Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Placute de frina - experientele voastre cu diverse tipuri
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Frane
Pagini: 1, 2, 3, 4
Mituc
Are cineva EBC Red stuff? Dar green stuff? Cum se comporta?
bogdan_wrc
din cat am citit (pe forumuri unde lumea se mai duce la trackdays, si unde tuning nu inseamna semne nike sau kituri exterioare), si din cate am vazut pe masini care folosesc toate pedalele cu putere, ferodo ds2500 sunt..."the shit" cand vine vb de placute. combinate cu nite discuri mai dure... sunt "ceea ce trebuie".
Mituc
Ok, insa pe mine ma intereseaza sa obtin doar performante mai bune pe strada, o constanta mai mare in capacitate de frinare si eliminarea problemelor ce apar dupa ce discurile si placutele se incalzesc mai tare.
Daca as fi vrut sa schimb discurile si etrierii m-as fi dus clar la un mazdaspeed brembo big brakes kit. Dar nu, tot ce vreau sint niste placute maibune decit cele stock, cu aproximativ acelasi timp de uzura, aproximativ aceeasi silentiozitate, etc. EBC red tuff par a fi la limita a ceea ce-mi doresc eu (deja ele is o etapa intermediara intre street si track).
bogdan_wrc
iti doresti cam ce-si doresc majoritatea..day to day use. in continuare nu am experiente cu red stuff, dar apas tot pe butonul DS2500
George
eu am yellowstuff pe sti. in viata de zi cu zi se comporta excelent si la rece doar daca poti sa treci peste faptul ca scartaie in draci uneori.
pe circuit au fost excelente . nu au avut fading , nu s-au dezintegrat ... perfecte . cu cat se incalzeau cu atat franau mai tare.

recomand cu incredere !
julyan86
CITAT(Mituc @ Sep 23 2009, 01:28 PM) *
... EBC red tuff par a fi la limita a ceea ce-mi doresc eu (deja ele is o etapa intermediara intre street si track).


Exact !!! Le am eu pe masina si sunt extraordinare !!! Doar ca eu am si discurile TG tot de la EBC !!! Abia astept sa imi pun si furtunasele dela Goodridge sa vad ce se intampla si lichid de frana Motul RBF 600 (pe asta il am deja) !!! De cand am schimbat discurile si placutele s-a schimbat radical si modul de franare al masinii , pe langa ce aveam eu stock este diferenta de la cer la pamant !!! Recomand placutele celor de la EBC laugh.gif
RollerMAN
Si eu unul voi merge in viitor pe ferodo ds2500 dupa ce se termina placutele de fabrica....care nu stiu cum dar rezista eroic .. am 31.000 de km si sunt undeva la 50%.
DS2500 au deja 2 prieteni si sunt excelente pt mers zi de zi dar si pentru un mers mai sportiv la munte pe niste serpentine. Placutele astea merg bine si pe discurile de fabrica pentru ca nu le mananca mult mai rau decat unele stoc dar se simt si mai bine cu niste discuri sport.
Lichidul de frana de la motul il recomand si eu , mi-am pus recent RBF 660 si se simt mult mai bine franele chiar si in day to day use. Masina raspunde mai bine si am mai mult control pe frana...este cumva mai ferma...
mirciulik86
ds2500 nu le recomand pe discurile de fabrica... mie mi-au ovalizat 2 seturi de discuri....
bambu
Si de la EBC ce sa pun pentru un mers mai mult urban, dar sa tina si la mers sportiv in serpentine, deci chin?
c6t9
nu exista asa ceva. pana si ei care vor sa vanda evident, spun ca nu exista asa ceva.

mirciulik86 - nu numai discurile stock.
RollerMAN
Interesant...nu stiu ce discuri aveti voi dar am 2 exemple..unul cu discuri stoc si altul cu discuri tarox si nu au avut nici o pb pana acum...
c6t9
inca nu merg suficient de tare, in regim de track. cand vor face asta, vor vedea cum se fac praf.

legat de EBC si redstuff - nu produc praf, tin bine si reci si calde (chiar si daca faci discul rosu, o vreme tin), dar nu regim de mers tare, gen "cheia track". sunt alegere buna pt cine vrea niste placute care sa tina o vesnicie si sa sa franeze bine. placutele ceramice (din categoria asta, toate), nu sunt pt mers tare.
yellowstuff in schimb sunt placute de track direct. produc praf, se consuma mai repede, tin ceva mai prost la rece, dar rezista bine la temperaturi mari.

acum voi incerca ATE, de noi, sa vedem cum se prezinta. teoretic ar trebui sa fie mai moi, sa tina putin, dar sa nu distruga discul. o sa vad dupa rodaj.
Shy
Am montat aseara placutele EBC red , furtunele Goodridge si lichidul motul dot 5.1 ( urmaream rbf 600 insa este recomandat pentru temperaturi mai mari ) ... ca prima impresie ... AM FRANE !! smile.gif) Le mai las 3 4 sute de km si ma voi "urca" mai tare pe ele . Recomand!
George
wink.gif
Profesoru
Eu merg de aproape un an pe DS 2500 , inainte am avut DS performance , si pe niste Zimmermanuri Drilled , cum nu am o putere foarte mare in motor , sunt foarte incantat de cum se comporta masina pe franare , mai ales in conditii de stres , pe serpentine sau pe circuite , cand sunt calde sunt de vis , nu cred ca voi schimba prea curand marca
bambu
Trebuie sa imi iau si eu cat de curand placute, sunt in dubii mari...merg in proportie de 75% in oras, o mai si alerg, dar aici nu am avut mari probleme nici cu cele din fabrica desi cand exagerez si le incing parca nu mai tin prea bine. Mai fac 3-4 alergaturi pe an pe Cheia sau alte serpentine. Discurile raman cele stock, ce imi recomandati fara sa imi faca discurile varza?
BSH
Lumea e f multumita de DS2500. Si prin afara la fel. Sunt destul de versatile. Pentru rezultate mai bune vezi ceva furtunase metalice + lichid de frana bun. Si eu tot DS2500 voi lua in curand biggrin.gif
Darian
Eu momentan raman stock la placute pentru ca inca mai merg dupa care trec pe DS2500 si discurile stock.

De asemenea recomand furtune goodridge si lichid frana racing motul. Eu deja le-am luat astept montajul biggrin.gif
bambu
DS2500 cu discuri stock sunt compatibile? adica nu trebuie sa mi iau discuri in 15oookm?!
Darian
Din cate stiu eu merg fara probleme dar depinde de calitatea discurilor originale. Acum sper sa tina daca nu o sa ma bage la alte cheltuieli.
BSH
Nu are nimic. Multi le folosesc cu success si in oras si pe circuit. Nu papa mai mult ca oem`urile din discuri.
Mituc
In principiu discurile trebuiesc schimbate la 2-3 seturi de placute de frina, cam atunci zboara si acei aproximativ 2mm din discuri sau cit e specificatia la masina ta. daca pui placute de frina care le maninca mai repede... atunci tre' sa fii atent sa nu ramii cu mai putin de 2mm din grosimea originala pentru ca apar probleme.
bogdan_wrc
CITAT(BSH @ Jan 14 2010, 12:53 PM) *
Nu are nimic. Multi le folosesc cu success si in oras si pe circuit. Nu papa mai mult ca oem`urile din discuri.

la mine "teoria frecarii" din fizica e una singura.
o franare mai puternica inseamna o frecare mai puternica=> o uzura mai mare.
la fel e valabil si la gume.
ca sa fie mai aderente, inseamna sa fie mai moi, adica se uzeaza mai repede.
BSH
The main characteristics of DS2500 are:

* Consistent coefficient of friction (0,42) at all temperatures
* Low noise
* low dusting
* Long pad life
* Kind on discs
* Race pedal fee


This new generation of friction material is very low in compressibility ensuring a firm pedal, whilst still providing great life for both disc and pad. Combined with low wheel dusting and good noise characteristics this product is the brake pad for the driver who demands the ultimate in track day braking performance.

The DS2500 is currently the best hybrid track/street pad on the market. It features the moderately high bite and solid fade resistance of a track pad, with the relatively low dust and noise levels of a street pad. When used as a street pad, it can produce some squeal on certain vehicle platforms. During aggressive driving the DS2500 is known for its flat torque curve, which means as temperatures go up, the response through the brake pedal remains consistent. If you drive aggressively on the street, do some canyon runs, autoX, and maybe some light track duty on street tires, the DS2500 is tough to beat.

When used on fast, heavy cars on the track with race tires, pad wear rates tend to be higher than some of the full track pad compounds.

Si pentru cine are raPdare Cum sa iti alegi placutele de frana.
Mituc
Topicul ala suna interesant dar nu exista.
bambu
ce ziceti de astea?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2704
vusiman
Eu am avut ds2500 pe masina fata/spate, fata le-am terminat si spatele mai merge, e pe la jumate. Diferenta e foarte mare fata de placutele stock si sentimentul acela de forta masiva de oprire creeaza dependenta (la fel ca si acceleratia laugh.gif ) si pe mine m-a facut sa folosesc franele mai mult de cat era nevoie aproape de fiecare data; cu toate aceste placutele au tinut 30k si aici includ si cateva drumuri pe cheia in regim de proba sepeciala biggrin.gif. Comparativ cu placutele stock (brembo) fac mai mult praf. Cand le-am dat jos pe interior mai era aprox 1.5mm de carne iar pe exterior 3mm cu toate acestea frana se metinea in parametri buni dar nu mai rezistau la alergatura, se incingeau. Acum am pus placutele stock la loc (le schimbasem prematur pe la jumate) si am avut supriza sa vad pe suprafata de franare din exterior a discurilor un inel de rugina de aporximativ 1cm latime care s-a dus treptat dupa vreo 1000 km si cateva alergaturi. Acel 1 cm afecta serios franarea in sensul ca pe ud cu gume de iarna franam de pe 80-100km/h blana si abs intra abia cu 1-2m inainte sa se opreasca masina, adica frana ioc ohmy.gif . Am studiat placutele si se vede ca s-au uzat neuniform dar cu toate astea discurile sunt bune, nu trepideaza sau altceva si ca uzura s-a dus cam 1.5-2mm din carne pe interior si pe exterior mai putin de atat; discurile au 64k km pana acum biggrin.gif
In principiu le recomand, mi se par forte bune.

PS:Aaa.. , e o vorba prin popor ca e bine sa ai placute mai slabe (ca performante) pe spate decat pe fata; eu acum am invers si nu simt nici o difernta in echilibrul franei.
bambu
Si de unde le-ai luat, ce pret?
Orlandel
am vazut ds2500 si la racing nick,la norauto(langa carrefour militari) si cred ca si nadir aduce.
si pe mine ma bate gandul anul asta sa trec pe ferodo
bambu
Pe mine ma tenteaza EBC greenstuff, din descrieri sunt potrivite mersului meu, dar nu si masinii mele(pt ca are peste 200cp si e greuta). Pana acum in 34000km am mers probabil 20000 in oras si restu afara. Am avut probleme cu franele de doua ori, ambele pe Cheia, odata cad aveam pana in 20000 si placutele erau mai groase de jumatate si am reusit sa le incing bine, dar dupa multe insistente si odata recent la 32000km cand placutele sunt pe final de viata si nu le-a trebuit mult sa cedeze. Deci prea mult sport extrem nu fac, nu vad de ce sa ma omor cu unele mai strong. Ar mai fi redstuff dar am inteles ca nu sunt prea practice, se uzeaza repede si omoara si discurile grav. Yellowstuf for fi mai practice din punctul asta de vedere?
vusiman
Stiu ca in toamna a luat un prieten cu 900 lei fata/spate. Fata este pe la 650 lei setul.
BSH
Pai Yellow sunt mai dure ca red. Green s`ar putea sa fie cam putin pt megane...exact cum zici si tu. Chiar daca mergi mai mult in oras, cand o sa mai dai o Cheia e bine sa beneficiezi de o franare mai buna.
bambu
De acord, dar daca pentru doua Cheia pe an "durata de utilizare SCADE cu pana la 40% fata de placutele normale iar uzura discurilor creste cu pana la 50%" asa cum sustin cei de la 4turbo, importatorii EBC la noi, nu prea ma coafeaza.
Chuckie
http://www.meganesport.net/community/showthread.php?t=36024
toti recomandat ds2500 pt discurile stock
RollerMAN
Lasand deoparte faptul ca pt megane sunt recomandate ds2500 eu oricum le-as fi ales pe acelea in detrimentul EBC (oricarestuff)....sincer mi se par niste placute mai bune ds2500 si eu voi trece tot pe ele in curand ca mai am putin si le termin pe cele stoc (care oricum au rezistat destul de mult....au ~38.000km).
Shy
Eu am redstuf de la EBC si pot spune ca franeaza excelent in comparatie cu cele stock. Modificarile mele contin si lichidul de frana motul si furtunele metalice. Nu neg ca ferodo nu sunt mai bune dar si pretul este cu 50% mai mare. CONCLUZIE : EU sunt multmit !
bambu
Eu sunt de acord si recunosc ca e unul din motivele pt care ma atrag, dar cat sunt de fiabile. Cati km ai cu ele, in ce conditii, ce uzura au si cum arata discurile?
Dr.Silviu
@Suhoi: Franele tale stock nu prea erau laugh.gif Nu stiu daca ai mai schimbat de atunci placutele, dar atunci cand am mers cu a ta, nu tineau deloc fata de stock.
Shy
Pai alea erau mizeriile din fabrica! Crede-ma ca acum e MARE diferenta ...
bambu
CITAT(bambu @ Jan 15 2010, 11:31 AM) *
Eu sunt de acord si recunosc ca e unul din motivele pt care ma atrag, dar cat sunt de fiabile. Cati km ai cu ele, in ce conditii, ce uzura au si cum arata discurile?

RollerMAN
CITAT(Suhoi @ Jan 15 2010, 11:48 AM) *
Pai alea erau mizeriile din fabrica! Crede-ma ca acum e MARE diferenta ...


Un om care recunoaste! Haling.gif
bambu
Incep sa ma indrept spre yellowstuff si eu, raman cu 100e in buzunar fata de DS2500, fix banii de furtunase.
vusiman
De unde ramai cu 100 euro peste ds2500 poti sa detaliezi te rog? sau poate am o impresie gresita despre preturile de la ebc huh.gif
bambu
EBC yellowstuf sunt 175euro fata+spate pentru membrii hothatches, vezi
http://www.hothatches.ro/index.php?s=&show...post&p=8348
iar DS2500 sunt 264e fata+spate vezi
http://www.hothatches.ro/index.php?s=&show...ost&p=23262
iar furtunasele sunt 97e vezi
http://www.hothatches.ro/index.php?s=&show...ost&p=18181
mai negociez si eu cei 8e tinand cont ca le iau de la acelasi reseller si la bani de DE2500 iau yellowstaff + furtunase
vusiman
Sa stii ca din ce am observat spatele nu prea conteaza asa ca ai putea sa le combini ds pe fata cu ceva ieftin pe spate si iesi bine la pret. Zic ca spatele nu prea conteaza pentru ca 1) nu am simtit aproape nici o diferenta peste stock (le-am pus la ceva timp dupa ce am schimbat fata) 2) e si logic daca stai sa te gandesti, apasarea pe placutele din spate probabil este prea redusa ca sa fie scoase in evidenta calitatile superioare ale ds-ului. Bine pe circuit cred ca fac diferenta totusi dar asa pentru alergaturi ocazionale si alea alea nu cred ca merita pretul.

bambu
Ai si tu dreptate, daca tragi frana de mana la 50km/h constati ca nu te mai opresti...ar fi o varianta.
vusiman
La mine frana de mana ingheata din orice pozitie biggrin.gif dar nu tot nu-si face banii
bambu
Pai ingheata dar masina aluneca foarte foarte mult, sunt destul de ineficiente cele de pe spate. Oricum, daca fac treaba asta raman bani si de lichid biggrin.gif. Si abia il schimbasem in vara...
vusiman
Atunci stii ce ai de facut! .... mie cine imi da comisionul de vanzare pentru ds laugh.gif
bambu
Te anunt dupa ce le cumpar, desi inca nu m-am convins ca e varianta cea mai buna.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.