Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: REVO
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Tuning ECU
Pagini: 1, 2, 3, 4, 5
Grecu
Deschid acest topic pt ca eu am soft de la Revo si sunt foarte multumit de el .
As dori sa incep prin a spune ca REVO face softuri doar pt grupul VAG.
De ce am ales Revo ?
Cum am spus si mai sus , in primul rand pt ca ei fac doar pt grupul VAG si logic ei ar trebui sa stie cel mai bine motorul meu , iar pana acum , logica mea s-a dovedit a fi corecta. Momentan am evacuare de la Milltek (fara finala) si soft , iar masina merge foarte tare , am avut rezultate care m-au uimit si sunt foarte multumit.


Daca aveti intrebari legate de softul meu sau de Revo , va stau la dispozitie wink.gif .
Bebe
Si eu am REVO de peste 8000km si sunt foarte multumit smile.gif Nu ma asteptam sa mearga chiar asa tare biggrin.gif
bogdan_wrc
si eu am stat muuult timp in dubiu sa aleg REVO. softurile lor sunt f tari!
si omul care le pune, aka NADIR e extrem de treaba, si se pricepe f bine. am vazut cateva masini custom facute de el, si fug f bine.
Shy
Am auzit multa lume laudand softul celor de la Revo si pe Nadir . Asta a fost unul din motivele pentru care am pus harta originala a masinii si astept o programare pentru un Stage 2+ .
Bebe
Ai tot ce trebuie pt Stg2+? HPFP si ce admisie?
Shy
admisia este injen iar pompa apr se va recomanda , am gresit comanda .
Grecu
La Revo motoarele 2.0 TFSI dispun de un trail de 5 ore , care functioneaza la 80 % din capacitatea softului . Asta este un avantaj , pt ca iti poti face o idee despre soft inainte sa il cumperi .

@Alex tu ai incercat trail ? Daca da , sunt curios ce impresie ti-a facut .

Stage 2+ la GTI se treduce prin : Admisie , intercooler de S3 , evacuare turbo back si pompa de benzina = 290 cp
Stage 2+ la GTI 30 EDITION : Admisie , intercooler de S3 , evacuare turbo back si pompa de benzina = 350 cp

Admisia cea mai indicata este EvoMS .
bogdan_wrc
si twincoolerul de la forge e stage 2++? smile.gif
pe langa astea, mi-as permite sa adaug un DV bun, un PCV si alte maruntishuri...
Grecu
Da , am uitat de twin-cooler ......... ms bogdan wink.gif
zap
Cred ca sunteti cam optimisti cu 350HP, mai jos sunt niste rezultate dyno de la niste meseriasi din UK

http://www.awesome-gti.co.uk/rollingroad/rr.gti_070608.html

E placut sa crezi in niste cifre pe care le arunca unii insa e pacat sa te imbeti cu apa rece. Unul din Golfurile Edition 30 din link are Custom Map, Carbonio, Forge FMIC, Forge DV, Fuel Pump, Full Milltek TBE si din 3 run-uri dyno ca medie nu depaseste 305 hp.

raspuns bogdan_wrc: pune in calcul si ce benzina au ei. ;:) ok, un 350 poate e prea mult, dar un 330 e sigur.
stii de R-GTI care scoate 420 de cai cu benzina de 91 si 500 cu din aia de 100?

la americani, cand au vazut ca se merge in RO cu setari 9-8-9, au crezut ca ii luam la misto. ei doar cu benzina de curse mergeau cu setari peste 8.
si englezul meu cand a facut softul a ramas mirat cat de putine corecturi face pt benzina. m-a intrebat daca am pus ceva special, ca nu prea credea ca e de pompa. a zis sa mai cresc chiar in setari...
zap
Actiunea se desfasoara in UK

Awesome GTI Store UK,
Unit 1 Siemens Road,
Northbank Industrial Park,
Irlam,
Manchester,
M44 5AH, UK

Intr-adevar, difera sensibil si in bine benzina noastra fata de a americanilor / a altora insa totusi, e o limita pentru povesti de marketing.
Un midrange mai sanatos face mult mai mult decat un peak scurt ca la iepurasi smile.gif

raspuns bodan_wrc: zap, stiu de unde sunt ei, mi-am luat destule de la awesome...dar de aia zic. benzina conteaza f mult.
perfect de acord cu plaja de putere...dar cum suna un 340 boost si un 330 constant..sa zicem? ipotetic vorbind. suna mai bine ca un 305 constant?


edit moderator: am mutat posturile o/t care urmau la topicul Carburanti si Fluide si am unit raspunsurile on-topic
Adrian
CITAT(zap @ Jun 22 2009, 09:07 PM) *
Cred ca sunteti cam optimisti cu 350HP, mai jos sunt niste rezultate dyno de la niste meseriasi din UK

http://www.awesome-gti.co.uk/rollingroad/rr.gti_070608.html

E placut sa crezi in niste cifre pe care le arunca unii insa e pacat sa te imbeti cu apa rece. Unul din Golfurile Edition 30 din link are Custom Map, Carbonio, Forge FMIC, Forge DV, Fuel Pump, Full Milltek TBE si din 3 run-uri dyno ca medie nu depaseste 305 hp.


Singura problema ar fi ca GTI-ul respectiv nu are un Revo Software smile.gif

Pe de alta parte daca te uiti ceva mai jos, este un ED.30 alb cu Revo Stage 1 si evacuare Milltek care a scos o putere medie mai buna decat ED.30 la care faci tu referire. Nu de alta dar un hardware trebuie exploatat coresponzator de software pentru rezultate optime.

Cat despre ED.30/Cupra/S3 TFSi am inregistrat fara probleme +350 Bhp cu setup-ul Revo STG 2+ si in unele cazuri chiar cu Revo STG 2. Pe website-ul nostru gasiti cateva astfel de grafice realizate pe dyno-uri independente, iar daca nu sunt suficiente, mai avem smile.gif
Grecu
Referitor la putere , eu sunt sigur ca am peste 300 cp ......... spun asta pt ca am avut ocazia sa compar masinuta mea cu anumite masini care au undeva la 400 cp , aspirat sau turbo ...... si eu am doar evacuare ( fara cat-back) si soft .......... masina poate sa faca 350 cp in configuratia mai sus mentionata ...... va asigur ........ si sper sa va arat , doar ca o sa mai dureze ceva timp .
Adrian
Am uitat sa mentionez, dar noi in primul rand urmarim comportamentul masinii pe strada, nu pe niste role care indiferent cat de performante sunt nu pot simula perfect conditiile reale de pe strada. De aceea setup-ul final si fine tuning-ul software-ului Revo se realizeaza pe strada in conditii cat se poate de reale si in functie de preferintele/cerintele clientului. In cazul in care clientul are mai multe preferinte, exista Revo Select Plus cu ajutorul caruia se poate schimba intre setari in aproximativ 10 secunde.
Shy
CITAT(Grecu @ Jun 20 2009, 08:22 PM) *
La Revo motoarele 2.0 TFSI dispun de un trail de 5 ore , care functioneaza la 80 % din capacitatea softului . Asta este un avantaj , pt ca iti poti face o idee despre soft inainte sa il cumperi .

@Alex tu ai incercat trail ? Daca da , sunt curios ce impresie ti-a facut .

Stage 2+ la GTI se treduce prin : Admisie , intercooler de S3 , evacuare turbo back si pompa de benzina = 290 cp
Stage 2+ la GTI 30 EDITION : Admisie , intercooler de S3 , evacuare turbo back si pompa de benzina = 350 cp

Admisia cea mai indicata este EvoMS .

Am incercat softul trial . Multumesc pe aceasta cale lui Nadir si colegului pentru rabdare si bunavointa . Din pacate nu putut testa la capacitate maxima potentialul , am avut un deces in familie si cele 5 ore s-au epuizat neconcludent , intr-un mers obositor . Am reusit totusi sa aplic cateva kickdoun-uri iar masina pleca frumos , liniar fara insa acea explozie tipic motoarelor turbo ( si a hartii anterioare) dar este explicabil : imi trebuie ceva mai sus .... stg 2 smile.gif . In concluzie , rezultatul a fost multumitor si astept finante pentru varianta finala .
Adrian
Imi pare rau de deces Alex.

Referitor la Revo Trial, este 80% din ce stie Revo Stage 1.
Cu STG 2 si mai ales cu STG 2+ zona medie va fi amplu imbunatatita, la fel si finalul wink.gif
Dr.Silviu
Mie mi-ar placea sa traga liniar si sa nu lase jumatate de cauciuc pe sosea din 3 sec... Mai bine trage si trage si trage si trage decat un "boom" violent.
Adrian
Asta nu este o problema, software-ul Revo are o caracteristica unica fiind "fully adjustable" si poate fi configurat in functie de preferintele clientului wink.gif
vlad_GTI
Si eu sunt mandru posesor de soft REVO smile.gif) ce pot sa zic, masina s-a schimbat radical incepand de la Trial version, momentan sunt la stage2 si sper cat mai curand sa ajung la stage3 biggrin.gif
fuscobal
REVO si la mine de vreo 9 luni si 15.000km. Softul si hardware-ul au fost testate pentru anduranta pe Nurburgring si au rezistat cu brio, motiv pentru care nu-mi fac nici un fel de probleme pentru ce se intampla pe strada unde solicitarile sunt incomparabil mai mici. Cum spuneau colegii mai sus, cand am pus americanilor pe vortex logurile cu boostconstant pana aproape de rosu pe setarea 9-8-9 au zis ca nu se poate asa ceva ! smile.gif
vlad_GTI
Un Golf 5, 1.4 TSi, 140 de cai de fabrica, cu soft Revo stage1 si filtru de aer BMC DIA, masurat pe dyno la Cluj:
177.2 cai putere la roata
224.4 cai putere estimati la motor
292.8 Nm
George
aia 224 estimati la motor sunt cu pierderi de 25% . 25% are doar subaru pierderi . un FWD sau RWD are ceva mai putine . maxim 12-15% .
Dr.Silviu
Asa stiam si eu ca sunt pierderi de 15% la fwd...
vlad_GTI
Puterea importanta este puterea la roata. Restul sunt estimari. Dynoul din Cluj de la spdzoom din cate stiu eu are incorporata o statie barometrica, si in functie de o gramada de variabile iti ESTIMEAZA puterea la motor. Deci daca se fac masuratori intr-o zi mai racoroasa puterea la roata va fi mai mare fata de ce va iesi intr-o zi mult mai calda. Dar puterea la motor va fi aproximativ egala. Sa ma corecteze kokozula daca gresesc biggrin.gif
julyan86
As vrea si eu sa stiu daca Nadir se baga si la aspirate ,poate il intreaba cineva care e prieten cu el ??? biggrin.gif Sa vedem ce iese !!!
bogdan_wrc
pana iti raspunde el, poti cauta pe site. REVO stiu ca face doar VAG. dar superchips are sfera mai larga.
kokozula
CITAT(George @ Aug 31 2009, 08:09 AM) *
aia 224 estimati la motor sunt cu pierderi de 25% . 25% are doar subaru pierderi . un FWD sau RWD are ceva mai putine . maxim 12-15% .


CITAT(Dr.Silviu @ Aug 31 2009, 10:44 AM) *
Asa stiam si eu ca sunt pierderi de 15% la fwd...


V-am raspuns la toti aici ... ---> http://www.hothatches.ro/index.php?s=&show...post&p=9991
Astept sa ma contraziceti. Desi sfatul meu este sa cautati pe net pierderile din transmisie declarate de catre fiecare fabricant. Hyundai de exemplu declara pierderi de 20-25%.

CITAT(vlad_GTI @ Aug 31 2009, 07:24 PM) *
Puterea importanta este puterea la roata. Restul sunt estimari. Dynoul din Cluj de la spdzoom din cate stiu eu are incorporata o statie barometrica, si in functie de o gramada de variabile iti ESTIMEAZA puterea la motor. Deci daca se fac masuratori intr-o zi mai racoroasa puterea la roata va fi mai mare fata de ce va iesi intr-o zi mult mai calda. Dar puterea la motor va fi aproximativ egala. Sa ma corecteze kokozula daca gresesc biggrin.gif

Da Vlad, asa e. In estimarea la motor nu se adauga un procent si punct, atat. Se calculeaza pierderi, se compenseaza cu presiunea atmosferica umiditatea si temperatura, tireloss si tot felu...

Dece nu va mira ca, din cate vad, alte dyno-uri nu pun pe grafice caii la roata? Un dyno masoara caii la roata si estimeaza caii la motor. This is the way it works.
Nu stiu cat de mult ar trebui sa va luati dupa estimarile de motor. Parerea mea e ca fiecare vrea sa auda cat mai multi cai. Caii care ii folositi in mers sunt cei pusi pe asfalt, nu cei de la motor. Ii puteti folosi pe aia de la motor daca aveti o cutie care nu are pierderi, cauciucuri, rulmenti ... etc.
ronnie
Vad ca testarile pe dyno suscita din ce in ce mai mult interes din partea membrilor. Acesta fiind un topic despre un anumit soft, respectiv REVO, va invit sa continuati discutia pe topicul dedicat: Teste dyno.
vlad_GTI
Graficele dyno sunt mai putin importante. Cel mai important e cum merge masina pe strada. Un exemplu frumos este timpul obtinut azi in Ungaria de un Golf 5 GTI REVO....12.4 sec/400m, cea mai rapida masina FWD din Romania, si cel mai rapid GTI DSG din lume!!!
bogdan_wrc
let me guess, unu alb...cu nr de HD?
de ce nu vorbesti sa intre si el pe aici? smile.gif
LE: am avzut ca ai scris pe alt topic....popsie mereu a fost in fata cu masina lui...pana la urma s-a montat ceva soft la cutie?..ca stiu ca era in lucru.
f tare !
Adrian
Yes indeed Bogdan, aici este acel 12.4 run in compania unui Revo STG 2+ S3 (muu): http://www.youtube.com/watch?v=oQLU_jWExs8...re=channel_page

In ceea ce priveste masina, el are si un Revo DSG Performance Software (este singurul din .ro), dar vestea buna este ca in viitorul foarte apropiat vom lansa oficial produsul astfel incat toti posesorii de cutii DSG vor putea opta pentru acest performance software. Mai multe detalii in momentul lansarii :-)
Bebe
Foarte tare... Am cam uitat de ultima etapa de drag din Ungaria si am si lenevit sad.gif Acum imi pare rau smile.gif
Adi, probabil ne vedem saptamana viitoare pentru Stage 2 smile.gif
Adrian
Ok mate, we are here wink.gif
vlad_GTI
Golf GTI ed30, 230 cp, admisie cold air Injen, cu un soft care promitea +300cp. Rezultatul:

214.6 cai putere la roata
264.3 cai putere estimati la motor
352.3 nM Cuplu



Pe urma a urmat un soft REVO stage1, si s-a masurat masina exact in acelasi loc, (SPD ZOOM CLUJ) masina fiind in configuratie identica. Rezultatul:

264.9 cai putere masurati la roata
330.9 cai putere estimati la motor
471.0 nM cuplu



Deci o crestere de 50,3 de cai la roata si 118,7 nM cuplu.
vlad_GTI
Oferta speciala de sarbatori !


Pe perioada 27 Noiembrie 2009 - 31 Decembrie 2009, Revo Technik ofera o reducere de 20% pentru toate produsele sale.
Este modul nostru de a va spune Sarbatori Fericite !




-20% pentru Revo Performance Software
-20% pentru software-ul Revo DSG Performance Software
-20% pentru dispozitivul Revo Select
-20% pentru dispozitivul Revo Select Plus

Pachete speciale de sarbatori:

Cei care opteaza pentru un Revo DSG software impreuna cu un Revo ECU software pentru motor, beneficiaza de o reducere de 100 euro pentru software-ul DSG si de 20% reducere pentru software-ul Revo pentru motor.

Clientii Revo Technik deja existenti beneficiaza de o reducere de 50% pentru Revo DSG software pana pe data de 31 Decembrie 2009.
vlad_GTI
Skoda Octavia RS cu motor 2.0 tfsi de 200 de cai putere, cu soft Revo Stage 1 si admisie EVO MS

226,0 cai putere masurati la roata
276,3 cai putere estimati la motor
433,4 nM cuplu
Dr.Silviu
76 de cai doar din stage 1? ce cod de motor are? BWA?
vlad_GTI
Da, codul motor este BWA, si sunt 76 de cai din stage1 impreuna cu admisia EvoMS. Stage1 fara admisie este aproximativ 260cp.
Shy
Pfffffff ..... impresionant Applause.gif
vlad_GTI
Seat Leon Cupra 2.0 TFSi REVO stage 2

Rezultat:
309.2 hp Wheel power
385.0 hp Engine power
487.7 nM Torque

Modificari:

- Forge Cold Air Intake
- Milltek Downpipe
- Milltek Non Resonated Cat Back
- Revo Technik Stage 2 Software
- Revo Select Plus
Nicky
Vlad, exista si un grafic nou cu Revo Stage 2+ pentru Dl. Mailat?
vlad_GTI
Urmeaza sa apara, dar pana atunci poti sa pui tu graficul cu Revo stage2+ de la Cupra ta wink.gif
Nicky
Seat Leon Cupra 2.0 TFSI Revo Stage 2+

Rezultat

325.0 WHP
380.0 BHP (14.47% pierderi estimate in transmisie)
469.0 Nm Torque

Modificari


- Forge Cold Air Intake
- Milltek Full Turbo Back Exhaust - Non Resonated
- KMD High Pressure Fuel Pump
- Revo Technik Stage 2+ Software


x x x

bambu
Bai cum arata graficul ala, incredibil, parca e desenat. Felicitari, chiar te invidiez, ai caii mei la 3500ron/min.
Adrian
Urmeaza un intercooler de Audi S3 pe Cupra lui Nicky, fiind cu aprox. 20% mai eficient decat cel actual care are bazinele laterale din plastic, asadar regim termic inferior fata de intercooler-ul de S3 care este realizat integral din aluminiu si o idee mai gros.
Astfel Cupra lui Nicky va putea sa ruleze cu alte valori de boost si avans, cu alte cuvinte more Power, more Torque smile.gif
Nicky
Thanks, Adi! Sper ca pana de Craciun sa postez un grafic nou, de imediat dupa montarea intercoolerului si realizarea noilor setari biggrin.gif Sa vedem, sa vedem, sa vedem ce-o sa iasa biggrin.gif
Adrian
KIP in taci smile.gif
Bebe
Ce repede va miscati biggrin.gif Eu astept primavara...ce sa fac iarna cu atatia cai laugh.gif si da... trebuie sa ajung si eu la dyno.. sad.gif
nadir
astazi am mai masurat o skoda octavia 2 rs cu stage 1 si cu filtru evoms
rezultatul fiind 265 caluti biggrin.gif
kokozula
Pe ce dyno?
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.