 AM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



si nu uita ca vreau DT (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Sep 8 2009, 11:55 AM
Trimis la #56


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



CITAT(rabanne_rbn @ Aug 18 2009, 02:40 AM) *
Puterea masurata este la motor.


Nu te supara ca te intreb, insa cum masori pe un chassis dyno (rolling road) caii putere la motor?


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Sep 11 2009, 08:51 AM
Trimis la #57


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



@kokozula: sunt de acord cu ce spui tu acolo , un dyno masoara puterea la roata , si o ESTIMEAZA pe cea la motor. dar o estimeaza in baza unei formule matematice. ne-ai putea spune si noua formula . in felul asta toata lumea ar fi lamurita.

PS: cum bine zicea relu , important e ce pui jos , ce e la motor e fix zero.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokozula
mesaj Sep 11 2009, 11:46 AM
Trimis la #58


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Pai eu estimez caii la motor. Nu ii masor. Fiindca eu nu pot decat sa ii estimez. Nu am cum sa ii masor fiindca singurul contact dintre masina si dyno este intre rotile masinii si rola. Sa ne spuna rabanne_rbn cum masoara puterea la motor, sunt extraordinar de curios cum face asta.



--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
George
mesaj Sep 11 2009, 12:03 PM
Trimis la #59


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 849
Inregistrat pe: 16-June 09
Membrul Nr.: 110
Masina Personala:MY04 WRX STI



de acord cu tine . asta am si zis. ca ii estimezi. dar estimatul asta trebuie sa fie bazat pe o formula matematica , nu ? cam care ar fi asta sunt interesat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mituc
mesaj Sep 11 2009, 12:27 PM
Trimis la #60


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,235
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Iasi
Membrul Nr.: 44
Masina Personala:Turbocharged Vaca



Pai e cit se poate de simplu. Puterea si cuplul la roata se calculeaza pe dyno cit se poate de simplu. Formulele pe care se bazeaza ar fi:
Puterea (la un moment dat) = masa * patratul vitezei
Acceleratia = Masa/Forta
Acceleratia = valoarea derivatei dupa viteza intre 2 momente de timp, separate de N cuante de sampling;
Forta e direct proportionala cu cuplul motor
...si cam atit.

Eu mi-am tras un dashdaq (www.dashdaq.com), am undeva unde introduc masa masinii (evident, o stiu doar aproximativ), si iata ce afiseaza gauge-urile din imagine (in momentul fotografierii nu era conectat la masina): (IMG:http://img34.imageshack.us/img34/3227/dsc00589hc.th.jpg)

Asadar, 2 teste succesive in conditii identice imi vor da (si dau, am testat) aceleasi rezultate. Adio dyno!


--------------------
Unicorn Car Owner
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pagini V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
4 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (4 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 11th May 2025 - 01:05 PM