Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Aspirate tunate, turbate tunate
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Motor si Transmisie HotHatch
Rius
Ia spune-mi @scateru .....cat ai "investit" tu in masina "ca sa ai".....ca daca investesti ai

Si iti spun si eu cate citroenuri am bagat eu in clio rs...si "n-am".....nu ma mai futeti cu faza asta ca daca nu investesti nu ai
scateru
la 5 000 de eur m`am oprit din numarat , asta contine si caroseria care o am acum .... dar iarasi ... eu am avantajul ca nu platesc mana de lucru wink.gif
Rius
CITAT(scateru @ Mar 3 2011, 09:44 AM) *
la 5 000 de eur m`am oprit din numarat , asta contine si caroseria care o am acum .... dar iarasi ... eu am avantajul ca nu platesc mana de lucru wink.gif




Eu nu m-am referit si la garaj biggrin.gif
scateru
mda ... masinile astea mananca mereu ... dar ce sa`i faci blink.gif
Problema mai mare la mine nu a fost cat am investit .... ci cum , caci eu n`am gasit piese gata facute aftermarket decat f greu , a trebuit sa cumpar 15 piese , sa le combin sa iasa ce aveam nevoie unsure.gif cutia de exemplu contine piese din 4 cutii smile.gif))

Te inteleg oricum , am si recunoscut ca eu am scos cat de cat ceva din masina la un pret relativ ok fata de masinile noi , insa acum daca ar fi sa fac alta ar costa mai putin pentru ca stiu de ce am nevoie si ce trebuie sa fac wink.gif

Totusi eu nu am ce sa pierd , am un diesel amarat din 86 ,injectie mecanica ....
RunRun
pot sa intreb ce configuratie are acel S2k? sau la cati cai e dus? smile.gif
Ferny
CITAT(RunRun @ Mar 7 2011, 03:39 PM) *
pot sa intreb ce configuratie are acel S2k? sau la cati cai e dus? smile.gif

cel albastru???
dragostan
CP exact nu cred ca stie decat propietarul, dar cu launch control si slick-uri rupea norma biggrin.gif
Ferny
blocant...
Ferny
CITAT(Ferny @ Mar 7 2011, 03:47 PM) *
blocant...soft...
asta din ce se auzea acolo...scz pt postul dublu.
dragostan
S2000 vine cu LSD de fabrica oricum...
Rius
da e de 2000cc sau 2300cc?
ca sunt doua modele biggrin.gif


oricum bravo lui de investitii si masina, si bravo celor care participa si au super masini indiferent de grupa
Respect la maxim, czt, giany si ceilalti....pentru ce au facut si unde au ajuns


Eu unu nu am nimic cu ei....dar nu trebuia sa dispara grupa AP5....aia era cupa mea (cupa inseamna locul 1,2 sau3)

Asa nu stiu daca ma calific macar biggrin.gif
Ferny
CITAT(dragostan @ Mar 7 2011, 03:51 PM) *
S2000 vine cu LSD de fabrica oricum...

asta zicea omul...
dragostan
e de 2000cmc. cele de 2200 sunt US spec si au unele elemente de caroserie diferite.
Rius
Oricum la un aspirat trebuie sa bagi muuuulte zerouri in ele pentru maxim 40% din puterea de fabrica, ma refer la un aspirat care e deja foarte impins.
scateru
nu este vorba de zerouri neaap ... este vorba ca daca vrei performanta iti iei ceva cu inclinatie catre ... de exemplu motoru tau un pic modificat pe o caroserie veche usoara cu tot cu interior sigur ar face probleme mari la street wink.gif(am fost placut impresionatd e un clio vechi albastru cum tragea pt caii lui .. vusi stie mai multe) la drag ,dupa cum bine stii te intereseaza plecarea ... puterea sus e importanta da nu prea , am batut masini destul de puternice tocmai din cauza asta ... putin da pun jos (acum sa vad cum se descurca launch controlu la chishor smile.gif) )
Sincer eu am reteta pentru s2 cu bani relativi putini pt o cupa la street(presupun ca sub 13 sec .. sigur iei ceva) wink.gif acuma n`ah depinde fiecare de la ce pleaca ...
Eu ce sa mai zic ... ca n`am bani sa`mi iau hatchback smile.gif)) si ma dau cu caramida ? laugh.gif
Ferny
CITAT(Rius @ Mar 8 2011, 09:14 AM) *
Oricum la un aspirat trebuie sa bagi muuuulte zerouri in ele pentru maxim 40% din puterea de fabrica, ma refer la un aspirat care e deja foarte impins.

cat scoti pe 400m???
Rius
ultima cronometrare 14.7 la tulcea

@scateru....sub 13 la s2 cu bani putini????...noi nu traim in aceleasi timpuri...la mine arata data 11martie 2011...

Sunt curios cate vor fi sub 13 street sau profi pentru s2 ...pentru tine cat inseamna "bani putini?" 10000?
Rius
CITAT(scateru @ Mar 10 2011, 09:16 PM) *
... de exemplu motoru tau un pic modificat



Ce tare e asta.....
pe langa

- interne forjate
- compresie marita la 13.3
- chiulasa portata
- axe
- evacuare derestrictionata si marita la 63
- admisie marita cu 4 mm
- corp clapeta cu diametrul marit de la 60 la 74

si nu imi mai aduc eu aminte acum....tu spui ca motorul meu l-ai mai modifica un pic?

Umblu cu cantaru' in buzunar sa vad ce mai dau jos si cate kg obtin...si voi spuneti ca "daca nu investesti nu ai..frate"

Vand masina...imi bag p**a in ea

bluey
Masinile/motoarele lor nu sunt concepute de fabricant pentru dementi care le modifica si le cresc puterea.
Tu ai avut ghinionul sa alegi o masina care nu prea face treaba la drag pana nu pui turbo (e valabil pentru foarte multe aspirate mai ales in 2011 cand orice copil isi poate lua o masina turbo si cu investitii apropiate de ale tale isi dubleaza cp).
Exista si un topic turbo vs aspirat.
Concluzia era clara parca : vrei cresteri mari de putere (pentru drag) iei un turbo din start. Raportul E/cp e mult mai bun la turbo intotdeauna.
Ambitiile personale de genul "Vreau eu sa fiu cel mai tare aspirat si ma incapatanez sa raman aspirat" nu iti vor aduce cai.
Pe cealalta parte daca am fi avut un circuit masina ta ar fi fost prea tare. Dar nu avem sad.gif
scateru
rius ... ma refeream ca motoru tau sstock + putine modificari pe o caroserie de 700 kg ar face probleme (700 cu tot cu interior) , de exemplu de la citroen poti lua una bucata AX + una bucata motor de bx d6c 160 de cai de baza (sau o xantia cu 100 de euro cu motor 2.0 16 valve) , iei axa soft , volanta usoara + cateva lucruri de baza la motor sa te apropii de 200+ cp (nu stiu cum e la renault dar .. la bx de exemplu si`a comandat cineva axa care ii aduce 20 cp fata de stock ... motoarele sunt relativ neimpinse ...)
Repet in mare parte costa manopera si piesele de schimb
Nu exista 10 000 .. daca faci lucrurile cu mana ta cred ca iti ajung 4000 pentru ce am enumerat mai sus ... depinde cat te intinzi ! si aici vb de o masina care merge in linie dreapta , fara nu stiuc e pretentii sa stea pe curbe sau nu stiu ce comfort . Intradevar daca platesti manopera costa un pic mai mult ... dar oricum sub pretul unui czt stock sau alte chestii
Ferny
CITAT(Rius @ Mar 11 2011, 08:34 AM) *
Ce tare e asta.....
pe langa

- interne forjate
- compresie marita la 13.3
- chiulasa portata
- axe
- evacuare derestrictionata si marita la 63
- admisie marita cu 4 mm
- corp clapeta cu diametrul marit de la 60 la 74

si nu imi mai aduc eu aminte acum....tu spui ca motorul meu l-ai mai modifica un pic?

Umblu cu cantaru' in buzunar sa vad ce mai dau jos si cate kg obtin...si voi spuneti ca "daca nu investesti nu ai..frate"

Vand masina...imi bag p**a in ea

eu unul as incerca sa pun o clapeta mecanica ,as comprima un pic motorul , o alta garnitura de chiulasa mai buna decat aia stock , axe ai , portarea costa undeva la 500euro, din ce am enumerat eu poate fara portare si cu un alt soft(poate ai) si usurata masina(tu stii ce scoti din ea)ar trebui sa scoti 14 sau un 13.7 si poti merge cu pistoane stock ...
Cristi_XP
ti-a scris mai sus omul ca are admisia marita cu 4mm ... si chiulasa portata ... mai vrei sa o porteze odata ?
scateru ... cand s-a trezit prietenul tau tot in 2011 era ? Voi aveti impresia ca daca luati 2 axe sport sau poate 3 ..., castigati 30 cai , si daca mai puneti cateva lucruri de baza la motor ajungi la 200+ cp =))
Mi-a placut la nebunie exprimarea cu cateva lucruri de baza la motor
Puteti sa puneti axe si sa castigati un cal in plus per total si 20 pe o plaja de la 5000-6000 dar in total sa fie 1 in plus ... sau sa mearga masina mai prost , asta nu vi-a trecut prin cap ? smile.gif)
Din ce fratele meu 200+ cp la un aspirat de 160 cu bani foarte putini ? Vorbim totusi de un castig de 40 cp ...
Cel mai adevarat post este cel al lui bluey ...din pacate asa sta situatia smile.gif
Ferny
masina lui BFF pana sa o faca turbo tragea foarte bine pe aspirat si a avut 13.6 parca ...un alt exemplu este motorul de calibra 2.0 16v care il gasim pe foarte multe masini gen corsa 1, 2 , cielo etc... si trag foarte bine... poate pt a modifica motorul de clio costa foarte mult , eu doar am dat un mic sfat si scz pt offtopic, nenea Rius poate ne vedem la primele legale sa stam de vorba si succes cu masina...
Cristi_XP
pai si BFFul nu avea axe de 800 eur ? jante usoare de 800 eur , galerie de evacuare de 600 lire ... ia sa vedem...cat de ieftine sunt chestiile astea ?
plus o groaza de alte chestii marunte care conteaza si care probabil au costat .
rezultatele marete apar cand incepi sa usurezi masina , dar pentru asta trebuie sa renunti la multe chestii care probabil la multi le este greu sa o faca ,de aia cele mai bune rezultate le scoti din motorul asta dar pe alta caroserie smile.gif
Cea mai buna masina aspirata cu care obtii rezultate este HONDA , pe langa faptul ca un CRX are 960 kg neusurat , ii trantesti un motor B16B de 1.6 180 cp , si ai masina competitiva smile.gif fara sa investesti bani multi .Daca vrei sa o urci in cp , tot va trebui sa sari cu bani destui pentru un castig de 20-30 cp , ce e ok ca piesele de performance sunt mult mai ieftine ,sa fim totusi realisti si sa nu traim in lumea celor care isi cumpara axe si castiga 20 cp direct din axe .
scateru
CITAT(Cristi_XP @ Mar 11 2011, 05:41 PM) *
ti-a scris mai sus omul ca are admisia marita cu 4mm ... si chiulasa portata ... mai vrei sa o porteze odata ?
scateru ... cand s-a trezit prietenul tau tot in 2011 era ? Voi aveti impresia ca daca luati 2 axe sport sau poate 3 ..., castigati 30 cai , si daca mai puneti cateva lucruri de baza la motor ajungi la 200+ cp =))
Mi-a placut la nebunie exprimarea cu cateva lucruri de baza la motor
Puteti sa puneti axe si sa castigati un cal in plus per total si 20 pe o plaja de la 5000-6000 dar in total sa fie 1 in plus ... sau sa mearga masina mai prost , asta nu vi-a trecut prin cap ? smile.gif)
Din ce fratele meu 200+ cp la un aspirat de 160 cu bani foarte putini ? Vorbim totusi de un castig de 40 cp ...
Cel mai adevarat post este cel al lui bluey ...din pacate asa sta situatia smile.gif

Repet , prietenul meu a luat aceasta axa din australia , tipul are fisa dyno cu aceste castiguri nicidecum vorbe !
Bx`ul stock are 15.7 sec pe 400m , iar acelas bx dupa ce s`a montat axa 15.1 aceasi configuratie .... o sa revin cu articole o sa intreb sid e fisele dyno ! stiu si eu ce implica modificatul unui aspirat ! Atata timp cat cel care i`a vandut`o i`a garantat cresterea pe dyno daca motoru este in mintile lui ... nu vad care este problema !
N`avea rost sa mananc cacao aiurea , in fine ...
Treaba e simpla , vrei aspirat tare ? slabeste .

p.s. uite un aspirat preparat la noi ... o sa facem un dyno sa vedem castigurile , lucruri elementare .(nu este masina de alergat la drag sau altceva )
Apasa aici pentru a vizualiza fisierele atasate
Cristi_XP
mai are rost sa te intreb daca s-au facut masuratori dyno before si after ?
in ce conditii s-a scos timpul 2 ? sau timpul 1 ? e cu iphoneu ? cu gtech ? iti spun asta pentru ca nu ma incalzesc cifrele de pe dyno , mai ales la ce dynouri avem prin tara ...si decat sa dau bani pe dyno mai bine de banii aia ii cumpar ceva la masina .
Rezultatele conteaza .
15.1 e timp de masina de 170 cp si greutate in jur de 1200 kg ...195 cp si 1350 kg ...
deci cate kg avea masina ?
scateru
in conditii similare s`au scos timpii ... iar diferentele sunt strict de la axa ! nu stiu despre starea motorului( nicidecum nou ), pentru ca nu detin masina !
Greutate nu stiu ,stock 1200(varianta cu trapa despre modelul in discutie) si ceva + muzica ... deci plauzibil 170-180 cp daca motoru e in zaua lui . (ca fapt divers motoru asta e baza motoarelor de pe xsara vts c4 vts )
Iar cel ce vinde cica are fise dyno ... cum fac rost de ele ti le trimit ... nu sunt fan aspirat ... iti zic doar ca se poate ! nu e imposibil ... fiecare motor are portitele lui ...
Cristi_XP
masurati cu ce ?
Ferny
CITAT(Cristi_XP @ Mar 11 2011, 11:40 PM) *
pai si BFFul nu avea axe de 800 eur ? jante usoare de 800 eur , galerie de evacuare de 600 lire ... ia sa vedem...cat de ieftine sunt chestiile astea ?
plus o groaza de alte chestii marunte care conteaza si care probabil au costat .
rezultatele marete apar cand incepi sa usurezi masina , dar pentru asta trebuie sa renunti la multe chestii care probabil la multi le este greu sa o faca ,de aia cele mai bune rezultate le scoti din motorul asta dar pe alta caroserie smile.gif
Cea mai buna masina aspirata cu care obtii rezultate este HONDA , pe langa faptul ca un CRX are 960 kg neusurat , ii trantesti un motor B16B de 1.6 180 cp , si ai masina competitiva smile.gif fara sa investesti bani multi .Daca vrei sa o urci in cp , tot va trebui sa sari cu bani destui pentru un castig de 20-30 cp , ce e ok ca piesele de performance sunt mult mai ieftine ,sa fim totusi realisti si sa nu traim in lumea celor care isi cumpara axe si castiga 20 cp direct din axe .

axele nu l au costat 800 de euro si nici jantele care erau oz de fabrica , il sun si il intreb nu mai pune de la tine...poate galeria dar nici aia nu cred.
Rius
CITAT(Ferny @ Aug 9 2010, 06:42 PM) *
nu stiu cat de adevarat este calculatorul asta...

Power at Flywheel (BHP) : 224
Weight without Driver (KG) : 860
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 264.65
0 - 60 (Secs) : 4.83
0 - 100 (Secs) : 11.67
60 - 100 (Secs) : 6.84
Quarter Mile (Secs) : 13.21
Terminal Speed (MPH) : 106.39
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 13.01
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 108.37



Ferny la 224 hp si 860 kg..... vrei sa te dai cu 190 cai si 1200kg?....interesanta competitia.....da vom vedea

Pai de ce tot plang eu dupa grupa aia AP5 ... unde intrau doar aspiratele pana in 2000 si dieselurile pana in 1500 ...
Rius
Si r5-ul ala are 860 kg cu tine si cu geaca uda biggrin.gif
Ferny
masina fara bancheta completa ,scaun dreapta ,roata de rezerva + suport aferent sunt 65 kg iar eu am 60 kg ,este adevarat ca si eu o sa dau peste alti mai buni ca mine, iar ce se discuta aici tu ai dreptate si nu incerc sa dovedesc contrariul , sunt oldschool ,eu stiu aspirate cu carburatie si axe agresive, ce aveti voi pe masina ma depaseste desi lucrez de 12 ani in domeniu...
eu anul trecut la tulcea am scos 13.6...si pot sa il imbunatatesc.
Cristi_XP
CITAT(Ferny @ Mar 12 2011, 12:38 PM) *
axele nu l au costat 800 de euro si nici jantele care erau oz de fabrica , il sun si il intreb nu mai pune de la tine...poate galeria dar nici aia nu cred.

ia suna-l si intreaba-l te rog
Axele atat costa noi la catcams,ca poate el a dat alt pret pe ele ... e treaba lui si nu cred ca intra in discutie ,sau ca ar conta daca le-a primit cadou sau daca a dat bani pe ele.
Cat despre oz ultraleggera din fabrica... hahahhahah
clio are Oz f1 racing care erau vandute de mult ceva destul de usoare,dar nu usoare in genul ultraleggera,daca pentru tine ca sunt OZ inseamna acelasi lucru, e treaba ta .Nu ma cunosti ,dar te rog sa iti scoti din cap ideea ca pun de la mine chestii ,in general daca ma bag intr-o discutie ma bag in cunostiinta de cauza , nu ca sa fiu inca unul in plus care-si mai scrie o parere,sau ca sa demonstrez pe cine cunosc sau numarul cui de telefon il am
Ferny
CITAT(Cristi_XP @ Mar 12 2011, 08:32 PM) *
ia suna-l si intreaba-l te rog
Axele atat costa noi la catcams,ca poate el a dat alt pret pe ele ... e treaba lui si nu cred ca intra in discutie ,sau ca ar conta daca le-ai primit cadou sau daca ai dat bani pe ele.
Cat despre oz ultraleggera din fabrica... hahahhahah
clio are Oz f1 care erau vandute de mult,daca pentru tine ca sunt OZ inseamna acelasi lucru, e treaba ta .Nu ma cunosti ,dar te rog sa iti scoti din cap ideea ca pun de la mine chestii .

cand l am cunoscut pe BFF avea jantele de fabrica poate acum si a luat altceva si stiu sa fac diferenta intre doua modele... stai linistit.
Cristi_XP
noi vorbim de timpu ala de 13.6 ...nu de cum vine masina stock din fabrica smile.gif
probabil cand l-ai cunoscut nu avea nici axe...
in cazul asta , eu nici nu stiu ca BFF sa fi fost clio rs, ci logan rosu diesel .
ca sa iti arat ca vorbesti prosti
masina avea numere rosii nici atunci nu avea jantele de fabrica .
Ferny
nu ma dau mare ca il cunosc sau ca am numarul lui, eu cu cateva posturi in urma am dat niste exemple, stiu ce inseamna sa bagi bani in ceva daca vrei sa fii competitiv iar la un aspirat daca vrei sa iei o cupa vei face modificari radicale si ii dau dreptate lui Rius am vazut cum arata masina lui si mie mi ar fii mila sa modific doar pt a castiga o cupa...
Ferny
CITAT(Cristi_XP @ Mar 12 2011, 08:48 PM) *
noi vorbim de timpu ala de 13.6 ...nu de cum vine masina stock din fabrica smile.gif
probabil cand l-ai cunoscut nu avea nici axe...
in cazul asta , eu nici nu stiu ca BFF sa fi fost clio rs, ci logan rosu diesel .
ca sa iti arat ca vorbesti prosti
masina avea numere rosii nici atunci nu avea jantele de fabrica .

l am cunoscut anu trecut prin intermediul unui prieten sa ii imprumutam niste semislickuri sa vada daca exista o diferenta ,ce are el pe masina vs semislick.
Cristi_XP
sa schimbam subiectul , ca nu imi plac foarte mult discutiile in contradictoriu , si am putea discuta despre chestiile astea pagini intregi ,sa-ti arat de cand sunt vandute jantele de care ziceai tu , ce jante au fost pe masina , faptul ca anu trecut masina nu stiu daca a circulatc aspirat sau aproape deloc,etc etc etc,sau ca nici nu mai era aspirata de multa vreme .
Ideea e urmatoarea , intr-un aspirat ca sa scoti 40 cp amarati trebuie investite sume foarte mari comparativ cu ceea ce realizezi .Sa ai o masina care pe strada abia sa o poti conduce , sa fie moarta sub 5000 rpm ,si nici cui nu ii convine asta .Din pacate grupele de anu asta de la liniute nu te prea mai indeamna sa ramai aspirat ca sa ai o masina competitiva ,deci ori pe turbo ori te lasi de liniute .Parerea mea , pentru a se continua cu fenomenul de imbunatatire al masinilor aspirate , sa se faca grupe doar pentru aspirate, altfel cu timpul nu vor mai exista masini aspirate la curse pentru ca o sa fie "absolete",plus ca la nimeni nu ii convine sa bage 3000 eur in masina si sa vina o coaja cu un T3 de 200 eur pe ea care merge la 0.5-0.7 bar safe si in care nu s-au investit nici 1000 eur si sa iti dea autobuze .
Intr-un turbo bagi 3000 eur si ai facut masina de 500+ cp ... si nu stai la discutie decat cu aspirat de 5-6 litri /
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.