vusiman
May 31 2012, 08:15 PM
Pe net sunt destul de multe topicuri despre probleme la cutie, de fapt aceiasi problema ca si la clio > sincroanele... desi nu cred ca asa de multe ca la renault.
BSH
May 31 2012, 09:15 PM
Stii f bine la ce ma refer, nu trebuie sa te sui cu genunchiu pe levier ca sa futi un sincron sau un pinion. Sunt probleme cunoscute, piese care nu sunt proiectate cum trebuie sau materialul nu a fost ales bine etc etc si la o utilizare normala se strica prematur. Acum ca se duce o bucsa sau un buton din bord (atata timp cat nu e cel de pornire
) nu mi se par probleme mari.
nic_andrei
Jul 25 2012, 12:49 PM
@Vusiman
Tu ai carait vre-odata cutia de ai probleme cu sincroanele sau pur si simplu s-a dus dreaq cutia in timp?
Nu de alta da ziceai ca e aceeasi cutie pe Rs 3 si vreau sa stiu la ce sa ma astept la utilizare normala
BSH
Jul 25 2012, 12:56 PM
Daca ai tot TL4 e nasol, sa speram ca au imbunatatit componentele. Cred ca daca nu o carai pe la liniute sau asa tine ok.
nic_andrei
Jul 25 2012, 01:51 PM
Nu am reusit sa aflu pe nicaieri daca e sau nu TL4. Asa a zis si omu, ca daca e TL4 am pus-o
, e proasta rau.
bambu
Jul 25 2012, 03:04 PM
TL4 este pe megane 3RS, dar asta nu inseamna ca e aceeasi ca la clio, stiam ca se refera la dispunearea treptelor, in cazul de fata cu R-ul la inel pe treapta 1, posibil sa gresesc...
vusiman
Jul 25 2012, 05:12 PM
TL4 pe clio 197/200 este un dezastru din motive de sincroane slabe si probleme de carcasa, ceva gen pierde ulei pe la semering dar din cauza de fabricatie proasta nu de la piesa in sine. In fine daca are aceleasi sincroane e nasol; ca idee timoneria este scurta dar destul de imprecisa cand capata uzura.
la mine a parut o problema pe a 5-a ptr ca am ratat-o odata pe la 170km/h dar mi-am reglat stilul de schimbat si acum e ok; nu mai merge sa schimb super fast ca inainte.
nic_andrei
Jul 26 2012, 10:11 AM
Mda, nasol
Daca acum codul de cutie e acelasi ca la CLIO adica TL4 avem toate sansele sa avem aceleasi probleme ca pe clio.
Ce aveti voi impresia ca va fi alt TL4 si la alta calitate doar pentru ca e de M3 RS?
Tot din acelasi cos se pune si pe megane.
Eu nu cred ca e de bine decat daca e totusi alt cod chiar daca ele par identice la prima vedere.
BSH
Jul 26 2012, 11:04 AM
Parerea mea e ca nu este aceeasi cutie, cel putin nu aceleasi rapoarte avand in vedere ca este alt motor cu alte caracteristici. Posibil carcasa si dispunerea treptelor sa fie aceeasi dar sincroanele si pinioanele cred ca sunt diferite. Ramane de vazut.
vusiman
Jul 26 2012, 11:19 AM
Acum ramane de vazut cum va fi. TL4 se foloseste pe f multe modele renault, nisan si chiar dacia duster. Pana acum nu s-au raportat probleme la megane rs din cate vad.
PS: Ah, n-am vazut ca ai mutat posturile
vusiman
Jul 26 2012, 11:27 AM
TL4 este modelul de cutie si are un cod. La clio 197 este TL4 024. Diferentele sunt doar de pinioane, adica rapoarte, dar ca si constructie si carcasa sunt identice. Iarasi sincroanele sunt aceleasi, in mod normal, indiferent de ce pinion are. Eu cred ca problema este de la turatia mare peste 7k rpm; nu sunt proiectate special ptr asa ceva. La megane nu cred ca ajungi acolo.
nic_andrei
Jul 26 2012, 12:56 PM
Ok, modelul e TL4 dar asta nu inseamna ca nu putea fi imbunatatit pe ici pe colo in locurile esentiale, eu cel putin asa sper.
Oricum pe UK nu am vazut sa fi avut careva probleme cu cutia.Banuiesc ca e aceeasi cutie si pe RS 250 si pe 265 si deja aveau timp sa le crape daca erau asa naspa
vusiman
Jul 26 2012, 01:10 PM
Eu zic sa te bucuri de masina si sa nu te gandesti la cutie. E noua are garantie, eventual o extinzi si stai fara grija.
nic_andrei
Jul 26 2012, 02:17 PM
Am deja garantie extinsa
Mai nou nu poti opta pentru extinderea garantiei decat la cumparare.
bambu
Jul 26 2012, 07:03 PM
Mai nou de vreo 4 ani juma
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog
Apasati aici.