wipperman
May 17 2013, 12:18 AM
Ieri, la Munchen...
Tipul care conducea si care s-a oprit cateva secunde pe avarii sa lase un pachet la receptia unei parcari, m-a intrebat destul de iritat "alles klar?" vazand ca am facut fotografiile, destul de amuzanta situatia
Masina era diesel.
Chiar daca mai sunt imagini pe internet, daca tot e exclusivitate si masina apare oficial deabia in toamna, mi-am permis sa pun un watermark cu forumul (daca e cea mai mica problema, rog moderatorii sa-mi semnaleze sau sa modifice in consecinta). Bineinteles daca cineva doreste pozele originale, in full resolution, ii stau la dispozitie.
Numai bine
rex
May 17 2013, 09:20 AM
Very nice!
wipperman
Jul 19 2013, 06:25 PM
Versiunea normala:
http://www.netcarshow.com/bmw/2014-4-series_coupe/Si mai interesant, pachetul Performance (acum ca optiuni, si in plina expansiune) cu adaugarea, in premiera a unui LSD:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=866546Sincer, ar fi fost o optiune extrem de interesanta la versiunea anterioara, mai ales pentru cei care nu ar fi vrut neaparat V8-ul de pe M3 (preferand N55), dar performante dinamice cat mai apropiate, evident la un pret mai mic. Ramane insa interesant si pentru modelul actual (435i cu pachet Performance) si apropiatul M4 (6L bi turbo) cum vor pozitiona partea de pret si mai ales performante.
P.S. astept cu interes sa vad "live" primele M4 pe Ring, marturisesc ca seria 3 actuala mi se pare foarte masiva, din pacate aceeasi senzatie mi-a dat-o si exemplarul (cei drept camuflat si fara kit performance) de coupe din primul post.
Mituc
Jul 24 2013, 11:25 PM
wipperman
Jul 26 2013, 09:55 PM
Interesant si foarte amuzant in acelasi timp (mai ales replica finala
), sa vedem review-ul la modelul Performance (remap, suspensie, LSD, body kit, etc) si unde se situeaza ca performante...
mocris
Aug 2 2013, 04:20 PM
A aparut in configurator pe siteul nemtesc al marcii.
E cam scump halatul, dar daca vrei un diesel standard il iei la 40 000, ceea ce nu e chiar rau.
Cu optiuni, un 428 se duce pe la 60 000....
Astept cu interes sa prind una sa vad daca e asa frumoasa live ca si in poze...
wipperman
Aug 2 2013, 09:36 PM
E la fel de frumoasa, dar si la fel de masiva din pacate
Un 435i cu destule optiuni (M Sport package , M brakes, Variable Sports Steering, Adaptive suspension, etc.) este mai putin de 50000 (cu aproape 10% reducere)... deci pretul ala de 60000 pentru un 428 mi se pare exagerat...
mocris
Aug 6 2013, 09:52 PM
M-am mai uitat odata pe configurator.
Atat iese pe site un 428 dotat cat se poate de bine cu ce zici tu mai sus si inca cateva chestii.
Pretul de baza e cu totul altul...dar nu despre asta vorbim.
Oricum, daca unul dotat pana in dinti e 60 000, asta inseamna ca in vreun an o sa gasesti la 40 ceva bun
Mai am rabdare pana la Frankfurt....
wipperman
Aug 7 2013, 07:12 PM
Eu am spus doar cat este un 435i manual, RWD, bine dotat, dintr-o oferta reala, la dealer. Nu stiu cat costa un 428i, dar mi s-ar parea bizar sa fie pozitionat mai sus, in fine, fiecare alege in functie de nevoile si asteptarile sale, asta e si ideea cand configurezi o masina noua (eu am cautat o alternativa mai "agila" la un 335i)
mocris
Aug 7 2013, 09:42 PM
Nu te contraziceam
Doar eram mirat de pret, pentru ca mi se pare foarte bun, daca te raportezi la configuratorul lor..si m-am mai uitat odata ca sa
fiu sigur ca nu vorbesc aiurea...
Sincer, prefer un 435 fata de 428...daca si pretul mai e bun...deja e o afacere...
Pe 428 am pus de toate, probabil ca si de asta e pretul asa mare....
wipperman
Sep 25 2013, 11:09 PM
Rius
Sep 26 2013, 10:03 AM
3,027 cc (compare to 2,979 cc of N55) - pentru iubitorii de taxe si impozite....
pentru 0.028cc in plus platesti cu 2000RON mai mult pe an...tare
Mituc
Sep 26 2013, 10:22 AM
modificarea cilindreii cu 48cm3 (48, nu 28) mi se pare intentionata pentru a incadra masina la alta clasa de impozitare/asigurare/etc. Fiind un produs de lux trebuie impozitat ca atare. E o miscare enervanta dar cam are sens...
Rius
Sep 26 2013, 10:30 AM
3027 - 28 = 2999 si nu mai platea impozit mare...deci 28...era vb strict de impozit
wipperman
Sep 26 2013, 08:08 PM
Nu stiu daca mai exista multe alte tari in care se impoziteaza in functie de cilindree. In vest, cel putin, sunt alte criterii bazate pe putere (KW), consum de CO2, etc. , cilindreea nu are nici o importanta. Poate in afara motivatiilor de ordin tehnic (?), in spiritul traditiei diviziei M ( motoare proprii) au vrut sa se delimiteze cat mai mult de motorul de serie x35 (N55), de la care totusi s-a pornit de data aceasta.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog
Apasati aici.