Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: OKADA by Racing Code
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Tuning ECU
SEBASTIAN

Okada Projects
Componente pentru sistemul de aprindere al motorelor de mare performanta in 4 timpi de tip MAS.
Daca sunt multe domenii in care liderul nu este decis in acest sector al componentelor de aprindere OKADA PROJECTS se detaseaza in mod clar de restul producatorilor de produse similare.
Au reusit sa imbunatateasca sistemul de aprindere intr-un mod spectaculos, facand diferenta in piata dar mai ales in functionare.
Aici discutam de produse testate, de legi fizice si nu de voodoo ca in cazul multor produse care dau putere, scad consumul si alte minuni din gama magnetilor minune …
Oricine poate pune mana pe un osciloscop ca sa masoare valorile reale la care lucreaza aceste bobine.

Produsele sunt japoneze fabricate in Japonia si nu sunt ieftine.
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap



Noi folosim si recomandam aceste produse, mai nou fiind si in lista dealearilor din Europa. Importam direct aceste produse si ne bucuram de calitatea lor utilizandu-le in proiectele noastre de success. Dar mai putin importanta este sursa si mai importante sunt calitatile.
Am sa va prezint fizic cum arata un astefel de produs de la ambalaj la montaj pe un Mitsubishi EVO X.






Aceste produse au numar de inregistrare serial number pentru fiecare set in parte. Certificatul lor de calitate avand un standard superior.


Mituc
Acest sistem de aprindere este disponibil si pentru alte marci?
Cu acest sistem voi putea rula cu un avans o idee mai agresiv? Practic acum sint la limita de detonatie cu aproximativ 11.5 grade de avans peste 6400rpm la valori de boost de aproximativ 1.7bar (sau 2.7bar MAP). Si desigur, asta este limita gazului de la pompe.

Sau, ce anume putem intelege prin imbunatatirea sistemului de aprindere cu aceste noi bobine in premisa ca bujiile deja folosite sint corect alese pentru motor si modificarile aduse ulterior? Poti te rog sa detaliezi sau sa ne spui din experienta ta ce anume se imbunatateste si cum? Site-ul celor de la Okada Projects in momentul asta nu prea pare sa se incarce ca as fi citit acolo, insa nerabdarea ma face sa intreb aici smile.gif
SEBASTIAN
In mod cert in special la modele turbo dupa anumite zone de randament, puteri aprinderile stock incepm sa dea kix, intrerup... nu mai fac fata.
Majoritatea oamenilor incep sa caute diverse bujii, apoi le schimba gap-ul(distanta la electrozi sperand intr-o buna functionare.
Facand aceste artificii rezolva posibilitatea de a utiliza masina dar cu consum mai mare, cu pierderi de putere si efecte secundare adverse.
1. GAP se dicteaza corect de producator in urma studiilor camerei de ardere. A umbla la gap este o mare problema chiar daca nu va dati seama. Aceasta distanta intre electrozi unde apare arcul electric care initiaza aprinderea se calculeaza foarte greu iar modificarea ei prin marirea sau micsoarea acestei distante nu e ceva benfic pentru ardere.

Daca imi spui o masina exact incerc sa verific. Lista este destul de mare dar nu contine toate masinile se adreseaza in special celor de mare performanta unde calitatea conteaza.
Mituc
Mazda 3 2.3 DISI 2008.

gap-ul l-am setat la 0.7mm pentru bujii cu o clasa mai reci iar la bujiile pe care le am pe raft l-am facut 0.65. Initial Mazda recomandau un gap de 0.8mm pentru bujiile de fabrica pe acest motor iar ulterior au inceput sa-l recomande la 0.65-0.7. Eu voi rula tot atit pe bujii cu o clasa mai reci si valori de boost si air flow mult mai mari.

Cu 2 clase mai jos decit stock n-as cobori pentru ca se duce naibii orice economie de combustibil si clasa de poluare, mai ales iarna, si as pierde aiurea multa putere pe zonele unde nu fac boost semnificativ.
Apoi, celalalt aspect, este ca gazul de pompa nu a vrut sa ia mai mult avans, insa am reusit sa cresc boost-ul mentinind valorile de avans. Deci ori e ceva de imbunatatit pe la sistemul de aprindere ori n-am reusit eu sa cresc avansul din cauza ca senzorul de detonatii "auzea" ceva zgomote mecanice si raporta un knock fals (valorile de knock retard la care de obicei incep sa ma opresc este orice peste 0, de obicei 0.35 grade knock retard, am mai vazut si 0.7 vara, dar de obicei valorile nenule inseamna clar ca esti la limita).
Si cum totul e foarte ordonat si fara joc in compartimentul motor mizez pe prima chestie de imbunatatit, sistemul de aprindere si impamintare.
SEBASTIAN
Imi pare rau, dar pentru modelul tau de masina lista este goala.
In gama Mazda exista produse doar pentru MX-5, RX-7, RX-8 .
Recomandarea ese sa folosesti doar bujii originala in ambalaj Mazda la distanta recomandata de producator, dar nu asta este subiectul nostru. Am o alta rezolvare pt aprinderea ta si iti voi scrie privat.
SEBASTIAN
Cred ca putem readuce topicul la lumina zilei si vreu sa va informez ca in principiu pot sa va ofer cele mai bine preturi pentru produsele acestei marci.
Avem statutul de dealear, chiar un statut privilegiat fapt care ne permite sa oferim preturi corecte.
Va recomand cu toata caldura aceste produse si va asigur de faptul ca o sa fiti incantati de rezultate.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.