ronnie
Sep 26 2009, 03:54 PM
Topicul e deschis discutiilor despre modificarile tehnice ale masinilor pentru circuit.
Continuarea discutiilor de pe topicul de Stiri:
CITAT(RollerMAN @ Sep 26 2009, 03:54 PM)
Si care ar fi acele lucruri care le poti face cu 300 de cai pe fata?
c6t9
Sep 26 2009, 04:05 PM
daca ar fi circuit, s-ar intelege mai bine.
pe n-ring au fost 2 masini, GTI. una mai grea (pt ca are fusco muzica si bancheta etc) cu 320 de cai si LSD si alta mai usoara, DAR totusi cu 100 de cai mai putin. diferenta de greutate nu este insa atat de mare sa suplineasca cu succes cei 100 de cai. in linie dreapta cred ca-l facea fusco in orice situatie.
totusi, pe circuit erau oarecum egale. n-ai crede ca o masina cu 100 de cai mai putin, dar cu alte avantaje, poate fi aproape la fel de rapida. unde mai pui ca GTI-ul ala alb avea niste gume de dacie.
desigur ca daca era si putin ud, ambele nu o duceau prea bine.
Alex
Sep 26 2009, 04:46 PM
GTI cu 220 cai ? (100 mai putin decat 320)
rollerman ... dar cu 300 de cai tractiune spate sau tractiune integrala ce faci ? ca nu inteleg de ce esti atat de anti 300 de cai tractiune fata
RollerMAN
Sep 26 2009, 06:01 PM
Cu 300 de cai pe o integrala...pleci...la fel si cu 300 de cai pe spate...
Pe fata nu faci nimic...decat sa invarti rotile pe loc in linie dreapta...iar in curbe sa iti faca understeer in momentul cand ii dai gaz..
c6t9
Sep 26 2009, 07:02 PM
CITAT(Alex @ Sep 26 2009, 04:46 PM)
GTI cu 220 cai ? (100 mai putin decat 320)
rollerman ... dar cu 300 de cai tractiune spate sau tractiune integrala ce faci ? ca nu inteleg de ce esti atat de anti 300 de cai tractiune fata
gti cu 220 de cai. semn ca nu toti le resofteaza sus, pt ca nu trebuie. se poate castiga la alte capitole.
la RS oricum nu au aruncat asa aiurea 300 de cai pe fata.
Alex
Sep 26 2009, 07:37 PM
pai cand a fost fusco, au mai fost cu golf gti ovidiu si gti-ul cu nr de germania.
ovidiu are destul de mult peste 220 cp
iar gti-ul ala cu nr de germania am impresia ca este stoc, adica 200 cp
c6t9
Sep 26 2009, 09:08 PM
fusco era pe 320-330 parca
ovidiu 260-265 (nu stiu exact)
gti-ul inchiriat 220
tine cont ca e un circuit, puterea nu e totul.
OvidiuV
Sep 26 2009, 11:18 PM
GTI-ul de inchiriat avea un soft destul de usorn numai vreo 220cp. Dar avea suspensii setate de track. Iar lucrul asta il facea sa fie foarte rapid pe curbe. Dar nu e nimic, in primavara cind ajungem din nou pe N-ring, primul lucru pe care il fac este sa ma duc la standul Bilstein Racebox si sa-i las pe ei sa aranjeze suspensiile cum stiu ei mai bine.
Oricum operatia asta dureaza vreo 4-5 ore si atunci altfel vorbim.
c6t9
Sep 27 2009, 12:20 PM
da, dar si rezultatul ...
plus ca e facuta cu teste reale pe circuit din ce spunea nenea ala, conteaza enorm. cred ca este posibila si o setare dupa preferintele tale, cum face orice pilot care se respecta.
dar din punctul meu de vedere s-a mers excelent pe ring pt cateva ture facute.
tot ce doream sa spun e ca doar puterea bruta nu inseamna prea mult.
fuscobal
Nov 22 2009, 01:40 AM
GTI inchiriat avea cam 1250Kg (totul scos din el) si suspensie cu chamber reglabil. Eu am 1550Kg fara mine in masina si atunci mergeam cu softul pe unde va pe la 290-300CP din cauza unei bobine care-mi facea figuri (intreruperi pe acceleratie). Rollerman, desi esti impotriva unei puteri asa mari pe fata, te anunt ca puterea se poate pune jos destul de bine pe circuit atunci cand este insotita de suspensie foarte performanta, gume bune, LSD si sway-bar !
Dr.Silviu
Nov 22 2009, 02:50 PM
Pentru chamber reglabil au luat cumva bratele de suspensii de la TT? Stiam ca doar asa poti face asta...
fuscobal
Nov 22 2009, 03:11 PM
Asta nu stiu, n-am intrebat pe baieti. Stiu doar ca suspensia era KW clubsport !
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog
Apasati aici.