Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: 2014 BMW 4-Series Coupe
Forum HotHatches > HotHatches General > Stiri Auto HH
wipperman
Ieri, la Munchen...

Tipul care conducea si care s-a oprit cateva secunde pe avarii sa lase un pachet la receptia unei parcari, m-a intrebat destul de iritat "alles klar?" vazand ca am facut fotografiile, destul de amuzanta situatia smile.gif Masina era diesel.

Chiar daca mai sunt imagini pe internet, daca tot e exclusivitate si masina apare oficial deabia in toamna, mi-am permis sa pun un watermark cu forumul (daca e cea mai mica problema, rog moderatorii sa-mi semnaleze sau sa modifice in consecinta). Bineinteles daca cineva doreste pozele originale, in full resolution, ii stau la dispozitie.

Numai bine
rex
Very nice!
wipperman
Versiunea normala:

http://www.netcarshow.com/bmw/2014-4-series_coupe/

Si mai interesant, pachetul Performance (acum ca optiuni, si in plina expansiune) cu adaugarea, in premiera a unui LSD:

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=866546

Sincer, ar fi fost o optiune extrem de interesanta la versiunea anterioara, mai ales pentru cei care nu ar fi vrut neaparat V8-ul de pe M3 (preferand N55), dar performante dinamice cat mai apropiate, evident la un pret mai mic. Ramane insa interesant si pentru modelul actual (435i cu pachet Performance) si apropiatul M4 (6L bi turbo) cum vor pozitiona partea de pret si mai ales performante.

P.S. astept cu interes sa vad "live" primele M4 pe Ring, marturisesc ca seria 3 actuala mi se pare foarte masiva, din pacate aceeasi senzatie mi-a dat-o si exemplarul (cei drept camuflat si fara kit performance) de coupe din primul post.
Mituc
http://www.youtube.com/watch?v=-rpyMDqKfls
wipperman
Interesant si foarte amuzant in acelasi timp (mai ales replica finala smile.gif ), sa vedem review-ul la modelul Performance (remap, suspensie, LSD, body kit, etc) si unde se situeaza ca performante...
mocris
A aparut in configurator pe siteul nemtesc al marcii.

E cam scump halatul, dar daca vrei un diesel standard il iei la 40 000, ceea ce nu e chiar rau.
Cu optiuni, un 428 se duce pe la 60 000....

Astept cu interes sa prind una sa vad daca e asa frumoasa live ca si in poze... smile.gif
wipperman
E la fel de frumoasa, dar si la fel de masiva din pacate

Un 435i cu destule optiuni (M Sport package , M brakes, Variable Sports Steering, Adaptive suspension, etc.) este mai putin de 50000 (cu aproape 10% reducere)... deci pretul ala de 60000 pentru un 428 mi se pare exagerat...
mocris
M-am mai uitat odata pe configurator.
Atat iese pe site un 428 dotat cat se poate de bine cu ce zici tu mai sus si inca cateva chestii.

Pretul de baza e cu totul altul...dar nu despre asta vorbim.
Oricum, daca unul dotat pana in dinti e 60 000, asta inseamna ca in vreun an o sa gasesti la 40 ceva bun smile.gif

Mai am rabdare pana la Frankfurt.... smile.gif


wipperman
Eu am spus doar cat este un 435i manual, RWD, bine dotat, dintr-o oferta reala, la dealer. Nu stiu cat costa un 428i, dar mi s-ar parea bizar sa fie pozitionat mai sus, in fine, fiecare alege in functie de nevoile si asteptarile sale, asta e si ideea cand configurezi o masina noua (eu am cautat o alternativa mai "agila" la un 335i)
mocris
Nu te contraziceam smile.gif

Doar eram mirat de pret, pentru ca mi se pare foarte bun, daca te raportezi la configuratorul lor..si m-am mai uitat odata ca sa
fiu sigur ca nu vorbesc aiurea...

Sincer, prefer un 435 fata de 428...daca si pretul mai e bun...deja e o afacere...
Pe 428 am pus de toate, probabil ca si de asta e pretul asa mare....
wipperman
Specificatiile oficiale, detalii tehnice si primele impresii M3/M4:

http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=892746

http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=893216
Rius
3,027 cc (compare to 2,979 cc of N55) - pentru iubitorii de taxe si impozite....

pentru 0.028cc in plus platesti cu 2000RON mai mult pe an...tare
Mituc
modificarea cilindreii cu 48cm3 (48, nu 28) mi se pare intentionata pentru a incadra masina la alta clasa de impozitare/asigurare/etc. Fiind un produs de lux trebuie impozitat ca atare. E o miscare enervanta dar cam are sens...
Rius
3027 - 28 = 2999 si nu mai platea impozit mare...deci 28...era vb strict de impozit
wipperman
Nu stiu daca mai exista multe alte tari in care se impoziteaza in functie de cilindree. In vest, cel putin, sunt alte criterii bazate pe putere (KW), consum de CO2, etc. , cilindreea nu are nici o importanta. Poate in afara motivatiilor de ordin tehnic (?), in spiritul traditiei diviziei M ( motoare proprii) au vrut sa se delimiteze cat mai mult de motorul de serie x35 (N55), de la care totusi s-a pornit de data aceasta.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.