Power, torque and other discutions related - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
4 Pagini V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
Power, torque and other discutions related
scateru
mesaj May 31 2010, 06:21 PM
Trimis la #41


Stage 4
****

Grup: Prieten HH
Postari: 497
Inregistrat pe: 26-June 09
Din: Ploiesti
Membrul Nr.: 140
Masina Personala:Sleeper wagon



ma bag si eu sa demonstram teorii ... silvio eu as avea cam 50 cp - fata de tine si ceva mai mult cuplu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) de saptamana viitoare o sa fiu operational si va fac o vizita ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj May 31 2010, 07:22 PM
Trimis la #42


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



ma bag si eu sa arat ca si reciproca teoriei este adevarata (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj May 31 2010, 08:39 PM
Trimis la #43


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



tza cum este cursa dintre tine si un 330 d cu multiple modificari si cuplu nesimtit?
din mers...?
eu stiu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) )


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj May 31 2010, 08:45 PM
Trimis la #44


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



din mers este ca pana la 170-180 stam cap la cap,iar dupa 180 trece de mine...asadar cu cea mai mare placere m-as baga la o demonstratie cu volvo d5


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj May 31 2010, 08:59 PM
Trimis la #45


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Defineste "multiple modificari" taximetristule.
Din ceea ce spui tu ar trebui sa fie o masina care ti-ar face tie probleme serioase (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Aduc eu un 330d doar cu soft.
Sa vedem cum sta cu acel clio rs daca va mananca (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj May 31 2010, 09:10 PM
Trimis la #46


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



soft , evacuare (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
e automat bluey am uitat sa precizez asta....
adu`l ...chiar sunt curios...stii cum e depinde si softul...


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj May 31 2010, 09:21 PM
Trimis la #47


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Eu cand aveam doar soft stateam langa clio 3 rs (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
185cp 430nm si plecare infecta.


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj May 31 2010, 09:38 PM
Trimis la #48


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



zi-ne mai exact, langa care dintre clio 3 rs stateai?


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BSH
mesaj May 31 2010, 09:46 PM
Trimis la #49


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 3,411
Inregistrat pe: 23-September 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 370
Masina Personala: ◊



Ba cand va aud cu besini d`astea. iar comparati ma mere cu pere si dealu cu malu ? ia doua masini cat se poate de apropiate ca specificatii doar ca una sa aiba cuplu dublu si 50 60cp in minus sa vezi ce si`o ia asta. Uite un oarecare exemplu, civic 2.2 cdti 140 cp si 400 si nush cat cuplu, e testat, nici pe reprize nu face mare lucru ca sa nu mai zic de cand se ajunge la viteze mai mari. Voi comparati nush ce bmw 3.0 diesel berlina de nush cata greutate cu un clio hatch 2.0 benzina si nu ca ar fi rau da voi incercati sa demonstrati niste legi ale fizicii cu cele mai proaste exemple si cele mai neconcludente. bafta mare...


--------------------
Open your mind not your mouth !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj May 31 2010, 09:53 PM
Trimis la #50


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



CITAT(tza @ May 31 2010, 09:38 PM) *
zi-ne mai exact, langa care dintre clio 3 rs stateai?

Era cred ca al 2lea din Bucuresti (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Galben daca nu ma insel.
Eu faceam 7.3 0/100 pe gtech la vremea respectiva dar nu plecarea era punctul meu forte (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Are rost sa aducem si kilogramele in discutie?
Si ca sa fie si mai interesant: cand eram stock adica 140cp m-am dat de cateva ori cu vld (mazda 6 140cp benzina aspirata pentru cei ce nu cunosc) si de fiecare data ii dadeam cam 2 masini.
Ambele masini stock stock (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj May 31 2010, 10:42 PM
Trimis la #51


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



bluey,si eu te bateam pe tine cand aveam passatul iar pe mine ma omora un clio 3 rs...


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulirx
mesaj May 31 2010, 10:44 PM
Trimis la #52


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 192
Inregistrat pe: 13-March 10
Din: ploiesti
Membrul Nr.: 573
Masina Personala:Volvo S60 D5 cu motor; Focus RS Mk2 cu alt motor



Chuckie : "am un R26 cu soft si itnercooler (deci maxim 250-260 cp) si in talon 1450...real 1420+sofer (90kg ?)"
iulirx : " s60 d5 remap 230cp /490 nm , real 1560+sofer(75kg)"
sint 2 masini asemanatoare din punct de vedere al greutatii (avantaj benzina = 120 kg), al puterii (avantaj benzina = 20-30cp). doar cuplul e mai mare la mine.

probabil (mai mult ca sigur) am cu 80-100 nm in plus, daca nu cumva chiar cu 200 nm in plus.
io zic ca pe reprize scurte, cum ar fi 50-150, 60-160,70-170,80-180,90-190 si 100-200, il bat pe Chuckie.
la reprize mai lungi ma bate el.
daca va fi asa , RECUNOASTETI ca cuplul e mai bun decit puterea la masini asemanatoare, PE REPRIZE SCURTE ? ?

(ca sa nu fie suparare, facem si un 0-230, sa maninc bataie ! sau 1km de pe loc, la alegerea lui)
dupa aia ne dam si cu rs-ul ....da, cu asta doar din miscare ca nu cred ca va avea mai mult de 2-3 mii km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darky
mesaj May 31 2010, 11:41 PM
Trimis la #53


Stage 4
****

Grup: Senior Member
Postari: 381
Inregistrat pe: 13-May 09
Din: Slobozia
Membrul Nr.: 9
Masina Personala:Megane F1 R26



depinde si de treapta cu care plecati pe respectivele reprize ... 50-60-70 cu plecare din a 2-a megane nu are ce discuta ... acelasi lucru pentru 70-80-90 din a 3-a. daca plecati din trepte superioare unde benzinarul e subturat atunci avantaj diesel ca are cuplu mult mai de jos.
si ca o paranteza ... o punte motrice nu poate pune jos decat 300-350 de Nm ... degeaba ai mai mult daca nu-i poti pune jos.


--------------------
Megane F1Team R26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Jun 1 2010, 12:08 AM
Trimis la #54


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



BSH-ule ,de asta am zis si eu ca daca ma bate iulirx cu volvoul (desi am dubii)nu-mi va demonstra nimic din ce a zis prima data , pentru ca sunt masini cu totul diferite. Cu chuckie , nu are nici o sansa ,pe nici o repriza, cat de mica vrea el, si de 2m.
@ Darky discutia e pe reprize cine accelereaza mai bine , fiecare pleaca din ce treapta vrea(care e mai buna pentru el) se stabileste doar viteza de la care se pleaca.

@iulirx daca pierzi ma plimbi cu RS-ul juma' de ora? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
daca-l bati pe chuckie pe vreo repriza ai dreptate 100%
intre timp am mai facut cateva probe si masini sub 180cp cam de aceeasi greutate sau mai grele, nu mai usoare , cuplu mai mare , nu ma bat pe reprize, pentru mine este demonstrata treaba

@scateru vorbim cand iti faci masina (IMG:style_emoticons/default/Winking.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jun 1 2010, 12:43 AM
Trimis la #55


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Ah ce ma amuza discutiile astea de benzina vs diesel..
Un diesel nu va sta in veci langa un benzinar turbo pe nici o repriza atata timp cat fiecare este in turatia favorabila asta e clar.....are niste sanse cu un aspirat..desi si alea cam mici in functie de cutia aspiratului...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj Jun 1 2010, 12:55 AM
Trimis la #56


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



eu propun altceva: sa ne dam cu volvo cu start de pe loc...daca bate volvo: a castigat cuplul sa zicem,daca bate clio a castiga puterea? de ce atatea teste de la fel si fel de viteze si nu stiu ce trepte..plus fel si fel de demonstratii de pe siteuri obscure,care si alea dau alte date decat cele oferite de producator: p.s. ce e pe hartie =0


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Jun 1 2010, 01:13 AM
Trimis la #57


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



tza citeste si tu de la inceput sa vezi despre ce e vorba (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) discutia e pe reprize cine castiga, iulirx a spus ca o masina de 300cp va manca bataie pe reprize de la o masina de 200cp ce are cuplu mai mare. Eu l-am contrazis ca atata timp ca masina de 300cp sta in zona unde are putere ,cea de 200 nu are nici o sansa pe nici o repriza, si de aici a pornit discutia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tza
mesaj Jun 1 2010, 01:26 AM
Trimis la #58


Stage 4
****

Grup: Banned
Postari: 359
Inregistrat pe: 12-April 10
Membrul Nr.: 613
Masina Personala:Clio F1



am vazut despre ce era vorba,dar cineva de p aici dadea un citat "cuplul castiga cursele"


--------------------
Cu samuraii lupti ca samuraii, cu talharii lupti ca talharii,asadar RBN Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RS200_Cup
mesaj Jun 1 2010, 02:57 AM
Trimis la #59


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 119
Inregistrat pe: 28-May 10
Din: Adelaide, Australia
Membrul Nr.: 690
Masina Personala:Renault Clio RS 200 Cup Trophee



Hai sa ma bag si eu in discutie, ca fost propritar de Diesel. Astra mea avea 166 CP la roata si cuplu de peste 400 Nm intre 2,200-3,500 rpm (maximum 459 Nm). Cel mai bun timp 0-100 km/h pe care l-am reusit a fost 7.3 secunde (masurat cu accelerometrul), asta pentru ca trebuia sa schimb in treapta 3 ca sa ajung acolo. Interesant e ca timpul 0-400 m era putin sub 15 secunde, deci cand dracia se pornea de pe loc mergea destul de iute.
Un Otto performant se decurca pana la 100 km/h cu a 2-a, castigand cateva zecimi bune la 0-100 km/h. Cand insa vorbim de 80-120 km/h, situatia se schimba radical. CDTI-ul ala nu accelera in treapta 4 de la 100 km/h, ci te catapulta pur si simplu. La viteza aia nu mai e o problema sa pui cuplul pe asfalt, mai ales cu gume sport 225/40R18 cum aveam pe ea. E adevarat ca repriza nu dura prea mult si la 4,000 rpm era gata, insa cand era timpul de schimbat in 5 aveam deja cam 150 km/h. Ca weapon de strecurat in trafic si de depasit in zona 80-120 km/h Astra aia era greau de batut. Nu cred ca un turbo pe benzina cu putere si greutate comparabile (200 CP la motor/1,370 kg) ar avea vre-o sansa sa castige, indiferent de treapta de viteza.

Daca va intereseaza pot posta graficul dyno al tractorasului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Jun 1 2010, 07:11 AM
Trimis la #60


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Era vorba de batut pe reprize o masina fara cuplu dar care are putere.
Nu un diesel vs benzina.

@Tza probabil nu te-ai dat cu clio rs-ul ala pe ud sau pe frig (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pagini V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 11:24 AM