Power, torque and other discutions related - Forum HotHatches
Random logo image... Refresh for more!

Bine ai venit vizitatorule. Te rugam sa alegi una din optiunile de mai jos:
( AUTENTIFICARE | INREGISTRARE )


Collapse

> Forum HotHatches Information

Latest News And Announcements!
Latest News
Avem stickere facute, gasiti la Bambu!
Gasiti mai multe detalii despre stickere Hot Hatches aici!
Daca aveti probleme cu inregistrarea , dati un mail la iancu_florin2005@yahoo.com!
Announcements
Pentru a afisa un film de pe youtube trebuie sa dati click pe "Adauga:YouTube" care e in stanga jos,iar in text puneti tot ce vine dupa "v=" in link.
Daca un post nu este acolo unde il stiati inseamna ca era offtopic si este in Chat room HotHatches
4 Pagini V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
Power, torque and other discutions related
RS200_Cup
mesaj Jun 1 2010, 07:32 AM
Trimis la #61


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 119
Inregistrat pe: 28-May 10
Din: Adelaide, Australia
Membrul Nr.: 690
Masina Personala:Renault Clio RS 200 Cup Trophee



Benzina, motorina, etanol, zeama de cocos-ce conteaza ce arzi? Ai cuplu mai mare la aceiasi putere, castigi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Jun 1 2010, 08:42 AM
Trimis la #62


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



corect ,toata lumea e de acord ca daca sunt doua masini de aceeasi putere , ce care are cuplu mai mare va castiga , dar noi discutam ce se intampla cand una are vreo 50cp in plus.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jun 1 2010, 09:12 AM
Trimis la #63


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



CITAT(bluey @ Jun 1 2010, 07:11 AM) *
Era vorba de batut pe reprize o masina fara cuplu dar care are putere.
Nu un diesel vs benzina.


Pai e clar diesel vs benzina pt ca nu ai cum sa obtii o diferenta asa de mare cu o putere mica si un cuplu mare altfel decat cu un diesel.

Si cu toate ca sunt aspirat si eu as testa cu o masina care are cu 50 de cai in minus fata de mine si cuplu cat o fi...300 NM ..400 NM

De fapt daca stau sa ma gandesc...am cam testat deja fix cu o astra 1.9 cdti stock care are 150 d cai si 320 NM...si ramane cam 3 masini in spate din mers de la 70...pana la 120...iar diferenta de cai atunci teoretica era doar de 27 in favoarea mea iar el avea 120 de NM in plus...(IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ...oare ce se va intampla cand diferenta ajunge la 50...ramane mai rau in spate...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RS200_Cup
mesaj Jun 1 2010, 09:29 AM
Trimis la #64


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 119
Inregistrat pe: 28-May 10
Din: Adelaide, Australia
Membrul Nr.: 690
Masina Personala:Renault Clio RS 200 Cup Trophee



Si daca Astra avea remap la 200 CP si 440 Nm? Te pui la un 80-120 cu asa ceva? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Comparatia nu e neaparat benzina vs diesel, poate fi TSI vs Type R de exemplu... Ma rog, atmo vs turbo mai mic, stiu eu?

Am vazut undeva pe un website un calculator/simulator care ia in calcul nu doar puterea si greutatea ci si cuplul si etajarea cutiei. Ala ne-ar lamuri imediat.Sa vad daca-l gasesc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Jun 1 2010, 09:43 AM
Trimis la #65


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Ba ai cum Dorin.
Cuplul vine cu turbina la pachet nu cu motorina.
De aia mananci tu bataie de la gti stock (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jun 1 2010, 09:52 AM
Trimis la #66


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Discutia era putere mare si cuplu mic...vs putere mica si cuplu mare...daca astra are 200 de cai are deja mai multi decat am eu..ce rost mai are discutia asta.

Oricum imi place repriza asta 80-120....e fix treapta 3 la majoritatea dieselurilor, dar hai sa vedem 60-100 c stie sa faca dieselul acolo...


Si ca sa ma contrazic singur la ce am zis in postu anterior de fapt exista si benzinare cu un cuplu mare si cai putini....vechile masini americane cu litraj mare. Una din aia as fi curios sa vad ce stie sa faca...

Bluey cand gti-ul stock o sa aiba 177 de cai mai vorbim...dar hai sa nu redeschidem acea discutie te rog!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Jun 1 2010, 10:19 AM
Trimis la #67


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Nu e mai bine sa se faca o comparatie pe 2 grafice dyno?
Desi e simplu.
Plecand de la 4000Rpm masina cu turbo (cuplu mare) va avea putere mai mare intotdeauna.
Adica incepi repriza cu 60% din puterea motorului sau chiar spre 80%.
Dorin cati cp zici ca ai la 4000Rpm?
Sau un clio rs.
Sau un type r (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Jun 1 2010, 11:24 AM
Trimis la #68


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



da bluey , ai dreptate
dar daca am o masina la care am 200cp la 4000rpm si 260cp maxim si o comparam cu alta care are 200cp putere maxima ,dar are cuplu mai mare, care va accelera mai repede?
eu am spus fara nici un dubiu ca aia cu putere mai mare, atata timp cat nu coboara turatia sub aia 4000rpm
iulirx a spus ca aia care are cuplu mai mare va accelera mai bine, ca nu conteaza caii decat pe distante lungi si de la viteze mari.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jun 1 2010, 11:24 AM
Trimis la #69


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Bluey stai ca o dam din una in alta ce treaba are cati cam am eu ca si aspirat la nu stiu cate ture.....era vorba de cuplu vs putere...si daca tot vorbim de reprize mi se pare normal turbo vs turbo...



Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Jun 1 2010, 12:02 PM
Trimis la #70


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



roller , bluey are dreptate , da nu-oi fi si tu fraier sa te dai cu un turbo de la 4000rpm, e clar ca tu ai putere mica acolo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bluey
mesaj Jun 1 2010, 12:17 PM
Trimis la #71


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,424
Inregistrat pe: 3-November 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 424
Masina Personala:Audi



Pai cuplu mare inseamna ori turbo , ori motor de capacitate mare (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Cu care dintre astia vrei sa te dai?
Cuplul ala mare se traduce prin putere mai mare in ture joase la un moment dat.

Si pana la urma nu prea e pe aici nici un diesel de 1000kg ca sa il cautati de cuplu (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Ce a spus Iuli se refera normal la 2 masini cat mai apropiate.


--------------------
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Racer de forum nambar uan :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Jun 1 2010, 12:37 PM
Trimis la #72


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



nuuu iuli a spus prima data ca o masina de 200cp si cuplu mai mare ,va bate o masina de 300cp si cuplu mai mic , (IMG:style_emoticons/default/happy.gif) pe reprize
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pejte
mesaj Jun 1 2010, 12:41 PM
Trimis la #73


Stage 5
*****

Grup: Prieten HH
Postari: 513
Inregistrat pe: 18-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 45
Masina Personala:Ice Cold Opel Astra 1.6 Hatch



Nici voi nu stiti pe ce tema discutati/va 'certati'/ aberati (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
This is fun


--------------------
2008 Opel Astra H 5dr 1.6 115+ CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Jun 1 2010, 12:47 PM
Trimis la #74


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



(IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ba da
citeste primul si al doilea post din topic-ul asta(pag. 1)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silvio
mesaj Jun 1 2010, 12:50 PM
Trimis la #75


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 190
Inregistrat pe: 16-May 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 33
Masina Personala:clio RS



CITAT(iulirx @ May 27 2010, 01:29 PM) *
doar daca iei in calcul viteze mari , la care conteaza puterea....
daca iei in calcul viteze pina la 170 km/h , faptul ca masina are 600+ cp sau 200 cp N-ARE NICI O IMPORTANTA !!
important e cuplul care pune in miscare masina. puterea e importanta doar la viteze unde conteaza mult rezistenta la inaintare, pierderile in transmisie, etc.
ce zici de o putere de 200 cp pe 3500-6200 rpm cu cuplu de 320 nm peste tot in plaja asta si o putere de 300 cp cu 280 nm peste tot in plaja asta ?
care are reprize mai bune , la aceasi greutate , pina la viteze de 160-170 km/h?

puterea e vax albina la viteze mici, daca motorul n-are cuplu !
ia vezi, asa ca exemplu : poti sa te tii cu un gti de 350 cp dupa un diesel cu 490 nm intre 2000-4000 rpm cu 200 cp in trafic aglomerat ? la "crosetat" nu conteaza puterea , ci cuplul !
la mersul de zi de zi puterea nu se simte (asta doar daca nu esti maniac sa faci liniute de la fiecare stop, sau s-alergi pe drumuri cu peste 200 km/h). se simte cuplul.



pai masina aia de 300cp va zbura pe langa cea de 200cp din orice treapta si pe orice repriza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RollerMAN
mesaj Jun 1 2010, 12:54 PM
Trimis la #76


Stage 5
*****

Grup: Moderator
Postari: 2,497
Inregistrat pe: 8-June 09
Din: Bucuresti
Membrul Nr.: 87
Masina Personala:-



Bluey avem diesel de 1000 de kg pe mihai cu bx-ul...dar unde ai benzinaru de 1000 de kg?

Cred ca gasesti mai usor masini de 1300 de kile sa faci comparatii din astea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chuckie
mesaj Jun 1 2010, 02:06 PM
Trimis la #77


Stage 5
*****

Grup: Senior Member
Postari: 1,987
Inregistrat pe: 30-May 09
Membrul Nr.: 65
Masina Personala:Renault Megane R26



a luat-o pe aratura rau de tot topicul asta!
iulirx incercam cand vi in august , desi ti-am mai zis eu sunt convins de rezultat
onn : in urma testelor pe strada fac niste comapratii cu cele de pe net
http://www.zeperfs.com/en/duel1552-2303.htm
pe strada: eu (doar cu soft) vs mustang gt din mers , cam 2 masini intre noi ...(are putere mai mare, cuplu mai mare , greutate cam pe acolo...totusi cutia e de kkt la masina asta)
http://www.zeperfs.com/en/duel1552-2747.htm
eu (cu soft intercooler si fara interior) vs focus rs cu aproape 4000 de km din mers de la 50 pana la 180 sta in curul meu , apoi trece si cu cat viteza creste cu atat se duce mai tare... (cuplu mai mare decat mine , putere la fel , greutat mai mare ...) explicatia?
sunt atatea si atatea exemple , dar aberez prea mult...
cuplu te ajuta la puteri apropiate...greutate apropiata...etc...dar atat
de asemenea CZT`ul pe cate il stiti cu totii...a scos pe dyno 270 cuplu din 1.5 turbo al lui, are putere mai mica ca mine si este mai usor...totusi suntem pe acolo...de ce nu castiga cursa cei 100 nm in plus ai mei?


--------------------
R26 F1 TEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulirx
mesaj Jun 1 2010, 05:17 PM
Trimis la #78


Stage 3
***

Grup: Member
Postari: 192
Inregistrat pe: 13-March 10
Din: ploiesti
Membrul Nr.: 573
Masina Personala:Volvo S60 D5 cu motor; Focus RS Mk2 cu alt motor



totul tine de sofer si cutia de viteze.
doi soferi , pe aceeasi masina scot timpi diferiti, mai ales la reprize.
daca stii sa utilizezi ce e BUN la cutia ta si sa eviti ce RAU , cistigi, nu, nu.
citi am vazut io care schimba la rosu....o schimbare supraturata sau una prea devreme te lasa cu 3-4 masini in urma...
sau citi tin piciorul pe acceleratie la fund atunci cind schimba, si multe alte "smecherii" d-astea...
de ce crezi ca nu toti soferii pot scoate timpii de producator ? mai conteaza sa si stii , nu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darian
mesaj Jun 2 2010, 09:19 AM
Trimis la #79


Stage 5
*****

Grup: Member
Postari: 1,679
Inregistrat pe: 15-May 09
Din: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Membrul Nr.: 32
Masina Personala:Golf .:R MY2012 DSG



S-au mutat discutile in sectiunea privata. Continuati acolo, nu pe public.

Merci


--------------------
Golf .:R MY2012 DSG - powered by RBN
ex: Focus ST320 - powered by Dreamscience

Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pagini V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
1 Utilizator(i) vizualizeaza acest topic (1 Vizitatori si 0 Utilizatori ascunsi)
0 Membrii:

 

Versiunea Lo-Fi Astazi este: 25th June 2025 - 11:24 AM