Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: RBN
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Tuning ECU
Pagini: 1, 2
Sabin
Are cineva de aici soft de la RBN? S-au macar vreo cunostinta ?
Pentru Megane nu au fost rezultate foarte bune?

Sunt curios cum merg VAG-urile etc.
Ciosmi
CITAT(Sabin @ May 16 2009, 03:55 PM) *
Pentru Megane nu au fost rezultate foarte bune.


Ce nu a mers ok?
bambu
Pai la Megane nimic nu prea merge bine. Nu am auzit nici un lient pe deplin multumit. Ba trage in ture mari, si in ture mici e varza, ba nu trage deloc etc. oricum nu prea le iese tunerilor.
Sabin
Pai ne-am dat cu un prieten de-al meu cu soft RBN si nu a reusit sa ne bata.
Noi avem masini stock momentan.

Alte masini trag foarte bine pana in 4500 ture, apoi dupa 5 mii de ture il batem noi.
Concluzia este ca nu avem un soft care sa tina presiunea pe toata plaja de turatie. Multe softuri pierd presiune in turatii mari.
julyan86
CITAT(Sabin @ May 17 2009, 12:00 PM) *
Pai ne-am dat cu un prieten de-al meu cu soft RBN si nu a reusit sa ne bata.
Noi avem masini stock momentan.

Alte masini trag foarte bine pana in 4500 ture, apoi dupa 5 mii de ture il batem noi.
Concluzia este ca nu avem un soft care sa tina presiunea pe toata plaja de turatie. Multe softuri pierd presiuni in turatii mari.


De ce nu incercati un soft home-made biggrin.gif !!! Ca e imposibil sa nu se priceapa cineva in tara asta !!!
ssst
STul meu facut la Superchips VS Octavia VRS resoftata la RBN
Ne-am dat de cateva ori. Treapta 1,2,3 sunt in fata ,apoi in treapta 4 Octavia se duce in fata clar.
Pe 400m ma bate,recunosc.
Acelasi rezultat a fost intre aceeiasi Octavia si un alt ST resoftat la TCM.
dany_eok
@Sabin Probabil vorbesti despre Luigi, la el problema nu este de la soft ci de la faptul ca admisia lui e sugrumata, iar pe turatii mari amestecul aer/combustibil este sarac. Din cauza asta ii merge prost masina.

Eu am soft RBN, deocamdata sunt multumit, astept sa vad dupa evacuare cu stage 2 cum se comporta...
Sabin
Stiu problema lui Luigi si am spus peste tot , dar nu ma crede nimeni sad.gif. Si Vineri seara m-am uitat si tot era sugrumat furtunul.

I-am zis sa incerce sa puna la loc admisia originala. Pun pariu ca o sa traga mult mai bine masina.
bogdan_wrc
mai e o problema....softul cel mai bun nu e neaparat ala care face masina sa fie in fata pe 400m sau intr-o liniutza... asa orice soft impins poate face o masina turbo sa fuga...
ssst
Adevarat,insa nu ma asteptam sa ma bata Octavia. Btw....Octavia despre care vorbesc,are 252cp pe dyno la Mastertuner.
So.... Confused.gif
bogdan_wrc
si ti se pare ca standul de la mastertuner e vreun standard pt realitate?
ssst
Nu am vrut sa spun neaparat de Mastertuner..oricum nu stiu care dyno de pe aici arata realitatea. Ideea este ca Octavia vrs de 2.0 T cu 200cp stock si soft de la RBN ,bate STurile de 2,5T cu 225cp stock si soft de la Superchips respectiv TCM. Si daca nu ma insel,este si putin mai grea Octavia.
Darian
STul sufera foarte mult datorita suspensiei care este moale, au facut masina axata pe every day drinving, nu hardcore.
Frank SF
si ce-are a face suspensia la o comparatie in paralel in linie dreapta?
Darian
Ah pai nimic interesant, o suspensie tare apasa roata pe asfalt si ai aderenta mai buna, suspensia moale permite mult mai usor sa pierzi aderenta.
ssst
N-are nicio legatura suspensia ,cu ce spuneam eu mai sus. Octavia trecea de mine in treapta 4 unde aderenta era maxima. In afara de asta STul meu are arcuri Eibach,care sunt putin mai tari decat stock. Hai sa n-o dam in rivalitati intre firma X si Y. Eu doar am spus un fapt real si am fost obiectiv.
TOricum este ciudat ca m-a batut Octavia aia,pornind de la ce spunea proprietarul ca are 252 cp. Pana la urma ,poate mai avea vreo modificare si n-a spus...de ex,admisie. Pt ca in treapta 1,2,3 STul era in fata....de-abia in treapta 4 ,Octavia a trecut in fata.
Apoi am aflat ca aceeiasi Octavia despre care baiatul spune ca are 252cp ,a batut si o Cupra de 292cp facuta tot la RBN. Mi se pare f suspect si cred ca am inflamat spiritele cu postul meu,degeaba.
Cu masinile de 250 cp cu care m-am dat pana acum,n-am avut nicio problema....pana la Octavia asta suspecta.
Maxy
Foarte ciudat ce aud despre St-uri tinand cont de faptul ca St-ul stock bate pe 0-200 si un R32. Din aceasta cauza incep sa ma cam feresc de softurile facute in Ro.
Shy
eu m-am dat cu st stock si l-am facut ... nu stiu acum ... poate nu stia soferul ala sa mearga .
ssst
Hai c-o dam dintr-una intr-alta wink.gif
Chuckie
sa incheiem off....imi poti aranja o intalnire cu aceea octavia?smile.gif
ssst
CITAT(Chuckie @ Jun 18 2009, 07:23 PM) *
sa incheiem off....imi poti aranja o intalnire cu aceea octavia?smile.gif

Ai PM.
c6t9
CITAT(Maxy @ Jun 18 2009, 05:02 PM) *
Foarte ciudat ce aud despre St-uri tinand cont de faptul ca St-ul stock bate pe 0-200 si un R32. Din aceasta cauza incep sa ma cam feresc de softurile facute in Ro.


culmea e ca nu prea sunt facute in romania. buba e ca sunt softuri generice si masinile nu prea. cel mai bun soft ar fi ala custom, facut prin teste pe sosea si dyno.
bogdan_wrc
CITAT(Maxy @ Jun 18 2009, 05:02 PM) *
Foarte ciudat ce aud despre St-uri tinand cont de faptul ca St-ul stock bate pe 0-200 si un R32. Din aceasta cauza incep sa ma cam feresc de softurile facute in Ro.

vezi ca R32 e greu cat o vaca...>1600kg... si de la 50 in sus 4x4 incurca wink.gif
SpdR
Eu am soft la Rbn de aprox 50k km si masina merge bine, sunt f multumit smile.gif
Si e de 10x mai bine sa am softul facut in Ro, unde pot sa ma duc imediat daca apare vreo problema si sa o rezolvam, decat sa il am trimis prin cineva din Anglia sau alta tara si cand apare o buba, asta e smile.gif
ronnie
partea nasoala e ca, pentru anumite masini, nu prea sunt fiabile softurile facute in Ro. valabil, din ceea ce stiu eu, ptr Renault, in special Megane RS/ R26. asta e, momentan, asteptam cu interes si dorinta ardenta dovedirea contrariului biggrin.gif
vlad_GTI
CITAT(SpdR @ Jun 25 2009, 10:33 PM) *
Eu am soft la Rbn de aprox 50k km si masina merge bine, sunt f multumit smile.gif
Si e de 10x mai bine sa am softul facut in Ro, unde pot sa ma duc imediat daca apare vreo problema si sa o rezolvam, decat sa il am trimis prin cineva din Anglia sau alta tara si cand apare o buba, asta e smile.gif


Nu inteleg de ce e mai bine de 10x sa ai softul facut in Ro cand il poti avea facut de oameni mai priceputi in asa ceva, eu am soft din UK pe 3 masini diferite si nu am avut niciodata nici o problema si nici nu vad ce problema ar putea sa apara.
bogdan_wrc
si daca persoana de legatura iti e si prieten si un om care te ajuta ori de cate ori e cazul, chiar nu simti ca softul e facut la distanta, dpdv PR smile.gif
Grecu
si daca ar aparea buba , nu se pune problema "asta e" , ci se remediaza cat mai repede.. pt ca acele softuri din Anglia de care vorbesti tu , sunt puse de reprezentantii din Romania .

Te-ai cam incurcat la faza asta laugh.gif
SpdR
Nu stii problema pe care am avut-o dupa ce am fost la o anumita reprezentanta Vw din Romania, cea cu calculatorul?tongue.gif
La chestia asta ma refeream si nu cred ca altcineva, aflat la o distanta mare si fiind in incapacitatea de a testa masina sau de a da jos calculatorul ca sa vada ce si cum, m-ar fi putut ajuta mai bine. tongue.gif

Da, nu m-am exprimat f bine, dar nici nu vreau sa dau prea multe detalii. I-am injurat destul pe cei vinovati de producerea problemelor din trecut biggrin.gif
rabanne_rbn
CITAT(ssst @ Jun 18 2009, 04:08 PM) *
N-are nicio legatura suspensia ,cu ce spuneam eu mai sus. Octavia trecea de mine in treapta 4 unde aderenta era maxima. In afara de asta STul meu are arcuri Eibach,care sunt putin mai tari decat stock. Hai sa n-o dam in rivalitati intre firma X si Y. Eu doar am spus un fapt real si am fost obiectiv.
TOricum este ciudat ca m-a batut Octavia aia,pornind de la ce spunea proprietarul ca are 252 cp. Pana la urma ,poate mai avea vreo modificare si n-a spus...de ex,admisie. Pt ca in treapta 1,2,3 STul era in fata....de-abia in treapta 4 ,Octavia a trecut in fata.
Apoi am aflat ca aceeiasi Octavia despre care baiatul spune ca are 252cp ,a batut si o Cupra de 292cp facuta tot la RBN. Mi se pare f suspect si cred ca am inflamat spiritele cu postul meu,degeaba.
Cu masinile de 250 cp cu care m-am dat pana acum,n-am avut nicio problema....pana la Octavia asta suspecta.


Daca imi permiti sa clarific un pic, intre Cupra si Octavia diferenta a facut-o soferul si stilul de condus. Cu mine la volan Cupra a batut Octavia la 2-3 masini de mai multe ori la rand de fiecare data:) Octavia in momentul in care te-a batut a avut instalat un Stage 1. Poate incerci si acum cu el, si-a instalat evacuare si Stage 2:) Daca atunci te-a surprins stai sa vezi acum:D Sa nu scoatem in sfera ciudatului o masina lucrata bine, intretinuta si cu un sofer foarte bun, chiar daca si soferul si ''lucratura'' sunt 100% Made In Romania:)

P.S. Cupra avea instalat Stage 1 de 280 de cai si atat, 300 de cai si 460 Nm la motor respectiv 260 de cai cu 400 Nm la roti am atins doar cu Stage 1 si evacuare turboback la o presiune constanta de 1.2 bar si un timp de 13.2 sec pe 400 de m. O sa atasez si un grafic in perioada ce urmeaza ca daca tot ne-am apucat de povesti macar sa le confirmam cu fapte nu?smile.gif
Catawrc
Daca cineva doreste mai multe imformatzii despre Cupra care a scos valorile mai sus mentzionate ma poate intreba......masinutza este a mea smile.gif
vlad_GTI
unde anume ai avut masurat timpul de 13.2 secunde?
Sabin
S-a reusit finalizarea softului Stage 1 RBN pentru Megane RS 2008 Cup.

Am gasit formula cea mai convenabila boost 1 bar, debit benzina marit, avans marit in limitele de 15-20 % .

Dupa efectuarea reviziei de 30 mii km, masina trage mult mai bine.
Exista un film pe privat cu megane-ul 0-190 km/h. Detalii aici http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=99&st=200.

Cam toate persoanele care au luat contact cu masina, au spus ca este f brutala , iar comportamentul este total schimbat in bine.

Masina este stock. Urmeaza vineri filtrul K&N , iar in septembrie evacuare custom 70 mm fara catalizator. Intercooler sper cat mai repede, dar criza asta.

Dreadfull
vreau si eu o intalnire cu octavia aia ca m-ati facut curios .. si va zic eu daca are 252 cp sau nu smile.gif
grecutzu2005
si mie ati putea aranja o intalnire cu ea smile.gif eu m-am dat cu o octavia si am lasat-o rau in urma.
ronnie
Domnilor, pentru performate personale in devansarea diverselor hothatchuri sau mai putin hatchuri, exista un thread de privat. Folositi-l cu incredere! (ca sa nu fiu nevoita sa mut/sterg de p-aci. Multumesc!)
adibose
eu am soft RBN, lesne de inteles. atat softul cat si soferul sunt made in RO.
am 30 de mii de km cu softul pe masina (este a3-a masina softata la RBN) si nu am avut abosul nicio problema.
cred ca am peste 200 de plecari violente din 5-6mii de ture si ghiciti ce mi-a picat pana acum...? un tampon de cauciuc...
ambreiajul stock rezista eroic (de aici puteti trage concluzia urmatoare: soferul face mai mult decat credeti, si de aici atat de multe diferente intre masini care par identice dar nu sunt)

sunt abia stage 1, iar pt stage 2 am sa merg tot pe varianta Made in Ro care pana acum nu a dat gres!

SpeedeR este patit cu overseas dar eu in 4 ani nu a trebuit sa revin la tuner pt absolut nimic.
Sabin
Astept si eu un update la soft pentru noua evacuare biggrin.gif
rabanne_rbn
CITAT(AlinaL @ Dec 1 2011, 04:59 PM) *
Mi-a zis cineva de cip,parca asa ii zicea si ca as avea vreo 180 cai..e adevarat? Daca da,cine il poate pune?



Te invit sa-mi vizitezi site-ul si forumul deopotriva si in acelasi timp iti lansez o invitatie la un drive-test cu una dintre masinile noastre de teste, Golf V 2.0 FSI, pentru a masura personal calitatea si realismul serviciilor oferite de noi precum si calitatea umana a prestatorului. Se vorbesc multe, insa practic in afara de noi, nu poate demonstra nimeni nimic. Avem singurul parc auto destinat testarii si dezvoltarii softurilor optimizate din Romania, parc auto ce este inlocuit anual si cuprinde 8-10 modele de circulatie masiva in randul clientelei, parc auto ce se afla in regim de proprietate a RBN, nu in regim de exploatare a masinilor de client precum se mai intalneste. Te asteptam!
AlinaL
Woow,stai putin! Trebuie sa recunosc ca m-ai pierdut putin pe drum smile.gif) softuri optimizate= cip nu?
Mey,niste colegi de forum m-au invitat sa fac cip la alte firme,dar recunosc deasemenea ca sunteti singura firma care m-a invitat sa testez si masinile. Nu prea ma pricep eu foarte tare la masini dar nu stiu...asa,imi inspirati incredere! Am gasit si contactul pe site!
rabanne_rbn
Nu-mi dau seama cum functioneaza acest mecanism, colegii de forum te invita sa faci chiptuning la alte firme si care sunt beneficiile lor. Ce pot sa-ti spun este ca eu sunt proprietarul firmei mele, te invit la un drive-test concludent, si cum am vazut ca esti pasionata, te pot invita la un drive-test bonus cu doua dintre masinile mele personale, doi bolizi stradali, de 500 respectiv 600 cai putere. Sa vorbim lucruri serioase si tangibile, nu povesti, de felul meu sunt un fan al femeii si stiu ca nativ aceasta stie sa citeasca printre randuri si alege ce trebuie.
Darian
Alina in afara de mine si Catalin (care a recomandat RBN) nu a mai zis nimeni alta firma, dar au fost doar niste nume spuse, nimeni nu are beneficii.
Oricum iti recomand sa mergi sa vorbesti cu Marius RBN pt ca si eu am multi prieteni foarte multumiti de serviciile sale. (Gasca de la VL).
sofer-de-duminica
si eu recomand RBN biggrin.gif posesor de golf V TDI de 170 de cai stock, care acum are undeva la 200+, nu stiu exact cati, dar nu ma intereseaza...ma intereseaza cum merge...si merge! 0-100 in 6,4 la 1 grad celsius si cu cauciucuri de iarna biggrin.gif reprize excelente, trage tare in toate treptele si in Drive, in modul Sport e deja altceva smile.gif
sofer-de-duminica
CITAT(RoSonic @ Dec 5 2011, 10:27 PM) *
Pe bune acu', ce legatura are tedeiul cu 2.0 feseiul ?


are...era vorba de RBN...ca il recomand, pentru ca eu sunt multumit de rezultat. Si avand in vedere ca a facut si masini aspirate, care nu au potential asa de mare ca cele turbo, e de recomandat si pentru FSI-ul asta...si in general...
BSH
Continuati aici despre RBN Tuning.
sofer-de-duminica
pun si eu 2 filmari cu acceleratia 0-100, una cand masina era stock (170 de cai) si a doua dupa softare...este vorba de un golf V TDI, de 170 de cai, cutie DSG...

sper sa mearga, si scuzati calitatea celei de a doua filmari...




Mituc
Filmeaza altceva... 80-160 sau orice in care sa nu derapezi. Ca in primul clip faci 0-100 in vreo 6 secunde iar in al doilea clip faci 0-100 in 4.5-5 secunde ceea ce e imposibil la masina asta doar cu soft.
Catawrc
Nu mai are rost sa incep acum cat sunt de multumit pentru ca deja se stie povestea... dar am sa vin cu filmari elocvente care sa intareasca ceea ce sustin.

PS: si dak tot a venit vorba, recomand RBN smile.gif
rabanne_rbn
Darian, le-ai editat de asa natura ca al doilea link nu mai merge.
rex
Niste idei, daca imi permiteti:
sofer-de-duminica ai updatat 2 filmulete identice de aceea da eroare. Am modificat eu link-urile pentru ca al doilea film sa mearga.
0-100 nu se poate cronometra din filmarile de mai sus. La mine, doar la 110 pe ceas am 100 reali (la tine nu stiu cum e pentru ca depinde si de dimensiunea anvelopelor).
In plus, datorita unghiului, doar cand acul ajunge la ~ 120km/h acul e la 110km/h (deci ~100km/h).
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.