Racing Code ofera o gama larga de servicii in zona tuningul, motorsportului si engineeringului auto.
Asa cum reiese din titlu folosim si un stand dyno 4x4, 4x2, moto de masurare a puterii in incinta sediului nostru.
Lucrăm īn domeniul chip tuningului, echipa noastră se concentrează şi se ocupă de inovaţii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse şi proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea şi creşterea puterii motorului īn mod eficient, stabil, durabil şi garantat.
Performanţa noastră superioară nu afectează durata de viaţă a motorului sau alte dispozitive mecanice ale maşinii Dvs. deoarece nu se depăşesc parametrii de funcţionare ai motorului furnizaţi de către producător.
In genral oamenii cand aud de acest subiect isi pun tot felul de intrebari si o fac pe buna dreptate.
Īntrebări frecvente:
După optimizarea calculatorului (ECU) vehiculul dumneavoastră in mod normal va consuma mai puţin combustibil daca metineti acelaşi mod de condus date exacte nu pot fi furnizate datorita diversitatii modelelor existente.
Cānd va setam vehiculul nu depasim parametri de funcţionare normali ai motorului si a componentelor adiţionale furnizate de producător. Mentinand un stil de condus normal nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.
In mod cert nu vor exista efecte secundare nedorite in exploatarea de zi cu zi si nici la verificarile tehnice periodice. Calculatorul nu va semnaliza erori iar modificarea sa nu va fi vizibila din exterior. De asemenea nu vor exista probleme in timpul functionarii zilnice nici in conditii de temperatura scazuta sau ridicata.
Vom calcula combustia ideala pentru motor si vom optimiza cuplul motor. Diverşi parametrii, cum ar fi cantitatea de combustibil injectata, schimbarea presiunii, timpul de injecţie si alţii vor fi de asemenea optimizaţi.
In general prin chiptuning se intelege imbunatatirea performantelor motorului prin cresterea cuplului. Aceasta insemnand ca motorul va avea o putere mai mare cānd veţi avea nevoie, cum ar fi atunci cānd depasiti o alta maşina sau in accelerare.
Niciodată pana acum nu a fost posibila o imbunatatire atāt de drastica a performantelor motorului raportata la o operaţie cu costuri aşa de reduse precum chip tuning.
Ar trebuii sa fac o īnregistrare legala după chip tuning ?
In principiu, orice imbunatatire a performantei ar trebuii īnregistrata daca depaseste 5% din performantele iniţiale, altfel licentata de operare expira ca de altfel si poliţa de asigurare.
Vor exista costuri adiţionale legate de compania de asigurări?
Imbunatatirea performantelor implica inregistrarea legala si taxe aditionale pentru asigurare.(in Europa)
De toate acestea fiind responsabil propietarul.
Care este perioada de garanţie oferita?
Noi va oferim garanţie pe viata pentru produsele noastre.
Este tuning-ul vizibil din exterior?
Nu. Dar, puterea motorului este măsurabila pe stand-uri de testare sau verificarea noilor parametri. Nu poate fi detectabil la nivelul calculatorului si nici nu poate fi probata cu sistemul de diagnosticare standard.
Autovehiculul se va īncălzi mai uşor dacat īnainte?
Temperatura uleiului va fi mai mare (numai sub sarcina maxima). De exemplu la un Audi A4 TDI temperatura va creste in condiţiile menţionate mai sus doar cu 8 grade.
Chip Tuning-ul va scădea durata de viata a autoturismului ?
Cānd facem modificări asupra autoturismului dvs. nu depasim parametrii de funcţionare normali ai motorului si a componentelor fabricantului. In condiţiile unei exploatări normale nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.
De ce fabricantul nu optimizează el insusi autovehiculul ?
Fabricantul produce autovehiculul pentru piaţa globala. In alte tari capacitatea cilindrica nu corespunde cu normele Europene. De asemenea rularea autovehiculului la altitudini ridicate afectează combustia in mod negativ. Totuşi aceste aspecte nu se aplica in Europa. Aici, contează diversitatea motoarelor ce echipează autovehiculele. După ce autovehiculul este fabricat poate fi testat pe standu-l ce masoara puterea si puterea acestuia poate fi crescută. Deci aici este toleranta oferita de către producător.
Sunt nevoit sa-mi schimb sistemul de frānare datorita creşterii performantelor ?
Agenţia de inspecţia tehnica garantează 20% mai multa putere decāt cel mai puternic motor pe platforma respectiva.
Exista excepţii privind transmisia automata ?
Nu. Vehiculele cu transmisie automata sunt echipate cu alt ECU, dar creşterile de performanta nu sunt afectate. Transmisia automata va fi modificata de noi.
Acest proces este reversibil ?
Configuraţia de fabrica este īntotdeauna salvata si poate fi programata in ECU oricānd. Binienteles procesul poate fi reversibil oricānd.
www.racingcode.ro
_________________
RACINGCODE
office@racingcode.ro
0723691731
Daca exista membri care au apelat la servicile noastre, ii rog pe aceasta cale sa spuna sincer cum functioneaza masinutele lor si cat de multumiti sunt de interventia noastra.