Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Anvelope
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Jante si anvelope
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5
c6t9
CITAT(Mituc @ Sep 10 2009, 07:15 AM) *
Am eu. Is un fel de roti de tren cu sine cu tot. Insa voi trece pe michelin PS2 de la primavara.


pe ud cum se comporta?
Mituc
Se comporta foarte bine pe toate suprafetele, la orice temperatura peste 5C (stiu, pina la 7-10C ar trebui sa am de iarna, insa deocamdata advan-urile sport sint mai bune pe uscat la 0C decit dunlop-urile winter sport de iarna).
Eu am varianta cu peretii laterali ranforsati, daca presiunea in pneuri scade prea mult masina incepe sa se comporte ciudat. Zgomotul de rulare este usor mai mare decit la potenza re50a de exemplu, insa nimic deranjant (oricum peste anumite viteze se aude motorul mai tare decit pneurile).

Pina acum sint cele mai bune pneuri pe care le-am avut, desi, evident, exista si mai bune insa diferentele vor fi mici sau insesizabile avind in vedere ca astea-s cam de top.
c6t9
la 0 grade pe ud am mers si eu cu p zero. sunt ok, dar daca fortezi cam pleaca in drifturi.
la 5 grade tin bine, am facut o cheia destul de tare, nu foarte, dar se tineau bine pe viraje, cu scart.

am avut dunlop winter sport m2. plecau in curbe rau, la frana nu tineau. m-am impacat bine cu Bridgestone Blizzak LM-22.

deci la vara trebuie sa caut advan-urile. momentan nu le-am gasit in vreo oferta.
am observat ca pe spate am gumele tocite pe mijloc destul de tare. in teorie presiune mare nu am pus (decat daca la vulcanizari au scule defecte). ambele roti sunt in V tipic bmw si tocite absolut uniform, deci posibil sa fie asta o cauza. masina are si mai mult tractiune spate.

pe fata mai tin mult si bine, dar le schimb pe toate cred, daca gasesc. daca nu, iau doar pe spate tot p-zero si gata.
Valentin
Dupa parerea mea pirelli p0 nu sunt prea ok , pierd destul de repede aderenta . Michelin Pilot Sport , yokohama parada si toyo proxes T1R cam astea ar fi pentru mine modelele si marcile care mi-ar atrage atentia.
Mituc
Exista pneuri care se preteaza mai bine la masini cu tractiune spate, sau fata. Exista pneuri care se preteaza mai bine la masini mai grele, altele la masini mai usoare. Chiar daca ele sint pneuri bune, se pot dovedi proaste intr-unul din cazuri. Insa labarii de producatori, desi fac sute de mii de ore de teste, ne vind doar un pneu.
robi_zet
Mituc totusi suntem pe un forum ne spunem parerea dar nu vb urat.
bambu
Objection overrulled. biggrin.gif ...dooaamne ce-mi place sa zic asta.
Se presupune ca se referea ca producatorii au laba de la picior mare tongue.gif
Mituc
Dar cine a vorbit urit?
c6t9
CITAT(Valentin @ Sep 17 2009, 10:58 PM) *
Dupa parerea mea pirelli p0 nu sunt prea ok , pierd destul de repede aderenta . Michelin Pilot Sport , yokohama parada si toyo proxes T1R cam astea ar fi pentru mine modelele si marcile care mi-ar atrage atentia.


ai dreptate, desi sunt puse si pe supercar-uri. momentan nu am gasit advan sport, sa vad cat costa, oricum le iau la vara sa fie mai noi.

era parca un site pe la nemti, cu multe anvelope, dar am uitat adresa.

am gasit la americani ceva, toate 1110$, dar transportul ne omoara si gumele de pe spate inca nu erau pe stock.
riptor
CITAT(octav @ May 18 2009, 04:17 PM) *
Cu Michelin Pilot Sport PS2 din cate stiu a fost echipat Clio-ul RS 182. Din ce am auzit despre aceste anvelope au fost numai pareri pozitive.


mai octav ar fi fost frumos sa am ps2 pe 182, sunt curios cum sunt fata de pilot exalto2 pe care le am (din fabrica) biggrin.gif

acum am pe fata hankook ventus R-s2, inca nu am apucat sa ma pronunt pt ca nu am mers cu ele decat o luna, dar m-am documentat mult inainte sa le aleg si sunt f bine cotate, si mult mai ieftine decat michelin sa zicem. tot fata de michelin am sesizat peretii laterali mult mai rigizi
in concluzie ar fi mai bune pe uscat decat michelin, nu si pe ud insa, iar uzura e mai rapida (ma rog, asta nu a contat prea mult)
Mituc
CITAT(riptor @ Nov 13 2009, 06:42 PM) *
mai octav ar fi fost frumos sa am ps2 pe 182, sunt curios cum sunt fata de pilot exalto2 pe care le am (din fabrica) biggrin.gif


Mult mai bine, Pilot exalto sint din alta clasa si nu ofera aceleasi performante ca si PS2. Sint foarte multe mai bune decit Pilot Exalto, dar foarte putine comparabile cu PS2 (eu stiu doar de pirelli pzero).
riptor
pe tyretest.com sunt foarte aproape, poate si pt ca profilul e 90% la fel



edit moderator: nu folosim functia quote pentru a raspune ultimului post.
Mituc
pe tyretest or fi foarte aproape pentru ca sint evaluate relativ la clasa lor. E cumva asemanator cu o nota de 10 a unui copil cu deficiente la o scoala pentru copii cu deficiente si o nota de 10 a unui elev olimpic.
bambu
Eu incep sa imi caut anvelope de vara si ma tenteaza Vredestein Ultrac Sessanta. Ce stiti de ele?
dragostan
Sessanta are un prieten pe un accord type-s de ~200 cp si e multumit de ele smile.gif
Ciosmi
Sunt ok.Aderenta buna,se descurca foarte bine si pe ploaie,arata misto,nu sunt scumpe.Le am pe celalalt leon.Cand se vor uza bridgestone-urile de pe Cupra,tot pe Sessanta voi merge cool.gif
riptor
eu recomand hankook ventus RS-2. nu neaparat pt ca eu am ci pt ca unde am citit despre ele (si m-am documentat bine inainte sa le iau) sunt undeva intre michelin PS2 si toyo R888 ca aderenta, si costa mai putin ca ambele, asa ca pt vara, de ce nu?
pejte
Alte anvelope mai putin aratoase si mai bune nu vrei? biggrin.gif
vusiman
Adevarat ca Ventus-urile au aderenta extrema pe uscat si f multi le folosesc pe circuit din acest motiv dar totusi sunt un compromis pentru ca in rest nu stralucesc deloc, mai ales pe ud. Nu ai simtit aceste slabicuni pana acum ?

Eu am folosit Goodyear Eagle F1 Asymetric si pot sa spun despre ele ca sunt foarte bune doar ca eu le-am gasit un singur defect: trebuiesc incalzite inainte sa dea tot ce e mai bun din ele altfel aderenta este doar medie. Altfel spus, la stilul meu de mers, au stralucit numai la drumurile in afara, gen Cheia.
julyan86
Tocmai am dat de cineva care are un depozit de anvelope biggrin.gif !!! Cred ca daca ne bagam la un group buy ( si eu vreau ori PS2 ori pilot sport cup ... sunt inca in dubii biggrin.gif ) s-ar putea sa le luam la un pret bun ... de exemplu PS2 e undeva la pana in 7 mil ceea ce zic eu ca e un pret bun biggrin.gif !!!
bambu
Afla pret pt sessanta urgent si ma bag si eu daca e ok. 225/40/18 sau 235/40/18, de preferinta 235.
julyan86
CITAT(bambu @ Jan 17 2010, 12:50 PM) *
Afla pret pt sessanta urgent si ma bag si eu daca e ok. 225/40/18 sau 235/40/18, de preferinta 235.


Din pacate singurele anvelope care nu le aduce sunt vredenstein sad.gif ... care mi se pareau si mie o investitie buna ... in rest aduce tot Haling.gif
bambu
Raman setat pe ele, am gasit la 512Ron cele 225 si 536Ron cele 235. Cred ca voi lua 235. Mai am o oferta la PS2, dar ma mai gandesc.
julyan86
Vedem ... deocamdata e prea devreme pentru schimbat anvelope ...
Mituc
Se pare ca tocmai au aparut pilot sport 3...
BSH
Apropo de ce ziceai Mituc

The Michelin Pilot Sport 3 follows the success stories of the Pilot Sport and Pilot Exalto range which had over 200 homologations (approvals) from car manufacturers including Audi, Porsche, BMW, Ferrari and Merecedes to name a few. The Michelin Pilot Sport was also fitted to a Bugatti Veyron which set a world speed record of over 250 mph in 2005.

The Michelin Pilot Sport 3 promises better road holding in bends, up to 3 metres shorter braking distance on wet roads, very precise steering and outstanding energy efficiency and mileage.
The Pilot Sport 3 is being released in several stages. 18 tyre sizes are being released on 1st January 2010 with a further 10 sizes estimated to be released between July 2010 and October 2010.

Michelin Pilot Sport 3 sizes being released 1st January 2010 are:

225/45 ZR17 91Y
225/40 ZR18 92Y XL
225/40 ZR18 92W XL
225/45 ZR17 94W XL
235/40 ZR18 95Y XL
235/45 ZR17 97Y XL
245/40 ZR17 91Y
245/40 ZR18 97Y XL
245/45 ZR17 99Y XL
255/35 ZR18 94Y XL
265/35 ZR18 97Y XL
255/40 ZR19 100Y XL
275/35 ZR18 99Y XL
275/40 ZR19 101Y XL
245/40 ZR19 98Y XL
255/40 ZR18 99Y XL MO1 (Mercedes Fitment)
285/35 ZR18 101Y XL MO1 (Mercedes Fitment)
255/35 ZR19 96Y AO (Audi Fitment)

Michelin Pilot Sport 3 sizes estimated to be released between July 2010 and October 2010 are:

205/40 R17 84W XL
225/45 R17 94Y XL
205/45 R16 83V
205/45 R16 87W XL
195/45 R16 84V XL
205/55 R16 91W
205/45 R17 88W XL
205/50 R17 93W XL
205/50 R16 87V

Deci imbunatatirile sunt la uzura si ud. in rest la fel.
bambu
Nu vraeu nimic experimental. Raman cu Sessanta pe primul plan dar mai vedem.
CITAT(pejte @ Jan 17 2010, 09:29 AM) *
Alte anvelope mai putin aratoase si mai bune nu vrei? biggrin.gif

Pai din ce am vazut pe siteurile de specialitate sunt fix ce-mi trebuie mie si au un pret bun.
riptor
CITAT(vusiman @ Jan 17 2010, 11:31 AM) *
Adevarat ca Ventus-urile au aderenta extrema pe uscat si f multi le folosesc pe circuit din acest motiv dar totusi sunt un compromis pentru ca in rest nu stralucesc deloc, mai ales pe ud. Nu ai simtit aceste slabicuni pana acum ?

Eu am folosit Goodyear Eagle F1 Asymetric si pot sa spun despre ele ca sunt foarte bune doar ca eu le-am gasit un singur defect: trebuiesc incalzite inainte sa dea tot ce e mai bun din ele altfel aderenta este doar medie. Altfel spus, la stilul meu de mers, au stralucit numai la drumurile in afara, gen Cheia.


nu am vazut cum se comporta pe ud, nu am sa merg niciodata tare in conditii de genu. ma gandeam la un moment dat sa imi iau federal 595 rs care sunt un semislick in genul r888 (gasisem la un pret bun) dar m-am trezit repede si mi-am dat seama ca totusi nu vreau ceva care sa tina 10 000 km si sa nu am nici un fel de aderenta in alte conditii decat cele ideale. asa ca rs-2 au fost un compromis ok pana la urma
Mituc
CITAT(BSH @ Jan 17 2010, 04:09 PM) *
The Pilot Sport 3 is being released in several stages. 18 tyre sizes are being released on 1st January 2010 with a further 10 sizes estimated to be released between July 2010 and October 2010.


Daca pe linga aceste date am fi aflat si greutatile pneului astuia la fiecare dimensiune ar fi fost foarte interesant. Un PS2 225/40/ZR18 92Y XL cintareste de exemplu 21pounds, adica 9.5kg. Un bridgestone potenza RE50A cintareste cu 1kg mai mult, idem Pirelli PZero (care se pare ca este cam la fel de bun pe uscat ca si PS2).
riptor
p zero rosso sau nero? daca te referi la rosso da, e cam la acelasi nivel pe uscat. din cate stiu cuprele vin cu rosso din fabrica
Ciosmi
Veneau tongue.gif
Nicky
Stiu ca nu sunt cele mai usoare, dar sunt foarte tari, anvelopele runflat. RFT Michelin PS2 cu indice de incarcare 92.
Am inteles ca se comporta exemplar pe viraje, data fiind structura puternic ranforsata. Plus ca e RFT, aruncam rezerva si cricul si toate cele biggrin.gif
Ce ziceti?
RollerMAN
Pai depinde si cati km tine acel runflat? eu stiam ceva de 80km....ori daca esti cine stie p unde prin tara...e cam nasol sa faci pana chiar si cu runflat si sa nu ai roata de rezerva...

Mituc
CITAT(riptor @ Jan 17 2010, 09:58 PM) *
p zero rosso sau nero? daca te referi la rosso da, e cam la acelasi nivel pe uscat. din cate stiu cuprele vin cu rosso din fabrica


Pzero si atit. Roso si respectiv nero sint mai slabe.
Nicky
QUOTE (RollerMAN @ Jan 18 2010, 01:41 PM) *
Pai depinde si cati km tine acel runflat? eu stiam ceva de 80km....ori daca esti cine stie p unde prin tara...e cam nasol sa faci pana chiar si cu runflat si sa nu ai roata de rezerva...

Asa am auzit si eu, ca nu tine prea mult si ai si limita de viteza, nu poti sa alergi de nebun.
Dar parca mai elegant e cu RFT sau cu KIT d-ala rapid de reparatie anvelopa, cu spray and stuff.
Inca sunt fan roata de rezerva, dar nu am mai schimbat rezerve de muuuult timp.

Unele masini vin din fabrica doar cu KIT reparatii. Nu au rezerva deloc.
riptor
CITAT(Mituc @ Jan 18 2010, 01:06 PM) *
Pzero si atit. Roso si respectiv nero sint mai slabe.


da da da, p zero cum e pe ferrari biggrin.gif uitasem
Dr.Silviu
QUOTE (Nicky @ Jan 18 2010, 02:10 PM) *
Unele masini vin din fabrica doar cu KIT reparatii. Nu au rezerva deloc.


Asa a venit a mea smile.gif N-am schimbat nici o roata de 3 ani de cand am masina... Si nici kit-ul de reparatie nu l-am folosit tongue.gif
Cuie am avut, dar le-am vazut doar la schimbat roti iarna/vara...
Profesoru
Atentie mare la indicelele de uzura UTQG care este doar 140 , asta se traduce printr-o viata foarte scurta a cauciucului , spre exemplificare Azenis are 200 , Michelin PS2 are 180 , si tot asa deci indice de uzura mai mic ca asta eu nu am vazut pana acum , sincer nu sunt impresionat decat de performante , pretul si uzura rapida nu il face prea spectaculos , cred ca la un sil mai sportiv pe drumuri virajate in 10000 km il arunci la gunoi , ca nu mai are aderenta deloc

Wear and longevity are also an issue. With a soft, grippy compound and a low 140 UTQG wear rating, the Toyo R1R will not last as long as a El Cheapo touring tire. But, then again, the R1R will demolish any all-season or touring tire in terms of outright grip. In its comfort zone, at the track or in performance driving, the R1R shines.
Nicky
Ai vazut, Cristi, dar ai uitat (la Ilioara, in 2008). Eu am indice 140 pe Bridgestone Potenza, anvelopele originale si mai mult de 20k nu cred ca tin.
Nu se poate sa ai si indice de uzura mare (long life tires) si aderenta ridicata. Componenta cea mai importanta a aderentei e data de reteta anvelopei, iar anvelopele de curse ajung cu acel indice de uzura la 40 (Michelin Pilot Sport Cup are 80).
E ca si cum am fi exagerat de preocupati de consumul unei masini de peste 300 BHP (vrem putere sau economie de combustibil...asa si aici, aderenta sau long life).

Cred ca cea mai buna solutie ramane cea cu doua (sau mai multe) seturi de roti pentru sezonul cald (cum ai avut tu anul trecut), unele pentru every day use si altele competition / track day biggrin.gif
Profesoru
De acord cu ce spui Nicky , eu am un pic de experienta din trecut si de aia am optat sa iau niste gume de joaca , dar cand guma de joaca costa 300 de dolari bucata , e cam greu pe criza asta , si in alta ordine de idei daca vreun "prieten" la semafor iti face cu ochiul , ce faci ii spui stai aici ca ma duc sa iau gumele de joaca?Doar asa sa ai gume sa te duci pe circuit , atunci da merita ca wink.gif le faci zob intr-o zi tongue.gif
BAD_MF
Cu siguranta R1R nu sunt anvelope pe care le iei si gata 4 ani nu mai schimbi gume de vara.
Insa nici nu se uzeaza in 2000 km. La condus zilnic cu plecari si mers sportiv din cand in cand ar trebui sa tina fara probleme 15 000 km.
Intentia celor de la TOYO a fost sa gaseasca un compromis intre T1R si R888, se pare ca R1R se incadreaza.

Maine vin PRETURILE !
Nicky
Pe mine sper sa ma atraga pretul. Ce nu mi-a placut e ca indicele de incarcare e doar 88 si cel de viteza e doar W si, in plus, la greutate, e la fel ca R888, adica 10.4 kg (23 lb.), varianta 225/40ZR18. Asteptam preturile.
RANDI
BAD_MF...crezi ca poti sa gasesti 4 anvelope de iarna 285/50/18, pe comanda bineinteles ca este o dim. f.rara?
bogdan_wrc
Toyo T1R, GY Eagle Asymetric sau Michelin PS2?

pe langa aderenta ff buna ma intereseaza si sa tina totusi 30 000km, ca sa nu le schimb anual.
pana acum GY au cea mai buna oferta calitate-pret-durabilitate. si pe ud sunt mai bune ca PS2.

nu vreau sa dau >600ron cat sunt PS3.
BAD_MF
S-au mutat discutiile, multumesc darianst smile.gif
Caut 285/50 R18 de iarna.

Bogdan, am pe stoc F1 assymetrico smile.gif
bogdan_wrc
stii ca tot ma chinui sa gasim un numitor comun smile.gif
baga un pret, te rog. 224/45 R17
(dar nu vreau sa zici ca te intreb 1000 de chestii si nu cumpar...doar ca trebuie sa te lupti cu altii la pret smile.gif no offence. )
BAD_MF
225/45 R17 499 ron bucata tva inclus
Si alta surpriza > Pilot sport 2 519 ron bucata tva inclus
Tot pe stoc.
julyan86
Cate bucati ai ???
SB_20_WOB
BAD_MF, Michelin Pilot Sport 2 225/40/18 92Y ai pe stoc si la ce pret? Toyo T1R aceeasi dimensiune ai?
Merci!
Sabin
Nu aici intrebati preturile. Bad_Mf ai topic la vanzari.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.