Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Intrebare despre cuplul cutie de viteze
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Motor si Transmisie HotHatch
robi_zet
Vw scirocco 2.0 TSI 200 hp 280 Nm, urmeaza vro 265 Hp

Acum intrebarea cati Nm tine cutia stok? Stie careva (baietii cu GTI)
bogdan_wrc
depinde de cine face softul.
stiu GTI DSG cu turbina de S3 si pe la 330 de cai care merge ok (soft superchips, dar valabil si la REVO) si auzisem de un DSG pe GTI care dupa incercari de a urca softul (si avea DOAR SOFT) catre limita incepuse sa se balbaie cutia...deci doar din soft si ametisese cutia. nu dau nume...
dany_eok
Cutia de viteze tine pana la 550-600 Nm. Treaba e ca pana la cutia de viteze ai ambreiajul care tine maxim 400-450 Nm. In concluzie grija ta ar trebui sa se indrepte spre ambreiaj si nu catre cutia de viteze.
bogdan_wrc
si mai ales CUM e distribuit cuplu...daca urca brusc ..liniar...
SpdR
Daca ai manuala, nu e pic de panica smile.gif
DSG, k03 indiferent de alte modificari... fara pic de panica biggrin.gif
Dreadfull
a mea la 390 Nm mergea de parca era din fabrica .. fara balbe fara nimic
si stiu si eu un gti cu, atentie, 520 Nm smile.gif dsg evident. NU a umblat la cutie, are deja 9000 km facuti in regimul asta ... si mers ... blana smile.gif
Mituc
Cutiile si ambreajele tin in general cel putin inca 50% cuplu din cit are masina din fabrica.
Totusi la masinile cu transmisie manuala unde soferul se mai poate trezi sa dea drumu brusc la ambreaj, sau faca retrogradari fara sa aduca motorul in ture, samd, socurile pot deveni mai mari si cel putin teoretic se poate intimpla ca valorile maxime suportate de cutii si ambreaje sa fie atinse mai devreme (motiv pentru care, de obicei, si ele au niste valori suportate o idee mai mari).

Daca ai dsg teoretic esti ok. Totusi cu o asa crestere de cuplu eu m-as uita si la suportii motorului, daca aia nu sint suficient de fermi poti avea o surpriza destul de mare intr-un timp relativ scurt.
fuscobal
450NM exista deja pe destule GTI-uri 6MT sau DSG. In cazul cutiilor manuale, volanta bimasica este problema. Chiar si la stage 2 se cam duce in cazul regimurilor de mers mai brutale. Cu stage 3 nu prea are sanse sa tina mai mult de 10-15.000km si asta fara sa abuzezi permanent !
robi_zet
Am si eu o problema azi am urcat cu spatele o panta (nu mare) si cand am ridicat ambreajul s-a auzit ceva ca si cum ar freca fier pe fier, ambreaju tine i-am facut testul si nu are problema. Oare ce sa fie?
alexnightrider
citez de pe sciroccocentral.co.uk de la un tip dealer REVO:

I've never heard of any gearbox issues on these cars....... typically the VAG gearboxes are really well built, on the older 2.0TFSi we did 500WHP on a stock box with an uprated clutch and then the car had a whole season on the strip with no issues! A real testament to the build quality of the gearboxes!
BSH
Ambreiajul nu prea se aude cand patineaza. Ciudat sunetul ala, sa nu fie rulmentul de presiune...
bluey
Robi ai cumva hill start assist printre optiuni?
robi_zet
Nu am bifat optiunea asta deci nu o am... sunetul seamana cu o curea care aluneca cv de genu
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.