Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Intretinere BOV (?)
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Turbo - Supercharger
Mituc
Planuiesc niste modificari la masina si in acel moment va fi nevoie si de un BOV mai sanatos decit cel stock.
Avind in vedere ca setupul va fi cel mai probabil modul recirculare, stie cineva ce operatii de intretinere trebuiesc facute la un BOV si in ce conditii, cind etc?
bogdan_wrc
din cate stiu eu, BOVul cand se foloseste pentru re-circulare "devine" diverter valve...dar si astea sunt de (cel putin) 2 feluri. ca cele FORGE cu piston si cele APR sau bailey cu mebrana.

forge este foarte buna dar este precum o skoda sau un seat in grupul VAG, daca vrei premium pui apr sau bailey; pretul lor este in jur de 150 euro fata de forge care costa in jur de 120-130 - daca nu ma insel - depinde si de furnizor; este recomandat ca la forge sa i faci revizie din 10 in 10 mii km - se desface bucata cu bucata, se curatza cu spray de frine, se unge cu o vaselina speciala facuta sa reziste la temperaturi mai mari , se verifica o-ringul si se pune la loc - operatiunea dureaza 5-10 min max; daca nu o faci, risti sa ai un DV care nu functioneaza ok sau nu functioneaza ok tot timpul adica se gripeaza; al doilea risc este ca daca nu pui arcul care trebuie, poti sa strici turbina - asta este motivul pt care se recomanda sa pui cel mai slab arc; cind ai soft / alte modificari, atunci arcul slab este insuficient, trebuie sa l schimbi cu unul mai tare si sa faci citeva incercari sa vezi care este potrivit - nici prea tare ca poate nu deschide la timp sau suficient, nici prea moale ca nu tine presiune

apr sau bailey sint facute sa lucreze pina la presiuni de 50 psi.
avantajul forge este ca e o valva care nu se strica never ever dar necesita intretinere, cam la 10-15.000km; bailey ca si cele APR nu necesita service, fiind facute pe alt principiu.

©bbm smile.gif
Mituc
voi avea HKS 90% sau 10% turbosmart.
Opc
Ai grija la Hks.De obicei e un bov problematic.Este foarte posibil ca dupa montare sa iti apara vreo eroare in bord.Daca vei avea astfel de dude trebuie sa te duci la un softist.Daca masina ta e stock si inka nu are un soft nu iti recomand sa montezi un blov off.Masina este calculata la anumiti parametrii.iar pe configuratia stock asa zisul bov de fabrica isi face foarte bine treaba.Daca in conditiile astea montezi unul aftermarket e posibil sa scape presiunea mai repede,sa ai erori si sa iti traga masina mai prost.
Mituc
deja am optat pentru un bypass valve care lucreaza fix ca cel stock, doar ca mai eficient. Neavind nici o componenta descoperita probabil va fi maintenance free, sau aproape.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.