Teste dyno - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
5 Pagini V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
Teste dyno, rezultatele testarilor tehnice, parerile membrilor si sugestii
kokozula
mesaj Sep 17 2009, 10:02 AM
Trimis la #61


Stage 2
**

Grup: Prieten HH Junior
Postari: 26
Inregistrat pe: 31-August 09
Membrul Nr.: 325
Masina Personala:Lancia



Eu nu stiu la ce te ajuta pe tine chestia aia care iti arata teoretic cati cai ai. Sincer.

Si daca ai stii exact la ce anume iti foloseste un dyno ... as intelege. Dar nu stii! Un dyno nu e neaparat un instrument care sa iti arate PRECIS cati cai ai. Un dyno iti foloseste cand iti faci modificari la motor, si iti da GRAFICUL de putere. La ce iti ajuta un grafic de putere? Te las sa afli singur.

Tu ramai cu cesuletul acela care ill pui pe bord si iti arata cati cai putere ai (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) Daca tu crezi ca un cesulet pus pe bord, fie el cat de jmeker, "sofisticat" si plin de beculete, o sa iti indice CORECT cati cai putere ai ....

Ma tot intreb oare dece s-au construit totusi dyno-uri.... si dece se folosesc... Imi vand dyno-ul meu de 35.000 de euro si imi cumpar un cesulet din acela.. doar face acelasi lucru si e si mai corect decat un dyno adevarat... (IMG:style_emoticons/default/huh.gif)


--------------------
KoKozula was here ...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 21 2010, 05:47 PM
Trimis la #62


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Felicitari pentru rezultat.
Cum au masurat puterea la motor?


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicky
mesaj Mar 21 2010, 06:12 PM
Trimis la #63


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 766
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Dublin vs. Bucharest
Membrul Nr.: 24
Masina Personala:Seat Cupra '09



Sebastian, esti prea bun ca sa te corectez eu (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) Nu cred ca avem in Ro echipamente care sa masoare direct BHP si, in plus, cred nu e nimeni dispus sa isi dea jos cutie de viteze / motorul pentru o asemenea masuratoare directa.

Puterea respectiva este estimata pe baza informatiilor inregistrate/masurate la roata (v-am atasat si graficul cu valorile "la roata").
(IMG:http://s1.postimage.org/jdLgS.jpg)


--------------------
KIP - the Orange Cupra 2.0 RS 2+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Mar 22 2010, 05:23 AM
Trimis la #64


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



sebastian stii foarte bine pe ce principiu se ESTIMEAZA puterea la motor. daca ai fi un habarnist as intelege sa pui intrebarea aia dar sincer aveam pretentii de la tine.

ai si graficul cu puterea la roata.

toate bune.





--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 22 2010, 09:33 PM
Trimis la #65


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Buna seara,
Acum sunt pe deplin lamurit si nu am avut intentia de noise sau flame pe forum.
Eu am vazut exprimarea si nu mi-am permis sa contrazic pe nimeni, eram curios daca exista ceva nou, pentru ca sunt cativa care doresc sa achizitioneze dyno pentru motor chiar in Bucuresti.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Mar 24 2010, 01:02 AM
Trimis la #66


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



oricum ar fi aberant sa dau motoru jos sa iti masori puterea (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) )
aia la roata conteaza si care are posibilitatea sa iti estimeze puterea la motor prin revenirea rolelor afli si cam cat ar estima la motor.
oricum nu are rost sa discutam pe tema asta aici (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) ma bucur ca te-ai lamurit

toate bune
nadir


--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 24 2010, 10:22 PM
Trimis la #67


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Pentru performanta cred ca merita.
Sunt chiar oameni pregatiti sa faca asta, adica motorul pe dyno si eu spun : BRAVO LOR!
Nadir stiu ca te ocupi de tuning, ca-ti place ce faci, dar nu stiu care este pregatirea ta, eu sunt inginer si nu pot lua de bun ce spun unii si altii.
Incerc atat cat pot sa imi folosesc mintea sa inteleg si desigur sa nu ignor legile fizice care ne guverneaza.
Daca crezi ca poti raspunde punctual am sa te rog sa-mi dai un raspuns.
Revenirea dupa test se face in treapta de viteza sau pe liber?


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Mar 24 2010, 11:07 PM
Trimis la #68


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



testul s-a realizat in treapta a 5a si dupa ce s-a ajuns la 7500 rpm am scos masina pe liber si am lasato sa revina la 0km/h

pentru cunostintele tale generale daca lasi masina in viteza se poate creste puterea la motor (asa cum zici si tu) dar la roata ramane fix aia masurata, deci iluzia de a avea mai multi cai la motor ii poti face lasand masina in treapta de viteza pana la revenirea la 0 km/h
vei optine o grestere enorma la motor, dar la roata puterea masurata va fii la fel ca la testul normal adica puterea reala masurata. am incercat personal asta.


cat despre pregatira mea daca chiar vrei sa stii iti zic in particular, ca idee am terminat 2 facultati.(in domeniu)



cat despre cei care vor sa stie cat au cu exactitate la motor sa isi dea motoru jos si sa il masoare. este alegerea lor.
si bravo celor care vor aduce astfel de echipamente in romania
si bravo celor ca tine care au investit in echipamente de masurare pentru ca doar asa putem creste nivelul.



--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 25 2010, 07:18 AM
Trimis la #69


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



Eu nu discut despre acest caz sio masina facuta de tine, habar nu am ce sa spun poate are si mai mult.
Eu discut un principiu. Nu ma refer la nici o masina facuta de tine, ar putea fi una facuta de mine.
Daca lasi masina in treapta de viteza sa revina, adauga ca pierdere frana de motor si clar ar fi pe grafic vizibil ca o pierdere mai mare.
Daca spui ca ai doua facutati in domeniu ar fi trebuit sa intelegi ca lasand masina pe liber intrerupi lantul cinematic si masina nu face revenirea invartind pinioanele de angrenare si arborele respectiv din cutie. Nu vreau sa jignesc pe cineva ca poatre e un fotograf care stie de x10 mai mult decat mine, desi astea sunt raritati.
In concluzie la nici unul din cazuri pierderea nu poate fi masurata si nici aproximata corect, asta vroiam sa spun de fapt si intradevar ceea ce conteaza este cat pui la roti.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj Mar 25 2010, 09:42 AM
Trimis la #70


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Imi cer scuze ca ma bag si eu dar as avea o intrebare pe care voi cu siguranta stiti. Am vazut la cateva (3-4 cazuri) dyno run`uri ca inginerul care era in masina dupa test apasa frana ca sa opreasca mai repede rotile implicit si rolele. Intrebarea este: e corecta treaba asta ? pt ca in cazul asta sigur masina era pe liber (neutru) si dupa cate spuneti voi ar afecta graficul. Multumesc !

Interesant ar fi sa continuam discutia aici -> http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=175

Poate ne ajuta un moderator sa mutam ultimile posturi care sunt offtopic si nu au legatura cu REVO. Multumim.


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nadir
mesaj Mar 25 2010, 02:19 PM
Trimis la #71


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 144
Inregistrat pe: 18-June 09
Membrul Nr.: 118
Masina Personala:audi s3



ideea e ca orice i-ai face dupa ce termini testul puterea masurata la roti este corecta
puterea estimata la motor aia este diferita in functie de, cum zice si Sebi, orice factor fizic care apare si este diferita de fiecaredata in functie de toti factorii fizici alte jante alte cauciucuri alta cutie in functie de cum apesi frana. si tot asa



--------------------
Dealer Superchips si REVO
Audi S3 2.0 TFSI quattro - Milltek TBE - Evoms Intake - Sachs Performance Clutch - Forge Twincooler - APR HPFP - NKG Iridium Spark Plugs - Motul Fluids - Ferodo DS2500 Brake Pads - Bilstein B8 Shock Absorbers - H&R Springs - Superchips Stage 2+ - 12.2 @ KOE 2009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SEBASTIAN
mesaj Mar 26 2010, 08:14 AM
Trimis la #72


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 30-January 10
Membrul Nr.: 519
Masina Personala:STI/EVO X/ Fiat 500 /X1 2.3d /Trafic/Logan ...



CITAT(BSH @ Mar 25 2010, 08:42 AM) *
Imi cer scuze ca ma bag si eu dar as avea o intrebare pe care voi cu siguranta stiti. Am vazut la cateva (3-4 cazuri) dyno run`uri ca inginerul care era in masina dupa test apasa frana ca sa opreasca mai repede rotile implicit si rolele. Intrebarea este: e corecta treaba asta ? pt ca in cazul asta sigur masina era pe liber (neutru) si dupa cate spuneti voi ar afecta graficul. Multumesc !

Interesant ar fi sa continuam discutia aici -> http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=175

Poate ne ajuta un moderator sa mutam ultimile posturi care sunt offtopic si nu au legatura cu REVO. Multumim.


Regula numarul unu la utilizarea unui dyno suna cam asa:
Nu calca pe role, tine volanul fix in timul testului si nu frana pe dyno!
Oricare din aceste indicatii incalcate pot genera dezastre.
O masina pe dyno nu ai voie sa o franezi, un dyno veritabil franeaza singur dupa test ca sa revina mai repede. Aceasta frana se poate seta.
Daca franezi masina tinde sa fie propulsata de role spre inainte si chiar daca e legata bine forteaza prinderile, putand chiar sa cedeze .
Din punctul de vedere al masuratorii daca vorbim de un dyno profi nu-l afectreaza, insa multi fac acest artificiu pentru a ridica nivelul de pierderi si unele dyno "mai jucarii" permit asta.
Un dyno profi nu mai citeste nimic dupa terminarea testului.
Cine vrea sa se documenteze poate sa intre pe www.mustangdyne.com.


--------------------
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Mar 29 2010, 02:39 PM
Trimis la #73


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Un BMW Z4 2.5 192cp + kit compresor HKS + AEM piggyback setat de Superchips
Momentan compresorul produce o presiune de 0,5 bar, nefiind schimbat nimic in motor inca.

251.2 cai putere masurati la roata
311.6 cai putere estimati la motor
325.5 nM cuplu
Fisiere Atasate
Fisier Atasat  bh_2010_20saw_4.jpg ( 318.67k ) Numarul de Transferari: 17
Fisier Atasat  DSCF0659.jpg ( 81.79k ) Numarul de Transferari: 13
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Apr 8 2010, 03:57 PM
Trimis la #74


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Skoda Octavia RS 2.0 TFSI

Cu albastru este graficul cu software MTM: 327 Bhp si 431 Nm
Cu roz este graficul cu Revo Stage 3 (959 settings): 361 Bhp si 456 Nm
Cu rosu este graficul cu Revo Stage 3 (969 settings): 369 Bhp si 470 Nm
Cu verde este graficul cu Revo Stage 3 (979 settings): 371 Bhp si 478 Nm

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  revo_vs_mtm_.jpg ( 216.09k ) Numarul de Transferari: 27
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoSonic
mesaj Apr 8 2010, 06:57 PM
Trimis la #75


Stage 4
****

Grup: Member
Postari: 306
Inregistrat pe: 5-March 10
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 566
Masina Personala:VW Polo 9n3 GTI



Ce inseamna 959,969,979 ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj Apr 8 2010, 08:10 PM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Inseamna setarile software-ului Revo ( boost, timing, fueling ). Sunt niste valori care difera de la software la software, nu sunt niste valori generale. Asa se realizeaza fine-tuning-ul in functie de fiecare masina in parte.


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj May 11 2010, 06:28 PM
Trimis la #77


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Skoda Octavia RS 2.0 TFSI REVO stage 3

- turbo k04 S3 TFSI
- injectoare S3 TFSI
- evacuare Milltek
- admisie EvoMS
- pompa benzina APR
- intercooler S3

Rezultat:
311,8 cai putere masurati la roata
385,3 cai putere estimati la motor
478,2 nM cuplu


Fisiere Atasate
Fisier Atasat  hd_07_wsa_5a.jpg ( 88.28k ) Numarul de Transferari: 20
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex
mesaj May 11 2010, 07:29 PM
Trimis la #78


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,375
Inregistrat pe: 12-July 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 189
Masina Personala:Audi S3 2.0T quattro



nice ... bogdan cumva ?


--------------------
Actual cars:
Audi S3 - 2.0T quattro 265 HP - Milltek TBE | H&R Springs | 19" RS6 Wheels | Foliatec | Forge Shortshift | EvoMS V-flow | Revo Stage 2 - working on the next stage
Audi A1 - 1.2T 86 BHP - new project

Ex cars:
Golf 5 Gti - Pre-tuned in Deutschland - 290 HP | Superchips | Powerflex | INJEN | ITG | Milltek | D2 | H&R | Greddy - pocket rocket
Mini Cooper S Cabrio - 1.6K - Custom exhaust | Eibach Springs | Aero Kit | Team Dynamics Wheels
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj May 17 2010, 11:00 AM
Trimis la #79


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Octavian ( Deva ) (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad_GTI
mesaj May 27 2010, 11:01 AM
Trimis la #80


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 994
Inregistrat pe: 25-June 09
Din: Oradea
Membrul Nr.: 134
Masina Personala:VW POLO GTI 1.8 Turbo REVO



Ford Focus ST Superchips Stage3
- cold air intake GGR
- evacuare turbo-back Mongoose cu catalizator sport 100 celule
- intercooler

Rezultat:
- 254,7 cp masurati la roata
- 313,4 cp estimati la motor
- 554 Nm

Fisiere Atasate
Fisier Atasat  B_100_CLB_3.jpg ( 339.59k ) Numarul de Transferari: 9
 


--------------------
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp

Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pagini V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
6 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (6 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 11th May 2025 - 01:08 PM