Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: 2.0 TFSI
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Motor si Transmisie HotHatch
Pagini: 1, 2
SpdR
Cine are intrebari despre acest motor, cele mai bune piese aftermarket pt el, probleme etc, sa posteze aici smile.gif
Bebe
Din cate am vazut, cea mai buna admisie pt. 2.0 TFSI este cea de le EVO MS.

Legat de TBE (sau doar downpipe +cat), care e diferenta intre Milltek si APR?
Grecu
Admisia cea mai buna este Evoms , asa cum ai zis wink.gif

Dr.Silviu
Dar de admisia de la Forge? Ce parere aveti?
Grecu
Lasa un link te rog , ca sa pot citi despre ea . Ms
Dr.Silviu
Pai nu am decat niste poze.. am crezut ca aveti mai multe detalii...






Este pus pe cel mai rapid GTI Ed30 DSG din lume si cel mai rapid GTI din UK (cel putin asa zice propietarul...)
Sabin
dual kit ca nu prea pricep ? ajutati-ma
Dr.Silviu
Da, este un o dubla admisie
Dr.Silviu
http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=blog&i=26
Ei estimeaza 14bhp peste puterea stock....
Bebe
Cine stie.. sa vedem variantele finale si preturile. Daca o sa si coste cat doua admisii super laugh.gif tongue.gif
rabanne_rbn
CITAT(Bebe @ Jun 28 2009, 11:54 PM) *
Cine stie.. sa vedem variantele finale si preturile. Daca o sa si coste cat doua admisii super laugh.gif tongue.gif



Mai degraba o solutie extravaganta sau pimpy, alegeti voi varianta. Doua admisii nu-si au absolut nici un sens, clapeta tot una ramane si din ce vad eu acolo este cea stock.
SpdR
Taci bre...scoatem si noi o admisie cu 3 filtre de aer si facem o caruta de bani >:) biggrin.gif
Dr.Silviu
Din ce am mai citit si pe alte forumuri, conteaza temperatura aerului care vine la turbo... Si cu aceasta gaselnita s-ar cobori cu cateva grade acea temperatura...
rabanne_rbn
CITAT(Dr.Silviu @ Jul 1 2009, 09:29 AM) *
Din ce am mai citit si pe alte forumuri, conteaza temperatura aerului care vine la turbo... Si cu aceasta gaselnita s-ar cobori cu cateva grade acea temperatura...


Ai citit pe forumuri dar specialistii ce zic de fapt? biggrin.gif Daca nu zic nimic iti zic eu: oricum aerul care intra in turbina este incalzit instantaneu de transferul caloric cu corpul turbinei care este asezata pe evacuare si care este incinsa permanent, apoi trecut prin intercooler, racit si bagat in admisie. Avantajul este de fapt reactia mai rapida a turbinei data fiind restrictia scazuta a filtrului de aer care da posibilitatea umplerii mai rapide a galeriei de admisie, nimic mai mult. Eu am ceas de temperatura in admisie si am testat, nu se schimba cu nici macar un grad temperatura aerului dupa clapeta de admisie orice filtru as folosi. Asta in cazul in care ati vrut o parere avizata, testata si sustinuta teoretic si practic biggrin.gif Ce are baiatul asta in poze e kitsch maxim, dar daca lui ii place...nu toti trebuie sa fie cunoscatori tongue.gif
bogdan_wrc
daca n-ai un intercooler mare, degeaba ai 3 filtre sport smile.gif
rabanne_rbn
CITAT(bogdan_wrc @ Jul 1 2009, 01:22 PM) *
daca n-ai un intercooler mare, degeaba ai 3 filtre sport smile.gif


Absolut, ca sa nu mai vorbim ca exista si o dinamica a aspiratiei, pe o anumita directie, prin priza de aer din fata, practic filtrul ala lateral e degeaba rau de tot. Fluxul de aer din fata in loc sa intre directional in admisie o mai ia si pe langa, cu alte cuvinte la viteze mari cand viteza de intrare depaseste viteza de aspiratie al doilea filtru poate deveni un fel de wastegate. Pun pariu ca nu s-au gandit la faza asta biggrin.gif
zap
Hai sa va dau ceva misto, informatii mai mult decat complete despre motorul 2.0 TFSI in PDF-ul atasat smile.gif
bambu
Poate are o supapa care nu permite aerului sa si iasa pe acolo tongue.gif; balarii de prost gust, nici carbonul nu-si prea are rostul si nici izolatiile pt. ca asa cum ai zis si tu aerul mai se incinge odata si apoi se raceste pana ajunge la destinatie.
Dr.Silviu
Eu nu cred ca Forge s-ar arunca sa puna balarii pe piata... Din ce am auzit este in stadiu de "developement" si nu varianta finala. Dar inca se asteapta cifre reale (!) si nu presupuneri....
Nicky
Cresteri de putere asemanatoare cresterilor date de Admisia CAI (deci nu foarte mari) pot fi obtinute prin upgrade-ul pompei de benzina. Solutia cea mai eleganta este inlocuirea cu o pompa de benzina de inalta presiune (HPFP), mai ales APR HPFP (aprox. 900 Euro, pur informativ, doar pentru a avea un ordin de marime). Alternative mai ieftine sunt kiturile de upgrade (cilindru si pistonas), care incep de la aprox. 250 Euro (Autotech, KMD, AWE etc.)

Se schimba foarte usor componentele OEM ale pompei de benzina - have a look here: http://www.awe-tuning.com/pages/videos/vid...WE_FSI_HPFP.cfm
rabanne_rbn
CITAT(Dr.Silviu @ Jul 4 2009, 10:12 AM) *
Eu nu cred ca Forge s-ar arunca sa puna balarii pe piata... Din ce am auzit este in stadiu de "developement" si nu varianta finala. Dar inca se asteapta cifre reale (!) si nu presupuneri....


Daca mizeria aia e in stadiu de development...sa fim seriosi...orice specialist in aerodinamica iti poate spune ce am scris si eu mai sus. Cat despre chestia aia, s-au gandit ei mai bine cum sa-ti vanda doua admisii deodata nu una singura biggrin.gif Profit maximizat, marketing total biggrin.gif
Dr.Silviu
Citat de la Forge (luat de la altcineva)

"The problem seems to be that the cold air feed in the slam panel simply cant supply the amount of air needed over 5000rpm. You can see from the dyno plots that the power and torque just fall away. The twintake doesnt have this restriction, as one filter is sealed to the slam panel, the other is open to the air behind the headlight.
Its interesting to note that on the new Mk6 GTi, VW have the same air filter configuration as the Scirocco, yet they have incorporated a 25mmx100mm hole on the top of the air feed essentially opening the feed to 'engine bay' makeup air, and thus reducing the restriction"
rabanne_rbn
Buna explicatia, la capitolul marketing pentru necunoscatori vad ca stau f bine. Sigur e vreun roman manelist inventator pe acolo pe la ei ca altfel nu-mi explic kitsch-ul asta biggrin.gif
robi_zet
Imi poate spune cineva pentu ce anume este interculerul? nu prea ma pricep, si cam cat costa unul mai mare?
Bebe
Intercooler-ul raceste aerul incalzit de turbina inainte de a intra in motor. Nu stiu cat de mare e intercooler-ul stock de 2.0 TSI de 200 cai ca al tau si nici nu stiu pentru ce vrei si cat de mare vrei sa fie urmatorul. Eu vreau sa il vand pe al meu, si cred ca e mai mare ca al tau. Daca esti interesat imi poti spune smile.gif
SpdR
Din cate stiu, cel de Cupra/Ed30 e cam la fel cu cel de Gti... sau ma insel? smile.gif
Bebe
Nu stiu. O sa ma interesez smile.gif M-am uitat acum pe ETKA si se pare ca sunte aproape identice smile.gif Deci Roby, daca vrei intercooler mai bun, pune cel de S3 smile.gif
robi_zet
si aveti idee cat costa?
Dr.Silviu
Nu stiu daca se potriveste de la S3 "TFSI". Cred ca ar trebui sa vezi cat costa cel de S3 facelift (TSI)
Bebe
Se potriveste perfect. Cel putin ma refer la Cupra, dar 99% si GTI normal deci si la Scirocco. Doar sa nu fie altfel prinderile in fata. In plus fata de intercooler iti mai trebuie 2 furtune, cele de legatura. E bun cel de S3 TFSI, nici nu cred ca e schimbat fata de TSI si sincer nu am auzit de S3 TSI. Oricum, asa cum noua Octavie RS inainte era TFSI si acum e TSI dar nu e nici o diferenta, doar marketing, cred ca asa este si la Audi. Intercoolerul costa cam 10-11 milioane.
Grecu
IC-ul costa un pic peste 12 mil , dar mai este nevoie si de 2 furtune , sau mai multe , nu sunt sigur ! Cand o sa vina al meu o sa fac poze si o sa va spun exact ce trebuie .
Shy
Cele doua furtune costa aproape 400 lei smile.gif
Dr.Silviu
A aparut si o fisa dyno la admisie:


Quote "MK5 2.0T FSI TWINtake Dyno - 15 peak horsepower gain @ 6200 rpm with an impressive 49 hp improvement @ 2400 rpm and over 100 lb/ft of torque @ 2400 rpm over the stock airbox. Tests conducted back to back within 30 minutes of each other, without even removing the car from the dyno to install the TWINtake."
dany_eok
O alta admisie misto este asta, de la Dbilas Dynamics:

Bebe
Din ce am vazut pe afara si in Ro cea mai buna admisie e cea de la Evolution MotorSport - EVOMS
hdc77ro
salut. ce uleiuri recomandati pentru tfsi? motul power racing este compatibil. am vazut numai lucruri bune despre el.
SpdR
Admisia de la Dbilas face pishu grav pe EvoMS... dar si pretul e pe masura smile.gif
Check it out tongue.gif

hdc.. pune motul 300v in ea si tine'o numai pe motul... nu iti va parea rau tongue.gif
George
voi vreti subaru de recomandati motul ... tongue.gif

pe siteul motul gasiti exact ce ulei este recomandat pentru masina voastra, oricare ar fi aia smile.gif
Dr.Silviu
Si parca se schimba mai des... asa-i?
Nicky
cam la jumatate, in loc de 15k, schimba-l la 7.5k.
eu am cumparat 6L (3 cutii x 2L) Motul V300 5W40 cu 475 RON direct de la Motul Ro. Pentru 2.0 TFSI, eu cred ca e cea mai indicata solutie.
Dr.Silviu
La racing nick e 136ron un bidon de 2l de v300. Deci un pic mai ieftin
hdc77ro
momentan am castrol edge 5 w 30 in masina. am vazut o recomandare mai sus de 5w 40.
ok, motul era si intentia mea dau 5w 30 sau 5w 40.

p.s. multumesc de opinii.
robi_zet
Filtru de benzina la ce presiune functioneaza? Eu pe masina am avut 6.4 bari(shimbat la porshe). Azi cand am schimbat filtru am vazut ca in toata programele si pe toti producatorii da 6.6 bari.
Dr.Silviu
Este varianta revizuita de 6.6 bari... ti-au pus bine. Pana acuma a fost de 6.4. Se pare ca incep sa inteleaga si ei ca era gatuit pe undeva...
Daemon
Din pacate gresiti amandoi,ce vedeti acolo pe filtru este presiunea la care rezista pana "bubuie" din pacate nu are treaba cu presiunea de la pompa sad.gif
robi_zet
Pai ce legatura are filtru cu pompa de benzina? Pompa de intalta presiune nu se afla in compartimetul motorului?
Bebe
Filtrul de benzina are un regulator de presiune, inainte 6.4 bari, varianta revizuita 6.6.
Eu am avut pompa de benzina de inalta presiune blocata, facea 0 bari si masina mergea fix cu 6.4 Bari cat scria pe filtru. smile.gif Deci benzina din rezervor vine spre motor cu 6.4, respectiv 6.6 Bari!
robi_zet
Acelas lucru l-am patit si eu bebe, s-a dus pompa de inalta presiune numai mergea deloc si mergeam cu 6.4.
adyp2003
CITAT(Daemon @ Jun 10 2011, 10:44 PM) *
Din pacate gresiti amandoi,ce vedeti acolo pe filtru este presiunea la care rezista pana "bubuie" din pacate nu are treaba cu presiunea de la pompa sad.gif



Man, aia nu e presiunea la care rezista capsula filtrului, ci as zice ca e presiunea la care se deschide valva de recirculare din filtru. Adica benzina se duce cu 6.4 (mai nou 6.6 bar) spre pompa de inalta de la motor, iar atunci cand acea presiune e depasita, benzina se intoarce pe traseul de retur in rezervor, pana se stabilizeaza iar presiunea la <=6.4bar (de preferinta spre egal tongue.gif ).

De aceea au doar trei tevi filtrele de benzina de pe 20tfsi (poate si la alte motoare): una aduce benzina din rezervor in filtru, a doua e returul de la filtru spre rezervor (pentru a stabiliza presiunea), iar a treia duce gazul spre HPFP.

Apropo de revizia filtrului: tocmai ce ma benoclez la Mann-ul WK69 pe care trebuie sa il pun cat de curand pe masina ca am facut 9.000 km cu ultimul filtru si i-a sosit clipa. Intr-adevar, e de 6.6 bar, ma miram eu ce s-a intamplat cu chinezii nostri, daca nu cumva stantasera gresit specificatiile pe filtru in timpul croazierei spre RO. biggrin.gif

PS: Feriti-va de marca UFI pentru filtrul de benzina ca face valve de recirculare de proasta calitate. Filtrul original cu care mi-a venit masina imi zornaia mereu sub masina (se auzea clar la ralanti) din cauza valvei de recirculare care era un pic nehotarata.
robi_zet
Eu am avut UFI predentul.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.