Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Anvelope Clio sport
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Jante si anvelope
Pagini: 1, 2
silvio
A venit vremea pentru un set nou de anvelope , continentalurile au 31000km si sau cam tocit , cel putin pe fata sunt la limita, cred ca mai merg aproximativ 3-4000km .
Eu m-am gandit la urmatoarele :
-Hankook ventus v12 215/45/17;
-goodyear eagle f1 asymmetric 215/45/17;
-vredenstein sessanta 215/45/17;
-conti sport contact 3 215/45/17;

Voi ce parere aveti ,care sunt mai bune? unsure.gif
bambu
Yokohama Parada tongue.gif
bluey
Parada sau dunlop sp9000
Eagle f1 sunt foarte bune cat e cald afara dar sub 15grade esti ca sania biggrin.gif
silvio
Dunlop sp9000 in nici un caz , am avut pe alta masina de 115cai pierdeau aderenta la greu si erau foarte zgomotoase.
Parada .... din ce zice Bambu par a fi bune.
Bambu ce anvelope ai avut pe masina?
RollerMAN
Michelin PS2
silvio
nu sunt pe dimensiunea asta, doar pilot exalto
BAD_MF
Parada spec 2 nu se face 215/45 R17.
Iti recomand TOYO T1 R sau FALKEN 452, sunt excelente ambele. Toyo tin ceva mai multi km fata de Falken.
bambu
CITAT(RollerMAN @ Mar 6 2010, 11:37 AM) *
Michelin PS2

Defapt am avut Continental Sport Contact 2 pt ca e RS cu sasiu Sport. Cu PS2 vin numai R26, iar RS ul cu sasiu CUP vine cu Dunlop Sport Max.

Parada poti sa-ti iei 215/40/17 dar va fi balonul cu aproximativ 5 mm mai mic. Restul de variante aici
http://www.yokohamatire.com/tires/spec.aspx?tire=PARADA
RollerMAN
Pai poti sa iti pui 225/45/17 ....ps2-uri
Sau dunlop sp sport maxx, pe 215/45/17... sunt f bune pe uscat.... si pe curbe si la plecari violente insa sunt un pic mai grele si cand da frigul e cam nasol cu ele insa daca ai alte cauciucuri de iarna nu cred ca vei gasi o combinatie mai buna de calitate/pret decat sp sport maxx

Pilot exalto nu prea iti recomand...cu asta mi-a venit masina stock si te obisnuiesti greu cu ele ca sa ai plecari bune, pe curbe stau bine insa tre sa stii un lucru.... cand au inceput sa scartzaie cauciucurile astea mai ai foarte putin si pierzi masina, spre deosebire de maxx-uri care au o placere din scartzait

Bambu..eu ii faceam o recomandare cu ps2...nu stiam ce ai avut tu pe masina...stiu ca chukie are ps2...pt ca este F1...
silvio
Roller , o combinatie mai buna calitate/pret sunt hankook v12 evo din ce am citit la posesorii din alte tari.
bambu
Scoate-ti din minte Sport Maxx, toti se plang de ele.
silvio
biggrin.gif eu nici nu le-am avut o clipa in minte
RollerMAN
hankook....imi suna prea a.... made in china...cat despre sp sport maxx mie mi-au placut...acum....fiecare cu parerea lui... nu uita ca totusi vorbim de motoare aspirate fara mult cuplu deci poate alea turbo nu se impaca bine cu ele...
Sabin
Silvio PS3 all the way. Te rezolv tongue.gif
silvio
PS3 sunt pe dimensiune asta?

uitati si un test facut de nemti
http://www.reifen-goeggel.de/website_neu/r...d_SC_042008.pdf

si in engleza
http://www.hankooktire.cn/Tech/k110%20auto...sportscars1.pdf
silvio
si inca un test auto bild
http://hktusa.com/Tech/k110%20autobild1.pdf
BSH
Pai din ce zice in testele alea nush de ce mai intrebi. Roller am eu dunlop sp maxx pe clio si sunt muci. Singurul loc unde exceleaza este pe ud, stai ca pe velcro cu ele.

Ai catva opriuni Goodyear Eagle F1 Asymmetric (vorbeste cu Vusi de ele ca el a avut pe Clio) / Hankook Ventus V12 / si un cauciuc de care nu prea stie lumea si este f f tare BF Goodrich Gforce Profiler. Asta din urma stiu sigur ca l`am gasit pe un site de anvelope. Mai ai ca optiuni si continentalul si michelin. Astea costa ceva mai mult.
silvio
vusiman are eagle f1 gsd3 nu asymmetric .
intreb ca uite mai aflu cate ceva din experientele altora si cate ceva nou cum sunt astea Goodrich. wink.gif
julyan86
Yokohama parada spec 2 ... sunt foarte bune ... daca esti hotarat sa imi spui si te pot ajuta biggrin.gif !!! Dar din pacate nu gasesti decat 215.40.R17 !!!
BSH
Vusi eu stiu ca a avut sau inca mai are GY F1 Asymmetric nu gsd3. Asta iti spun sigur sigur, stiu cum arata amandoua si e mare diferenta.
BF Goodrich sunt americani si sunt de cand lumea si fac anvelope f bune.

http://tyrereviews.co.uk/Tyre/BFGoodrich/g...-Profiler-2.htm - vezi ce reviewuri fac unii p`acolo
dragostan
Toyo T1R ar fi mai o varianta buna. smile.gif
BSH
Ma indoiesc, au scor mai mic si sunt mai scumpe. Plus ca si pretul spune cuvantul aici. Profiler gasesti pe la 420 lei bucata. La mine astea`s urmatoarele. Si arata si bine ca sa nu mai zic de diferenta dintre ce am eu acum si astea. Abia astept sa scap de ghenele astea de cauciucuri.
bbm
PS3
BSH
PS3 sunt top acum :X - da la ce bani sunt ?

L.E - am gasit gata - ps3 225/45/r17 575 Ron ...cu toate ca am vazut GY F1 Asymmetric la 467 Ron care e un cauciuc excelent / BF G-force Profiler 399 Ron la fel
vusiman
Eu consider Michelin PS2 (nu stiu ce e cu PS3 deci nu ma pronunt) ca fiind anvelopa de vara cea mai buna la toate aspectele (all round), adica aderenta pe uscat, pe ud, franare, control la limita, feedback ,etc; este cel mai usor de ales dar are si pretul pe masura. In rest incep compromisurile ... sunt multe anvelope care fac partial treaba la fel de bine ca si PS2 dar ofera performante modeste in rest. Totul se rezuma la ce vrei de la cauciucuri, aderenta la limita, franare excelenta, siguranta pe ud sau poate vrei sa te tina o vesnicie tongue.gif.

Despre Goodyear Eagle F1 Asymetric pot sa spun ca sunt anvelope f bune (sunt top 3) dar, asa cum s-a scris mai sus, devin alunecoase la temperaturi de sub 7 grade iar in rest trebuiesc incalzite bine inainte de a scoate untul din ele. In oras nu dau totul din ele decat daca mergi tare si sustinut dar in schimb pe cheia odata incalzite sunt fenomenale. Parerea mea: pe clio nu le vad ca cele mai bune anvelope de alergat prin oras.
Aaa, si sunt destul de grele, cea ce se va simti in volan.
silvio
ok multumesc , mi-am facut o parere despre eagle f1 si le-am cam scos din calcul. Cred ca o sa trec si PS3-urile 225/45/17 biggrin.gif ca o varianta , sa vedem....... ma gandesc
SB_20_WOB
BF Goodrich este detinuta de Michelin din 1988, acesta avand dreptul de folosinta asupra numelui. Eu am pus ieri 4 anvelope BF Goodrich G-Force Profiler 225/40/18.....si astazi a nins laugh.gif insa dupa ce o sa le "evaluez" la niste temperaturi mai adecvate o sa postez niste concluzii. O sa fac o comparatie cu fostele anvelope de vara, Continental Sport Contact 2. Despre G-Force Profiler am vazut referinte bune, fiind comparate cu Toyo T1R.
silvio
da ,pai ma uit de 2 saptamani dupa anvelope si nici acum nu m-am hotarat 100%.
Astea BFGoodrich gasisem la pret bun, uite chiar astep o impresie de la tine wink.gif ,daca nu imi iau pana atunci ca anvelopele din fata sunt deformate si cele din spate sunt uzate aproape de limita.
Deocamdata inclin catre Michelin PS3 225/45/17

BSH
Si eu o sa balansez la fel intre PS3, G-Force Profiler. Astept cu nerabdare feedback de la tine. Si de la Darian pentru PS3`uri pe care tocmai le`am vazut aseara impreuna cu noile si superbele lui jante. :X:X:X
SB_20_WOB
Pe w/e par sa fie temperaturi mai normale pentru anvelope de vara si o sa dau o tura pana la munte ca sa vad ce si cum. Va tin la 220
silvio
"Va tin la 220 " laugh.gif tare , eu vreau la 380
SB_20_WOB
Asa cum am promis, revin cu un mic review despre BF Goodrich G-Force Profiler comparativ cu fostele anvelope de vara, Continental Sport Contact 2, dimensiunea 225/40/18 92Y. Temperaturile la care le-am testat au fost in jurul valorii de 17 grade. In materie de aderenta pe asfalt uscat sunt cu mult peste Continetal, mai ales in cazul solicitarilor laterale, subvirarea intervenind cu muuult mai tarziu decat inainte. Am dat si cateva ture intr-un sens giratoriu mai larg si am observat ca subvirarea intervine progresiv, fara reactii imprevizibile si am incercat de cateva ori sa obtin lift-off oversteer, insa fara succes. De asemenea acum se simte foarte clar cum spatele urmeaza fata fara doar si poate chiar si cand se forteaza nota in viraje succesive, inclusiv cu transfer de mase. Din punct de vedere al aderentei pe asfalt ud nu pot sa trag o concluzie pentru ca drumul a fost umed doar pe mici portiuni. Precizez ca toate testele le-am facut cu ESPul dezactivat. Traseul de test a fost Sibiu-Paltinis-Sibiu si o scurta tura Sibiu-Cisnadioara-Cisnadie-Sibiu, trasee presarate cu viraje de tot soiul, de la ace de par succesive la viraje rapide si linii drepte. Din punct de vedere al franarii nu pot sa spun ca am observat mari diferente, Continentalurile fiind multumitoare la capitolul asta. Alt aspect care ma incanta este conforul acestor anvelope, acesta dovedindu-se mai bun decat cu rotile de iarna de 16". Cauciucul de pe BFGuri este cu mult mai moale decat "plasticul" de pe Continentaluri si se incalzesc incomparabil mai repede. Asemenea PS2urilor si BFGurile sunt "lise" pe interior, fara striatiile ramase de la injectare, insa nu m-am lamurit inca la ce ajuta. Avand in vedere ca am mers destul de mult cu o masina echipata cu Toyo T1R pot sa spun fara rezerve ca sunt pe aceeasi treapta de performanta. Nu pot sa ma exprim comparativ cu PS2 insa diferenta nu cred ca este mare. Ca si raport pret/performante nu cred ca au multi rivali. Pentru cine sta in balanta intre BFG si PS2 si ia serios in calcul aspectul financiar eu recomand fara rezerve BFGurile, pierderea de performanta fata de PS2 compensandu-se cu pretul mult mai mic. Eu sunt foarte incantat de alegerea facuta.
P.S.: O ultima precizare, BFGurile sunt Made in France, posibil intr-una din fabricile Michelin
silvio
da, foarte interesante concluziile trase de tine, eu mi-am comandat PS2(2 bucati deocamdata) sa inlocuiesc cauciucurile deformate iar cam intr-o luna o sa fac rost de bani sa le iau pe celelalte doua , atunci o sa pot sa fac si eu cateva precizari
SB_20_WOB
Am mai fost la o tura luni ca au fost 20 de grade si declar inca odata ca sunt foarte incantat de anvelope. Dupa 3 km de mers pronuntat sportiv m-am oprit sa vad cat de calde sunt anvelopele si am constatat ca erau mai calde decat au fost vreo-data Continentalurile, iar ca aderneta cand sunt calde sa nu mai vorbesc...
Darian
Vin si eu cu o parere despre PS3. Sunt foarte multumit de stabilitate si comportamentul lor, atat pe uscat cat si pe ud. De departe cele mai bune anvelope pe care le-am avut.
silvio
asteptam o parere de la tine despre PS3 dar m-am hotarat totusi la PS2 sunt cu 50 lei mai ieftine wink.gif
Dunlopurile tale erau petarde rau tongue.gif
Darian
Nu erau chiar asa petarde dar deja nu mai faceau fata la cuplu.
agergeorgian
Salut,
Are ceva daca pun anvelope cu dimensiunea 235 45 17? Am o oferta de la un prieten si vroiam sa stiu daca incap sau nu...
silvio
eu am 225/45/17 si sunt ok, sunt mai confortabile decat 215 , pierzi putin pe viraje din cauza talonului mai mare , protejeaza mai bine jantele la gropile patriei si arata mai nasol decat cele 215. Cam astea sunt concluziile mele , probabil 235 va arata si mai mare talonul.
maryusdanyel
O sa para masina foarte inalta,sunt si mai grele,etc.
Cel mai bine ar fi sa faci o proba inainte,eu sunt destul de sceptic.
vusiman
poti sa incerci, dar
1. o sa arate nasol tare
2. o sa pierzi din performante pe viraje, acceleratie etc
3. probabil o sa-ti atinga la viraje stranse gen ace de par luate tare si nu numai
4. janta este prea ingusta prentru latimea asta si o sa ai un balon inestetic si consecintele de la pct 2
5. rezistenta la inaintare mai mare > consum mai mare ( nu e f mare diferenta probabil 0.1-0.2%)

sincer eu nu prea vad avantaje la marimea asta.
r_vlad
Anvelopele cu care era incaltata masina cand am cumparat-o (215/45R17 ContiSportContact 3) sunt destul de obosite si trebuie inlocuite. M-am hotarat sa trec la 225/45R17 in primul rand datorita pretului putin mai mic. In plus, drumurile pe care circul cel mai des s-au degradat simtitor din vara pana acum si nu se intrevad reparatii prea curand.
Pot alege intre urmatoarele doua tipuri de anvelope:
ContiSportContact 5, 225/45R17 91Y: 461 lei/buc
GoodYear EagleF1Asymm2, 225/45R17 91Y: 485 lei/buc
Comparativ ADAC: http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...&testid=133
Voi ce ati alege ?

Mituc
Contact 5.
Sau michelin PS2, ca le ai disponibile pe dimensiunea asta.
RollerMAN
Unde ai gasit sport contact 5 la 461 bucata?
r_vlad
Am discount fata de pretul de lista la orice anvelope Continental.
vusiman
Eu as opta pentru GoodYear Assy 2; sunt mai bune decat continental. Referitor la talon, pe 225 pierzi mai mult din performanta pe viraje decat castigi confort. Depinde de tine ce vrei mai mult de la anvelope si masina. Si mai e problema aspectului ...
Mituc
Cred ca cea mai mare problema de performanta va fi creata de greutatea in plus a lui 225/45 versus 215/45. Care nu e semnificativ mai mare, sau poate ramine tot acolo cu un pneu usor de la pirelli sau michelin.
RollerMAN
conti este un pneu usor, este mai usor decat goodyear si comparabil cu michelin la greutate.
oricum eu as ramane pe 215/45 in locul tau si as alege cu incredere conti mai ales ca ai acele reduceri.
r_vlad
Sunt constient ca aspectul rotii va avea putin de suferit. Totusi, jantele care vin cu sasiul CUP si implicit cu R27 au o latime de 8". Anvelopele nu vor sta prea "bombate" iar diferenta de diametru este de 9 mm.
Legat de stabilitate tind sa cred ca diferenta va fi putin sesizabila. Mai mult placebo, voi stii ca am o dimensiune necorespunzatoare si cel mai probabil de fiecare data cand mi se va parea ca masina nu sta cum trebuie pe drum voi da vina pe dimensiunea anvelopelor rolleyes.gif .
Anul asta planuiesc sa particip la 1-2 track days, din cand in cand cate un drum de Paltinis si in rest linistit, la pas.
Mituc
La latimea asta masina poate fi chiar mai stabila in absolut toate conditiile reale pe strada. Pneul va fi mai elastic si se va mula mai usor pe imperfectiuni. Si in nici un caz nu se va deforma lateral, iar daca vei simti ceva cred ca o presiune de numai 0.1bar in plus (la rece, desigur) rezolva problema daca ea va exista cumva (desi ma indoiesc).
Directia va fi inevitabil o idee mai grea insa in mers nu cred ca vei simti mare lucru.
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.