Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Supersprint vs Milltek
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Admisie si Evacuare HotHatch
Spaki
Salut.Am si eu o dilema legat de alegerea uneia dintre cele doua firme.Stiu ca postez un pic cam aiurea, deoarece masina mea nu este un hothatch dar este un lucru foarte important pentru mine si as vrea sa va cer pareriile voastre.M-ar interesa un bypass de filtru de particule,deoarece masina mea este una diesel:d si nu stiu de unde sa achizitionez:de la supersprint sau de la milltek.Diferenta pe care eu o stiu este cea de pret,supersprint fiind cu vreo 200e mai scump si cea de diamentru unde milltek este mai mare cu 4,5mm fiind de 69,5mm iar supersprint de 65mm.Atasez si poza cu cele doua turboback-uri poate va inspira mai mult.Va multumesc.
SEBASTIAN
Eu sunt convins de calitatea produselor Supersprint pe care le consider superioare celor de la Milltek.
SUpersprintul este lucrat mai elegant si din materiale foarte bune iar in acest caz faptul ca este dintr-o bucata cred ca asigura o curgere mai buna a gazelor, fara turbionari suplimentare.
S2K
Milltek as alege ... calitate/pret aproape imbatabil
Am avut 2 sisteme de evacuare de la ei pana acum si nu am avut nici o problema iar rezultatele au fost cele scontate

Shy
Idem !
Bebe
Si eu as alege Milltek pentru diferenta de pret. Diferenta de calitate intre cele 2 produse nu cred sa fie asa mare. Si din cate vad Supersprintul nu are acel racord flexibil? E ok si fara el? Eu nu stiu, de aia intreb smile.gif
Alex
supersprint este mai elegant, mai calitativ ... cum spune si Sebastian.
din punct de vedere performanta, nu cred ca sunt diferente.
daca nu conteaza costurile, iti recomand supersprint
bluey
Este o masina turbo.
Cu cat mai larga evacuarea cu atat mai bine.
Mai ales ca injectoarele si injectia ta nu suporta cresteri foarte mari de putere e bine sa storci calutii de pe unde poti.
RollerMAN
Voi realizati ca dezbateti un topic unde cel care l-a initiat nu a mai intrat de.....A fost vazut pe: 17th October 2009 - 12:00 PM
Nicky
QUOTE (RollerMAN @ Feb 2 2010, 10:02 AM) *
Voi realizati ca dezbateti un topic unde cel care l-a initiat nu a mai intrat de.....A fost vazut pe: 17th October 2009 - 12:00 PM


Ai pus punctul pe "i". Nu are nicio legatura, nu e pentru cel care a initiat topicul, e pentru noi toti si pentru alti cititori. Se contureaza o idee mai exacta asupra celor doua produse. Nimic nu e in zadar. Cooperativa munca-n zadar biggrin.gif


QUOTE (bluey @ Feb 2 2010, 01:18 AM) *
Este o masina turbo.
Cu cat mai larga evacuarea cu atat mai bine.

Pare sa nu fie neaparat asa cu diametrele. O opinie interesanta de la Awe Tuning legata de 2.0 TFSI.

"Why did we choose 2.5 inch and not 3.0 inch diameter for our MK5 exhaust? Our first prototypes of this system were indeed 3.0 inch, but we found that the effort it took to move the large mass of air in the 3.0 inch system at lower rpms resulted in a loss of torque with very little offsetting gain up top. Take a look at our 3.0 inch prototype dyno sheets here and see why a 3.0 inch system is not appropriate for this car."

Source: http://www.awe-tuning.com/pages/shared/par...amp;PPT=Exhaust

Si eu as alege Supersprint, ca toata tara are Milltek laugh.gif Si la diametre, accept ce se proiecteaza, ca asta inseamna R&D. Evacuari se fac si pe genunchi, in spatele blocului, dar...ieftine, ca si performantele generate biggrin.gif
S2K
in topic este vorba de 2.0 TDI nu de TFSI
Nicky
Ma gandesc doar ca principiul e acelasi, fie benzina, fie motorina.
Nu e neaparat ca un diametru mai mare sa fie mai eficient, pentru ca, daca ar fi pe asa, la WRC/VTM etc. ar fi doar masini fara evacuare sau cu burlane facute de baietii cu cositor si mustati lungi.
S2K
masinile din diverse campionate sunt facute sa respecte regulamentele de participare
intradevar nu evacuaare cu diametrul mai mare este neaparat cea mai buna insa in cazul de fata este smile.gif
Alex
pana la urma o evacuare buna nu se rezuma tocmai la diametru ... consider ca mai importanta este "structura" downpipeului.
oricum ... repet, diferenta intre cele 2 de mai sus este firma. evident mai este si diferenta de pret. ca si performante sunt fix la fel ...
bluey
"The best exhaust for turbo is the least exhaust".
Cred ca ar mai trebui pusa o regula special pentru tfsi cu K03.
Diametrul evacuarii nu trebuie sa depaseasca diametrul total al turbinei.

Si am mai auzit eu una la niste mesteri : turbina stock cu evacuare fara backpressure (teava goala de la turbo pana afara) o sa innebuneasca si se va invarti de bezmetica.
Gt1749vb de pe 2.0tdi de 170cp o sa zica sarumana dupa ce va ramane fara DPF. biggrin.gif
hothatcher
De evacuarile Borla ce parere aveti?
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.