Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: CHIPTUNING BY RACINGCODE
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Tuning ECU
Pagini: 1, 2, 3, 4
SEBASTIAN
Racing Code ofera o gama larga de servicii in zona tuningul, motorsportului si engineeringului auto.
Asa cum reiese din titlu folosim si un stand dyno 4x4, 4x2, moto de masurare a puterii in incinta sediului nostru.




Lucrăm īn domeniul chip tuningului, echipa noastră se concentrează şi se ocupă de inovaţii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse şi proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea şi creşterea puterii motorului īn mod eficient, stabil, durabil şi garantat.
Performanţa noastră superioară nu afectează durata de viaţă a motorului sau alte dispozitive mecanice ale maşinii Dvs. deoarece nu se depăşesc parametrii de funcţionare ai motorului furnizaţi de către producător.
In genral oamenii cand aud de acest subiect isi pun tot felul de intrebari si o fac pe buna dreptate.
Īntrebări frecvente:


După optimizarea calculatorului (ECU) vehiculul dumneavoastră in mod normal va consuma mai puţin combustibil daca metineti acelaşi mod de condus – date exacte nu pot fi furnizate datorita diversitatii modelelor existente.

Cānd va setam vehiculul nu depasim parametri de funcţionare normali ai motorului si a componentelor adiţionale furnizate de producător. Mentinand un stil de condus normal nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.

In mod cert nu vor exista efecte secundare nedorite in exploatarea de zi cu zi si nici la verificarile tehnice periodice. Calculatorul nu va semnaliza erori iar modificarea sa nu va fi vizibila din exterior. De asemenea nu vor exista probleme in timpul functionarii zilnice nici in conditii de temperatura scazuta sau ridicata.

Vom calcula combustia ideala pentru motor si vom optimiza cuplul motor. Diverşi parametrii, cum ar fi cantitatea de combustibil injectata, schimbarea presiunii, timpul de injecţie si alţii vor fi de asemenea optimizaţi.

In general prin chiptuning se intelege imbunatatirea performantelor motorului prin cresterea cuplului. Aceasta insemnand ca motorul va avea o putere mai mare cānd veţi avea nevoie, cum ar fi atunci cānd depasiti o alta maşina sau in accelerare.

Niciodată pana acum nu a fost posibila o imbunatatire atāt de drastica a performantelor motorului raportata la o operaţie cu costuri aşa de reduse precum chip tuning.


Ar trebuii sa fac o īnregistrare legala după chip tuning ?

In principiu, orice imbunatatire a performantei ar trebuii īnregistrata daca depaseste 5% din performantele iniţiale, altfel licentata de operare expira ca de altfel si poliţa de asigurare.


Vor exista costuri adiţionale legate de compania de asigurări?

Imbunatatirea performantelor implica inregistrarea legala si taxe aditionale pentru asigurare.(in Europa)
De toate acestea fiind responsabil propietarul.


Care este perioada de garanţie oferita?

Noi va oferim garanţie pe viata pentru produsele noastre.

Este tuning-ul vizibil din exterior?

Nu. Dar, puterea motorului este măsurabila pe stand-uri de testare sau verificarea noilor parametri. Nu poate fi detectabil la nivelul calculatorului si nici nu poate fi probata cu sistemul de diagnosticare standard.


Autovehiculul se va īncălzi mai uşor dacat īnainte?

Temperatura uleiului va fi mai mare (numai sub sarcina maxima). De exemplu la un Audi A4 TDI temperatura va creste in condiţiile menţionate mai sus doar cu 8 grade.


Chip Tuning-ul va scădea durata de viata a autoturismului ?

Cānd facem modificări asupra autoturismului dvs. nu depasim parametrii de funcţionare normali ai motorului si a componentelor fabricantului. In condiţiile unei exploatări normale nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.


De ce fabricantul nu optimizează el insusi autovehiculul ?

Fabricantul produce autovehiculul pentru piaţa globala. In alte tari capacitatea cilindrica nu corespunde cu normele Europene. De asemenea rularea autovehiculului la altitudini ridicate afectează combustia in mod negativ. Totuşi aceste aspecte nu se aplica in Europa. Aici, contează diversitatea motoarelor ce echipează autovehiculele. După ce autovehiculul este fabricat poate fi testat pe standu-l ce masoara puterea si puterea acestuia poate fi crescută. Deci aici este toleranta oferita de către producător.


Sunt nevoit sa-mi schimb sistemul de frānare datorita creşterii performantelor ?

Agenţia de inspecţia tehnica garantează 20% mai multa putere decāt cel mai puternic motor pe platforma respectiva.


Exista excepţii privind transmisia automata ?

Nu. Vehiculele cu transmisie automata sunt echipate cu alt ECU, dar creşterile de performanta nu sunt afectate. Transmisia automata va fi modificata de noi.


Acest proces este reversibil ?

Configuraţia de fabrica este īntotdeauna salvata si poate fi programata in ECU oricānd. Binienteles procesul poate fi reversibil oricānd.

www.racingcode.ro
_________________
RACINGCODE
office@racingcode.ro
0723691731

Daca exista membri care au apelat la servicile noastre, ii rog pe aceasta cale sa spuna sincer cum functioneaza masinutele lor si cat de multumiti sunt de interventia noastra.
George
eu sunt foarte multumit de serviciile RC!
SEBASTIAN
Am sa va prezint o modificare la un HH complet de serie la care am modificat softul.

Graficul suprapus:

Si un mic filmulet cu ea pe stand:
http://www.youtube.com/watch?v=SfdGsG96MtI...player_embedded
SEBASTIAN
Va stam la dispozitie pentru informatii sau chiar mai mult.
dragostan
vreo varianta pentru honda civic 1,8?
SEBASTIAN
Exista solutie si pentru acest model, doar ca pretul este ceva cam ridicat in in acest moment.
Nu stiu daca am voie sa spun pretul direct, performantele fiind crescute cu cca 15cp si 20Nm.
bambu
Regulamentul nostru este permisiv, dar mai peste tot ai voie sa afisezi preturi, unii chiar te obliga, deci il poti afisa fara probleme smile.gif.
SEBASTIAN
Multumesc pentru lamurire.
Costul pentru acest model este mare si anume 650 euro, iar masina ramane imobilizata cca 10 zile daca se doreste ceva de calitate.
Comunincarea cu ecu la acest model se face doar dand ecu jos astfel trebuie pus dupa rescriere cateva zile pe simulator pt a nu avea nici un fel de eroare.
Modificarea si testarea se face in laborator conform ISO.
SEBASTIAN
Din nefericire in ultimele zile nu am avut nici o masina de genul hothatches.
A fost de treaba dar la alt gen de masini, unele chiar de inalta performanta gen Subaru Impreza WRX STI.
Recomandarea mea este ca inainte de orice modificare sa va evaluati masina, facand un test complet. Iar dupa modificare ca sa nu aveti surprize refaceti testul. Dar asa puteti obtine o evaluare corecta de buna calitate fara a mai fi cazul sa credeti pe cuvant pe cineva.
Personal eu procedez assa si pentru mine, la masina mea, chiar nu iau de bune cifrele afisatre de fabricant.
In urma cu cativa ani cand a aparut modelul de Peugeot 206 RC, eu am cumparat prima masina importata, cea argintie expusa la salonul auto.
Initial dupa simturi as putea spune ca puterea se situa in zona declarata aproape 177cp dupa care la service au facut un update de soft si parca mi-au dat un diesel. Fiind intrigat de acest fapt am recurs la masurarea puterii pe doua dyno si concluzia au fost ca din 177cp avea cca 150-155cp.
Este adevarat ca nu mereu sunt astfel de surprize negative, de obicei masinile testate s-au situat in zona de putere declarata de fabricant cu diferente de 1-3cp.
Personal am facut o noua achizitie si am ramas surprins in mod placut sa constat ca realitatea depaseste datele oferite de producator.
Producatorul declara 75cp si 145Nm la motor iar eu am reusit sa obtin testand :

Cifrele afisate sunt cele masurate si apoi corectate in functie de factorul vreme(dyno are statie meteo incorporata pt a asigura corectile conform standardului de masurare a puterii SAE)
In concluzie se vede ca am depasit la roti cu f putin cifrele date de producator.

Asta in conditile in care la masina nu s-a facut nici un fel de interventie si avea in jur de 500km parcursi.
In scurt timp voi interveni la gestiunea electronica si voi testa din nou.
Voi testa si cu filtru KN in varianta standard si apoi in varianta modificata.
Acum graficul arata asa:

Iar fisa dyno arata asa:
Profesoru
Nice values , asta e Fiatul wink.gif ?
SEBASTIAN
Da fara nici o modificare.
Urmeaza dar ceva foarte lejer deoarece nu are nici o cadere spre zona hot.
Frana este impresionanta chiar fantastica.
As mai avea de pus ceva despre un HH care ne-a calcat pragul.
Nu am in acest momenfisa dar cine vrea sa o vada ne poate solicita asta la sediu.
Vorbim de cca 220wbhp si +400Nm tot la roti.
Subaru WRX de grupa N:





Masina este o masina de curse veritabila, nu este si nu a fost in nici un moment de strada. Masina a fost cumparata de noua la un pret de 125000 euro fiind un veritabil model al casei Tommi Mäkinen. http://www.tommimakinen.net/
Avem si experienta pe modelele de strada fara alte modificari.

Acesta este graficul pentru un STI model 2008, fabricatie 2009 neatins.

Acesta este graficul pentru un STI 2008 la care reprezentanta a deschis motorul si l-a refacut schimband multe printree care si short block-ul.

Moatele de la acest model de STI sunt foarte firave existand doua probnleme la ele una mecanica si alta de soft.
Este clar ca le putem modifica din soft si rezolvam BUG-ul initial insa partea mecanica da de dorit.
Problema mecanica tine de arhitectura pistonului si e grava. Peretele dintre segmenti este prea subtire si cedeaza foarte repede si nu neaparat de la putere.
Am sa atasez o imagine cu un piston pozat din lateral ca sa intelegeti exact despre ce vorbesc.
Setarea de serie permite functionarea cu detonatii in zona medie de sarcina fapt care creeaza uzura prematura ducand la accidentarea motorului.


Daca reprezentanta a umblat intr-un motor cu aceste probleme indiferent ca schimba short block-ul sau nu sansa de a avea o functionare fiabila este redusa la ZERO.



http://www.youtube.com/watch?v=SfdGsG96MtI...player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=dWCuTekPksQ
SEBASTIAN
Dupa STI-uri si un WRX
http://www.youtube.com/watch?v=lg01fPk9MWs

SEBASTIAN
Acum puteti beneficia de o reducere pentru unele modele din gama VW, Audi, Seat, Skoda
Promotia este timp de 30 zile.
Pentru modelele:
- 1,8t 150cp pretul este de 300 euro.
-1.8t 163cp>225cp..................400 euro
Exista reduceri si pentru variantele diesel si pentru cele cu TSI, TFSI...
Rog inrebati de preferinta pe mail. sebastian@racingcode.ro

Intrebati pentru orice model modern, in principiu facem cam toate marcile fiind doar diferente de costuri si timp de executie.
Acum avem posibilitatea sa modificam aproape toata gama Honda, Mazda inclusiv RX8, 2.3MPS..., Smart , Nissan inclusiv GT-R, 350Z...

Promotie pentru gama Subaru turbo de la 1300euro pret de lista la 600euro .
silvio
Pentru clio 3 rs ce solutii aveti?
si ce pret?
SEBASTIAN
Avem solutia pentru el si creste cu cca 15cp,nu e mult insa cuplu creste proprtional si se imbunatateste bine pe toata zona. Pretul este de 700euro si nu face parte acum dini nici un fel de promotie.
Profit de ocazie pentru ca te vad interesat de performanta si te rog sa dai cu privirea si pe aici: http://www.supersprint.com/USP00rencli23.asp tinand cont de faptul ca suntem importatori directi pentru aceste produse.
bbm
da-le un email sa faca update la site

http://www.supersprint.com/USD152ROMANIA.asp
SEBASTIAN
Am fost bucuros sa vad ca este membru pe forum si a prezentat masina un mare impatimit si apropiat al noastru:
http://www.hothatches.ro/index.php?showtopic=145&hl=

Am vazut ca exista interes si pentru motoarle de 1.6 turbo de la Opel, modificam toate variantele la pretul de lista de 700 euro la care pentru cei de aici aplicam o reducere.
Danyutz
Ceva pt Colt Ralliart? Motorul este de pe CZT, dar ECU difera.
SEBASTIAN
Trčs bon!
Se face si costa 900 euro. Dar daca te hotarasti mai lucram putin la pret desi pentru acest model acum este mai complicat.
Danyutz
De ce mai complicat? Mi-am luat motor stricat? zi-mi ca ma cert, ca eu mi l-am vandut!
SEBASTIAN
Nu am intalnit motor stricat la acest model pana acum.
Este modalitatea de comunicare cu ecu, ceva mai greoaie si necesita ceva mai mult timp, insa totul v-a functiona foarte bine la final.
George
profesionisti ! recomand cu caldura !


multumiri multe !
SEBASTIAN
CITAT(Profesoru @ Feb 27 2010, 02:26 PM) *
Nice values , asta e Fiatul wink.gif ?

Pentru Fiat-ul meu 500 1.3MJet cu 75cp declarati realitatea arata asa:
Graficul initial masurat in treapta 3:

Graficul dupa resoftare in treapta 3:

Initial masina a reusit sa obtina pe dyno 57wbhp si 125Nm, iar dupa modificare a ajuns la 72wbhp si 165Nm.


Asa arata fisa ei 0...402m. Valorile nu sunt cele reale masina putand sa mearga ceva mai bine dar nu a fost fortata la maxim in special la start, s-a plecat usor.

Poate ca mai rar sunt azute astfel de valori, noi le putem releva pe stand.
Mustang este singurul din lume care permite hard start si masurare 0...402m.
Asa arata datele pentru un Ford Fiesta ST 2.0l 16v de 150cp la baza declarati de fabricant.

Masina abtinea ceea ce reiese din imaginea urmatoare si cea precedenta dupa o evacuare completa de la Milltek si o admisie cu carcasa de carbon.
De specificat ca in acest test masina avea aaac pornit.


George, multumim!
Shy
salut,

sa intelegem ca ai plecat de la o putere de 75 cp si ai ajuns la 121 cp cu soft si evacurare la un motor normal aspirat?
SEBASTIAN
Va rog sa cititi cu atentie, am scris foarte clar ca sa nu fie loc de interpretari.
SEBASTIAN
Buna seara,
Ieri seara la intalnire am vazut un Lancer varianta scurta, SPORTBACK.
Modificam aproape toate modelele de la Mitsu.
Banuiesc ca masina despre care vorbesc, este un 1.8i si vroiam sa-l informati ca noi putem modifica cu rezultate foarte bune, acest model.
Din cate cunosc nu exista alti tuneri in lume care sa poata modifica acest model.
Pana in prezent toate exemplarele modificate au raspuns asteptarilor boastre si ale clientilor.
Pentru acest domn daca este curios si daca vrea putem face si un articol pentru site, in plus ii putem oferi un pret special la resoftare si in pachetul de setare includem dyno inainte si dupa modificare.
George
foarte buna oferta smile.gif
SEBASTIAN
Avem o sansa sa discutam cu domnul respectiv?
SEBASTIAN
Hristos a inviat!

Cine doreste de joi incepand poate sa ne viziteze la sediu, avand posibilitatea sa vada cateva masini de rally veritabile ce vin la setari si dyno.
Din cunostintele mele doua sunt HH.
coyote86
Am citit abea acum oferta din pricina unor probleme cu internetul...oferta este foarte buna dar problema ar fi ca masina are abea 3200km si nu as vrea sa umblu la ecu pana la 10 000 cand planuiesc o revizie mai agresiva. Oriccum multumesc de oferta si as fi fost interesat daca e poate pe viitor de pret.
SEBASTIAN
Nu e nici o problema, oricand esti binevenit.
Daca ai 3200km este in regula din punctul nostru de vedere care la acest gen de automobile dorim sa aiba parcursi min. 1000km.
coyote86
Dar totusi as dori sa imi spuneti un pret estimativ si cam care ar fi rezultatul dorit.
SEBASTIAN
Ti-am dat raspunsul privat, preferand la modelul tau sa aratam direct fisa dyno comparativa. Pretul de lista este 500 euro plus 50 euro dyno inainte si dupa modificare.
SEBASTIAN
Cine doreste astazi in continuare este binevenit sa vada cum se lucreaza la setarea unor masini de rally.
Astazi avem la setat un Subaru Impreza WRX STI 2.0l editie de curse construita de echipa Tommi Makinen.
<script src='http://img64.imageshack.us/shareable/?i=image687.jpg' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
<script src='http://img406.imageshack.us/shareable/?i=image686h.jpg' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Pretul unui astfel de model de grupa N este de 140 000 euro la care se adauga inca 40 000 euro accesorile pentru setari asfalt/macadam.
Acest model vine special echipat si usurat in limita fisei de omologare de grupa N.

Electronica este Motec si sufera modificari hardware si software, fiind disponibile pentru aceasta masina doua ecu Motec M800 special destinat acestul model de Subaru, mai exact folosind aceleasi mufe pentru conectare ca la modelul de serie conform regulamentului impus.
<script src='http://img64.imageshack.us/shareable/?i=image691.jpg' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
<script src='http://img18.imageshack.us/shareable/?i=image689m.jpg' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
SEBASTIAN
Buna seara,
In sfarsit la calculator dupa o zi plina de lucru.
Astazi a plecat de la noi setata masina din imaginile anterioare.
Masina a folosit o electronica Motec special destinata acestui model de grupa N programata chiar de firma care a conceput si realizat masina pentru curse .
Tommi Makinen estete o masina special destinata intrecerilor sportive auto.
A fost pastrat ecu original Motec neatins, s-a inlocuit cu unul aproape identic care a preluat toate functiunile necesare functionarii unei masini de cure, cuplul a fost egalat iar puterea maxima, medie depasita.
Setarea a fost facuta de RacingCode in colaborare cu Dan Necula, rezultatul fiind remarcabil.
Am sa va delectez cu inca cateva imagini ale acestei masini in sediul RacingCode:
turbina vine cu restrictor de 33mm
<script src='http://img707.imageshack.us/shareable/?i=image699.jpg' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>

restrictorul este sigilat pentru a se evita eventualele fraude
<script src='http://img576.imageshack.us/shareable/?i=image698.jpg' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>

motorul este ej20 si nu ej25 cum majoritatea sunt obisnuiti la noi in tara
<script src='http://img62.imageshack.us/shareable/?i=image697d.jpg' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>

<script src='http://img534.imageshack.us/shareable/?i=image701.jpg' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
<script src='http://img707.imageshack.us/shareable/?i=image700.jpg' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>

In continuare cine doreste, luni, poate sa ne viziteze pentru a vedea o alta japoneza de exceptie. probabil ca doar cunoscatorii stiu sa aprecieze acest model extrem de rar fiind o editie speciala destinata altor debusee:



Sunt curios daca cineva ghiceste modelul.
robi_zet
Este un subaru STI, dar cred ca e o editie limitata..
SEBASTIAN
BAD_MF
320 de cai stock ....nice smile.gif smile.gif
SEBASTIAN
Da foarte adevarat si un cuplu pe masura, in plus are si 100kg mai putin cu toate ca este mult mai luxoasa.
Masina a primit cateva modificari care ajuta la cresterea performantelor, iar proprietarul a inteles ca pentru o buna functionare trebuie sa regleze masina la fiecare interventie mecanica, pentru a se bucura de adevaratele ei valente sportive in limite de siguranta.
Cu siguranta daca nu era un cunoscator nu achizitiona acest model care pe piata acum se vinde cel putin cu pret dublu.
George
stiu S203ul ala . e luat din letonia / lituania de pe undeva , cu modificare de la RHD la LHD . masina era deja in ceva pregatiri smile.gif am inteles ca e o mica bestiuta .

PS: as vrea si eu o turbina ca a lui stock tongue.gif
SEBASTIAN
Din info. mele masina a venit din Jp in De unde s-a facut conversia de volan.
Ulterior a fost cumparata in Romania si revanduta.
Acum este la noi si asteapta ziua de luni ca sa ne facem timp de ea.
fitze


Masina a fost cumparata din Letonia, George are dreptate.
SEBASTIAN
Posibil sa aveti voi dreptate.
Cert este ca s-a verificat si este un s203 din seria 555.
George
este un S203, twin scroll turbo, 320cp de fabrica wink.gif o superbitate de masina.

se poate sa ne pui o poza cu compartimentul motor ?

PS: te rog sa nu il lasi pe proprietar sa o strice. adica eu am stricat STI ul meu cu modificarile de pe el. mai mult de un soft nu are ce sa caute pe o masina editie limitata. daca vrea musai sa o "f**a" sa ia un STI stock sa il omoare pe ala.

exact din motivul asta a dat si andi masina ... era pacat sa o strice aiurea sad.gif e o masina speciala , editie limitata , nu merita asa ceva.
SEBASTIAN
Eu ii recomand un intercooler in fata si evacuarea care o are deja, in rest, setarea. Setarea originala nu este o rusine, fiind cu mult pete ce ofera Ecutek sau Prodrive si nu ma refer la putere ci la acuratetea de care s-a dat dovada.
Turbina este piesa cea mai interesanta de pe masina, este un IHI VF42 care se poate procura destul de greu. Pretul la Subaru Japonia este de 5000 USD.
Pistoanele sunt si ele ceva mai interesante.
Pe un motor de 2l poate obtine o antrenare ca la unul de 2.5l, sau chiar ceva mai buna.
Vom verifica sa vedem daca cineva a ublat in setarile ei.
SEBASTIAN
310wbhp


http://www.youtube.com/watch?v=IoojlhJK8N4
George
WOW !

vezi ca linkul de pe youtube duce in alta parte.
SEBASTIAN
Asa este e un Ford Mustang GT care a primit un compresor si a venit pe la noi.

http://www.youtube.com/watch?v=GBkmIrFqBb8
http://www.youtube.com/watch?v=nL8DPdkSBTQ...feature=related
catavictor
CITAT(SEBASTIAN @ Apr 10 2010, 11:07 PM) *
Din info. mele masina a venit din Jp in De unde s-a facut conversia de volan.
Ulterior a fost cumparata in Romania si revanduta.
Acum este la noi si asteapta ziua de luni ca sa ne facem timp de ea.
am avut onoarea sa ii montez un bypass de cheie fiindca fostul proprietar a vrut neaparat cheie cu monograma fara chip, am fost la un pas sa o achizitionez...stiu ca are si ceva piese pentru upgrate, oricum sa o foloseasca sanatos!Si masina a venit de la Letonia, avea o buda de alarma pe care am dat-o jos.
SEBASTIAN
Am vazut chestia cu cheia, dar e ceva care nu-mi place acolo.
A taiat vechea cheie pe care o are legata pt telecomanda si a facut cheia cu inscriptionarea sti... daca deschizi masina din cheie suna alarma.
Masina este o raritate si merita toata atentia insa cine a facut conversia sunt din categoria amatori trebuia mai multa atentie la detalii.
Ce pot sa spun este ca masina este foarte rapida acum, desi nici initial nu era lenta.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.