Ajutor - Cauta - Membrii - Calendar
Versiune Completa: Turbo
Forum HotHatches > HotHatches Tuning > Turbo - Supercharger
BSH
Explicati`mi si mie cum vine traseul ala acolo...in mare parte am inteles dar mai am niste semne de intrebare. hai astia mai priceputi cu turbate
bluey
Este atat de simplu incat chiar si tu ti-ai fi putut da seama biggrin.gif
Ce nu intelegi sunt doua intercoolere water to air care se pare ca au si bov-urile incluse.
Aerul vine de la filtrele de aer prin tevile lungi stanga/dreapta, comprimat de turbine, iese prin cele 2 intercoolere si intra in galeria de admisie prin cele 4 porturi cromate de pe galerie (aia pe care scrie numele tractoristului).
Evacuarea gazelor fara nici un fel de amortizor de zgomot :X ca la carte 0 backpressure.
Nu ai si vreo poza de sub? Nu imi dau deama cum au facut galeria de evacuare si cred ca si acolo este putina arta.
BSH
Dupa intercoolere incolo nu am inteles pe unde se duce aerul. Cele 4 porturi par sa vina direct de afara (un fel de RAI) si sa mai aiba inca 2 admisii din turbo, cu toate ca ar fi fost cam prea ciudat (verde). in rest da, e simplu, mi`am dat seama.

Deci dupa intercoolere vin tevi pe jos si dupa aia in lateral urmand sa intre in cele 4 galerii de admisie nu (linia rosie) ?

Nu am poze de jos. Tunerul este Heffner Performance

http://www.automotiveaddicts.com/wp-conten...lago-tt-top.jpg
bluey
Alea cromate par corpuri clapeta custom si probabil exista 2 plenumuri ascunse care le alimenteaza egal 2+2
Chuckie
asa e!!!
exact ca la meganul meu smile.gif))))))))
Darian
Uite aici.
Apasa aici pentru a vizualiza fisierele atasate
Mituc
FIltrele probabil conice sint undeva in extremele dreapta si respectiv stinga, in continuarea compresorului, inapoi pe linga intercoolerele care racesc aerul fiecare pentru cite 6 cilindri, nu 12. Probabil aerul e tras de pe la fantele alea laterale dinaintea rotilor.

In plus, evacuarea ai marcat-o gresit. Evacuarea se conecteaza la partea fierbinte a turbinei, numita si charger, si e din teava aia urita si neagra care intimplator e foarte rezistenta la temperaturi mari. Flansa de conectare e in partea de jos.
bluey
Nu e bine.
Evacuare e numai de la melc in jos.
de la melc in sus e admisie.pe acolo vine aerul de la filtrele de aer (2), adica tevile cromate ce trec pe langa IC si intra cumva dubios sub porturile cu clapetele.
Furtunele alea multe de pe turbine sunt de apa si de ulei.

Am facut si poza cu skilurile mele de autist biggrin.gif
Sageti albastre = aer rece admisie
Sageti rosii =aer cald evacuare
La turbina din dreapta se vede flansa unde este prinsa de galerie cu suruburi.
Mituc
Skilurile tale "de autist" au furnizat prima descriere grafica corecta in opinia mea smile.gif
Darian
My bad. Nu am fost atent la detalii tongue.gif
BSH
CITAT(Darian @ Jul 6 2010, 05:42 PM) *


Asta stiam si eu. Intrebasem altceva.

Eu nu intelegeam faza cu cele 4 admisii/clapete de langa logo`ul Lambo, alea de unde vin ? Adica daca tevile mari de admisie se prelungesc pe sub caroserie si se "sparg" in cate 2 tevi pe fiecare parte (cele mici cromate - 4 la numar) ... pentru ca asa nu prea are logica. Ar insemna circuit inchis si nu are cum. Deci cele 4 mici trebuie sa se lege cumva pe dedesubt cu cele 2 intercoolere
Mituc
Cele 2 tevi de pe fiecare parte nu au nici o legatura cu capetele alea 4 de linga logo-urile cu lamborghini. Insa par sa aiba legatura cu intercoolerele (e greu de vazut din pozitia asta, desi galeriile de admisie ar trebui sa fie mai jos), si e posibil ca undeva prin zona aia sa fie clapete de acceleratie si alte minuni.
Ce-s alea exact nu imi dau seama, insa dupa pozitionarea destul de aproape in zona axelor cu came (daca acolo sint axele) e posibil sa fie si pompe de injectie.
SEBASTIAN
Voi amestecati din cauza pozei admisia cu evacuarea .
Evacuarea are doua parti si aici se vede doar cea de sus.
Galeriile de evacuare si up-pipeul sunt sub turbina si nu se vad.
Ce iese din turbo si duce in spatele masinii este turbo back si atat.
ADMISIA DE AER - este undeva in laterale si inta in turbo in partea lor centrala. Nu se vad filtrele si restul de admisie dar se pare caerul si cutia de admisie sunt pe aripile laterale spate. Dupa usi exista imense prize de aer. Acolo e inceputul admisiei.
INTERCOOLERELE sunt bine definite aerul intra din turbo partea excentrica spre asa zisele corect CHARGECOOLERE".
Din chargecoolere aerul este directionat pe sub teava de admsie catre doua cutii laterale, un fel de bafare de aer. Sunt cele din care ies conductele catre clapete care alimenteaca cate 3 cilindri fiecare.
LIVIU_CTS
desenul lui bluey e corect.
BSH
Este ,dar eram interesat de tevaraia care nu se vede si cum e in lateral unde sunt admisiile. acum stiu , e ok, merci tuturor :*
SEBASTIAN
E gresit desenul.
BSH
Al lui Bluey nu e gresit numai ca nu e complet. Fa tu unul sa vedem exact.
SEBASTIAN
ai dreptate al tau era gresit
justliv
am si eu o intrebare, lasand la o parte explicatiile cu privire la masina aia... am o turbina si mi s-a rupt axul...k am avut un soft smecher p masina incat mi-a picat turbina;) in fine asta e partea a 2a... intrebarea mea este: mai poate fi reconditionata turbina aia? k eu ma gandeam cand mi-o reconditioneaza sa mi-o alezeze si sa imi puna si paleti mai mari, acum nuj mai multe detalii d-asta va si cer o parere...
Darky
nu ti-am zis ca se rezolva?
suna-l pe bogdan mbi si o si alezezi cu ocazia asta
Versiunea Lo-Fi. Pentru a vedea versiunea completa cu mai multe informatii, te rog Apasati aici.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.