Ieri am montat amortizorul si totul e ok... Luni sunt pe Hring.
Placutele Carbotech RP2 fac o galagie colosala. La inceput era amuzant, acum chiar imi e rusine sa merg prin oras. Si daca tot am mers 400 km cu ele si calcau pe disc destul de bine, am zis sa ies pe autostrada, sa le trec prin acel "heat-cycle" pe care il cere si descrie Carbotech pe instructiunile din cutie (franari repetate pana la fade, apoi racire).
Am iesit pe autostrada si am inceput sa franez repetat de la "139" in jos, asteptand un semn de fade. Dupa un timp, raspunsul franei parea ca nu ar mai fi la fel de prompt, insa toata eficienta franarii era acolo (puteam sa induc actiunea ABS-ului prin frana progresiva). Tot asteptand sa apara fade-ul, am ajuns la pasarela de intoarcere de la Bolintin, si am oprit un pic sa vad daca miroase frana, daca s-a pus material din placuta pe disc, etc.
Cum m-am dat jos din masina, am vazut cum iesea fum din placute iar discurile erau incandescente. Am sarit inapoi la volan si am plecat imediat la racire. Dar nu m-am abtinut sa mai verific o data frana... intr-adevar, nu mai era asa prompta, dar in continuare foarte eficienta. Nu au aparut vibratii in discuri (Tarox) ... doar vopseaua de pe etrieri s-a copt.
In concluzie, daca vreti placuta nesmtit de buna la temperaturi, Carbotech RP2 e o solutie de luat in calcul. Ma intrebam pe drumul de intoarcere ce trebuie sa le fac ca sa le duc la fade... eventual sa pun autogenul pe ele. Grija insa la disc, lichid, furtune.
Bafta!