Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: New Focus ST 2012
Forum HotHatches > HotHatches General > Stiri Auto HH
RollerMAN
Arata interesant interiorul.
Cu eleronul ala cred ca au vrut sa reinvie ideea de cosworth smile.gif
bluey
Mie mi se pare hidoasa :X
Va arata extraordinar pe negru smile.gif))
Vlad_TNS
Interiorul imi place mult mai mult la asta nou.Dar la exterior modelul vechi cu sau fara facelift arata mult mai bine.Si sa nu mai vorbesc de stopurile alea care se prelungesc pana in bara fata smile.gif
atipiq_nightmare
Ai dreptate parca stopurile sunt imprumutate de la kia pro ceed
Chuckie
iac iac iac !
Rius
tot tractiune fata?...si ce preturi?
Dr.Silviu
Deci s-a renuntat la 5 cilindri? Pacat... sad.gif
RollerMAN
Acum mi-am dat seama..botul este o imitatie slaba de jaguar...
Pai trendul se pare ca este sa se tot micsoreze motoarele in capacitate cilindrica si sa le supralimenteze cat mai mult...
BSH
Botul ala e o bataie de joc. Zici ca e desenat de vanghelie. Restul e tzais. Interiorul arata exceptional. Sa speram ca nu or sa mai fie asa slabe calitativ.
bluey
Pe de alta parte nici nu trebuie sa fie frumoasa, ca doar nu e Fiat 500 biggrin.gif
A vazut cineva vreun Subaru frumos? Masina de barbati nu de agatat pitzi pe Magheru.
RollerMAN
Da subaru..arata frumos smile.gif
Mai ales varianta hatch smile.gif))))))))))
Vlad_TNS
Mie imi place cum arata Subaru biggrin.gif . Degeaba ziceti acum ca e urata(Nici mie nu-mi place).Ca in timp o sa invatati sa va placa.Asa e in majoritatea cazurilor.Cand apare o masina noua zice toata lumea ca e urata cu spume si dupa in timp vi se schimba parerea.Nu zic ca nu exista unele masini care sunt placute din prima biggrin.gif


It will grow on you
bambu
Din fata parca e un grande punto tunat rau, din spate proceed tunat. Nu-mi place dar se obisnuieste ochiul, nu-i bai.
Nicky
frumos motorul, nu imi plac cele peste 2.0, desi sunt mai echilibrate cele cu 5 cilindri si 2.5 L. nu m-a dat pe spate designul, dar e un concept nou si numai timpul va spune cat de mult succes va avea. e bun si smartul ala cu gene de iesit pe magheru laugh.gif
DeN1grator
Groaznica fata, deloc nu ma atrage.
Mituc
Subscriu parerilor despre bot. Ori e ford ori e peugeot?! Macar la peugeot botulala rizitor e integrat putin altfel.

Vad ca masina pozata e aproape macheta. Are acoperit interiorul jantelor cu un carton/plastic mat ceva sa nu se vada frinele.
Darian
Asa va arata masina de productie. Mie sincer mi se pare interesanta si putin altfel, nu pt ca detin Ford, asteptam sa vedem performantele si atunci o sa ma pronunt asupra unei pareri definitive
octav
Ideea cu spatele asemanator cu ProCeed o sustin si eu... oricum va prinde la public sigur, la fel ca toate Focus-urile de pana acum.
Vad ca designul jantelor nu vor sa il schimbe nici in ruptul capului. smile.gif
Vlad_TNS
@octav : pai si la golf 6 gti nu e la fel ? smile.gif
pejte
CITAT(bluey @ Mar 23 2011, 10:49 AM) *
A vazut cineva vreun Subaru frumos?

Legacy-ul vechi cum e?
dragostan
interiorul mi se pare mult prea incarcat...si nu uitati ca am un civic. imi plac interiorele cu multe butoane dar asta imi da o senztaie de inghesuiala, de lipsa de spatiu.

exteriiorul e hidos de-a dreptul, mi se pare kitch din orice unghi m-as uita. pacat, pt ca plaforma tehnica e una foarte buna.

adyp2003
Subscriu si eu...
Butoanele sunt mici si inghesuite, dar poate iti dau si un stylus de PDA ca sa le apesi. smile.gif

ST-ul vechi e piesa pe langa asta nou, atat la interior cat si la exterior!
Totusi, nu pot uita cat de mult imi placea G4 si ma lua cu greata cand vedeam o poza de G5... Shift happens! smile.gif
robi_zet
Puteai si ei sa proiecteze alte jante (a trebuia facut si la vw cu gti 6) Botul e super urat, lateralul este ok
adyp2003
Eu unul inteleg dorinta lor de a pastra jantele. Face parte din "semnatura". E ca in reclama aia: "It's a GTI".
As vrea sa o vad cum se comporta la capitolul performante - proba practica, pe hartie se descurca toti - intrucat performantele spala pacatele. Doar de asta iti iei modelul de hatch mai potent, in locul celui standard (aspectul masinii nu se schimba radical). Sau poate am eu orbul gainii...
octav_m
urata.

au facut-o mai performanta dar cred k s-a pierdut ce era mai important: sunetul de 5 cilindri si portia de 'fun' care ti-o oferea sasiul...fiind tail happy. noul sasiu mai rigid nu cred k va mai fi asa...ramane de vazut
adyp2003
Nu mi se pare chiar atat de special al cincilea cilindru, nici un al saselea, daca e in linie...
Atata vreme cat eu simt vibratii la relanti in orice benzinara cu cilindrii dispusi in linie, doar un >=V6 m-ar impresiona.

Imi cer scuze daca aveti impresia ca sunt acri strugurii pentru mine, dar nu m-am uitat la pret.
Rius
Unui motor cu 6 cilindrii in linie ii dispar armonicile pare de grad mic....ceea ce inseamna ca e foarte bine echilibrat...ceea ce ma face suspect in corecta functionare a motorului de care tu amintesti ca il simti ca trepideaza la relanti...Eu zic ca nu il simti mai mult decat un v6 sau v8

Atat v6 cat si 6L folosesc aceeasi idee de constructie a arborelui cotit si anume constructia in oglinda
silvio
mie imi place
BSH
Poate ce e pe sub. Cum sa iti placa botul ala ? ..si spatele
corado
Galerie foto noul ST
http://www.netcarshow.com/ford/2012-focus_st/
RollerMAN
daca ala e locul pt numarul de inmatriculare ...sunt curios unde e intercoolerul..si cum se raceste...
Mituc
Avind blocul motor o idee mai mititel ca volum decit la st2006/RS e posibil sa-i fi pus un top-mounted intercooler. La ST/RS e front-mounted din cite stiu.

Din cite vad eu acolo unde ar trebui sa fie numarul si respectiv in laterale grila oricum e plina. Aerul e saltat inspre radiator/intercooler/compartimentul motor pringrila fata: fante, format faguri, etc, toate bat inspre in sus. Si WRX STi are tot TMIC si e ok.

Arata foarte bine si de data asta i-au montat toate usile!! Deci e cu adevarat un hatchback si prin look si motorizare e si hot. Singurul minus mare e volanul de utilitara, in 15 spite sau nu stiu cite ca m-am incurcat la numarat la cit de multe erau.
bambu
Si vechiul ST are varianta de 5 usi. Cu volanul subscriu.
pejte
CITAT(Mituc @ Apr 3 2011, 06:30 PM) *
Si WRX STi are tot TMIC si e ok.

Da, dar alea au un hood scoop.
Mituc
Fanta in capota e ok si ridica semnificativ eficienta TMIC-ului, insa nu e foarte practica pentru ca va colecta toti bondarii de pe drum. De exemplu Mazda 3MPS 2010 a trecut la hood scoop dupa ce in prealabil 3MPS 2007 nu venea cu asa ceva si arata cit se poate de decent pe strada. Sistemele de racire ale IC-ului la cele 2 modele se face simtit mai mult in zilele toride de vara, dar in rest... fix-pix.

Treaba e cam asa:
- in mers bara la bara intercooerul front-mounted e mai eficient;
- in mers sanatos, pina la anumite debite de aer, in functie de dimensiunea fiecaruia dar mai ales a TMIC-ului, lucrurile sint la egalitate;
- tot in mers sanatos, tot pina la anumite debite de aer, TMIC-ul va avea caderi mai mici de presiune dtorita tubulaturii mult mai scurte, -> avantaj TMIC.
- daca pui turbina marita care poate impinge mai mult aer - TMIC = FAIL.

Pina pe la 300-320whp insa TMIC-ul e ok. De la 300whp in sus se recomanda trecerea la FMIC chiar daca e acea plaja de 20-30WHP in care se poate merge cu ambele. Daca masina e de strada atunci e ok, dar daca mergi cu ea pe circuit si o pui sa faca sustinut peste 300whp atunci cu TMIC-ul poti beli motorul.

Aproximativ asa stau treburile in tuning daca ai intercooler racit cu aer (la alea cu apa lucrurile stau relativ diferit). Deci ST-ul 2012 cu 250cp va fi ok cu orice fel de intercooler, si daca eu as fi ford l-as face cu top-mounted pentru ca deja motorul e de litraj mic si ca sa scoata putere tre' sa urce ceva in ture, automat nu pot pune un K03 sau ceva din clasa aia ci tre' sa urc mai sus la ceva cu un raport mai mare, si cu un TMIC as cobori turatia de spool maxim suficient de jos datorita lag-ului mic al tubulaturii. Deci.. eficienta pe o plaja mai larga cu cel putin 500rpm fata de varianta cu FMIC. Ma rog, la 2 litri se poate face un fmic cu conducte de 2" si ai terminat cu lag-ul.

Astea-s supozitii insa. O sa vedem cum arata dupa ce trecem de dezalinierea planetelor.

P.S.: limitele de 300-320-330whp pomenite mai sus sint relativ empirice. Sint pe acolo insa pot diferi chiar mult de la masina la masina.
pejte
Pai si cum se face o racire eficienta a unui TMIC fara scoop?

Vorbim de variante stock, evident.
Mituc
Pai aer in compartimentul motor poate ajuge doar printr-o gaura data in capota?
pejte
Nu, dar ajunge mult mai bine, chiar deasupra lui, prin acea gaura.
Mituc
Asta probabil ca da. Doar ca intr-o exploatare zilnica pentru o masina de strada apar probleme suplimentare. Probabil cel mai bine ar fi fost fara capota daca e s-o iei asa wink.gif
Si in capota pot exista conducte de aer care sa redirectioneze aerul intrat prin fata in diverse locuri. Insa la viteze mici e mai greu.
robi_zet
Bara de la varianta stock parca e mai interesanta blink.gif
RollerMAN
Chiar e smile.gif
Darian
Culmea sa iti iei ST si sa schimbi bara cu una de focus normal smile.gif)
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.