SpdR
Jun 26 2009, 01:13 PM
Cine are intrebari despre acest motor, cele mai bune piese aftermarket pt el, probleme etc, sa posteze aici
Bebe
Jun 26 2009, 05:19 PM
Din cate am vazut, cea mai buna admisie pt. 2.0 TFSI este cea de le EVO MS.
Legat de TBE (sau doar downpipe +cat), care e diferenta intre Milltek si APR?
Grecu
Jun 26 2009, 10:04 PM
Admisia cea mai buna este Evoms , asa cum ai zis
Dr.Silviu
Jun 26 2009, 11:42 PM
Dar de admisia de la Forge? Ce parere aveti?
Grecu
Jun 26 2009, 11:45 PM
Lasa un link te rog , ca sa pot citi despre ea . Ms
Dr.Silviu
Jun 26 2009, 11:53 PM
Sabin
Jun 27 2009, 12:12 AM
dual kit ca nu prea pricep ? ajutati-ma
Dr.Silviu
Jun 27 2009, 10:31 AM
Da, este un o dubla admisie
Dr.Silviu
Jun 28 2009, 11:41 PM
Bebe
Jun 28 2009, 11:54 PM
Cine stie.. sa vedem variantele finale si preturile. Daca o sa si coste cat doua admisii super
rabanne_rbn
Jun 30 2009, 02:11 PM
CITAT(Bebe @ Jun 28 2009, 11:54 PM)
Cine stie.. sa vedem variantele finale si preturile. Daca o sa si coste cat doua admisii super
Mai degraba o solutie extravaganta sau pimpy, alegeti voi varianta. Doua admisii nu-si au absolut nici un sens, clapeta tot una ramane si din ce vad eu acolo este cea stock.
SpdR
Jul 1 2009, 03:30 AM
Taci bre...scoatem si noi o admisie cu 3 filtre de aer si facem o caruta de bani >:)
Dr.Silviu
Jul 1 2009, 09:29 AM
Din ce am mai citit si pe alte forumuri, conteaza temperatura aerului care vine la turbo... Si cu aceasta gaselnita s-ar cobori cu cateva grade acea temperatura...
rabanne_rbn
Jul 1 2009, 01:17 PM
CITAT(Dr.Silviu @ Jul 1 2009, 09:29 AM)
Din ce am mai citit si pe alte forumuri, conteaza temperatura aerului care vine la turbo... Si cu aceasta gaselnita s-ar cobori cu cateva grade acea temperatura...
Ai citit pe forumuri dar specialistii ce zic de fapt?
Daca nu zic nimic iti zic eu: oricum aerul care intra in turbina este incalzit instantaneu de transferul caloric cu corpul turbinei care este asezata pe evacuare si care este incinsa permanent, apoi trecut prin intercooler, racit si bagat in admisie. Avantajul este de fapt reactia mai rapida a turbinei data fiind restrictia scazuta a filtrului de aer care da posibilitatea umplerii mai rapide a galeriei de admisie, nimic mai mult. Eu am ceas de temperatura in admisie si am testat, nu se schimba cu nici macar un grad temperatura aerului dupa clapeta de admisie orice filtru as folosi. Asta in cazul in care ati vrut o parere avizata, testata si sustinuta teoretic si practic
Ce are baiatul asta in poze e kitsch maxim, dar daca lui ii place...nu toti trebuie sa fie cunoscatori
bogdan_wrc
Jul 1 2009, 01:22 PM
daca n-ai un intercooler mare, degeaba ai 3 filtre sport
rabanne_rbn
Jul 1 2009, 01:29 PM
CITAT(bogdan_wrc @ Jul 1 2009, 01:22 PM)
daca n-ai un intercooler mare, degeaba ai 3 filtre sport
Absolut, ca sa nu mai vorbim ca exista si o dinamica a aspiratiei, pe o anumita directie, prin priza de aer din fata, practic filtrul ala lateral e degeaba rau de tot. Fluxul de aer din fata in loc sa intre directional in admisie o mai ia si pe langa, cu alte cuvinte la viteze mari cand viteza de intrare depaseste viteza de aspiratie al doilea filtru poate deveni un fel de wastegate. Pun pariu ca nu s-au gandit la faza asta
Hai sa va dau ceva misto, informatii mai mult decat complete despre motorul 2.0 TFSI in PDF-ul atasat
bambu
Jul 4 2009, 08:14 AM
Poate are o supapa care nu permite aerului sa si iasa pe acolo
; balarii de prost gust, nici carbonul nu-si prea are rostul si nici izolatiile pt. ca asa cum ai zis si tu aerul mai se incinge odata si apoi se raceste pana ajunge la destinatie.
Dr.Silviu
Jul 4 2009, 10:12 AM
Eu nu cred ca Forge s-ar arunca sa puna balarii pe piata... Din ce am auzit este in stadiu de "developement" si nu varianta finala. Dar inca se asteapta cifre reale (!) si nu presupuneri....
Nicky
Jul 5 2009, 12:08 AM
Cresteri de putere asemanatoare cresterilor date de Admisia CAI (deci nu foarte mari) pot fi obtinute prin upgrade-ul pompei de benzina. Solutia cea mai eleganta este inlocuirea cu o pompa de benzina de inalta presiune (HPFP), mai ales APR HPFP (aprox. 900 Euro, pur informativ, doar pentru a avea un ordin de marime). Alternative mai ieftine sunt kiturile de upgrade (cilindru si pistonas), care incep de la aprox. 250 Euro (Autotech, KMD, AWE etc.)
Se schimba foarte usor componentele OEM ale pompei de benzina - have a look here:
http://www.awe-tuning.com/pages/videos/vid...WE_FSI_HPFP.cfm
rabanne_rbn
Jul 6 2009, 01:49 PM
CITAT(Dr.Silviu @ Jul 4 2009, 10:12 AM)
Eu nu cred ca Forge s-ar arunca sa puna balarii pe piata... Din ce am auzit este in stadiu de "developement" si nu varianta finala. Dar inca se asteapta cifre reale (!) si nu presupuneri....
Daca mizeria aia e in stadiu de development...sa fim seriosi...orice specialist in aerodinamica iti poate spune ce am scris si eu mai sus. Cat despre chestia aia, s-au gandit ei mai bine cum sa-ti vanda doua admisii deodata nu una singura
Profit maximizat, marketing total
Dr.Silviu
Jul 7 2009, 08:01 PM
Citat de la Forge (luat de la altcineva)
"The problem seems to be that the cold air feed in the slam panel simply cant supply the amount of air needed over 5000rpm. You can see from the dyno plots that the power and torque just fall away. The twintake doesnt have this restriction, as one filter is sealed to the slam panel, the other is open to the air behind the headlight.
Its interesting to note that on the new Mk6 GTi, VW have the same air filter configuration as the Scirocco, yet they have incorporated a 25mmx100mm hole on the top of the air feed essentially opening the feed to 'engine bay' makeup air, and thus reducing the restriction"
rabanne_rbn
Jul 8 2009, 06:27 PM
Buna explicatia, la capitolul marketing pentru necunoscatori vad ca stau f bine. Sigur e vreun roman manelist inventator pe acolo pe la ei ca altfel nu-mi explic kitsch-ul asta
robi_zet
Jul 24 2009, 11:23 PM
Imi poate spune cineva pentu ce anume este interculerul? nu prea ma pricep, si cam cat costa unul mai mare?
Bebe
Jul 25 2009, 12:29 PM
Intercooler-ul raceste aerul incalzit de turbina inainte de a intra in motor. Nu stiu cat de mare e intercooler-ul stock de 2.0 TSI de 200 cai ca al tau si nici nu stiu pentru ce vrei si cat de mare vrei sa fie urmatorul. Eu vreau sa il vand pe al meu, si cred ca e mai mare ca al tau. Daca esti interesat imi poti spune
SpdR
Jul 25 2009, 03:32 PM
Din cate stiu, cel de Cupra/Ed30 e cam la fel cu cel de Gti... sau ma insel?
Bebe
Jul 25 2009, 03:39 PM
Nu stiu. O sa ma interesez
M-am uitat acum pe ETKA si se pare ca sunte aproape identice
Deci Roby, daca vrei intercooler mai bun, pune cel de S3
robi_zet
Jul 27 2009, 09:40 PM
si aveti idee cat costa?
Dr.Silviu
Jul 27 2009, 09:44 PM
Nu stiu daca se potriveste de la S3 "TFSI". Cred ca ar trebui sa vezi cat costa cel de S3 facelift (TSI)
Bebe
Jul 28 2009, 12:57 AM
Se potriveste perfect. Cel putin ma refer la Cupra, dar 99% si GTI normal deci si la Scirocco. Doar sa nu fie altfel prinderile in fata. In plus fata de intercooler iti mai trebuie 2 furtune, cele de legatura. E bun cel de S3 TFSI, nici nu cred ca e schimbat fata de TSI si sincer nu am auzit de S3 TSI. Oricum, asa cum noua Octavie RS inainte era TFSI si acum e TSI dar nu e nici o diferenta, doar marketing, cred ca asa este si la Audi. Intercoolerul costa cam 10-11 milioane.
Grecu
Jul 28 2009, 03:29 AM
IC-ul costa un pic peste 12 mil , dar mai este nevoie si de 2 furtune , sau mai multe , nu sunt sigur ! Cand o sa vina al meu o sa fac poze si o sa va spun exact ce trebuie .
Shy
Jul 29 2009, 10:54 AM
Cele doua furtune costa aproape 400 lei
Dr.Silviu
Jul 29 2009, 01:42 PM
A aparut si o fisa dyno la admisie:
Quote "MK5 2.0T FSI TWINtake Dyno - 15 peak horsepower gain @ 6200 rpm with an impressive 49 hp improvement @ 2400 rpm and over 100 lb/ft of torque @ 2400 rpm over the stock airbox. Tests conducted back to back within 30 minutes of each other, without even removing the car from the dyno to install the TWINtake."
dany_eok
Jul 29 2009, 08:15 PM
O alta admisie misto este asta, de la Dbilas Dynamics:
Bebe
Jul 30 2009, 01:50 AM
Din ce am vazut pe afara si in Ro cea mai buna admisie e cea de la Evolution MotorSport - EVOMS
hdc77ro
Aug 7 2009, 05:21 PM
salut. ce uleiuri recomandati pentru tfsi? motul power racing este compatibil. am vazut numai lucruri bune despre el.
SpdR
Aug 7 2009, 06:23 PM
Admisia de la Dbilas face pishu grav pe EvoMS... dar si pretul e pe masura
Check it out
hdc.. pune motul 300v in ea si tine'o numai pe motul... nu iti va parea rau
George
Aug 7 2009, 07:06 PM
voi vreti subaru de recomandati motul ...
pe siteul motul gasiti exact ce ulei este recomandat pentru masina voastra, oricare ar fi aia
Dr.Silviu
Aug 7 2009, 07:19 PM
Si parca se schimba mai des... asa-i?
Nicky
Aug 8 2009, 12:08 AM
cam la jumatate, in loc de 15k, schimba-l la 7.5k.
eu am cumparat 6L (3 cutii x 2L) Motul V300 5W40 cu 475 RON direct de la Motul Ro. Pentru 2.0 TFSI, eu cred ca e cea mai indicata solutie.
Dr.Silviu
Aug 8 2009, 12:27 AM
La racing nick e 136ron un bidon de 2l de v300. Deci un pic mai ieftin
hdc77ro
Aug 8 2009, 09:49 AM
momentan am castrol edge 5 w 30 in masina. am vazut o recomandare mai sus de 5w 40.
ok, motul era si intentia mea dau 5w 30 sau 5w 40.
p.s. multumesc de opinii.
robi_zet
Jun 10 2011, 06:50 PM
Filtru de benzina la ce presiune functioneaza? Eu pe masina am avut 6.4 bari(shimbat la porshe). Azi cand am schimbat filtru am vazut ca in toata programele si pe toti producatorii da 6.6 bari.
Dr.Silviu
Jun 10 2011, 07:15 PM
Este varianta revizuita de 6.6 bari... ti-au pus bine. Pana acuma a fost de 6.4. Se pare ca incep sa inteleaga si ei ca era gatuit pe undeva...
Daemon
Jun 10 2011, 10:44 PM
Din pacate gresiti amandoi,ce vedeti acolo pe filtru este presiunea la care rezista pana "bubuie" din pacate nu are treaba cu presiunea de la pompa
robi_zet
Jun 10 2011, 11:17 PM
Pai ce legatura are filtru cu pompa de benzina? Pompa de intalta presiune nu se afla in compartimetul motorului?
Bebe
Jun 11 2011, 12:00 PM
Filtrul de benzina are un regulator de presiune, inainte 6.4 bari, varianta revizuita 6.6.
Eu am avut pompa de benzina de inalta presiune blocata, facea 0 bari si masina mergea fix cu 6.4 Bari cat scria pe filtru.
Deci benzina din rezervor vine spre motor cu 6.4, respectiv 6.6 Bari!
robi_zet
Jun 11 2011, 01:32 PM
Acelas lucru l-am patit si eu bebe, s-a dus pompa de inalta presiune numai mergea deloc si mergeam cu 6.4.
adyp2003
Jun 13 2011, 12:47 AM
CITAT(Daemon @ Jun 10 2011, 10:44 PM)
Din pacate gresiti amandoi,ce vedeti acolo pe filtru este presiunea la care rezista pana "bubuie" din pacate nu are treaba cu presiunea de la pompa
Man, aia nu e presiunea la care rezista capsula filtrului, ci as zice ca e presiunea la care se deschide valva de recirculare din filtru. Adica benzina se duce cu 6.4 (mai nou 6.6 bar) spre pompa de inalta de la motor, iar atunci cand acea presiune e depasita, benzina se intoarce pe traseul de retur in rezervor, pana se stabilizeaza iar presiunea la <=6.4bar (de preferinta spre egal
).
De aceea au doar trei tevi filtrele de benzina de pe 20tfsi (poate si la alte motoare): una aduce benzina din rezervor in filtru, a doua e returul de la filtru spre rezervor (pentru a stabiliza presiunea), iar a treia duce gazul spre HPFP.
Apropo de revizia filtrului: tocmai ce ma benoclez la Mann-ul WK69 pe care trebuie sa il pun cat de curand pe masina ca am facut 9.000 km cu ultimul filtru si i-a sosit clipa. Intr-adevar, e de 6.6 bar, ma miram eu ce s-a intamplat cu chinezii nostri, daca nu cumva stantasera gresit specificatiile pe filtru in timpul croazierei spre RO.
PS: Feriti-va de marca UFI pentru filtrul de benzina ca face valve de recirculare de proasta calitate. Filtrul original cu care mi-a venit masina imi zornaia mereu sub masina (se auzea clar la ralanti) din cauza valvei de recirculare care era un pic nehotarata.
robi_zet
Jun 13 2011, 01:43 PM
Eu am avut UFI predentul.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog
Apasati aici.